Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 932 worden weergegeven.
  1. #901
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat Brood ontslagen werd was echt kolder en dat is ook wel gebleken. En dan nog, er zal toch iemand moeten degraderen. Dat hoort er nu eenmaal bij evenals die doelloze wedstrijden waar het nergens meer om gaat. Ajax speelde zeker niet goed, maar ik zag ze vooral in de laatste fase toch aandringen om de winnende nog te maken, in tegenstelling tot de salon remise in de kampioenswedstrijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #902

    Standaard

    Ook zo'n onzin dat er direct door de commentator werd gesuggereerd dat Ajax expres NEC op 2-2 liet komen. Ajax speelde slecht, maar dat was gewoon een combinatie van het reeds kampioen zijn en onkunde.

  3. #903

    Standaard

    Het voordeel van de degradatie voor Roda JC is nu wel dat ze volgend jaar voor het kampioenschap kunnen gaan... Als ze hun best doen tenminste...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #904
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sparta zal zeggen dat dit moeilijker is dan dat het lijkt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax heeft zijn sportieve plicht niet gedaan, echt slecht van die club, ik denk dat ze er bij Roda ook wel zo over zullen denken! Gezien de vele wisselspelers die nu mochten beginnen was het wel te verwachten, niettemin een slechte beurt van Ajax!
    Ik word een beetje moe van dat hypocriete gedrag van je. Houd je lekker bezig met je eigen club in plaats van steeds met je vinger naar Ajax te wijzen. Het is duidelijk dat jij met twee maten weegt!

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Ik word een beetje moe van dat hypocriete gedrag van je. Houd je lekker bezig met je eigen club in plaats van steeds met je vinger naar Ajax te wijzen. Het is duidelijk dat jij met twee maten weegt!
    Stel je niet zo aan man, ik heb het toch over de degradatie van Roda, Ajax heeft daar een zeer kwalijke rol in gespeeld! Andere supporters van Ajax hier zien dat wel in, blijkbaar wil jij alleen positieve dingen over die club horen!

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Stel je niet zo aan man, ik heb het toch over de degradatie van Roda, Ajax heeft daar een zeer kwalijke rol in gespeeld! Andere supporters van Ajax hier zien dat wel in, blijkbaar wil jij alleen positieve dingen over die club horen!
    Ik heb het nu niet over het feit dat Ajax zaterdag een wanvertoning op de mat legde, ik ben zelden zo kwaad geweest na een wedstrijd. Ben ook meteen het stadion uitgelopen en niet gebleven voor de huldiging, zo'n ploeg verdient het niet gehuldigd te worden.

    Ik heb het nu over bijvoorbeeld seizoen 2008/2009. Ben je misschien vergeten (zou ik ook willen, als mijn ploeg 7e was geëindigd), maar speciaal voor jou de beelden:


    Doordat Feyenoord deze wedstrijd liet lopen, won Roda en degradeerde niet Roda, maar FC Volendam.

    Daarnaast ben je ook altijd heel erg willekeurig in het melden van rellen. Als een stel idi*ten in een Ajax shirt zich misdraagt is de wereld te klein. Als een stel idi*ten in een Feyenoord shirt dit heb je altijd een of ander excuus. Afgelopen weekend was het namelijk ook weer mis:
    http://www.soccernews.nl/news/250181...ord-supporters

    Ik zou het dus appreciëren als je je iets objectiever zou opstellen.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Ik heb het nu niet over het feit dat Ajax zaterdag een wanvertoning op de mat legde, ik ben zelden zo kwaad geweest na een wedstrijd. Ben ook meteen het stadion uitgelopen en niet gebleven voor de huldiging, zo'n ploeg verdient het niet gehuldigd te worden.

    Ik heb het nu over bijvoorbeeld seizoen 2008/2009. Ben je misschien vergeten (zou ik ook willen, als mijn ploeg 7e was geëindigd), maar speciaal voor jou de beelden:


    Doordat Feyenoord deze wedstrijd liet lopen, won Roda en degradeerde niet Roda, maar FC Volendam.

    Daarnaast ben je ook altijd heel erg willekeurig in het melden van rellen. Als een stel idi*ten in een Ajax shirt zich misdraagt is de wereld te klein. Als een stel idi*ten in een Feyenoord shirt dit heb je altijd een of ander excuus. Afgelopen weekend was het namelijk ook weer mis:
    http://www.soccernews.nl/news/250181...ord-supporters

    Ik zou het dus appreciëren als je je iets objectiever zou opstellen.
    Zielig om een wedstrijd van 5 jaar geleden erbij te halen! Feyenoord was toen trouwens heel de wedstrijd in de aanval dus dat ze die wedstrijd lieten lopen is echt absolute onzin. Als je zag hoe Ajax de wedstrijd begon met Van der Hoorn en Vermeer wist je al dat ze er niet alles aan zouden doen om te winnen.

    Als er vernielingen of rellen zijn zoals in kleine mate bij AZ afgelopen zaterdag keur ik dat af. Ik lees echter ook genoeg supporterssites van Feyenoord om ook de andere kant mee te krijgen, vaak wordt in de media een ander en verkeerd beeld geschetst, daar kom ik dan wel tegen in verweer!

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zielig om een wedstrijd van 5 jaar geleden erbij te halen! Feyenoord was toen trouwens heel de wedstrijd in de aanval dus dat ze die wedstrijd lieten lopen is echt absolute onzin. Als je zag hoe Ajax de wedstrijd begon met Van der Hoorn en Vermeer wist je al dat ze er niet alles aan zouden doen om te winnen.

    Als er vernielingen of rellen zijn zoals in kleine mate bij AZ afgelopen zaterdag keur ik dat af. Ik lees echter ook genoeg supporterssites van Feyenoord om ook de andere kant mee te krijgen, vaak wordt in de media een ander en verkeerd beeld geschetst, daar kom ik dan wel tegen in verweer!

    Nu is het weer triest om er een duel bij te halen omdat het '5 jaar geleden is'; en is de bij AZ aangerichte schade 'in kleine mate' en schetst de media een 'verkeerd beeld'.
    Dude; feyenoord deed toen gewoon exact hetzelfde als ajax nu. Geef het gewoon eens toe ipv altijd maar weer een excuus te bedenken......het zou je sieren.

  10. #910
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben ik het wel mee eens. Hand in eigen boezem steken vergt veel meer karakter en toont klasse!
    Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar die onderlinge clubhaat heb ik nooit zo goed begrepen. Maar goed, eerlijk gezegd gebeurt dat al langs de kant bij de plaatselijke mini's. Als Feyenoorder hoef je de laatste seizoenen niet naar andere clubs te kijken, want ze hebben het zelf gewoon meer dan prima gedaan. Hooligans scheer ik, ongeacht de club, wel weer altijd over één kam!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Nu is het weer triest om er een duel bij te halen omdat het '5 jaar geleden is'; en is de bij AZ aangerichte schade 'in kleine mate' en schetst de media een 'verkeerd beeld'.
    Dude; feyenoord deed toen gewoon exact hetzelfde als ajax nu. Geef het gewoon eens toe ipv altijd maar weer een excuus te bedenken......het zou je sieren.
    Als hij dan toch een voorbeeld moet geven laat het dan een goed voorbeeld zijn, Roda won toen op de counter en Feyenoord kwam nog met 10 man terug tot 2-3, dat er hier dan een aantal zijn die vinden dat mijn club de wedstrijd toen heeft laten lopen is echt waanzin! Voorbeeld van Heerenveen-Feyenoord slaat ook nergens op, je kan Feyenoord moeilijk verwijten dat ze toen wonnen en Heerenveen ook niet dat ze niet voor de gelijkmaker gingen omdat dat niet in hun voordeel was! Die regels zijn trouwens veranderd dus dat komt ook niet meer voor.

    De schade bij AZ is niet goed te praten en zal hopelijk ook verhaald worden op de daders. Afgelopen seizoen waren er meerdere verhalen in de pers verschenen die toch anders bleken te liggen, dan lijkt het mij logisch dat je zulke verhalen met een korreltje zout neemt.

    Ook opmerkelijk dat als er iets fout gaat bij Ajax er gelijk naar Feyenoord word gewezen. Het lijkt me logisch dat er dan naar Ajax word gewezen, blijkbaar vinden bepaalde supporters dat niet!

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Als hij dan toch een voorbeeld moet geven laat het dan een goed voorbeeld zijn, Roda won toen op de counter en Feyenoord kwam nog met 10 man terug tot 2-3, dat er hier dan een aantal zijn die vinden dat mijn club de wedstrijd toen heeft laten lopen is echt waanzin! Voorbeeld van Heerenveen-Feyenoord slaat ook nergens op, je kan Feyenoord moeilijk verwijten dat ze toen wonnen en Heerenveen ook niet dat ze niet voor de gelijkmaker gingen omdat dat niet in hun voordeel was! Die regels zijn trouwens veranderd dus dat komt ook niet meer voor.

    De schade bij AZ is niet goed te praten en zal hopelijk ook verhaald worden op de daders. Afgelopen seizoen waren er meerdere verhalen in de pers verschenen die toch anders bleken te liggen, dan lijkt het mij logisch dat je zulke verhalen met een korreltje zout neemt.

    Ook opmerkelijk dat als er iets fout gaat bij Ajax er gelijk naar Feyenoord word gewezen. Het lijkt me logisch dat er dan naar Ajax word gewezen, blijkbaar vinden bepaalde supporters dat niet!
    Iets recenter voorbeeld dan.(maar zal voor jouw toch wel weer te lang geleden zijn). 18 april 2010: FC Twente - Feyenoord 2-0. Een wedstrijd die Feyenoord zeker liet lopen, mede doordat 150 "supporters" een training verstoorden om de selectie even duidelijk te maken dat er van FC Twente verloren moest worden (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/...er-been-teleur).

    Het zegt mij ook alles dat je zat te genieten bij de bekerfinale. Als Ajax die had gewonnen, had Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal mogen spelen, nu PEC Zwolle heeft gewonnen niet. Of was dat omdat men bang was voor weer een extra nederlaag tegen Ajax?

    Waar zie je mij wijzen dat ik bij rellen van Ajax wijs naar Feyenoord rellen? Ik keur geen elke vorm van dit soort wangedrag goed. Ik benadruk alleen dat jij behoorlijk selectief bent in het melden van deze berichten. Als er idi*ten in een Ajax shirt bij betrokken zijn dan is de wereld te klein, als er idi*ten in een Feyenoord shirt bij betrokken zijn dan moet je de berichten met een korreltje zout nemen (terwijl dit seizoen in ieder geval al vanuit Utrecht/Kerkrade/Alkmaar dergelijke berichten kwamen)...

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Iets recenter voorbeeld dan.(maar zal voor jouw toch wel weer te lang geleden zijn). 18 april 2010: FC Twente - Feyenoord 2-0. Een wedstrijd die Feyenoord zeker liet lopen, mede doordat 150 "supporters" een training verstoorden om de selectie even duidelijk te maken dat er van FC Twente verloren moest worden (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/...er-been-teleur).

    Het zegt mij ook alles dat je zat te genieten bij de bekerfinale. Als Ajax die had gewonnen, had Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal mogen spelen, nu PEC Zwolle heeft gewonnen niet. Of was dat omdat men bang was voor weer een extra nederlaag tegen Ajax?

    Waar zie je mij wijzen dat ik bij rellen van Ajax wijs naar Feyenoord rellen? Ik keur geen elke vorm van dit soort wangedrag goed. Ik benadruk alleen dat jij behoorlijk selectief bent in het melden van deze berichten. Als er idi*ten in een Ajax shirt bij betrokken zijn dan is de wereld te klein, als er idi*ten in een Feyenoord shirt bij betrokken zijn dan moet je de berichten met een korreltje zout nemen (terwijl dit seizoen in ieder geval al vanuit Utrecht/Kerkrade/Alkmaar dergelijke berichten kwamen)...
    Doe toch normaal man met je idiote voorbeelden en arrogante houding! Ik ga niet op elk onzinvoorbeeld in want dan zijn we volgende week nog bezig. Jij hebt blijkbaar een bepaald beeld van mij als supporter, dat heb ik nu ook van jou, jammer dat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Ik ben er nu wel klaar mee, ga mij lekker met andere dingen bezighouden (Titelstrijd Engeland, Spanje, finale CL, WK).

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Als er vernielingen of rellen zijn zoals in kleine mate bij AZ afgelopen zaterdag keur ik dat af. Ik lees echter ook genoeg supporterssites van Feyenoord om ook de andere kant mee te krijgen, vaak wordt in de media een ander en verkeerd beeld geschetst, daar kom ik dan wel tegen in verweer!
    Dus het is niet gebeurd? Of heeft AZ zelf die vernielingen aangericht?
    Doordat je termen als 'kleine mate' gebruikt, bagataliseer je dit. Aangezien je zelf in een post op de vorige pagina aangeeft, dat je de wedstrijd op internet hebt gevolgd, heb je zelf de schade niet waargenomen en ben je niet in de positie om hier een oordeel over (de omvang) te vormen, laat staan dit te bagataliseren. Respect voor andere clubs en gewoon poten af, of je nu Feyenoorder, Twent, Groninger of wat dan ook bent.
    Laatst aangepast door gompier : 06-05-2014 om 14:33

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Doe toch normaal man met je idiote voorbeelden en arrogante houding! Ik ga niet op elk onzinvoorbeeld in want dan zijn we volgende week nog bezig. Jij hebt blijkbaar een bepaald beeld van mij als supporter, dat heb ik nu ook van jou, jammer dat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Ik ben er nu wel klaar mee, ga mij lekker met andere dingen bezighouden (Titelstrijd Engeland, Spanje, finale CL, WK).
    Jammer dat je zo reageert. Waarom zijn deze voorbeelden idioot dan? Het blijft volgens mij moeilijk voor je om je Feyenoord bril af te zetten..

  16. #916

    Standaard

    Er werd door een aantal Feyenoord supporters behoorlijk geklaagd over de scheidsrechter afgelopen seizoen, het AD heeft het uitgezocht en wat blijkt:

    Alleen Vitesse is door scheidsrechters écht benadeeld


    Nationale sport nummer 1: zeiken op de scheidsrechter. Voetballers, trainers, fans en analisten: allemaal hebben ze een mening over de man in het zwart. Maar heeft de scheidsrechter nu wérkelijk invloed op de competitie? AD Sportwereld zocht het uit en ontdekte dat alleen Vitesse mag klagen.


    De ene keer was hij een thuisfluiter, de andere keer moest hij een bril of had hij een hi-ha-hondenlul. Zoals elk seizoen had de scheidsrechter het ook dit jaar weer gedaan. Het was weekeinde na weekeinde hetzelfde verhaal: iedereen wees op de fouten van de scheids. Feyenoord-trainer Ronald Koeman betitelde scheidsrechter Gözübüyük als 'niet capabel', PSV-coach Phillip Cocu schoof de schuld van sommige nederlagen in de schoenen van de scheids en Vitesse-trainer Peter Bosz foeterde zich tijdens vrijwel elke wedstrijd schor tegen de vierde official. En in de voetbalpraatprogramma's op tv kregen scheidsrechters er avond na avond van langs.

    Videobeelden
    Maar hoeveel invloed hebben scheids- en grensrechters nu wérkelijk op het verloop van wedstrijden en de competitie? Is er in Zeist echt een complot gesmeed om bepaalde clubs voor te trekken? Fluiten scheidsrechters slechter dan voorgaande jaren?

    Het Algemeen Dagblad onderzocht de rol van de scheidsrechter in alle competitiewedstrijden van de zes topclubs. De beslissingen rond goals en rode kaarten werden geevalueerd en met behulp van videobeelden gecontroleerd op hun juistheid. Aan verkeerde beslissingen werd een kansberekeningsmodel gekoppeld om te schatten wat de uitkomst zou zijn geweest als de scheidsrechter hulp gehad zou hebben van videobeelden (zie het kader voor de werkwijze).

    Verbetering
    In totaal maakten de arbitrale kwartetten 84 foute beslissingen rond doelpunten en rode kaarten in de 174 wedstrijden van de zes topclubs. Die 84 fouten werden gemaakt in 59 wedstrijden. Dat betekent dat de scheidsrechter en zijn assistenten in 33,9 procent van de wedstrijden één of meerdere cruciale fouten maakten. Vergeleken met vorig jaar is dat een verbetering: toen maakten scheidsrechters in 39,5 procent van de wedstrijden van topclubs één of meer foute beslissingen.

    De verkeerde beslissingen waren lang niet allemaal fouten bij een stand van 5-0. Sterker nog: in 48 van de 174 wedstrijden (29,6%) hadden foute beslissingen van de scheids een directe invloed op winst, verlies of gelijkspel. Met andere woorden: in drie op de tien wedstrijden was een cruciale fout van de scheidsrechter dus mede van invloed op de verdeling van de punten. Dat was wél méér dan vorig jaar (20,2%).

    Terechte kampioen
    Wie de beslissingen van de scheidsrechter over een heel seizoen bekijkt, ziet dat Ajax de terechte kampioen is. Van een complot in de KNVB, zoals vaak gesuggereerd, is geen sprake. Integendeel zelfs: volgens het kansberekeningsmodel kreeg Ajax 2,25 punten te weinig. Ook Vitesse had reden om ontevreden te zijn; de club uit Arnhem kreeg 2,46 punten te weinig.

    Feyenoord, FC Twente, PSV en Heerenveen hadden allerminst te klagen. Ronald Koeman en zijn spelers leverden nogal wat commentaar op de leiding, maar ze kregen over een heel seizoen juist 3,25 punten te veel. Vooral in de eigen Kuip had Feyenoord een aantal keer mazzel. PSV, dat vorig jaar nog een statement op de eigen website plaatste waarin werd geklaagd over het niveau van de arbitrage, had aan het eind van de rit 1,85 punt te veel. En het Heerenveen van Marco van Basten (die meerdere malen de scheidsrechter bij de enkels afzaagde) spande de kroon: de Friezen kregen maar liefst 4,84 punten meer dan ze hadden verdiend.

    Conclusie
    Maar uiteindelijk zou de hulp van een videoscheidsrechter voor de stand in de Eredivisie waarschijnlijk nauwelijks iets hebben uitgemaakt. Ajax, Feyenoord en Twente waren volgens ons kansberekeningsmodel nog steeds 1ste, 2de en 3de geworden. Alleen Vitesse zou er iets mee zijn opgeschoten: in plaats van 6e zou Vitesse 4de zijn geworden - net boven PSV en Heerenveen. Dat zou de Arnhemmers, ten koste van PSV, wel direct toegang hebben verschaft tot de voorronde van de Europa League. Nu moet Vitesse daarvoor strijden in de play-offs.

    De conclusie na 174 wedstrijden, 84 cruciale fouten en oneindig veel geëmmer over scheids- en grensrechters: de top van de Eredivisie had er vrijwel hetzelfde uit gezien.

  17. #917

    Standaard

    Leuk dat ze bij het AD alleen de top 6 onderzoeken, de competitie bestaat uit 18 clubs, half werk hebben ze dus afgeleverd. Dat kansberekeningsmodel is ook behoorlijk onbetrouwbaar, een rode kaart in de laatste minuut heeft minder invloed dan een rode kaart in de eerste minuten van de wedstrijden. En wat te denken van de buitenspelval, bij de meeste grensrechters werd dit puur op de gok gedaan.

    Laat ze ook aangeven waarom Feyenoord 3,25 punten teveel kreeg. Uit bij NAC en Twente hebben we 4 punten te weinig gekregen door het arbitrale trio dus eigenlijk hadden we meer punten moeten hebben! Dit onderzoek hadden ze dus beter niet kunnen doen, heeft geen enkele toegevoegde waarde!

  18. #918

    Standaard

    Kuipers fluit Champions League-finale

    Björn Kuipers fluit op zaterdag 24 mei de Champions League-finale tussen Real Madrid en Atletico Madrid.
    Dat maakt de KNVB woensdag bekend. Kuipers zal in Lissabon, waar de finale wordt afgewerkt, worden ondersteund door zijn vaste assistenten Sander van Roekel en Erwin Zeinstra.
    Cüneyt Çakir uit Turkije is de vierde official, terwijl Pol van Boekel en Richard Liesveld als vijfde en zesde official optreden.

    "Dit is een droom die uitkomt. Op het veld staan tijdens de finale van de Champions League is voor een scheidsrechter net als voor voetballers een van de hoogst haalbare prestaties in het voetbal", aldus Kuipers. "Dat maakt ons enorm trots en wij zijn iedereen die ons heeft gesteund en heeft bijgestaan in de afgelopen jaren ontzettend dankbaar."
    Kuipers floot in 2013 al de Europa League-finale tussen Chelsea en Benfica. Tevens was hij de arbiter in de strijd om de Confederations Cup tussen Spanje en Brazilië.

    Dick Jol
    Het is de eerste keer sinds 2001 dat een Nederlandse scheidsrechter is aangewezen voor de finale van het belangrijkste Europese clubtoernooi. Dertien jaar geleden fungeerde Dick Jol als arbiter tijdens Bayern München-Valencia.
    In het tijdperk van de Europa Cup 1, zoals de Champions League vroeger heette, mochten Leo Horn (in 1957 en 1962) en Charles Corver (in 1978) de finale in goede banen leiden.
    Kuipers is komende zomer ook een van de scheidsrechters op het WK in Brazilië.

    Nu.nl

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Uit bij NAC en Twente hebben we 4 punten te weinig gekregen door het arbitrale trio dus eigenlijk hadden we meer punten moeten hebben!
    LOL. Snap je dan niet dat je, ondanks dat je 4 punten te weinig daar hebt gehad, je overall nog 3,25 punten teveel hebt gehad? Geen enkele toegevoegde waarde zeker omdat het niet voordelig voor je is.

  20. #920

    Standaard

    Volgens mij moet ik nu stampij gaan maken...

    Vitesse ernstig tekort gedaan, het is vast een vooropgezet plan van de KNVB i.s.m. de 3 traditionele topclubs omdat we een buitenlandse eigenaar hebben en in de tijd van Karel Aalbers zal het ook al wel zo geweest zijn. Ik eis meer onderzoek en teruggave van al de verloren punten!!


    Ach ja,als je alles over alle seizoenen weg streept zal het allemaal best gelijk zijn en uiteindelijk weet je niet hoe het verder zou lopen als de beslissingen anders waren geweest.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #921

    Standaard

    Scheidsrechterlijke dwalingen blijf je houden, het zijn immers mensen, al lijkt men dat nogal eens te vergeten. Ga werken met het hawkeye systeem, ben je van een groot deel van de discussies af.

  22. #922

    Standaard

    En nu zeker nog een onderzoek naar clubs die geholpen zijn door de arbitrage?

  23. #923
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij moet ik nu stampij gaan maken...

    Vitesse ernstig tekort gedaan, het is vast een vooropgezet plan van de KNVB i.s.m. de 3 traditionele topclubs omdat we een buitenlandse eigenaar hebben en in de tijd van Karel Aalbers zal het ook al wel zo geweest zijn. Ik eis meer onderzoek en teruggave van al de verloren punten!!


    Ach ja,als je alles over alle seizoenen weg streept zal het allemaal best gelijk zijn en uiteindelijk weet je niet hoe het verder zou lopen als de beslissingen anders waren geweest.
    Oh nou, ik heb nog wat verloren punten voor je op de bus gedaan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #924
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk al die onderzoeken, maar in een perfecte voetbalwereld is elke wedstrijd doodsaai. Mensen begonnen al te klagen dat Barcelona kijken niet eens meer leuk was, gelukkig bleken het toch ook nog mensen en is er spanning in de Spaanse competitie. Fouten, dwalingen en andere randzaken maken het voetbal leuk, zelfs het missen van een Hawkeye, doellijnbewakingen enz..
    Alles is relatief...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij moet ik nu stampij gaan maken...
    Kun jij niet beter druk maken over de wedstrijd van vanavond? of voel je de bui al hangen

Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •