Pagina 25 van 38 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 932 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Merkwaardige eindronde in pot C van de CL.. Drie rode kaarten en een strafschop in de 95e minuut waardoor Olympiakos op doelsaldo boven Benfica komt en doorgaat in de CL.
    Heb het niet gezien, dus: wat is er gebeurd? Ik bedoel: kan wel merkwaardig zijn maar als die rode kaarten ook echt voor een fikse overtreding waren kan het toch?

  2. #602

    Standaard

    Zonde, kansen waren er maar na de rode kaart was het voor Ajax een stuk lastiger omdat Milan zich nog meer ging ingraven en een op 0-0 spelen dat kan je wel aan Italianen overlaten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #603
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer, maar met redelijk opgeheven hoofd de Europa League in. Ajax heeft iig wel weer naam gemaakt in de Champions League dit jaar, althans de laatste wedstrijden!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #604

    Standaard

    Sterk Ajax, maar de rode kaart werkte waarschijnlijk averechts. Aanvallend viel er vanaf dat moment niet zoveel meer van Milan te vrezen, maar het was mij meteen duidelijk dat het extra moeilijk zou worden om te scoren. Milan gooit op zo'n moment gewoon de deur dicht en zie maar dat je nog binnen geraakt. Je moet dan geluk hebben dat bijvoorbeeld een afstandsschot of een omhaal een keer goed valt. Dat was niet het geval. Jammer, maar Ajax heeft veel beter gepresteerd in deze groep dan iemand had verwacht. Compliment aan de spelersgroep.

  5. #605

    Standaard

    Tiny Sanders heeft zijn zin : We liggen uit de Europa League, 0-1 verlies tegen Chornomorets, de nummer vijf van Oekraïne

    Bestuur PSV :

  6. #606

    Standaard

    Tiny 'Ik bezorg familieleden hoge banen bij grote bedrijven' Sanders en Marcel 'verder dan studio sport kijk ik niet' Brands mogen van mij per direct op&^%**#$%.

    Mijn eerste aankoop deze winter zou Gomes zijn. Is zelfs gratis.
    ZIjn huidge nivo? Geen idee!
    Maar als hij bij die 0-1 springt doet ie het al beter dan Jeroen 'RKC is mijn nivo' Zoet.

    Man man.....je gaat terugverlangen naar Jan Reker als TD, Frutten als trainer, Koevermans en Berg in de spits en Marcelo op de plek van Zanka

  7. #607

    Standaard

    Weet iemand wat Riera bezielde? Die gaat voorlopig niet meer voetballen denk ik. Wat een idioot!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Weet iemand wat Riera bezielde? Die gaat voorlopig niet meer voetballen denk ik. Wat een idioot!
    Maher spoort ook niet, had ook rood moeten krijgen, had bij dat opstootje echt helemaal niks te zoeken!

    AZ trouwens voor met 2-1 bij PAOK, waren al geplaatst maar eindigen bij winst eerste in de poule. Benieuwd welke tegenstander ze loten, gezien de ploegen die vanuit de CL instromen en de ploegen die vanuit de poules doorgaan zal er geen makkelijke ploeg meer tussen zitten.

  9. #609

    Standaard

    Nee dat was ook niet al te slim.

    Europa League zal voor AZ en Ajax nog lastig worden ja. Hopen op een goede loting!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #610

    Standaard

    Met het geluk van de laatste jaren zal AZ wel Juventus loten en Ajax Valencia...

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Maher spoort ook niet, had ook rood moeten krijgen, had bij dat opstootje echt helemaal niks te zoeken!
    Bakkali had ook rood moeten krijgen. De herhaling gaf duidelijk aan dat Bakkali alleen maar gericht was op de speler en ook duidelijk op zijn voet ging staan. En het was duidelijk dat PSV veels te jong is voor de EL. Ze laten zich te gemakkelijk op de kast jagen. Ze hadden die Riera gewoon moeten mijden. Nu kostte het gewoon onnodige tijd. Maar als je van zo'n ploeg verliest, heb je niets in Europa te zoeken.

  12. #612

    Standaard

    Begrijpelijk dat je zit te klagen als PSV je club is. Maar kom op, jullie weten niet wat afzien is. Als Feyenoorder zijnde ben je heel wat meer gewend hoor .

  13. #613

    Standaard

    Nu is het in ieder geval ff prijsschieten in Utrecht : 1e helft nog bezig en al 0-4 voor PSV .

    Eindelijk eens weer een overwinning.

    Dit FC Utrecht is wel heel erg zwak zeg, niet normaal.

  14. #614

    Standaard

    Het blijft toch een rare competitie.
    Utrecht werd juist de ploeg in vorm genoemd, en dan gaan ze zo ineens op hun neus.

  15. #615

    Standaard

    FC Utrecht - PSV : 1 - 5

    Laten we (de PSV supporters) hopen dat vanaf nu het weer wat beter zal gaan met ons clubje

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    FC Utrecht - PSV : 1 - 5

    Laten we (de PSV supporters) hopen dat vanaf nu het weer wat beter zal gaan met ons clubje
    Toen ik hoorde dat PSV met 4-0 voor stond, moest ik meteen aan omkoperij denken. Utrecht is normaal thuis in vorm en ineens worden ze weggespeeld terwijl PSV de laatste weken nog geen deuk in een pakje boter kon slaan. Het blijft een vreemde competitie.

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Toen ik hoorde dat PSV met 4-0 voor stond, moest ik meteen aan omkoperij denken. Utrecht is normaal thuis in vorm en ineens worden ze weggespeeld terwijl PSV de laatste weken nog geen deuk in een pakje boter kon slaan. Het blijft een vreemde competitie.
    Nou dat geen deuk in een pakje boter kunnen slaan is ook niet waar. Ze hebben (behalve dan de laatste wedstrijd in europa) helemaal niet zo slecht gespeeld. Qua veldspel dan: maar die ballen moeten erin! En dat is wat toevallig nu wel gebeurt. En als je over omkoperij begint moet je vind ik ook met betere argumenten komen. Dat Utrecht normaal in vorm is thuis is nl geen argument. Dan kun je ook zeggen dat PSV normaal veel beter is.

  18. #618

    Standaard

    http://www.fr12.nl/nieuws/24473-koem...ndigheden.html

    Juiste beslissing van Ronald, familie gaat altijd boven werk/voetbal. Hopelijk komt het goed met zijn vader! Gio en JP kunnen het in ieder geval goed overnemen dus het zal niet veel invloed hebben op de wedstrijd.

  19. #619

    Standaard

    Ronald en Erwin's vader Martin Koeman is reeds maandagavond overleden op 75 jarige leeftijd:

    http://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen...overleden-.htm

  20. #620

    Standaard

    Roda eindelijk weer eens gewonnen vanavond, meer dan terecht. Dit is het voetbal waar we 1,5 jaar lang naar uitkeken. Strijd,passie, vechten voor iedere bal, goed positie spel en combinaties. Van de eerste tot de laatste seconde genoten vanavond. Top match!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #621

    Standaard

    Heracles Almelo - Feyenoord 2-3 (NP)

    Gezien het spel niet verdiend om door te gaan maar toch wel lekker om op karakter deze pot uit het vuur te slepen. Penalties waren allemaal perfect ingeschoten en gelukkig pakte Mulder de zesde penaltie van Heracles.

    Zeker na de rode kaart van De Vrij stond het team op en gaf het weinig meer weg. We hadden door een goede kans voor de goed invallende Vormer zelfs al eerder kunnen winnen. Mulder had kort daarna nog een uitstekende redding, is de laatste weken prima bezig.

    Hopen op een goede loting, bijvoorbeeld thuis tegen Cuijk!

  22. #622

    Standaard

    Onbegrijpelijk en genant dat een financieel directeur een loting mag doen, hadden ze daar geen speler neer kunnen zetten of was het al bedtijd voor de jochies van Ajax?! Dat foxsports begint echt een ajaxzender te worden: Van Halst, Ooijer, Perez, Van het Schip, het begint echt de spuigaten uit te lopen daar. Ik snap niet dat andere clubs daar niet tegen protesteren, deze zender is gewoon verre van objectief!

  23. #623

    Standaard

    Ik zie Ooijer toch echt als een PSV-man hoor.
    Verder sta je niet alleen in je commentaar.

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk en genant dat een financieel directeur een loting mag doen, hadden ze daar geen speler neer kunnen zetten of was het al bedtijd voor de jochies van Ajax?! Dat foxsports begint echt een ajaxzender te worden: Van Halst, Ooijer, Perez, Van het Schip, het begint echt de spuigaten uit te lopen daar. Ik snap niet dat andere clubs daar niet tegen protesteren, deze zender is gewoon verre van objectief!
    Wat heeft de historie van een speler (waarvan velen niet alleen bij Ajax hebben gespeeld) nu weer te maken met een loting? Vraag me af of je dit ook had gezegd als Feyenoord tegen JVC Cuijk had geloot.

  25. #625

    Standaard

    Gezien er waarschijnlijk geen publiek bij mag zal het mij benieuwen of het wederom twee wedstrijden gaan worden. Anders is het toch wel erg scheef.

Pagina 25 van 38 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •