Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 272 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman v Superman: Dawn Of Justice (2016)

    From LA Times:

    Warner Bros. is about to bring together two of its most iconic heroes: Superman and Batman will unite in a new film, the follow-up to “Man of Steel,” set for release in 2015.

    According to two sources with knowledge of the movie, Warner Bros. intends to announce the news at its Comic-Con International panel Saturday morning. The studio declined to comment.

    “Man of Steel” director Zack Snyder is expected to reunite with screenwriter David S. Goyer and star Henry Cavill for the new film. It’s unlikely Christian Bale will step back into the bat suit, as the actor has indicated publicly that he has moved on from his days as Bruce Wayne.

    “Man of Steel” producer and “Dark Knight” trilogy director Christopher Nolan is expected by some to produce the project, but the exact nature of his involvement is unclear.

    The move marks the culmination of years of effort on the part of Warner Bros. and DC Comics to bring their superheroes together in a similar fashion to their primary competitor Marvel, which successfully combined its superheroes into a $1.5-billion box-office hit with “The Avengers.”

    In the comic world, the two heroes are teaming up in a new series, “Batman/Superman,” by writer Greg Pak and artist Jae Lee.

    – Nicole Sperling


    Kom maar op!

    [img]
    http://api.ning.com/files/0nzuUG7xikDGY3A-Eswq1RJLNTcp5gWgHmNrg0OUwOk_/wall.bmp[/img]
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-12-2015 om 21:44 Reden: titel aanpassing


  2. #2

    Standaard

    Ik juich dit alleen toe..

    Ik ben alleen benieuwd wat WB wilt, er is ook een intentie om een Batman Beyond te maken..dus dan worden er 2 verschillende Wayne's geïntroduceerd of Bale moet terugkomen..http://www.filmhoek.nl/is-warner-bro...batman-beyond/

    Warner Bros. has been playing around with a lot of different ideas in terms of bringing Batman back to the big screen. From asking Ben Affleck to star and director the next movie, to bringing back Joseph Gordon-Levitt, or even Christian Bale — they’ve gone through a lot of options. According to a new report from BOF, the latest reboot idea is a Batman Beyond movie.Batman Beyond was an animated TV series which aired from 1999-2001. It featured teenager Terry McGinnis as a new Batman in a futuristic Gotham City. The original Batman, a much older Bruce Wayne, was McGinnis’ mentor.

    So what would you do if you were Warner Bros.? Substitute Terry McGinnis with The Dark Knight Rises’ John Blake character (played by Joseph Gordon-Levitt) and bring back Christian Bale as the retired Batman? Or start fresh and ignore the Christopher Nolan trilogy completely? Keep in mind this is just a rumor, but it’ll definitely be a fun one to discuss in the comments section below. Looking forward to hearing your thoughts on a potentialBatman Beyond movie!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Nog meer aanvullende info:

    You guys sitting down? After months of rumors and speculation Warner Bros. is about to make a huge official announcement at the San Diego Comic-Con — a Batman/Superman movie is coming in 2015! The movie will serve as a follow-up to Man of Steel, and will reunite director Zack Snyder with writer David Goyer. Christopher Nolan is also expected to return as producer, though how involved he’ll be is still unknown.
    This news comes from the Los Angeles Times, who cite 2 separate sources. Warner Bros. just kicked off their Comic-Con panel, I’ll update this post with all the details once they make their announcement. Christian Bale is not expected to return as Batman, hopefully Warner Bros. announces who will be Batman today too!
    Morgen weten we meer!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Update

    You guys sitting down? After months of rumors and speculation Warner Bros. is about to make a huge official announcement at the San Diego Comic-Con — a Batman/Superman movie is coming in 2015! The movie will serve as a follow-up to Man of Steel and is being directed by Zack Snyder.
    Zack Snyder just took the stage at Comic-Con and brought up actor Harry Lennix to read a classic line from The Dark Knight Returns:
    I want you to remember my hand at your throat. I want you to remember the one man who beat you.
    Snyder said “we’re not adapting [The Dark Knight Returns], but it is the thing that will help us tell that story.” They then cut to a Batman/Superman logo to end the presentation. There’s still a lot of questions that will hopefully be answered soon. The big one… who is playing Batman? Will Christopher Nolan be involved? As always, stay tuned to Batman News for all the latest!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Ultimate coolness! bring it!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    't Was natuurlijk slechts een kwestie van tijd voor deze er zat aan te komen.

    En ze wisten 't in 2007 al. (screenshot 'I Am Legend')

    Laatst aangepast door Esteban : 21-07-2013 om 10:08

  7. #7

    Standaard

    Hier zit niemand op te wachten (behalve de mensen die hier voor mij gereageerd hebben). Superman is iemand die álles kan en eigenlijk geen zwakte heeft. Batman is een man met wat speeltjes; die voegt niks toe aan Superman. Er is niet echt sprake van een team of duo, maar meer van een superheld met een overbodige sidekick.

    Ik roep jullie daarom allen op om dit project te boycotten.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ga ik wederom niet aan meedoen, want ik ziet hier wel op te wachten. Zou niet weten waarom niet...Tenzij ik niks met Sup en Bats zou hebben. Wederom sorry, maar ga het niet boycotten, zou ook niet weten hoe! Wayne Enterprises zat natuurlijk al in MOS en er zijn genoeg comics aan gewijd.

    Of was het een retorische vraag/stelling?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ga ik wederom niet aan meedoen, want ik ziet hier wel op te wachten. Zou niet weten waarom niet...Tenzij ik niks met Sup en Bats zou hebben. Wederom sorry, maar ga het niet boycotten, zou ook niet weten hoe! Wayne Enterprises zat natuurlijk al in MOS en er zijn genoeg comics aan gewijd.

    Of was het een retorische vraag/stelling?
    je moet toch met me eens zijn dat er geen balans is tussen deze 2 helden.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik snap wel wat je bedoeld, maar om het nou te boycotten. Laten we eerst maar afwachten wat ze er van bakken. Je kan ze hoogstens verwijten teveel het Marvel concept te volgen. Ik persoonlijk ben juist wel benieuwd, maar sta daar eerlijk gezegd niet neutraal tegenover.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Hier zit niemand op te wachten (behalve de mensen die hier voor mij gereageerd hebben). ... Ik roep jullie daarom allen op om dit project te boycotten.
    Ik hoop dat je het ironisch bedoelt, want anders komt je neiging naar overdramatische uitspraken wel een beetje lachwekkend over. Hoewel ik de fanatieke heiligverklaring van Nolan's incarnatie van Batman niet bepaald deel en ik Snyder's Superman 'aardig, maar meer niet' vond, suggereert de boxoffice van de individuele films dat er wel degelijk een behoorlijke markt is voor deze film. Om nog maar te zwijgen van de inkomsten uit de verkopen van diverse schijfjes en gerelateerde merchandise.
    Bovendien zijn ze in comicvorm en animatievorm al in verschillende verhaallijnen samen te zien geweest.

    Intussen is de aankondiging overigens officieel. Tijdens de diverse presentaties van Warner Bros op de Comic Con is Snyder ook even komen opdraven met een van de acteurs uit Man of Steel. Het volgende citaat van Bruce Wayne uit The Dark Knight Returns werd voorgelezen met de ietwat cryptische omschrijving dat ze niet dat specifieke verhaal gingen verfilmen, maar dat het min of meer een inspiratiebron voor hoe e.e.a. kan worden aangepakt:

    “I want you to remember, Clark, in all the years to come, in all your most private moments. I want you to remember my hand at your throat. I want you to remember the one man who beat you.”

    Daarnaast is intussen een persbericht opgedoken (complete versie via de link):

    NEXT DC SUPER HERO MOVIE IN PRE-PRODUCTION
    Director Zack Snyder Unites Superman and Batman in One Explosive New Film
    BURBANK, CA, July 20, 2013 – On the heels of the worldwide success of “Man of Steel,” director Zack Snyderis bringing together the two greatest Super Heroes of all time—Batman and Superman—for the first time on the big screen. The announcement was made today by Greg Silverman, President, Creative Development and Worldwide Production, and Sue Kroll, President, Worldwide Marketing and International Distribution,Warner Bros. Pictures.
    The current hit, “Man of Steel,” has taken in more than $630 million at the worldwide box office to date, and climbing. Along with its star, Henry Cavill, the upcomingfilm brings back Amy Adams, Laurence Fishburne and Diane Lane. The new Batman has yet to be cast.
    Snyder is co-writing the story with David S. Goyer, who will then pen the screenplay. Production is expected to begin in 2014, with an anticipated release date inSummer 2015.

    ...

    The new film brings back Charles Roven and Deborah Snyder as producers. This time, Christopher Nolan and Emma Thomas are serving as executive producers, along with Benjamin Melniker and Michael E. Uslan.
    Laatst aangepast door mark t : 21-07-2013 om 09:34
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Bijna gedoemd om te mislukken. Filmtechnisch gezien dan. De boxoffice zal wel weer overuren draaien omdat men het toch wil zien. Maar Superman is gewoon te machtig om interessant te zijn voor een verhaal. Of er moet iets gebeuren in de trent van dat het Superman VS Batman wordt. Liefst dan nog dat Superman een bedreiging vormt, zodat Batman met recht een superuitdaging krijgt. Andersom is niet interessant.

  14. #14

    Standaard

    Snyder heeft laten weten dat Dark Knight Returns een van zn favoriete comics is, en deze film werd zelf aangekondigd met een quote uit die comic. Batman kickt daar Superman's ass...

    clipje uit de animated movie: http://www.youtube.com/watch?v=m0Fw3zuu4-A

  15. #15

    Standaard

    je moet toch met me eens zijn dat er geen balans is tussen deze 2 helden.
    Dat is toch ook bij The Avengers..; Iron Man is niks zonder zijn pak..en toch is The Avengers vermakelijk en zeer succesvol geworden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik roep jullie daarom allen op om dit project te boycotten.
    Mallerd, waarom zou je een oproep doen voor een boycot? Als je de film wilt zien, ga je 'm gewoon zien, en anders ga je toch wat anders kijken. Het leven kan toch zo simpel zijn. Er is iig voldoende om naar uit te kijken in 2015 met al dat filmgeweld.

    Poeh, wat een lawine aan nieuws allemaal uit San Diego, waarvan dit nog wel het opvallendste is voor mij.

    Over de film zelf eigenlijk hoort dit nieuws in het Man of Steel 2 draadje lijkt mij, maar dit terzijde ;
    Het idee is wel erg ambitieus moet ik zeggen, ben (nog) niet bijzonder enthousiast erover al kan het uiteraard leuk uitpakken. Over 2 jaar moet dit dus al in kannen in krukken zijn, gevolgd door een Flash film en uiteindelijk een Justice League film als ik het allemaal goed heb gevolgd. Er moet dus nog veel gebeuren en hoop dat Warner Bros het allemaal niet té gehaast wil uitbrengen.



    We zagen al kleine easter eggs/verwijzingen in Man of Steel m.b.t. Batman en Lex Luthor, waarin aangenomen mag worden dat ze in dezelfde wereldje bestaan. Ben dan benieuwd hoe zit Batman/Bruce Wayne gaan introduceren in dit deel. Een origin story lijkt mij onnodig en niet praktisch, aangezien dit een geheel nieuwe Batman/Wayne zal worden en los staat van Nolan's trilogie. Wie zal dan de nieuwe Batman gaan spelen? Is Lex Luthor ook van de partij? En als ze The Dark Knight Returns gebruiken als inspiratiebron in bepaalde mate, in hoeverre of welke elementen wordt daarvan uitgehaald? Ze gaan daar indd namelijk behoorlijk op de vuist, al zie ik ze in dit deel eerder samenwerken dan tegen elkaar vechten. Mochten ze toch bonje krijgen, zal je ook kryptonite moeten introduceren en wellicht Green Arrow?

    Enfin, leuke, spannende tijden om dit nieuws te gaan volgen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #17

    Standaard

    De geruchtenmolen komt op gang;
    Het gerucht gaat dat Warner Ryan Gosling (Drive, Crazy, Stupid, Love) of Josh Brolin (No Country, Men In Black 3) op het oog heeft om een wat oudere, doorgewinterde Batman te gaan spelen.
    Prima keuzes lijkt mij, namen als Karl Urban (Dredd) of Jon Hamm (Mad Men) zie ik ook wel zitten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #18

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel jammer dit. Krijg een beetje George Clooney gevoel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Ergens heb ik het gevoel dat Affleck beter gecast had kunnen zijn als Superman. Daar past die kop nu eenmaal veel beter bij imo. Maar dat doet Cavill natuurlijk al. Als Batman: tsja, ik vind hem daarvoor te braaf overkomen. Het is zeker een goede acteur, maar niet voor deze film. Misschien zet hij een goede Bruce Wayne neer, maar Batman moet toch geen ideale schoonzoon zijn.
    Ik heb zon gevoel dat de fans hier zou tegen in opstand gaan komen dat dit niet doorgaat. Hoop wel voor Affleck dat er geen gekken zijn die doorslaan.

  21. #21

    Standaard

    Wat moet ik hierop zeggen? Men was ook niet blij met Heath Ledger als Joker, is goed gekomen. Wel een enorme buzz killer. Nu al een naar gevoel. Ik denk nu, hopelijk valt het mee ipv, YESS batman slaat superman verrot.
    Laatst aangepast door Dai : 23-08-2013 om 13:33

  22. #22

    Standaard

    Heath Ledger was toch van een ander kaliber in die zin dat hij kon waar dat personage om vroeg. Ik stond van bij de eerste aankondiging achter de keuze, omdat Ledger al had bewezen dat hij zichzelf volledig kon verstoppen in een onderhoudend neergezet typetje zonder ooit één seconde uit de toon te vallen.

    Maar Ben Affleck? Ik geef toe, het eerste dat in m'n hoofd sprong was "Nooooooooooooooooo!", maar dan in 't nederlands. Even laten bezinken en ... deze casting zit nog steeds niet lekker. De man is best OK wanneer hij als acteur wat om handen heeft en ook in een goede film zit. (State of Play, Argo, The Town, etc.) Acceptabel, dat zeker, ik wil daar niet onnozel over doen. Maar niets écht noemenswaardigs als het op zijn performance aankomt. Wanneer je hem in een ietwat platter Hollywoodproduct zet, stelt hij echter helemaal niets voor. Ik ga het voor de hand liggende DareDevil even buiten beschouwing laten, maar ik denk aan 'The Sum of all Fears', 'Changing Lanes', 'Pearl Harbor' of zelfs 'Good Will Hunting'. In zo'n producties is hij al helemaal niet in staat zijn stempel door te drukken, als acteur. Voor mij persoonlijk heeft Ben Affleck na al die jaren nog steeds niets laten zien dat enig indrukwekkend talent doet vermoeden. Zijn vertolkingen zijn zo vrijblijvend als maar zijn kan. Zijn plaats lijkt me eerder achter de camera.
    Laatst aangepast door Esteban : 23-08-2013 om 10:33

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    je moet toch met me eens zijn dat er geen balans is tussen deze 2 helden.
    In de tekenfilmserie gebruikt Batman kryptonite tegen superman.
    Anderzijds was er bij de Avengers ook geen balans. Thor, als 'god' slaat één keer met zijn hamer op de grond en legt een heel bos of halve stad plat maar als hij Iron Man slaat, komt die er vanaf met enkele krassen en/of deuken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dat is toch ook bij The Avengers..; Iron Man is niks zonder zijn pak..en toch is The Avengers vermakelijk en zeer succesvol geworden.
    Dat vind ik net zo anders en vooral boeiender aan 'helden' als Batman en Iron Man. Het zijn geen bovennatuurlijke, buitenaardse wezens met superkrachten op zich die effe met hun 'goed hart' de aarde komen redden maar in essentie gewone, nou ja?!, super rijke, mensen die, door hun fortuinen, met behulp van super geavanceerde middelen, op een ... relatief realistische .. manier de bad guys bestrijden.

    Wat Ben Affleck betreft, .. Ik moet toegeven dat Karl Urban mij meer aansprak om de rol van Batman over te nemen, hij heeft ook een zeker charisma dat bij zulke rollen past en beschikt over een ... Batman stem ... (zie Dredd, maar ach geef Affleck wat krediet. Ik vond hem persoonlijk niet slecht in Daredevil en al helemaal behoorlijk als acteur. Enige dat ik hier wil beamen is dat hij een wat te brave indruk geeft.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Heath Ledger was toch van een ander kaliber in die zin dat hij kon waar dat personage om vroeg. Ik stond van bij de eerste aankondiging achter de keuze, omdat Ledger al had bewezen dat hij zichzelf volledig kon verstoppen in een onderhoudend neergezet typetje zonder ooit één seconde uit de toon te vallen.

    Maar Ben Affleck? Ik geef toe, het eerste dat in m'n hoofd sprong was "Nooooooooooooooooo!", maar dan in 't nederlands. Even laten bezinken en ... deze casting zit nog steeds niet lekker. De man is best OK wanneer hij als acteur wat om handen heeft en ook in een goede film zit. (State of Play, Argo, The Town, etc.) Acceptabel, dat zeker, ik wil daar niet onnozel over doen. Maar niets écht noemenswaardigs als het op zijn performance aankomt. Wanneer je hem in een ietwat platter Hollywoodproduct zet, stelt hij echter helemaal niets voor. Ik ga het voor de hand liggende DareDevil even buiten beschouwing laten, maar ik denk aan 'The Sum of all Fears', 'Changing Lanes', 'Pearl Harbor' of zelfs 'Good Will Hunting'. In zo'n producties is hij al helemaal niet in staat zijn stempel door te drukken, als acteur. Voor mij persoonlijk heeft Ben Affleck na al die jaren nog steeds niets laten zien dat enig indrukwekkend talent doet vermoeden. Zijn vertolkingen zijn zo vrijblijvend als maar zijn kan. Zijn plaats lijkt me eerder achter de camera.
    Ben ik toch niet met je eens. Affleck heeft zeker zn sporen nagelaten. Alleen: niet in films die zo ontzettend gecentreerd zijn om 1 hoofdpersonage als bij een superheldenfilm. Al die films hebben gemeen dat alles in het teken staat om die hoofdperso(o)n(en) in de spotlights te zetten. In zijn films is Affleck altijd meer 'onderdeel van'... ZOals bijv in Pearl Harbor: de persoon die hij speelt wordt gebruikt om het hele Pearl Harbor verhaal aan op te hangen. Bij bijv. Iron Man wordt alles in het werk gesteld om te laten zien hoe goed Iron Man/ Tony Stark wel niet is.
    Daredevil, daar lukte het niet bij. Maar dat is alweer tig jaar geleden. Die man heeft bijgeleerd (anders maak je niet zulke goede films als regisseur/acteur). Dan kan ik me voorstellen dat het een uitdaging is om dit te proberen.

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn probleem bij Ben is (bij mij) dat je direct altijd denk en merkt dat het om Ben Affleck gaat, ongeacht wat hij speelt. Ik vind het wat te stereotype, zeg maar. Veel liever had ik een wat onbekendere acteur gezien met een veel sterkere gelaatsuitdrukking (Te hoog pret oogjes gehalte, iets te glad). Met alle respect, Ben klinkt en ziet er altijd een beetje als een watje uit! Dat wordt waarschijnlijk nog een behoorlijk lange tijd van veel protest en onrust bij de fanbase! Ben ook een beetje bang dat zelfs als de film een succes wordt, het 'Ben Affleck' gevoel mij altijd blijft bekruipen! Als ik dan weer terugdenk aan zijn unmasked 'vecht'kunsten in Daredevil, word ik niet vrolijk. Krijg er toch een beetje een George Clooney gevoel bij. Maar goed, we geven hem een kans!

    Daarnaast vind ik dat Batman sowieso al veel moet compenseren t.o.v. Superman. Dan mag Ben nog wel wat uurtjes de sportschool in, wil Superman niet in lachen uitbarsten. Dan gaat zelfs Kryponiet hem niet helpen. Ik denk dat ik vooral had gehoopt om een duistere, krachtigere en mentaal zeer sterke Batman. Een beetje de grote, imposante, norse Batman uit Batman Hush! In die zin had ik wel lichte voorkeur voor Josh Brolin (Heeft wel een beetje dezelfde features). Tja, dan blijf ik moeite houden met Ben. Eigenlijk lijkt het me sowieso een hele klus om die twee goed in één film te krijgen en ben toch een beetje bang dat dit niet meehelpt!

    Wacht... Ze kunnen hem natuurlijk ook alleen als Batman laten zien, vaak een stuntdouble gebruiken en hem voorzien van een voice-over... En uiteraard een niet al te grote rol. Dan kan het nog best goed komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •