Pagina 6 van 38 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 932 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Vanavond Marcel Brands te gast bij Voetbal International (20.30 - 22.00 Uur op RTL 7).

    Lijkt me een interessante gast voor bij het programma.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Feyenoord huurt dus Armenteros van Anderlecht, mijn eerste reactie is wat armoedig weer, maar misschien moet ik mijn mening herzien in een later stadium, bij Ajax zullen ze geen slapeloze nachten met het aantrekken van Armenteros denk ik
    Laten we het hopen. Des te groter is de kans voor Feyenoord op een goed resultaat

  3. #128

    Standaard

    Zeer matige klassieker op een belabberd veld. Feyenoord begon erg goed het eerste kwartier, maar daarna pakte Ajax het goed op. De tweede helft was niet om aan te zien.

  4. #129

    Standaard

    Ajax - Feyenoord 2-1 (2-1)

    Ondanks de nederlaag een goed en bij vlagen fel Feyenoord gezien. Na de gelukkige 0-1 werd Ajax de bovenliggende partij. Helaas hadden ze een heel makkelijke penalty gegeven door de zwakke Kuipers nodig om gelijk te maken. De 2-1 was een goed uitgespeelde goal, voorzet mag echter nooit gegeven worden op die plek.

    Tweede helft was Feyenoord veel beter, helaas werden er geen grote kansen gecreeerd, dan kan je ook niet scoren. Nu rustig blijven en de komende wedstrijden (4 van de 5 thuis) de punten gaan pakken, dan kijken we na 8 wedstrijden wel waar we staan.

  5. #130

    Standaard

    Nou veel beter Wim?

    Dat leek misschien zo, aangezien Feyenoord een tekort heeft aan kwaliteit en creativiteit bleef Ajax simpel op de been, alleen die kopbol van Pelle was nog enigszins gevaarlijk en was het weer ouderwets ergeren aan Immers
    die ook geen bal onder kan controle kan houden of brengen wat elke keer weer balverlies opleverde.

    En waar Feyenoord staat na 8 wedstrijden?
    Zeker niet bovenin denk ik maar middenmoot is meer een realiteit, donderdag eerst maar is kijken hoe ze het tegen die Russen doen in de EL.

  6. #131

    Standaard

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, schijnt niet veel soeps te zijn geweest, maar ik denk dat men bij Feyenoord wel met de uitslag kan leven. Ik had ook een vlotte zege van Ajax verwacht.

    Ken het programma niet, maar als de komende vijf wedstrijden gemakkelijker zijn, en kunnen worden gewonnen, sta je toch op 15 punten uit 8 wedstrijden, dat is (lijkt) me rond plaats 4/5/6.

    PSV ook tamelijk matig gisteren, afgaande op de samenvatting. GoAhead komt tot nu toe over als een leuke aanwinst voor de eredivisie, fris voetbal, gaan uit van eigen kracht, oogt allemaal positief.

  7. #132
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eerste helft was echt heel leuk. Tweede helft was zeer matig. Ajax speelde zo slap en nonchalant! Dat Feyenoord daar niet van geprofiteerd heeft is best opmerkelijk. Maar dit waren gewoon 3 pittige wedstrijden voor Feyenoord, dus het zegt vrij weinig. De eerste 20 minuten deden ze alles goed om Ajax het lastig te maken. Daarna zakten ze terug, zette Ajax Poulsen op Pelle en kwam Ajax weer in hun spel. Dat was niet handig. Dat zag je toen Feyenoord na de 2-1 weer even gas en druk gaf. Werden ze toch weer gevaarlijk...

    Verleden week een makkelijke penalty tegen en nu mee! Het "soms zit het tegen en soms zit het mee" principe is daarmee al in één week rechtgetrokken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #133

    Standaard

    [QUOTE=scherpschutter;1948689]Ken het programma niet, maar als de komende vijf wedstrijden gemakkelijker zijn, en kunnen worden gewonnen, sta je toch op 15 punten uit 8 wedstrijden, dat is (lijkt) me rond plaats 4/5/6. {/QUOTE]

    Programma tot PSV-thuis (1 december):

    Feyenoord - NAC Breda
    Feyenoord - Roda JC
    NEC - Feyenoord
    Feyenoord - FC Utrecht
    Feyenoord - ADO Den Haag
    Vitesse - Feyenoord
    Go Ahead Eagles - Feyenoord
    Feyenoord - Heracles Almelo
    SC Cambuur - Feyenoord
    Feyenoord - AZ
    RKC Waalwijk - Feyenoord

    We moeten dus 6 keer thuis (NAC, Roda, Utrecht, ADO, Heracles, AZ) en 5 keer uit (NEC, Vitesse, Go Ahead, Cambuur, RKC) spelen. Als je die 11 wedstrijden goed doorkomt (tussen de 24 en 33 punten) dan sta je begin december echt wel in de middenmoot. In ieder geval volgende week goed beginnen tegen NAC!
    Laatst aangepast door wimv : 18-08-2013 om 15:28

  9. #134

    Standaard

    [QUOTE=wimv;1948700]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ken het programma niet, maar als de komende vijf wedstrijden gemakkelijker zijn, en kunnen worden gewonnen, sta je toch op 15 punten uit 8 wedstrijden, dat is (lijkt) me rond plaats 4/5/6. {/QUOTE]

    Programma tot PSV-thuis (1 december):

    Feyenoord - NAC Breda
    Feyenoord - Roda JC
    NEC - Feyenoord
    Feyenoord - FC Utrecht
    Feyenoord - ADO Den Haag
    Vitesse - Feyenoord
    Go Ahead Eagles - Feyenoord
    Feyenoord - Heracles Almelo
    SC Cambuur - Feyenoord
    Feyenoord - AZ
    RKC Waalwijk - Feyenoord

    We moeten dus 6 keer thuis (NAC, Roda, Utrecht, ADO, Heracles, AZ) en 5 keer uit (NEC, Vitesse, Go Ahead, Cambuur, RKC) spelen. Als je die 11 wedstrijden goed doorkomt (tussen de 24 en 33 punten) dan sta je begin december echt wel in de middenmoot. In ieder geval volgende week goed beginnen tegen NAC!
    Volgens mij moet Feyenoord de eerste vijf wedstrijden kunnen winnen (of het ook gebeurt is natuurlijk iets anders). Daarna wordt het programma wat lastiger. Het lijkt me nu vooral zaak om rust in de tent te krijgen. Zie dat de neuzen dezelfde kant op wijzen, dan volgt de rest vanzelf. Met dit materiaal zul je niet snel kampioen worden, maar moet je toch bij de eerste vier kunnen eindigen.

  10. #135

    Standaard

    Penalty was idd goedkoop. Vorige week hadden we er 1 tegen, nu 1 mee. Niet dat Feyenoord daar veel mee op schiet, maar goed.Tweede helft was van Ajax kant de slechtste sinds een lange tijd. Daar heeft Feyenoord een mogelijkheid laten liggen, maar veel creativiteit was daar ook niet te vinden. Daardoor samen met een schandalig slecht veld (leek wel weer 1996!) een zeer povere klassieker.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja idd., dat veld! Wat een drama!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #137

    Standaard

    PSV - Milan : Eerste helft is voorbij gevlogen, wat wil zeggen dat het zeer aantrekkelijk was.

    Het lijkt me voor PSV wel een moeilijke zaak te worden; dat doelpunt plaatste Milan in een zetel: ze kunnen PSV rustig opvangen en wachten op de kans om er snel uit te komen, daar hebben ze met Al-Shaarawy, Montelivo en Balotelli ideale mensen voor.

  13. #138

    Standaard

    1-1. Lekker gedaan door PSV!
    Natuurlijk zijn die Italianen levensgevaarlijk zo aan het einde van de wedstrijd (hun specialiteit). Maar PSV hield zich uitstekend staande. Wat is die Willems trouwens opgeleefd. Blijft wel wat foutjes houden natuurlijk maar zat er een aantal malen prima tussen, al was het met z'n teen.

    Jammer dat ze niet nog een keer gescoord hebben. Maar goed: de kansen waren er weer en dan komen de doelpunten ook wel. Ik moet het nog zien volgende week. Natuurlijk zijn de Milanezen favoriet, maar ik heb zo het idee dat deze jonge ploeg van PSV voldoende brutaal is in positieve zin om zich niet ondersteboven te laten spelen, maar juist gewoon aan te vallen. En met een onvoorspelbare factor als Bakkali er nog bij kan het leuk worden voor PSV. Moet het nog zien als PSV heel stiekum scoort in de 1e helft oid. Natuurlijk had je thuis liever een overwinning of een 0-0, maar 1-1 is een uitslag met mogelijkheden.

    Schaars weer een lekkere wedstrijd trouwens en ook Park was nuttig.

  14. #139

    Standaard

    Net terug uit het stadion. Prima resultaat tegen het RKC van Italië!

  15. #140

    Standaard

    In de tweede helft had PSV geen kracht meer om druk te zetten, ook omdat Depay (een erg belangrijke speler voor dit team) erg ver terugviel. Er werd ook te veel balverlies geleden op het middenveld, de ploeg zal moeten leren om op momenten dat het niet zo vlot loopt minder risico in het spel te leggen. Van Bommel zei er op TV ook het een en ander over, tot ergernis van Jack van Gelder, die enkel juichverhalen wilde horen. Men mag best 'positief kritisch' zijn, zoals dat heet : het goede benadrukken, maar de minpunten signaleren.

    Wil men een kans maken, dan zal iedereen topfit en in goede vorm moeten zijn. Milan is een fysiek sterke, zeer ervaren ploeg met twee aanvallers van absolute topklasse.

    Ondanks alles: wat een verademing, dit PSV, in vergelijking met het vaak irritante team van vorig jaar. Ze verdienen respect, ik heb vanavond genoten.

  16. #141

    Standaard

    Leuke wedstrijd! Had echt twee compleet verschillende kanten kunnen vallen, gelijkspel is dan ook wel de juiste uitslag.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #142

    Standaard

    HEEL leuke partij heeft PSV op de mat gelegd gisteren! Vond Park gisteren een aanwinst en vind zelf Brenet een erg leuke speler om naar te kijken. Voor de uitwedstrijd zijn ze zeker niet kansloos, maar zal wel loodzwaar zijn.

    Waar ze wel voor moeten waken is als ze verder zijn in de competitie. Het zou vrij logisch zijn dat er in de wintermaanden een mindere periode komt (kouder, langdurig drie wedstrijden per week spelen). Risico is dat het onbevangen spel dan wordt getypeerd (fans, pers etc) als naief. Denk dat Cocu dat ook al in gedachte heeft, maar is belangrijk dat dat rond heel PSV ook wordt ondervangen.

  18. #143

    Standaard

    Ongelooflijk wat speelde Feyenoord slecht zeg. Het is dat Mulder goed keepte anders was het makkelijk 5-0 geworden. Wat is het Nederlands voetbal toch ver weg gezakt.
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!
    Misschien kijken naar wat spelers in Eindhoven?

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat speelde Feyenoord slecht zeg. Het is dat Mulder goed keepte anders was het makkelijk 5-0 geworden. Wat is het Nederlands voetbal toch ver weg gezakt.
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!
    vetgedrukte minus Ajax en PSV die jaarlijks wel een paar rondes verderkomen (en voordat er commentaar komt: vorig jaar PSV niet maar check de feiten: daarvoor jaar in jaar uit wel)

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien kijken naar wat spelers in Eindhoven?
    NL 11-tal op het WK:

    1-Zoet

    2-Brenet
    3-Rekik
    4-Bruma
    5-Willems

    6-Maher
    7-Wijnaldum
    8-Schaars

    9-Depay
    10-van Persie
    11-Locadia


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat speelde Feyenoord slecht zeg. Het is dat Mulder goed keepte anders was het makkelijk 5-0 geworden. Wat is het Nederlands voetbal toch ver weg gezakt.
    Ik snap ook niet dat van Gaal in deze spelers blijft geloven, deze spelers kunnen we toch niet mee nemen naar Brazilië?!
    Overdrijven is ook een kunst, Feyenoord speelde slap maar had gewoon met 0-1 de rust in kunnen gaan (Bal van Pelle op de paal)! Tweede helft was veel minder met een aantal goede kansen voor Kuban en een verdiende goal, gelukkig bleef het bij 1-0. Manu viel gretig in, als dadelijk Boetius weer terug is heb je op beide flanken meer dreiging. Volgende week in een volle Kuip met twee doelpunten verschil winnen moet te doen zijn.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    NL 11-tal op het WK:

    1-Zoet

    2-Brenet
    3-Rekik
    4-Bruma
    5-Willems

    6-Maher
    7-Wijnaldum
    8-Schaars

    9-Depay
    10-van Persie
    11-Locadia

    1-Vorm

    2-Janmaat
    3-De Vrij
    4-Bruno Martins Indi
    5-Blind

    6-Clasie
    7-Sneijder
    8-Vilhena

    9-Boetius
    10-Van Persie
    11-Robben

  24. #149

    Standaard

    Gooi dan op zn minst Lexie 'de ooievaar' Immers erin.

    (overigens was mijn opstelling niet serieus bedoeld...deze mag ik aannemen ook niet)

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gooi dan op zn minst Lexie 'de ooievaar' Immers erin.

    (overigens was mijn opstelling niet serieus bedoeld...deze mag ik aannemen ook niet)
    Immers mag lekker gaan banken zondag, als zijn goals wegblijven is er geen enkele reden hem op te stellen.

    Opstelling was redelijk serieus, keeper en verdediging lijken toch wel zekerheidjes. De Vrij en Martins Indi komen wel weer op niveau, om nu als Van Gaal-zijnde mee te gaan met de hype Rekik-Bruma is wel erg voorbarig.

    Middenveld is wel iets teveel Feyenoord (op sneijder na), doe daar dan maar Strootman en Van Ginkel/Fer. Vilhena komt er echt wel, die moet nu teveel dingen corrigeren in een slecht draaiend team.

    Van Persie en Robben zijn ook zeker, eeuwig zonde dat Boetius nog niet kan spelen, maakt Feyenoord veel dreigender en onvoorspelbaar. Verder heb je niet echt goede rechtsbuitens op dit moment, Schaken is uit vorm en Narsingh nog geblesseerd, dan blijft er weinig over.

Pagina 6 van 38 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •