Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 932 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zijn twee totaal verschillende overtredingen dus die kan je niet met elkaar vergelijken. Wel goed dat Schaars eens aangepakt werd, was vorige week erg irritant met zijn overtreding op Immers en zijn schijnheilige gedrag op en buiten het veld!

    Dat gedoe met de supporters na afloop laat ook weer zien hoe hypocriet die club is in alle geledingen, loop gewoon een rondje langs het publiek en ga je in de kleedkamer diep zitten schamen!
    Ondanks dat ik er niet op in moet gaan:
    Mbt dat eerste: zo redenerend is het te hopen dat opa joris zsm de 'witsel-treatment' krijgt.

    Mbt dat tweede: wat is daar hypocriet aan?
    Oost is er echt vol voor gegaan, waarvoor ze een dik compliment verdienen. Na de wedstrijd geen gefluit, geen witte zakdoekjes, maar ondanks de deceptie VOL de spelers (die voor de verandering nu strijd leverden) en trainer steunen.
    De spelers (waarvan Depay en Jozefzoon tranen in de ogen hadden (Jozefzoon zat er écht compleet doorheen)) kwamen naar de supporters en sommigen gingen zelfs in gesprek.
    Wat is daar hypocriet aan?

  2. #577

    Standaard

    SC Heerenveen - Feyenoord 1-2 (1-2)

    Moeilijke overwinning maar op basis van de eerste 35 minuten verdiend. Mooie goal van Boetius en een goed uitgespeelde treffer van Immers zorgden voor een snelle 0-2 voorsprong. Net voor rust maakt Heerenveen de aansluitingstreffer waardoor het de tweede helft nog spannend werd.

    Nog twee wedstrijden tot de winterstop. Beide wedstrijden thuis dus de volle 6 punten moeten gehaald worden!

  3. #578

    Standaard

    Feyenoord speelde sterk inderdaad, vooral in de 1e helft. Complimenten voor de verdediging én Bjorn Kuipers; wat fluit die man goed!

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ondanks dat ik er niet op in moet gaan:
    Mbt dat eerste: zo redenerend is het te hopen dat opa joris zsm de 'witsel-treatment' krijgt.

    Mbt dat tweede: wat is daar hypocriet aan?
    Oost is er echt vol voor gegaan, waarvoor ze een dik compliment verdienen. Na de wedstrijd geen gefluit, geen witte zakdoekjes, maar ondanks de deceptie VOL de spelers (die voor de verandering nu strijd leverden) en trainer steunen.
    De spelers (waarvan Depay en Jozefzoon tranen in de ogen hadden (Jozefzoon zat er écht compleet doorheen)) kwamen naar de supporters en sommigen gingen zelfs in gesprek.
    Wat is daar hypocriet aan?
    Bruma moet zich gewoon gedeisd houden, was vorige week gewoon opgefokt dat hij in De Kuip mocht spelen. Helaas voor hem in het verkeerde shirt! Mathijsen deed niks verkeerd dus waarom hij een blessure zou moeten oplopen is nog maar de vraag, moet Bruma zich maar gewoon gedragen!

    Die steun viel ook wel mee, 60 minuten come on PSV en voor de rest niets. Na de 1-2 was het helemaal stil. Dat spelers dan bij dezelfde supporters die hun even daarvoor uitfluiten gaan uithuilen is hypocriet! Laat ze maar op het veld de grote jongen uithangen en niet alleen bij de salarisonderhandelingen, dan zijn ze opeens wel volwassen!

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bruma moet zich gewoon gedeisd houden, was vorige week gewoon opgefokt dat hij in De Kuip mocht spelen. Helaas voor hem in het verkeerde shirt! Mathijsen deed niks verkeerd dus waarom hij een blessure zou moeten oplopen is nog maar de vraag, moet Bruma zich maar gewoon gedragen!

    Die steun viel ook wel mee, 60 minuten come on PSV en voor de rest niets. Na de 1-2 was het helemaal stil. Dat spelers dan bij dezelfde supporters die hun even daarvoor uitfluiten gaan uithuilen is hypocriet! Laat ze maar op het veld de grote jongen uithangen en niet alleen bij de salarisonderhandelingen, dan zijn ze opeens wel volwassen!
    opa joris was vorig seizoen ook al betrokken bij iets in de tunnel. Vantevoren had hij destijds al iets op het veld gedaan bij Lens en nu was hij weer bezig. Insiders hebben het al over racistische opmerkingen. (geen idee of het ook echt zo is, zullen we nooit zeker weten)
    Enorme gluiperd (vond ik overigens al in zijn WII/AZ tijd; heeft dus niks met feyenoord te maken)

    Steun: knap dat je dat zo goed weet man. Was je gisteren ook in het stadion? Het werd inderdaad even stil, maar daarna werd er weer vol gas gegeven. Verder de vele spandoeken tijdens en op het einde gezien?
    Uitfluiten? Inderdaad: Toivonen kreeg wat gefluit te horen bij zijn wissel. Na afloop ook een paar seconden gefluit waarna direct weer positieve klanken te horen waren.
    Ik ben (vaak) van mening dat men op Oost wat meer van zich kan laten horen, maar gisteren was dit zeker niet het geval.

    Edit: zelfs de Telegraaf (!!!!!!) komt met onderstaande bericht.

    Van onze Telesportredactie
    AMSTERDAM -
    Vitesse bracht PSV in Eindhoven een vernederende nederlaag toe: 2-6. De Eindhovenaren, die nu al ruim twee maanden geen competitiewedstrijd meer hebben gewonnen, zakken daardoor steeds verder af op de ranglijst die wordt aangevoerd door Vitesse.

    Toch sloot een deel van de aanhang van PSV de spelers na afloop in de armen. Na het laatste fluitsignaal liep een aantal PSV'ers naar de tribune waar ze complimentjes kregen voor de getoonde inzet. Het Eindhovense publiek was zaterdag sowieso prominent aanwezig. Ondanks de diverse tegenslagen bleven de fans negentig minuten lang fanatiek achter de spelers staan.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 08-12-2013 om 14:12

  6. #581

    Standaard

    Met die Bruma en Rekik heb ik sowieso geen medelijden, ze wisten niet hoe gauw ze de Kuip uit moesten lopen toen er zak met geld werd voor gehouden om maar gauw in het Buitenland te tekenen op aangeven van hun pappie en mammie die natuurlijk
    ook dollartekentjes in hun ogen zagen en deze 2 knaapjes zijn nu weer hangende pootjes teruggekeerd in de Eredivisie om dan maar te gaan spelen voor de concurrent, zwaar overschat die 2 dat is nu wel duidelijk geworden.

    Enne Opa Mathijsen zoals die genoemd wordt doet het zo slecht nog niet daar kunnen die Bruma en Rekik nog heel wat van opsteken
    Laatst aangepast door edwin01 : 08-12-2013 om 15:12

  7. #582

    Standaard

    Vreemd toch hoe mensen zelfs een 100% dieprode kaart als die van Havenaar weer op een andere speler menen te moeten betrekken.
    Wat maakt het nu uit wat Bruma ooit heeft gedaan of waar Schaars vorige week bij betrokken was (laat staan dat hij daarom zou mogen worden 'aangepakt' op deze manier)?
    Als dit geen rood was, kun je beter nooit geen kaarten meer van die kleur trekken.

    Over Matthijssen kan ik het wel met beide heren eens zijn: ik vind hem een irritante kerel maar hij speelt op zijn ouwe dag plots weer verrassend goed;

  8. #583

    Standaard

    Dit dan:
    http://www.youtube.com/watch?v=qHRV1orbjpM
    Mehdi Carcela-Gonzalez was zondag tijdens de wedstrijd OH Leuven – Standard Luik het middelpunt bij een opmerkelijk incident. De Standard-middenvelder brak een enkel bij een aanslag op zijn benen en velde vervolgens de dader met een vuistslag.
    Het duel tussen Leuven en Standard kabbelde voort, totdat het vlak voor rust compleet uit de hand liep. Eerst kreeg Alessandro Cerigioni van de thuisploeg rood na een grove charge op Carcela. Vijf minuten later ging ook Bjorn Ruytinx wild door op de Marokkaanse middenvelder van Standard.
    Die reageerde als door een adder gebeten en sloeg de glimlachende Ruytinx naar de grond. Scheidsrechter Tim Pots bestrafte Ruytinx met geel voor de overtreding en gaf de rode kaart aan Carcela.
    Ivan Vukomanovic , de assistent-trainer van Standard, reageerde tegenover Sporting Telenet op het incident. 'Net ervoor hoorden we Ruytinx naar Carcela roepen dat hij hem nog wel zou pakken. Volgens de eerste berichten heeft Carcela zijn enkel gebroken. Hij is daardoor maandenlang uitgeschakeld.'

  9. #584

    Standaard

    Het is natuurlijk rood voor Carcela, maar die Ruytinx had natuurlijk wel drie rode kaarten verdiend. Rest van het seizoen schorsen.

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    opa joris was vorig seizoen ook al betrokken bij iets in de tunnel. Vantevoren had hij destijds al iets op het veld gedaan bij Lens en nu was hij weer bezig. Insiders hebben het al over racistische opmerkingen. (geen idee of het ook echt zo is, zullen we nooit zeker weten)
    Enorme gluiperd (vond ik overigens al in zijn WII/AZ tijd; heeft dus niks met feyenoord te maken)

    Steun: knap dat je dat zo goed weet man. Was je gisteren ook in het stadion? Het werd inderdaad even stil, maar daarna werd er weer vol gas gegeven. Verder de vele spandoeken tijdens en op het einde gezien?
    Uitfluiten? Inderdaad: Toivonen kreeg wat gefluit te horen bij zijn wissel. Na afloop ook een paar seconden gefluit waarna direct weer positieve klanken te horen waren.
    Ik ben (vaak) van mening dat men op Oost wat meer van zich kan laten horen, maar gisteren was dit zeker niet het geval.

    Edit: zelfs de Telegraaf (!!!!!!) komt met onderstaande bericht.
    Het is afgelopen met psv dennis...

    Eindhoven speelt volgend jaar weer tegen willem 2
    T2: I'll Be Back!

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Het is afgelopen met psv dennis...

    Eindhoven speelt volgend jaar weer tegen willem 2
    Nou, dat zou zomaar eens kunnen:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/arti...tsluiten.dhtml
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #587

    Standaard

    De KNVB wil Havenaar voor 4 wedstrijden schorsen. De overtreding was er en rood had gekund maar 4? Van mij Vitesse in beroep gaan. 2 duels lijkt me meer passend.

    Edit: Vitesse gaat in beroep.
    Laatst aangepast door martwout : 10-12-2013 om 15:09

  13. #588

    Standaard

    4 wedstrijden maar? hadden er 8 moeten zijn, echt een schandalige overtreding op Schaars die er weken uit ligt, misschien dat zulke overtredingen dan is wat minder worden als men er fors wordt voor geschorst, maar ja volgens Bosz is Havenaar een hele lieve jongen

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    4 wedstrijden maar? hadden er 8 moeten zijn, echt een schandalige overtreding op Schaars die er weken uit ligt, misschien dat zulke overtredingen dan is wat minder worden als men er fors wordt voor geschorst, maar ja volgens Bosz is Havenaar een hele lieve jongen
    Klinkt raar, maar dit soort overtredingen worden echt tientallen keren per wedstrijd gemaakt. In een duel trapt men zo vaak elkaar op de tenen of de enkel. Puur door de slowmotion ziet het er nu ernstig uit, maar in werkelijkheid doet Havenaar inderdaad dat wat Bosz vertelde; het afschermen van de bal door zich breed te maken. (Ik praat niets goed, maar alles wordt tegenwoordig echt uitvergroot door de media).

  15. #590

    Standaard

    Wat een oetl.. die brands, met dit soort uitspraken naar buiten komen.

    Het gaat heel slecht met PSV, maar zo slecht nou ook weer niet dat ze gaan degraderen, al lijkt het er wel op.

    In ieder geval moet hij naar zichzelf kijken, en zelf de handdoek gooien, want wat heeft hij gepresteerd bij PSV? : Niks Nada Noppes.

    Toivonen idd never nooit meer opstellen, en ervaring erbij, dan komt het wellicht nog goed............ ooit

  16. #591

    Standaard

    Qua verkoop heeft hij het toch goed gedaan....als je Marcelo kunt verkopen voor zo'n bedrag, dan ben je een grote hoor .

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Klinkt raar, maar dit soort overtredingen worden echt tientallen keren per wedstrijd gemaakt. In een duel trapt men zo vaak elkaar op de tenen of de enkel. Puur door de slowmotion ziet het er nu ernstig uit, maar in werkelijkheid doet Havenaar inderdaad dat wat Bosz vertelde; het afschermen van de bal door zich breed te maken. (Ik praat niets goed, maar alles wordt tegenwoordig echt uitvergroot door de media).
    Natuurlijk Jordy wat betreft de overtredingen, maar mij gaat het er in dit geval om dat Schaars de wedstrijd wordt uitgeschopt + dat hij er nu minimaal 6 weken uitligt, voor hetzelfde geldt voetbalt hij helemaal niet meer, dus daarom zwaarder straffen dan normaal.

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Klinkt raar, maar dit soort overtredingen worden echt tientallen keren per wedstrijd gemaakt. In een duel trapt men zo vaak elkaar op de tenen of de enkel. Puur door de slowmotion ziet het er nu ernstig uit, maar in werkelijkheid doet Havenaar inderdaad dat wat Bosz vertelde; het afschermen van de bal door zich breed te maken. (Ik praat niets goed, maar alles wordt tegenwoordig echt uitvergroot door de media).
    Iemand zo hard schoppen dat er een haarscheur in het bot ontstaat......dat heet dus tegenwoordig 'de bal afschermen'. (Derksen zei dat ook al hoorde ik?)

    En idd: wat edwin zegt: omdat iemand normaal zoiets 'noooooooit zou doen' zou hij niet geschorst mogen worden (wat Bosz zei en enkelen bij VI/SV). In dat geval zeg ik: laat bij Feyenoord De Vrij even lekker rondmaaien en gooi bij PSV Van Ooijen in de basis zodat hij er een paar richting ziekenhuis kan schoppen.
    (zijn normaal keurige, nette jongens!)

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Iemand zo hard schoppen dat er een haarscheur in het bot ontstaat......dat heet dus tegenwoordig 'de bal afschermen'. (Derksen zei dat ook al hoorde ik?)

    En idd: wat edwin zegt: omdat iemand normaal zoiets 'noooooooit zou doen' zou hij niet geschorst mogen worden (wat Bosz zei en enkelen bij VI/SV). In dat geval zeg ik: laat bij Feyenoord De Vrij even lekker rondmaaien en gooi bij PSV Van Ooijen in de basis zodat hij er een paar richting ziekenhuis kan schoppen.
    (zijn normaal keurige, nette jongens!)
    Nogmaals, het is een scheidsrechterlijke dwaling en de scheids of grensrechter had dit zeker moeten zien en bestraffen, maar dat neemt niet weg dat voetbal een contactsport blijft en dit - in mijn ogen - een onbewuste, ongelukkige overtreding is.

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nogmaals, het is een scheidsrechterlijke dwaling en de scheids of grensrechter had dit zeker moeten zien en bestraffen, maar dat neemt niet weg dat voetbal een contactsport blijft en dit - in mijn ogen - een onbewuste, ongelukkige overtreding is.
    Maar neemt niet weg dat het een overtreding is, toch? Intentie of niet; Havenaar is er verantwoordelijk voor dat Schaars weken buitenspel staat.

  21. #596
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat maakt denk ik niet uit. Raakt iemand door een reglementaire optreding zo geblesseerd is dat spijtig, maar niet relevant. Maar idd, overtreding is overtreding. Denk overigens niet dat Vitesse daar onder zal lijden. De winterstop (shop-seizoen) staat voor de deur.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nogmaals, het is een scheidsrechterlijke dwaling en de scheids of grensrechter had dit zeker moeten zien en bestraffen, maar dat neemt niet weg dat voetbal een contactsport blijft en dit - in mijn ogen - een onbewuste, ongelukkige overtreding is.
    Ik denk dit ook, maar volgens mij is het al wel de 2e keer van Havenaar als ik het me goed herinner. M.a.w. hij neemt bewust het risico en verdient zeker een schorsing, maar een daad stellen is natuurlijk te laat, dat moet al vanaf het begin van het seizoen en niet pas nu. Misschien is in de toekomst wel een mooie straf dat je de tijd dat de geblesseerde uit roulatie is uit moet zitten en nog wat wedstrijden er boven op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dit ook, maar volgens mij is het al wel de 2e keer van Havenaar als ik het me goed herinner. M.a.w. hij neemt bewust het risico en verdient zeker een schorsing, maar een daad stellen is natuurlijk te laat, dat moet al vanaf het begin van het seizoen en niet pas nu. Misschien is in de toekomst wel een mooie straf dat je de tijd dat de geblesseerde uit roulatie is uit moet zitten en nog wat wedstrijden er boven op.
    Dat is simpelweg geld-technisch gezien natuurlijk nooit te verkopen.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Natuurlijk Jordy wat betreft de overtredingen, maar mij gaat het er in dit geval om dat Schaars de wedstrijd wordt uitgeschopt + dat hij er nu minimaal 6 weken uitligt, voor hetzelfde geldt voetbalt hij helemaal niet meer, dus daarom zwaarder straffen dan normaal.
    Ik vind dat je de straf wel moet afstellen op de manier waarop de overtreding plaatsvindt. Als Havenaar als een dolle erin was gekomen zonder enige balintentie en zodoende Schaars uit de wedstrijd had getrapt dan ben ik het eens met 4+. Maar die intentie was er nu niet. Hij was bezig met de bal en komt met zijn been verkeerd uit. Dat is ook rood maar laten we nu niet doen alsof het een elleboog,etc is. En dan is 2 wedstrijden m.i. beter in overeenstemming dan 4. Als je hiervoor al 4 moet geven, hadden Kramer en Pelle er zeker 7 moeten krijgen. Dat waren zeer bewuste overtredingen. En zo'n blessure had Schaars ook kunnen oplopen bij het springen (kijk maar naar een Janssen die zo het seizoen zag eindigen).

  25. #600

    Standaard

    Merkwaardige eindronde in pot C van de CL.. Drie rode kaarten en een strafschop in de 95e minuut waardoor Olympiakos op doelsaldo boven Benfica komt en doorgaat in de CL.

Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •