Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 932 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Hoogmoed van de Italiaantjes bah :

    Mexes stookt het vuurtje op: 'PSV'ers zijn maar kinderen'



    Een piepjong PSV hield zich knap staande tegen AC Milan. In Eindhoven kwam de grootmacht uit de Serie A met een 1-1 gelijkspel nog goed weg, waardoor de terugwedstrijd in Milaan zeker niet om 's keizers baard is. De Italianen hadden voorafgaand aan het duel geen hoge pet op van de talentvolle equipe van Phillip Cocu.

    De camera's in de spelerstunnel van het Phillips Stadion registreerden hoe de Franse verdediger Philippe Mexes zijn ploeggenoten voor de partij toeriep dat ze vooral geen mededogen moesten kennen met de PSV'ers.

    Vrij (en lichtelijk gecensureerd) vertaald riep hij: 'We geven ze meteen een pak voor de broek. Ze zijn bang voor ons, het zijn kindjes.'

    Benieuwd hoe de woeste Fransman er na het duel over dacht.

    Bron : AD.nl

    De zogenaamde ''kindjes van PSV'' konden wel aardig voetballen lijkt me .

  2. #152

    Standaard

    Zoiets wordt altijd gezegd in de wandelgangen, oude(re) rotten als Mexes doen dit juist om hun eigen jonge spelers vertrouwen aan te praten. Dat gebeurt zowel daar als op mijn eigen niveau in de 5e reserve klasse en heeft weinig met onderschatting of stoerdoenerij te maken.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat speelde Feyenoord slecht zeg. Het is dat Mulder goed keepte anders was het makkelijk 5-0 geworden. Wat is het Nederlands voetbal toch ver weg gezakt.
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!
    Je bent ook lekker op de hoogte wat betreft het Nederlands elftal, Mathijssen speelt niet, Indi staat niet linksback die hoort ook in het centrum van de verdediging te staan, maar Koeman blijft maar met hem sollen om die trage slak Mathijssen maar een basisplaats te gunnen, tsja.....
    Vorige week tegen Portugal speelde De Vrij en Indi toch zeer behoorlijk in het Nederlands elftal dacht ik zo, maar ja daar hebben ze veel betere spelers om zich heen dat dan weer wel.
    Het is trouwens sowieso schandalig dat de zogenaamde voetbalprogramma's op tv proberen om De Vrij en Indi uit Oranje te krijgen, maar Van Gaal kennende zal die niet zijn oren laten hangen daar na, maar dat het inmiddels 2 voor 12 is voor De Vrij en Indi moge duidelijk zijn.

    Maar het opportunisme viert hoogtij in het voetbal en zeker hier in Nederland als 2 verdedigers die nu bij Psv spelen het "aardig" doen, trouwens ook afkomstig uit de Feyenoord school maar die zagen dollar tekentjes in hun ogen en wisten niet hoe gauw ze weg moesten om later met hangende pootjes weer terug te keren, de één gekocht (Bruma) de andere gehuurd (Rekik)

    Tegen wie heeft Psv nu eigenlijk al gespeeld?
    ADO, NEC, Go Ahead Eagles en tegen een AC Milan dat nog maar op 50% van z'n kunnen zit op dit moment, van mij mag Psv uiteraard door tegen Ac Milan volgende week daar niet van, maar dat zal denk ik niet eenvoudig zijn.

    En over mijn eigen Feyenoord die waren dramatisch slecht, met een een "aardige" Mulder en een verdienstelijke Sven van Beek, de rest zwaar onder de maat.
    Mathijssen, Immers en Schaken op de bank zal al een slok op een borrel schelen denk ik.

  4. #154

    Standaard

    Laten we wel wezen, met de huidige verdediging maakt het Nederlands Elftal geen schijn van kans in Brazilië. Wie moet ze dan vervangen? Geen idee eigenlijk, maar met deze spelers wordt het net zo lachwekkend als op Euro 2012.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Overdrijven is ook een kunst, Feyenoord speelde slap maar had gewoon met 0-1 de rust in kunnen gaan (Bal van Pelle op de paal)! Tweede helft was veel minder met een aantal goede kansen voor Kuban en een verdiende goal, gelukkig bleef het bij 1-0. Manu viel gretig in, als dadelijk Boetius weer terug is heb je op beide flanken meer dreiging. Volgende week in een volle Kuip met twee doelpunten verschil winnen moet te doen zijn.
    Wim, wanneer zet jij je Feyenoordbril nu eens af met dat Feyenoord slap speelde, het was gewoon dramatisch slecht met nauwelijks een fatsoenlijke aanval en welgeteld 2 kansen en als je nu nog denkt dat Feyenoord wel even doorgaat met je 2-0 winnen in een volle kuip en ze moeten ook nog is de 0 houden, ze komen nu al amper tot kansen.

    Als Feyenoord slecht speelt mag dat best gezegd worden nu kom ik al wat langer in de Kuip dan jij en ben ik al wat gewend, het is niet eens leuk om naar Feyenoord te kijken op dit moment, maar ja met zoveel middelmaat aan spelersmateriaal is het dan misschien ook wel dweilen met de kraan open.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat speelde Feyenoord slecht zeg. Het is dat Mulder goed keepte anders was het makkelijk 5-0 geworden. Wat is het Nederlands voetbal toch ver weg gezakt.
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!
    Nou ja, wat is het nld voetbal toch weggezakt.. Je moet het wel in perspectief zien. Als Feyenoord niet zulke schulden had gehad, hadden de helft van de spelers waarschijnlijk niet eens in het elftal gestaan. Of op de bank gezeten. De routiniers binnen dit Feyenoord hebben zelf te veel sturing nodig om de jonge jongens te helpen. Het is al knap dat zo'n Martens Indi en De Vrij zich hebben kunnen ontwikkelen zoals ze zich hebben ontwikkeld, tot pakweg eind vorig seizoen. Alleen: toen zat alles mee en nu loopt het niet. En dan is er niemand die de boel op sleeptouw nemen kan. Ook Mathijsen niet. Die is daar voor gehaald, maar is gewoon geen leiderstype. Zet hier een type Van Bommel neer (wat je ook van hem vindt: een leider is hij zeker, en een ijzervreter ook) , of (in Feyenoord-termen) een type Van Gastel/Bosvelt en die gasten hebben weer iemand om zich aan op te trekken. Dat zag je bij Nld - Portugal ook: hetzelfde centrale duo speelde een stuk beter met betere spelers om zich heen.

    En natuurlijk heeft PSV deze week gelijk gespeeld tegen Milan met een zgn. kinder-ploeg. Dus das dan weer positief voor het Nld voetbal.

    En over dat Brazilie-verhaal: tuurlijk kun je die spelers meenemen. Je hebt immers niet beter. Tenminste: ik ga er vanuit dat de kwaliteit niet ineens verdwenen is van een Indi, De Vrij of Clasie etc. Het is nl. ook een feit dat het in het 3e jaar van Koeman altijd mis gaat. Dan weet ie het niet meer te managen, gaat ie klagen over spelers in de media, dat heeft zn effect weer op de prestaties en uiteindelijk zoekt Koeman het dichtsbijzijnde station. Als Feyenoord slim is wachten ze niet te lang met een trainerswissel. Ik weet dat het goedkoop klinkt, maar in dit geval geloof ik echt dat Koeman zijn spelers niet meer raken kan en dat het tijd is voor een ander. Het is gewoon te typisch dat een Van Gaal dezelfde spelers ineens wel beter laat spelen, en dat de wedstrijd bij de eigen club het niets is en de wedstrijden erna ook.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Laten we wel wezen, met de huidige verdediging maakt het Nederlands Elftal geen schijn van kans in Brazilië. Wie moet ze dan vervangen? Geen idee eigenlijk, maar met deze spelers wordt het net zo lachwekkend als op Euro 2012.
    Dat ben ik met je eens en hoe de verdediging van het Nederlands Elftal er uit moet zien kan je misschien pas over oordelen als deze competitie afgelopen is en wie dan in vorm is zal er wel instaan denk ik?

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens en hoe de verdediging van het Nederlands Elftal er uit moet zien kan je misschien pas over oordelen als deze competitie afgelopen is en wie dan in vorm is zal er wel instaan denk ik?
    Hopelijk doet van Gaal dat ook, wie weet welke speler zich dit seizoen ontwikkelt tot een sterke kracht in met name de centrale verdediging.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Immers mag lekker gaan banken zondag, als zijn goals wegblijven is er geen enkele reden hem op te stellen.

    Opstelling was redelijk serieus, keeper en verdediging lijken toch wel zekerheidjes. De Vrij en Martins Indi komen wel weer op niveau, om nu als Van Gaal-zijnde mee te gaan met de hype Rekik-Bruma is wel erg voorbarig.

    Middenveld is wel iets teveel Feyenoord (op sneijder na), doe daar dan maar Strootman en Van Ginkel/Fer. Vilhena komt er echt wel, die moet nu teveel dingen corrigeren in een slecht draaiend team.

    Van Persie en Robben zijn ook zeker, eeuwig zonde dat Boetius nog niet kan spelen, maakt Feyenoord veel dreigender en onvoorspelbaar. Verder heb je niet echt goede rechtsbuitens op dit moment, Schaken is uit vorm en Narsingh nog geblesseerd, dan blijft er weinig over.
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Want in verdedigend opzich vind ik dat hij zeker nuttig werk verricht. Zijn techniek is niet goed genoeg als afmaker.

  10. #160

    Standaard

    Weer eens wat positief nieuws over de mooiste club van de wereld!:

    http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/a...yenoord%20.php

    http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/a...uper%20Cup.php

    Morgen dat verschrikkelijke NAC zoek spelen en dan vol vertrouwen die nare Russen ontvangen in onze eigen Kuip. Hopelijk vallen de resultaten van de overige wedstrijden gunstig uit en kunnen we de komende weken omhoog gaan kruipen op de ranglijst!

  11. #161

  12. #162
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Knotsgekke stand, maar daarom niet minder leuk en eigenlijk gewoon verdiend!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #163

    Standaard

    PEC Zwolle speelde vorig jaar al heel aardig, ze bevestigen nu dat ze een goede ploeg hebben.
    Feyenoord is natuurlijk op dit moment een drama, maar dat zal wel veranderen. PSV, Twente en Ajax zullen toch wel in de top vier blijven, denk ik ...
    Zo vreemd is het dus toch niet

  14. #164

    Standaard

    De eerste punten zijn binnen voor Feyenoord. Was ook dubbel en dwars verdiend
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #165

    Standaard

    En maar 4 punten achter nummer 3!!! Want nrs. 3 t/m 8 hebben allen al 5 verliespunten.
    Tot eind september speelt Feyenoord nog 4 keer thuis en 1 keer uit (incl de beker) tegen ploegen waarvan je gewoonlijk alle punten pakt. Nu Janmaat weer terug is en Boëtius bijna, zie je dat het weer op de ploeg van voorgaande seizoenen gaat lijken, dus als ze al die punten pakken, staan ze weer waar ze horen.

  16. #166

    Standaard

    Feyenoord - NAC Breda 3-1 (2-0)

    Uitstekende eerste helft met 2 mooie doelpunten van Pelle en nog genoeg andere kansen. Tweede helft was minder, wel een mooie voorzet van Armenteros bij de derde goal van Pelle. Jammer van het tegendoelpunt, voor de rest stond het gewoon goed en heeft NAC geen echt grote kansen gehad.

    Donderdag gelijk volle bak tegen die Russen en vroeg scoren, dan kan er nog van alles mogelijk zijn!

  17. #167
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo zie je maar weer hoe anders alles is na een paar weken voetballen. De 'alles is mogelijk en niets staat vast' theorie, gaat hopelijk het hele seizoen door. Alhoewel het nu bijna cliché is dat veel Europese deelnemers het traditioneel slecht doen de eerste competitie wedstrijd erna! En dan krijgen we nu nog even een drukke week transfer perikelen. Wellicht zelfs op de laatste dag. Dat kan toch makkelijk een maand eerder! Maar goed, al met al was het een leuk weekend voor het voetbal!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #168

    Standaard

    Beetje pijnlijke aflevering van Studio Voetbal met Dick Advocaat. Kreeg erg veel over zich heen, met name van een schreeuwende Mulder die weer eens niet tot de orde werd geroepen. Ik vraag me af hoe lang men deze idioot nog ongehinderd tekeer laat gaan.

    Iedereen begrijpt inmiddels dat Mark van Bommel een jaar te lang is doorgegaan, die bladzijde kan men beter omslaan i.p.v. er wekelijks over door te gaan zaniken. Je zag dat Advocaat er niet voor voelde om Van Bommel een mes in de rug te steken, en dat valt te waarderen.

    Inderdaad opvallend wat @Claudio zegt; na een Europese wedstrijd zijn onze topploegen nergens. PSV was geen schim van het team van de afgelopen weken. Zowel Ajax als PSV kunnen nu enkel hopen dat er geen essentiële spelers zullen worden weggekocht. Als dat toch gebeurt, treedt natuurlijk het watervalsysteem in werking en worden spelers bij Heerenveen, AZ etc. weggehaald.

  19. #169

    Standaard

    Prachtige commercial van Qatar Airways:


  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Beetje pijnlijke aflevering van Studio Voetbal met Dick Advocaat. Kreeg erg veel over zich heen, met name van een schreeuwende Mulder die weer eens niet tot de orde werd geroepen. Ik vraag me af hoe lang men deze idioot nog ongehinderd tekeer laat gaan.

    Iedereen begrijpt inmiddels dat Mark van Bommel een jaar te lang is doorgegaan, die bladzijde kan men beter omslaan i.p.v. er wekelijks over door te gaan zaniken. Je zag dat Advocaat er niet voor voelde om Van Bommel een mes in de rug te steken, en dat valt te waarderen.

    Inderdaad opvallend wat @Claudio zegt; na een Europese wedstrijd zijn onze topploegen nergens. PSV was geen schim van het team van de afgelopen weken. Zowel Ajax als PSV kunnen nu enkel hopen dat er geen essentiële spelers zullen worden weggekocht. Als dat toch gebeurt, treedt natuurlijk het watervalsysteem in werking en worden spelers bij Heerenveen, AZ etc. weggehaald.
    Mulder moet je er absoluut niet uithalen. Hij mag ietsje minder aanwezig zijn, maar hij neemt geen blad voor de mond zoals veel collega's dat wel doen. En juist daardoor krijg je er soms dingen uit die anders niet besproken worden. Wie van de heren durft bijv. anders over het EVT. te lang door gaan van Mark van Bommel te beginnen. Kan zijn dat het bijv onzin is, maar das dan aan Dick om dat uit te leggen.
    Moet wel zeggen idd dat hij teveel ruimte krijgt. Maar dat is omdat van Gelder gewoon geen echt goede gespreksleider is. Ik zat tijdens de uitzending te bedenken wie het dan anders zou moeten zijn. En dan kom ik toch op Wilfred Genee (kan natuurlijk niet omdat ie bij RTL zit, maar daar gaat het niet om). Die betrekt iedereen erbij, durft mensen af te kappen, heeft een hoop kennis in huis en durft kritisch te zijn. Bij VI is hij soms een kwal, maar bij BNR is dat echt een stuk minder. Heeft toch te maken denk ik met dat ie tegenover Derksen geplaatst wordt: 2 echte tegenpolen.

    Overigens heeft Advocaat die kritiek wel verdiend. Hij heeft het gewoon middelmatig gedaan. Valt nu ook openlijk zn verdediging van vorig jaar af en ook de keeper (en dan Tyton op de bank houden...). En dan ook nog komen met: als we het niet zo goed hadden gedaan had PSV niet voor zoveel mln. verkocht: je hebt gewoon een goede onderhandelaar in huis met Brands! Qua aanval was PSV natuurlijk gewoon goed, maar de rest.... Mulder had groot gelijk toen hij begon over hoe PSV speelt en wat dan het verschil is met vorig jaar. Alleen moet ie niet zo schreeuwen.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    een schreeuwende Mulder die weer eens niet tot de orde werd geroepen. Ik vraag me af hoe lang men deze idioot nog ongehinderd tekeer laat gaan.
    Met zn PEC Zwolle......

    Jaren geleden (bij Barend en van Dorp) heeft ie een keer alles bijelkaar geschreeuwd omdat Bolletje met beschuit met een inkeping/uitsparing kwam (zodat het beter uit de rol gehaald kon worden)
    (Link: http://vorige.nrc.nl/100jaar_voorpag...4.ece/Bolletje)
    Zo iemand kun je niet serieus nemen.

  22. #172
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    PVV-leider Geert Wilders heeft Kamervragen gesteld over de aanstaande transfer van Gareth Bale naar Real Madrid. Hij wil weten of de Nederlandse belastingbetaler via de noodsteun voor Spanje meebetaalt aan de miljoenentransfer.
    Even kolder als eigenlijk ook best logisch!

    Bron V.I.nl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    met name van een schreeuwende Mulder die weer eens niet tot de orde werd geroepen. Ik vraag me af hoe lang men deze idioot nog ongehinderd tekeer laat gaan.
    Vind ik echt een vreselijke kerel. Wat die man nog op de nederlandse TV doet..................

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Even kolder als eigenlijk ook best logisch!

    Bron V.I.nl
    Een van de weinig zinnige uitspraken van Geert. De bank die als financier voor deze deal deelneemt, is met staatssteun overeind gehouden, zo heb ik begrepen. Dan zou dit dus een belachelijke deal zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #175

    Standaard

    Een club die zoveel miljoenen (400) in het rood staat, zou niks meer mogen kopen, laat staan mogen spelen.

    Maar ja, het gaat om een club van naam, en dan doen ze dat niet, maar dit is zo oneerlijk.

Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •