Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 932 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, Edwin, dat lijkt me ook wat overdreven. PEC speelde een van die wedstrijden waarin werkelijk alles mee zat. De overwinning van de Zwollenaren was dik verdiend en is ze ook gegund, maar de uitslag vond ik wel wat geflatteerd. Deed me een beetje denken aan de finale van de Amstelcup in 2003: Feyenoord - FC Utrecht (1-4). Maar daar wil jij als Feyenoord-fan liever niet meer aan herinnerd worden, dat begrijp ik.
    Waarom Feyenoord - Utrecht erbij gehaald moet worden is mij een raadsel maar dit terzijde, nog even en de 10-0 van PSV komt ook weer ter sprake en een geflatteerde uitslag van Zwolle? nou dacht het niet als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij blij was dat het bij 5-1 bleef, anders zou ik de wedstrijd nog maar is terugkijken hoeveel kansen Zwolle had op meer doelpunten, nu hadden ze wel de mazzel dat elke kans raak was, maar ja zonder geluk vaart niemand.

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De dreigende boete voor Ajax schijnt 15.000 euro en een wedstrijd voorwaardelijk zonder supporters.
    Klinkt als een aai over de bol en een "niet meer doen in het vervolg hoor".
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Al krijgen clubs een ton boete, dit soort randdebielen blijf je houden en je doet er niks aan.
    Aan de ene kant denk ik; Ajax kan hier als club niets aan doen en is nu het kind van de rekening (ook qua imago weer), aan de andere kant moet Ajax eens doelgerichter raddraaiers op gaan sporen en voor goed uit het eigen en andere stadions weren. Dan maar middels een meldplicht ofzo, maar dit kan zo niet langer.

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De dreigende boete voor Ajax schijnt 15.000 euro en een wedstrijd voorwaardelijk zonder supporters.
    Klinkt als een aai over de bol en een "niet meer doen in het vervolg hoor".
    Klinkt niet alleen zo: het IS ook zo. Niemand die zo'n straf serieus neemt. Ik zeg: Ajax moet de betrokken mensen VOORGOED weren. Blokkeer die clubcards maar voor altijd. Voor mij part zetten ze tijdens de volgende wedstrijden gewoon de namen en foto's van de schuldigen op de schermen. Een soort schandpaal dus.
    Schuld natuurlijk verhalen op de schuldigen. Verder mag Ajax (toch verantwoordelijk voor wie ze een clubcard geven en wie ze dus meenemen aan supporters) wat mij betreft volgend seizoen met 3 punten minder beginnen.

  4. #854

    Standaard

    Het is een tijdje terug al op tv geweest dat clubcards niet afdoende zijn om hooligans te weren, er is simpelweg te weinig controle op wie het stadion binnenstapt.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is een tijdje terug al op tv geweest dat clubcards niet afdoende zijn om hooligans te weren, er is simpelweg te weinig controle op wie het stadion binnenstapt.
    Kan wel zo zijn, maar die clubcards zijn het eerste middel: als je die niet hebt kom je niet door die controle (nou ja, zo zou dat moeten zijn). Dat de controle te wensen overlaat is een ander ding. De club die die cards verkoopt geeft in feite toestemming om als Ajax-supporter aanwezig te zijn bij wedstrijden. Dus is Ajax verantwoordelijk voor wie er op vertoon van hun clubcard het stadion binnen komt. Dat betekent niet dat PEC hier geen verantwoordelijkheid heeft: die controle had beter moeten zijn.

    Heb net een theorie gelezen die ze aan het onderzoeken zijn: een aantal supporters die vastzaten in de file oid zou anderen gevraagd hebben de wedstrijd te saboteren zodat zij nog het grootste gedeelte konden zien. Zou helemaal wat zijn:...

  6. #856

    Standaard

    Als ik voor een hooligan kaartjes koop op mijn clubcard en er vervolgens geen controle is bij de ingangen van het stadion en de vakken is er simpelweg niet zo heel veel aan te doen door de desbetreffende clubs. Verantwoordelijkheid gaat dan tot een bepaalde grens. Er is ook discussie over het fouilleren door de stewards, maar zoals iedereen weet is daar bij grote evenementen simpelweg geen tijd voor om het grondig en bij iedereen te doen.

  7. #857
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het komt er gewoon op neer dat als men wat naar binnen wil smokkelen het op een of andere manier gewoon lukt. In de geest van, als men wil inbreken, kun je het nog zo goed beveiligen, maar men komt toch binnen als men echt wil.

    Niemand begrijpt dit of had het zien aankomen, dit is een heel seizoen niet voorgekomen, probeer dan maar consequent te blijven qua controles, vooral op vreemde bodem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #858

    Standaard

    Hoorde net van John van den Heuvel een raar verhaal in RTL Boulevard dat het vuurwerk voor na de wedstrijd bedoeld was, maar dat een aantal hooligans niet op tijd in het stadion kon zijn en toen via de telefoon aan de groep in het stadion opdracht hadden gegeven om door het gooien van vuurwerk de wedstrijd te vertragen/stil te laten leggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #859

    Standaard

    Ajax nog drie jaar zonder fans bij Klassiekers in De Kuip

    Naar aanleiding van de ongeregeldheden van zondag tijdens de met 5-1 verloren KNVB-bekerfinale tegen PEC Zwolle heeft Ajax besloten dat er de komende drie jaar geen fans reizen naar uitduels met Feyenoord.
    De afgelopen vijf jaar mocht de aanhang van de Amsterdammers al niet mee naar De Kuip, terwijl ook de fans van Feyenoord niet welkom waren bij de Klassieker in De Arena. Komend seizoen zou aan die afspraak mogelijk een einde komen, maar deze periode is verlengd.
    Na spoedoverleg met de Amsterdamse driehoek (Openbaar Ministerie, politie, gemeente), waarin maandag besloten werd dat vierhonderd fans zondag geweigerd worden tijdens het bezoek aan Heracles Almelo, besloot Ajax nog drie jaar zonder fans naar Feyenoord af te reizen.
    Afgelopen zondag tijdens de KNVB-bekerfinale werd er tot twee keer toe vuurwerk op het veld gegooid, waardoor de wedstrijd bijna een half uur moest worden stilgelegd.

  10. #860

    Standaard

    Zul je zien dat Feyenoord nu ook nog drie jaar niet naar Amsterdam mag..... Overigens wel enigszins merkwaardig dat je door wangedrag in de bekerfinale nu de klassiekers nog weer voor drie jaar om zeep helpt...

  11. #861

    Standaard

    De actie was dan ook puur bedoelt als sneer richting Feyenoord denk ik, puur om het veld van de Rotterdammers te molesteren.

  12. #862

    Standaard

    Jaloers op het mooie veldje? :P Vandaag verkozen tot beste grasmat in de competitie.

  13. #863

  14. #864

    Standaard

    Barcelona rouwt na overlijden van Tito Vilanova



    Voormalig Barcelona-trainer Tito Vilanova is overleden aan de gevolgen van keelkanker. De Catalaanse club maakt vrijdag bekend dat de 45-jarige ex-coach zijn strijd tegen de ziekte verloren heeft. Vilanova was van 2008 tot 2012 assistent van Josep Guardiola bij de Spaanse topclub. Nadat Guardiola afzwaaide kreeg Vilanova het voor het zeggen en hij leidde Barça vorig seizoen naar de landstitel.

    Al in dat seizoen kreeg Vilanova te maken met een terugkeer van de ziekte keelkanker. Jordi Roura verving hem enige tijd als trainer en na afloop van het seizoen 2012/13 stopte Vilanova definitief: hij wilde zich helemaal richten op het herstellen van zijn ziekte en dat was niet langer te combineren met de veeleisende baan van hoofdtrainer in Camp Nou.

    Het gevecht dat hij voerde heeft hij nu verloren. Deze week werd Vilanova opgenomen in een ziekenhuis in Barcelona; hij moest zich vanwege aanhoudende pijn in zijn keel laten opereren.

    Vrijdagochtend kwam naar buiten dat de situatie van Vilanova kritiek, maar stabiel was. Barcelona stelde dat hij een dag eerder geopereerd was. Aan het begin van de avond brengt de club naar buiten dat Vilanova overleden is.

    Barcelona heeft verder nog geen informatie naar buiten gebracht. Vorig seizoen werd de club onder de leiding van Vilanova kampioen van Spanje met honderd punten, een absoluut record.

    Bron : Voetbalzone.nl

  15. #865

    Standaard

    Wat een akelig nieuws. vanochtend las ik nog dat het niet goed ging en hij met spoed geopereerd werd, nu is hij overleden. Bah.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #866
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Schrikken inderdaad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Welk onderzoek mag dat dan wel zijn, graag bronvermelding?! Ook knap als je bij 5 wedstrijden tegelijk kan gaan rellen in Duitsland, toch raar dat je daar nooit iets over hoort! Ook in Nederland gebeurt vrijwel niks rond de wedstrijden dus waar je het vandaan haalt dat elke Feyenoord-supporter zich niet weet te gedragen is mij echt een raadsel!
    Tuurlijk gaan ze dan niet tegelijk bij 5 wedstrijden rellen, dat snap jezelf ook wel. Stond een stuk over in `t Limburgs Dagblad een paar maanden geleden, nadat bij de meest recente versie van Roda-Feyenoord weer zulke zelfde problemen waren.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als ik voor een hooligan kaartjes koop op mijn clubcard en er vervolgens geen controle is bij de ingangen van het stadion en de vakken is er simpelweg niet zo heel veel aan te doen door de desbetreffende clubs. Verantwoordelijkheid gaat dan tot een bepaalde grens. Er is ook discussie over het fouilleren door de stewards, maar zoals iedereen weet is daar bij grote evenementen simpelweg geen tijd voor om het grondig en bij iedereen te doen.
    Clubcards zijn zelfs afgeschaft (bij Roda tenminste), je hebt ze alleen nodig bij "topwedstrijden")
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #869

    Standaard

    VAN GAAL NAAR MAN.UNITED



    Louis van Gaal gaat naar Manchester United. De bondscoach van het Nederlands elftal heeft gisteravond laat een akkoord bereikt met de Engelse topclub. Van Gaal (62) onderhandelde de afgelopen dagen in de Portugese Algarve, waar hij een fraaie villa heeft, met Ed Woodward, een van de Glazer-broers en een advocaat over een meerjarig miljoenencontract.

    De man die de absolute nummer één op de kandidatenlijst voor de opvolging van de ontslagen manager David Moyes was, zal onmiddellijk na de uitschakeling van het Nederlands elftal op het WK in Brazilië in dienst treden van de huidige kampioen van Engeland.

    Van Gaal wacht een zware klus, omdat hij een compleet nieuw elftal moet bouwen. Daarvoor krijgt hij 100 miljoen euro aan transfergeld tot zijn beschikking. De eerste aanbevelingen voor versterking heeft hij al gedaan. De Glazer-familie, eigenaar van Manchester United, hebben een groot vertrouwen in Van Gaal, die bij alle clubs waar hij werkte hoofdprijzen won.

    Van Gaal maakte indruk

    De Glazers hadden twee weken geleden een eerste, door Telesport onthulde geheime ontmoeting met Van Gaal. Bij dat gesprek was ook Ed Woodward, de algemeen directeur van Manchester United. De top van United was onder de indruk van de voetbalvisie die Van Gaal ten toon spreidde. Daarna moest snel worden geschakeld omdat de Nederlander pas over een contract wilde praten als de club zijn zaakjes met David Moyes had geregeld.

    Deze week vloog Van Gaal naar zijn villa in de Algarve. Met een privévliegtuig kwam de delegatie van Manchester United een paar dagen later aan. De leiding van Tottenham Hotspur kreeg toen al in de gaten dat het kansloos zou worden in de strijd om de handtekening van de Nederlandse toptrainer. Van Gaal had ook een concreet aanbod van de Spurs om in Londen aan de slag te gaan na het WK.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #870

    Standaard

    Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zou doorgaan. Wel mooi dat hij nog zo`n grote club kan gaan trainen, wordt wel lachen om te zien hoe hij met de Engelse om zal gaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zou doorgaan. Wel mooi dat hij nog zo`n grote club kan gaan trainen, wordt wel lachen om te zien hoe hij met de Engelse om zal gaan
    't Is hem gegund. Topcoach. Ach hij heeft wat rare trekken. Maar die hebben we allemaal wel, de een weer andere dan een ander. So be it. Jammergenoeg ligt Derksen dan weer te wachten om zodra er ook maar iets is wat Louis zegt dat in VI breed uit te gaan meten om zichzelf te profileren over iemand anders rug heen (doet ie bij alles en iedereen die ook maar een klein beetje autoritair is). Daar heb ik nog altijd 10 x meer een hekel aan.

  22. #872

    Standaard

    oh ja absoluut, Derksen is een kneus eersteklas. Niet aan veel mensen zo`n hekel als aan hem.
    Het is van Gaal zeker gegund, kijk er wel naar uit hoe het `m daar vergaat (ook al heb ik helemaal niets met Man. Utd, als Liverpool fan zijnde )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #873

    Standaard

    Men mag vinden wat die wilt over Johan Derksen, maar dat hij een behoorlijke kijk op de betere muziek heeft is wel een ding wat zeker is en zijn programma Derksen On The Road (RTL7) is zeer de moeite waard!

  24. #874

    Standaard

    Namens mij aan alle Ajax fans hier : Van harte gefeliciteerd met het landskampioenschap!!!


  25. #875

    Standaard

    Als je op het eind bovenaan staat heb je het gewoonweg beter gedaan dan de rest, en is het dus verdiend.
    Congrats!

Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •