Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 272 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    De titel van dit topic mag ook aangepast worden. Ben als Batman ziet er toch heel stoer uit...al heel erg Miller achtig stijl.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Komt omdat die site geen deeplinken toestaat. Het feit dat de uploader het wel kan zien is omdat het in het cachegeheugen van zijn computer is opgeslagen.

    PS: het is trouwens al de tweede foto van Ben als Batman.
    Bedankt voor de info. Het had inderdaad met de cache te maken want nadat ik de browser cache had leegemaakt was de foto bij mij ook niet meer zichtbaar. Het vreemde is wel dat ik van die site ook nog andere foto's heb geplaatst hier en deze zonder problemen wel zichtbaar waren hier. Misschien dat deze foto op een andere manier op die site wordt aangeboden dan.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De titel van dit topic mag ook aangepast worden. Ben als Batman ziet er toch heel stoer uit...al heel erg Miller achtig stijl.
    Ik heb alle vertrouwen in Ben als Batman en Bruce Wayne. Hij heeft een goede kop en kin ervoor in ieder geval. Ben misschien één van de weinigen die Christian Bale nooit veel vond als Batman. Zijn vertolking vind ik voor mij persoonlijk te ver staan voor wat ik goed vind aan bepaalde comics.

  4. #79

    Standaard

    Vorige week pas "Man of Steel" gezien ... En ik weet eerlijk gezegd niet of ik hier eigenlijk nog wel naar uit kijk. Zack Snyder z'n versie van Superman kon ik absoluut niet smaken. Het waren helaas niet de man z'n kwaliteiten, maar vooral z'n zwaktes die hier volop boven kwamen drijven. Zwaar teleurgesteld.

  5. #80

    Standaard

    Scene Set van deze film in Detroit:


  6. #81

    Standaard

    De nieuwe batmobile:


  7. #82

  8. #83

    Standaard

    Morgen verschijnt de eerste teaser met een runtime van 2:05 minuten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #84

    Standaard

    De trailer komt 15 mei, bij Max Max Fury Road.
    Komende maandag, de 20e, is er in Imax een speciale teaser vertoning

  10. #85

    Standaard

    Teaser
    https://www.youtube.com/watch?v=VHgr5dw9Ia0

    Op een of andere manier kijk ik hier meer naar uit dan naar die nieuwe Avengers.Ik ben ook echt fan van die Man of Steel [2013] film en natuurlijk de laatste Batman films.

  11. #86

    Standaard

    Dit is de teaser niet, dit is gewoon een teaser van de trailer

    In addition, Snyder has teased the trailer with a short — um, teaser clip
    Beetje treurig hoever men is doorgeschoten tegenwoordig. Speciale pre-teaser van de trailer, en die wordt dan weer speciaal vertoond bij speciale trailer voorstellingen.

  12. #87

    Standaard

    In feite is het een tease voor 20 april...kan niet wachten !

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    In feite is het een tease voor 20 april...kan niet wachten !
    Ja in de Amerikaanse IMAX zalen heb ik begrepen.

  14. #89

    Standaard

    Klein film materiaal gelekt van de trailer http://batman-news.com/2015/04/16/ba...leed-you-will/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #90

    Standaard

    De volledige trailer leaked!! Van wat ik kan zien en horen..gaaf!! Nu nog wachten op een verbeterde versie http://www.movieweb.com/batman-vs-su...awn-of-justice

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De volledige trailer leaked!! Van wat ik kan zien en horen..gaaf!! Nu nog wachten op een verbeterde versie http://www.movieweb.com/batman-vs-su...awn-of-justice
    Lekker duister.
    De DC films zijn over het algemeen duisterder dan de Marvel films en dat maakt ze totaal anders dan de Marvel films die zelfs ook nog wat humor hebben.

    Wel heeft Marvel het beter voor elkaar met hun film universum maar een nieuwe DC film als deze is toch ook geen straf hoor.

    Wat mij trouwens opvalt is dat Snyder een beetje die softe kleuren look uit zijn 300 film hier wat toepast.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-04-2015 om 07:58

  17. #92

    Standaard

    Ik herken wel meer Snyder z'n stijl nu dan bij de vorige Man of Steel film. Daar was op visueel vlak de Nolan handdruk nogal voelbaar. Ik krijg hier wel geen waauw gevoel van eerlijk gezegd. Maar goed de bombastische actie zal voor latere trailers zijn.

  18. #93

    Standaard

    Precies ja.

    Ik ben blij dat dit meer een sfeer trailer is dan meteen dat spektakel.Dat de film vette actie zal hebben komt wel in orde maar of het verhaal ook sterk gaat zijn dat is gewoon afwachten.

    Ik kijk er dus wel erg naar uit.

  19. #94

    Standaard

    Maar even wachten op de officiële trailer; met deze kwaliteit is het lastig beoordelen, maar ik ben er niet meteen kapot van.

  20. #95

    Standaard

    Hier is de trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=IwfUnkBfdZ4

    Ik vond de Nolan producties geweldig maar ben nu toch blij dat ze voor een iets ander stijltje hebben gekozen.De films van Nolan hebben te veel realisme en dat botst als je daar mee door gaat in een film als deze die tenslotte toe moet werken naar de Justice League film.

    Als het om schrijven gaat vind ik Snyder nog al zwak dus ben blij te zien dat David S.Goyer dat met een ander maatje doet.

    Goede grimmige trailer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2015 om 07:26

  21. #96

    Standaard

    Erg kort maar wel gave beelden.. Denk dat WB de juiste Batman gevonden heeft...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #97

    Standaard

    Doet me voorzichtig denken aan 300 en Watchmen, althans de fotografie en kleuren. Zo te zien wordt dit een donkere film, grimmig. Benieuwd wat de rating gaat worden. Ik gok geen R?

  23. #98

    Standaard

    Iemand opgevallen dat de soldaten die knielen in de gang waar Superman staat, het superman embleem op hun schouders hebben?!!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Iemand opgevallen dat de soldaten die knielen in de gang waar Superman staat, het superman embleem op hun schouders hebben?!!
    Die is bij het leger ook meer bekend dan Batman hé.

    Die stem op het laatst is ook vet.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Doet me voorzichtig denken aan 300 en Watchmen, althans de fotografie en kleuren. Zo te zien wordt dit een donkere film, grimmig. Benieuwd wat de rating gaat worden. Ik gok geen R?
    Ik vind deze look echt super.

    Ze hebben nu zachtjes aan die Nolan look & feel los gelaten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2015 om 13:42

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •