De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ray Donovan [SHOWTIME]

    Was hier nog geen topic over? Is een nieuwe serie die elke zondag door Showtime wordt uitgezonden na Dexter. Serie is van Ann Biderman, die eerder verantwoordelijk was voor Southland.

    Heb de eerste twee afleveringen gezien en ben nog niet heel erg enthousiast, maar volgens recensenten die al meer afleveringen van het eerste seizoen zagen wordt het op een gegeven moment echt de moeite waard. Serie had volgens mij al wel uitstekende kijkcijfers.

    De rol van Ray Donovan is voor Liev Schreiber (Scream, Defiance, X-Men Origins: Wolverine) die een "fixer" in Los Angeles speelt. Hij lost dus "off the record" problemen op voor celebrities en moet constant schandalen onder het tapijt vegen. In de pilot komt zijn vader Mickey Donovan (gespeeld door Jon Voight) na twintig jaar uit de gevangenis en die is vervolgens een slechte invloed op zijn gezin en familie... De show stelt ook dat Mickey ooit door toedoen van Ray in de cel is beland, maar laat nu nog een beetje in het midden wat er precies is gebeurd.

    Zag verder nog Paula Malcomson (die ik vooral ken als Trixie in Deadwood) met een heel fout Boston accent als Ray's vrouw, en Josh Pais en Elliot Gould opduiken. Blijkbaar heeft later in het seizoen ook James Woods een rol.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #2

    Standaard

    HBO Nederland zendt de serie sinds deze week ook uit.

  3. #3

    Standaard

    Heb de eerste episode gezien ... vind Schreiber altijd wel een leuke acteur, dus geef het een kans. Hou ook wel van dat small-time maffia wereldje a la Departed.

  4. #4

    Standaard

    Volg het zelf inderdaad sinds maandag via HBO, begon met een dubbele aflevering. Moet zeggen dat het mij direct al wel wist te boeien, dus als het alleen maar beter gaat worden is dit naar alle waarschijnlijkheid een serie die ik blijf volgen. Vond alleen Jon Voight wel een beetje over the top. Volgens mij wel een rol die hij goed zo moeten kunnen spelen gezien de moeizame relatie met zijn dochter.

  5. #5

    Standaard

    Is dit een case of the week serie ? (want zo ziet het verhaal er een beetje uit?) Dan laat ik em liever links liggen deze serie…

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is dit een case of the week serie ? (want zo ziet het verhaal er een beetje uit?) Dan laat ik em liever links liggen deze serie…
    Was het maar een case of the week serie. De serie gaat over een cleaner, iemand die opruimt achter de sterren, wat leuke verhalen op kan leveren. Echter wordt hier na de eerste aflevering eigenlijk al vanaf gestapt en draait het om een groter verhaal, wat over het gehele seizoen wordt uitgestreken en die verhaallijnen zijn lang niet allemaal zo interessant. Het seizoen is dan ook zo zo. Ik hoop op verbetering in seizoen 2, want anders stop ik ermee.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Was het maar een case of the week serie. De serie gaat over een cleaner, iemand die opruimt achter de sterren, wat leuke verhalen op kan leveren. Echter wordt hier na de eerste aflevering eigenlijk al vanaf gestapt en draait het om een groter verhaal, wat over het gehele seizoen wordt uitgestreken en die verhaallijnen zijn lang niet allemaal zo interessant. Het seizoen is dan ook zo zo. Ik hoop op verbetering in seizoen 2, want anders stop ik ermee.
    Ahn oké. Ik ga het een kans geven dan. Een case of the week geval laat ik al snel links liggen… zo'n series duren ook veels te lang en zijn gewoon oninteressant. Op sommige na dan.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-05-2014 om 15:17

  8. #8

    Standaard

    De nieuwe trailer voor het tweede seizoen. Gastrollen zijn er voor onder andere Hank Azaria (The Simpsons) en Wendell Pierce (The Wire)....

    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •