De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Edge of Tomorrow (2014)



    Director : Doug Liman (The Bourne Identity, Fair Game, Mr. & Mrs. Smith, Jumper)
    Cast : Tom Cruise, Emily Blunt, Bill Paxton, Jonas Armstrong, ea.

    Edge of Tomorrow was eerder bekend als 'All You Need is Kill'.

    A soldier fighting in a war with aliens finds himself caught in a time loop of his last day in the battle, though he becomes better skilled along the way.

    04/06/14 (B)
    29/05/14 (NL)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Groundhog Day in Science Fiction-modus. Het boek waarop de film gebaseerd is schijnt best goed te zijn. Dat schept in ieder geval verwachtingen. Ik ga in ieder geval eens op zoek naar het boek.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    ik vind het er op visueel vlak prima uitzien.
    Weet iemand trouwens wat voor nummer het is wat je hoort tijdens de trailer?
    Laatst aangepast door BatMotor : 12-12-2013 om 10:50

  7. #7
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    Hier kijk ik eigenlijk ook wel naar uit.

  9. #9

    Standaard

    Iemand toevallig gezien vandaag al? Zit te twijfelen om morgen te gaan. Recensies zijn wel lovend volgens mij.

  10. #10

    Standaard

    Lijdt Tom Cruise soms aan een mid-life crisis, dat 'ie nog steeds de actieheld wil blijven uithangen? Ik zie hem in de toekomst graag meer Magnolia/Collateral-achtige rollen aanpakken.

  11. #11

    Standaard

    Erg leuke film hoor. Vanmiddag gezien. Heb me geen minuut verveeld. Leuke rol van Cruise. Ook Emily Blunt is niet alleen als leuk kijkvoer gecast. En ook nog eens met een fijne Bill Paxton in een rol die doet denken uit zijn Aliens tijd.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #12

    Standaard

    Heb me er uiterst mee vermaakt. Film vloog voorbij! Goeie actiestukken, hier en daar een leuke grap en een vermakelijke Tom Cruise en Emily Blunt. Zeker een aanrader voor in de bioscoop.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #13

    Standaard

    Eergisteren in de bioscoop gezien:

    Edge of Tomorrow
    Terecht in de media omschreven als een zeer geslaagde mix tussen Starship Troopers en Groundhog Day. Liman weet, mede door het geweldige spel van Cruise, een sterke en evenwichtige mix te maken van humor, drama en actie. Hoewel de actie uiteraard de overhand heeft, is de balans tussen de drama en humor goed.
    Het tempo is hoog en het ziet er allemaal flitsend uit. Het shot waarin Cruise voor de eerste wordt gedropt en naar beneden valt is daarvan het bewijs, een fantastische scene.
    Het script steekt goed in elkaar en het is te prijzen dat het "Groundhog Day element" niet tot in den treure wordt herhaald.
    Dit is een blockbuster zoals ik ze graag zie, Liman en Cruise bewijzen een ijzersterke combinatie te zijn.

    8,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    De extra's bij deze film[Bluray] zijn trouwen echt de moeite waard.

    Mooi dat bij deze film het gebruik van CGI zo minimaal gehouden is.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De extra's bij deze film[Bluray] zijn trouwen echt de moeite waard.
    Ben benieuwd, op Youtube al veel gezien over het kabelsysteem en het testen van de pakken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Ben benieuwd, op Youtube al veel gezien over het kabelsysteem en het testen van de pakken.
    On the Edge with Doug Liman 43 min is ook leuk.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hem net gekocht in 3D op Blu-ray. Ik ben benieuwd.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    On the Edge with Doug Liman 43 min is ook leuk.
    Echt grappig toen Doug Liman op een modderige set tussen honderden crewleden zijn spaghetti stond op te eten haha.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Echt grappig toen Doug Liman op een modderige set tussen honderden crewleden zijn spaghetti stond op te eten haha.
    Was grappig ja.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •