Pagina 14 van 38 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 932 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    1 foto zegt meer dan duizend woorden!:


  2. #327

    Standaard

    Jep, een misplaatste foto van Boilesen.

  3. #328

    Standaard

    Wim is wel druk met Ajax en PSV zeg.......

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Zwak gompier
    Bulgarije is niet ineens een goed voetballand omdat PSV er van heeft verloren en de goede voetballanden in Europa kan je zelf ook wel met je neus aanwijzen toch?
    Dat je van een club uit Spanje verliest, kan gebeuren. Normaliter moeten Nederlandse clubs 'gewoon' winnen van teams uit Bulgarije, Roemenie en Luxemburg. Bulgarije heeft voor het laatst iets gepresteerd op het WK van 1994, naar mijn weet, dus nee, het is geen goed voetballand.

  5. #330

    Standaard

    We beginnen goed tegen Ajax, genoeg kansen om te scoren.

    Nu alleen de kansen afmaken

  6. #331

    Standaard

    Vreemde opstelling van Cocu, als je het mij vraagt.

    Toivonen in de ploeg, Maher eruit, geen Bakkali en Wijnaldum (geblesseerd?)

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Vreemde opstelling van Cocu, als je het mij vraagt.

    Toivonen in de ploeg, Maher eruit, geen Bakkali en Wijnaldum (geblesseerd?)
    Maher afgehaakt na de Warming Up, zal dus wel geblesseerd zijn.

  8. #333

    Standaard

    Na een zoveelste fout bij Ajax, scoort Tim Matavz de 1-0

  9. #334

    Standaard

    En alweer 2-0 voor PSV door een mooi doelpunt van Jetro Willems

  10. #335

    Standaard

    Het is Bingo, want alweer 3-0 door een doelpunt van Oscar Hiljemark

  11. #336

    Standaard

    En weer prijs-schieten voor PSV : 4-0 door Park Ji-Sung

    Een heel verschil met afgelopen donderdag in ieder geval.

    En Ajax is zeer zeer matig mijn inziens vandaag.

  12. #337
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kinderlijk voetbal bij Ajax. En Vermeer houd ook niet echt over. Snap echt niet dat Fisher speelt en mag blijven staan. Na de 1-0 was de wanprestatie compleet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #338

    Standaard

    Met een dergelijke uitslag hoef je niet te discussieren welke partij bovenliggend was. PSV-supporters, gefeliciteerd met de overwinning!

  14. #339

    Standaard

    Vreemde dag met drie toppers:

    Club Brugge - Anderlecht 4-0
    PSV - Ajax 4-0
    Manchester City - Manchester United (na 78 min) 4-0

  15. #340

    Standaard

    Feyenoord - FC Utrecht 1-0 (1-0)

    Slechte wedstrijd maar wel 3 zeer belangrijke punten. Door de overige uitslagen ook weer een aantal plekken gestegen op de ranglijst en maar 3 punten achter op de nummer twee. Volgende week weer thuis tegen ADO Den Haag en dan twee keer uit tegen Vitesse en Go Ahead Eagles. Vooral uit bij Vitesse zal het spel veel beter moeten anders hoeven we niet eens af te reizen naar Arnhem!

  16. #341

    Standaard

    Ach, ajax heeft dan wel 2x in een paar dagen zwaar klop gekregen....maar ze kunnen iig zeggen dat ze 2 keer 'een tijdje aardig hebben mee kunnen ballen'

    Nu even snel op Instagram kijken met welk PSV shirt Boilesen op de foto staat!

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En alweer 2-0 voor PSV door een mooi doelpunt van Jetro Willems
    De stoelen recht achter me zijn bezet door de familie en vrienden van Willems.
    Die werden echt helemaal gek

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De stoelen recht achter me zijn bezet door de familie en vrienden van Willems.
    Die werden echt helemaal gek
    Laat ze ook een keer juichen

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laat ze ook een keer juichen
    Mogen ze van mij elke wedstrijd doen.....en dan meerdere keren

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mogen ze van mij elke wedstrijd doen.....en dan meerdere keren
    Uiteraard, maar blijf het wel raar vinden : Donderdag spelen als een drol en nu zo Ajax wegspelen?

  21. #346

    Standaard

    4-0 pffff.. enkel eerste kwartier kunnen zien, maar dat was al voldoende om te kunnen concluderen dat Ajax niet zou gaan winnen in Eindhoven. Machteloos.

  22. #347
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is na 7 wedstrijden al een doldwaze stand in de Nederlandse competitie... (los van PSV, die het vandaag terecht afdwong) ... Maar je weet dat het binnen een week weer heel anders kan zijn.

    Als Ajacied wordt ik dit seizoen niet verwend!
    Als voetballiefhebber wel!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #348

    Standaard

    Hoop dat het voor Louis van Gaal nu wel duidelijk is dat ie verder moet kijken dan Kenneth Vermeer als doelman, want dat wordt een ramp op het WK.

  24. #349

    Standaard

    Vermeer is dan ook al lange tijd 3e optie. Stekelenburg, Vorm en Cilessen lijken me voor nu de beste opties, maar ook Zoet bewijst zich meer en meer.

  25. #350

    Standaard

    Zoet en Vermeer lijken me dezelfde tekortkoming te hebben, ik vind Zoet namelijk net als Vermeer niet erg sterk op hoge ballen.
    Veel Nederlandse keepers hebben dat, ik denk dat er weinig op wordt getraind.

    Ik heb een tijdje in Engeland gezeten voor mijn werk en bezocht toen weleens wedstrijden + trainingen omdat een zoon van een collega keeper was bij de plaatselijke vereniging. Het viel me toen op hoe intensief er op hoge ballen werd getraind: keepers moesten zich maar zien te redden te midden van verdedigers en aanvallers. Bijna iedere training kwamen die oefeningen terug. In Nederland gaan keepers er gemakshalve maar vanuit dat alles wordt afgefloten. Zoet maakt vaak een beetje een bange indruk als iemand voor zijn neus opduikt. Hij gaat wel goed naar de grond: gisteren zag je dat bijvoorbeeld bij dat diagonale schot van Bojan, vlak voor rust. dat was niet zo verschrikkelijk moeilijk, maar hij pakte het heel gemakkelijk. Bij dat soort zaken voelt hij zich blijkbaar zeker.

Pagina 14 van 38 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •