Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 932 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Het probleem, wimv, is dat er (bij Roda tenminste) niet meer kaarten beschikbaar kunnen zijn omdat het uitvak is uitverkocht, dus dat is een kul argument. Gastvrijer opstellen? dat moet je verdienen? en een groot deel van die gasten verdiend het gewoon niet. Het komt idd ook voor bij Ajax supporters maar echt lang niet zo vaak.
    Een groot deel van de Feyenoord supporters, vooral het deel dat niet in het uitvak zit, weet zich niet te gedragen. Heb laatst een stuk gelezen waarin stond dat er Feyenoord supporters zijn die voor iedere Bundesliga club een seizoenskaart hebben! je maakt mij niet wijs dat die voor het voetbal gaan...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #827

    Standaard

    Voor iedere Bundesliga club een seizoenskaart? Bedoel je niet een suportersclubcard van iedere eredivisie club?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #828

    Standaard

    nee, in dat stuk stond dat ze dat inderdaad ook hadden maar dat er daarnaast ook figuren zijn die voor iedere Bundesliga club een seizoenskaart hebben...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    nee, in dat stuk stond dat ze dat inderdaad ook hadden maar dat er daarnaast ook figuren zijn die voor iedere Bundesliga club een seizoenskaart hebben...
    Dat zijn dan wel de rijkere hooligans! Enkele honderden euro's per kaart en dat keer ongeveer twintig. En dan nog lekker veel reiskosten elk weekend. :P

  5. #830

    Standaard

    en veel tijd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #831

    Standaard

    Jammer dat er "veel" uitschot zit bij de fanatieke aanhang van Feyenoord (en andere supporters).
    Ik word er zo moe en verdrietig van. Sportieve rivaliteit: eigenlijk een must in een een stadion. En na afloop naast elkaar in de kroeg een biertje drinken. Zou ook tussen de Feyenoord- en Ajax-supporters onderling moeten kunnen. Maar het zijn die hersendode leipo's die zich daar te goed voor voelen. Misschien is dat ook iets wat in onze samenleving cq cultuur niet meer aanwezig is: wederzijds respect!

    Helaas werkt de KNVB daar zelf ook aan mee, door vooral Ajax veel privileges te bieden (Bekerfinale tegen Feyenoord 4 jaar geleden ineens over 2 wedstrijden plaats te laten vinden, terwijl de kaartverkoop allang was gestart! Bang dat Ajax de finale onverhoopts niet zou weten te winnen zonder uitsupporters. Om maar een voorbeeld te geven).

    Ik vraag mij af of er vanavond wel Ajax-supporters in De Kuip aanwezig mogen zijn. Je kan geen enkele Rotterdammer of Feyenoorder verbieden naar het Stadion te komen. Maar volgens mij waren ze vrijdag al bezig met voorbereidingen bij de Kuip om de verschillende supportersstromen strikt van elkaar gescheiden te houden.

    Hopen op een mooie en spannende finale van de beker straks.

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heb laatst een stuk gelezen waarin stond dat er Feyenoord supporters zijn die voor iedere Bundesliga club een seizoenskaart hebben! je maakt mij niet wijs dat die voor het voetbal gaan...
    Welk onderzoek mag dat dan wel zijn, graag bronvermelding?! Ook knap als je bij 5 wedstrijden tegelijk kan gaan rellen in Duitsland, toch raar dat je daar nooit iets over hoort! Ook in Nederland gebeurt vrijwel niks rond de wedstrijden dus waar je het vandaan haalt dat elke Feyenoord-supporter zich niet weet te gedragen is mij echt een raadsel!

  8. #833

    Standaard

    Ajax-supporters gedragen zich schandalig, brengen ook gewoon het leven van hun eigen keeper in gevaar! De volgende finales waarin Ajax staat geen Ajax-supporters toelaten, wat mij betreft nooit meer welkom in Rotterdam!

  9. #834

    Standaard

    Ik hoop in ieder geval dat ze de stad heel laten, want vaak schijnt er een asociaal gedeelte dingen te moeten vernielen.

    Maar die idioten moeten een verbod krijgen voor het leven.

    Wat ik alleen niet begrijp : Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat tuig vuurpijlen en dat soort zooi mee naar binnen kan nemen?.



    Ben benieuwd wat voor straf gaat volgen : 1e thuiswedstrijd zonder supporters?, want je benadeeld gewoon de echte supporter en de club.

    Je wil toch gewoon genieten van de wedstrijd, en niet bang moeten zijn voor een ongeluk dat kan gebeuren.

    Volgens mij heeft dat tuig niet geleerd van het verleden.

    Dat ze niet beter van te voren de supporters controleren, honden inzetten of in ieder geval wat beter opletten.

    Ik hoop dat er zware straffen gaan vallen voor dat uitschot, en ben ook benieuwd wat ze tegen de club gaan doen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-04-2014 om 17:57

  10. #835

  11. #836

    Standaard

    Mbt de bekerfinale.... 4-1 nu...... "kappen met deze shit" zal v/d sar denken

  12. #837

    Standaard

    Lekker hoor Fernandez, hoppa 4-1

    Nooit meer in de Kuip toelaten dat schorriemorrie van die zogenaamde Ajax supporters..........

  13. #838

    Standaard

    Pec Zwolle heeft het vuurwerk nu in bezit en staat ruim voor rust met 4-1 voor! En nog terecht ook.
    Wat heeft dit voor effect volgende week?

  14. #839

    Standaard

    Zielig dat je zelfs incidenten van 17 jaar geleden erbij moet halen om een punt te maken, heb je niks beters te doen op een vrije zondagavond? Misschien eens kijken hoe Zwolle de godenzonen aan het vernederen is, ik zit in ieder geval wel te genieten van deze finale!

  15. #840

  16. #841
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Belachelijke actie in de eerste minuut. Echt verbijsterend. De rest van de wedstrijd ook... Kan me voorstellen dat heel Ajax zich diep schaamt. Om de wedstrijd, maar vooral de verbijstering van de eerste minuut. Bedankt "supporters".

    Dat Ajax de wedstrijd dik verliest is jammer, maar niet meer dan dat. Het is Pec Zwolle van harte gegund, echt! Maar ik schaam me diep voor dat stelletje randdebielen... Hoe dom kun je zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #842

  18. #843

    Standaard

    LOL. Op internet circuleren al complottheorien van enkelen die een nog lager IQ hebben dan de vuurwerkgooiers:
    "Het was al duidelijk voor aanvang dat Nijhuis deze wedstrijd in het nadeel van Ajax zou gaan fluiten... Het was al duidelijk dat Ajax vandaag niet had kunnen en mogen winnen van de KNVB! Vuurwerk op het veld, terwijl er overal "gefouilleerd" was? Vuurwerk op het veld, terwijl er geen sfeeractie is afgesproken, dus wie zegt dat dit Ajax supporters zijn? Wie gaat er nou vuurwerk naar z'n eigen keeper gooien? PEC Zwolle kan helemaal niks en dan zou Ajax zich laten afdrogen?
    Ik vind dit heel jammer.want door dit is onderandere vermeer zijn concentratie kwijt ik vind het.schandelijk en het lijkt zwaar op.een.set up Jansen ( als ik het goed heb) zei op de camera beelden.als hun het.vuurwerk niet gegooit hadden hadden.wij ook.niet.gewonnen ofzo hij meer vanaf wist ik.vind dat de KNVB een onderzoek moet inzetten en de wedstrijd ajax -pec opnieuw moet.doen Mj.wie ben ik
    Ik vind het echt een.gemene.set up Vermeer was helemaal.van.slag.en kon zich niet.meer.goed concentreren want hij.deed.ze best is gewoon een *** streek
    Inderdaad; gewoon overspelen....

    (Gelukkig zijn verreweg de meeste ajacieden zo slim om er anders over te denken en zich te schamen voor de actie.)

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Pec Zwolle heeft het vuurwerk nu in bezit en staat ruim voor rust met 4-1 voor! En nog terecht ook.
    Wat heeft dit voor effect volgende week?
    Niets, Ajax wordt gewoon kampioen

  20. #845

    Standaard

    Het was jammer dat PEC het vizier niet meer echt op scherp had staan de 2e helft, een uitslag als 8-1 had meer dan een juiste afspiegeling geweest.........

  21. #846
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wellicht, maar het was natuurlijk wel een moment opname, van de 10 keer dat deze wedstrijd gespeeld wordt, wint Ajax er waarschijnlijk negen. Gisteren was gewoon Happy Hour. En PEC Zwolle heeft zich onsterfelijk gemaakt in de geschiedenis boeken. Zij deden alles goed en Ajax echt alles fout. Murphy's Law, zeg maar (Wat nog steeds hardstikke slap is).

    Het is natuurlijk ook zo dat normaliter de wedstrijd geheel gestaakt zou zijn, ware het niet dat dit voor veel problemen zou zorgen. De wedstrijd tegen AZ met de flying hooligan en Esteban werd namelijk om mindere reden wel gestaakt bij een 1-0 en overgespeeld met 0-0.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #847

    Standaard

    De dreigende boete voor Ajax schijnt 15.000 euro en een wedstrijd voorwaardelijk zonder supporters.
    Klinkt als een aai over de bol en een "niet meer doen in het vervolg hoor".

  23. #848
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Al krijgen clubs een ton boete, dit soort randdebielen blijf je houden en je doet er niks aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #849

    Standaard

    Zit net even naar Atletico Madrid - Chelsea te kijken. Man o man, wat is dat hemeltergend slecht!. Hotseknotsbegonia-voetbal. 100x balverlies, onzuivere passes, laag tempo. En dan hebben ze wat over de Eredivisie te klagen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Het was jammer dat PEC het vizier niet meer echt op scherp had staan de 2e helft, een uitslag als 8-1 had meer dan een juiste afspiegeling geweest.........
    Nou, Edwin, dat lijkt me ook wat overdreven. PEC speelde een van die wedstrijden waarin werkelijk alles mee zat. De overwinning van de Zwollenaren was dik verdiend en is ze ook gegund, maar de uitslag vond ik wel wat geflatteerd. Deed me een beetje denken aan de finale van de Amstelcup in 2003: Feyenoord - FC Utrecht (1-4). Maar daar wil jij als Feyenoord-fan liever niet meer aan herinnerd worden, dat begrijp ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •