Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 932 worden weergegeven.
  1. #351
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja dat Ajax. 2-2. Ik vind het nu bijna sneu voor Volendam..

    Edit: 4-2.

    Mooi interview met Muhren met een shot erin waarin hij zelf niet begrijpt dat hij scoort in 67ste minuut tegen Ajax!

    67, zo oud was zijn oom geworden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-09-2013 om 22:32
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #352

    Standaard

    PSV volgens teletekst ook maar moeizaam voorbij Telstar.
    Ze kunnen wat dat bekertornooi betreft de stekker er beter uittrekken. Ploegen zijn er amper in geïnteresseerd (zelfs dan blijft zo'n resultaat als dat van Ajax tegen Volendam een afgang, zelfs al zouden ze alsnog winnen)

  3. #353

    Standaard

    Feyenoord - FC Dordrecht 3-0 (1-0)

    Redelijke wedstrijd met een goede uitslag. Dordrecht speelde aardig mee maar in de tweede helft konden ze het niet meer belopen en werden de ruimtes groter. Schaken had weer een paar mooie acties en Boetius bracht meer creativiteit in het veld. Van Beek bracht ook rust achterin, goede vervanger en op termijn opvolger van Mathijsen.

    Gele kaart voor Pelle sloeg nergens op, een aanvoerder mag protesteren, daar mag je als scheidsrechter best begrip voor opbrengen!

  4. #354

    Standaard

    En hup, PSV verliest in Alkmaar en alles staat weer dicht op elkaar. Twente kan morgen mede aan kop komen en ook Feyenoord kan de koploper(s) tot op twee punten naderen; een paar weken geleden werd er nog schamper gereageerd toen ik opmerkte dat Feyenoord dankzij een goede reeks dicht bij de top zou geraken; we spraken toen over 5 wedstrijden, die morgen zullen zijn afgewerkt: als Feyenoord ze alle 5 zou hebben gewonnen, zouden ze mede op kop hebben gestaan.

    Om er een cliché tegenaan te smijten: het kan nog alle kanten uit (ook de verkeerde)

  5. #355
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twee extreme uiterste bij Ajax. Draak van een eerste helft en met een beetje geluk een leuke tweede helft...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #356

    Standaard

    Gertjan Verbeek ontslagen



    Gertjan Verbeek is ontslagen door AZ. Het ontslag hing al voor de fraaie 2-1 zege op PSV in de lucht.

    Na de 2-1 zege op PSV zei Verbeek nog: "Ik ben met name tevreden over de manier van lef tonen. We brachten veel energie en de teamspirit was uitstekend."

    Trainer lag slecht bij spelers

    De oefenmeester lag erg slecht bij zijn staf en bij een groot deel van zijn spelersgroep. Het verwijt luidde voornamelijk, dat hij erg eigenwijs was en na beraadslagingen toch altijd zijn eigen plan trok. Ook zijn gedrag intern naar medewerkers werd niet gepruimd.

    Het ontslag wordt vanmiddag om twaalf uur of half een nader toegelicht. Verbeek had nog een contract tot 2015 in Alkmaar. Verbeek trad in 2010 in dienst bij AZ. In 2009 werd hij ontslagen bij Feyenoord, feitelijk met dezelfde redenen als nu bij AZ.

    Afgelopen zomer waren de verhoudingen ook al vertroebeld. De club hoopte de zaak op te lossen met een redelijk grote verandering van de spelersgroep. Tevergeefs, naar nu blijkt.

    Resulaten positief

    AZ staat momenteel vierde in de eredivisie, twee punten achter koploper PSV. Ook in de Europa League werd het eerste duel uit de groepsfase gewonnen. In Israël werd het 1-0 voor de Alkmaarders tegen Maccabi Haifa.

    Bron : Telegraaf.nl

  7. #357
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is het alweer 1 april...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Is het alweer 1 april...
    nee hoor, ga maar eens google-en

  9. #359
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had het zelfs al gelezen, maar kon het bijna niet geloven, vandaar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #360

    Standaard

    Maar zegt genoeg over de persoon Verbeek lijkt me

  11. #361
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou weet ik niet. Hij zit daar alweer een tijdje en ze hebben net zijn contract verlengt. Ze wisten hoe hij werkt. Ze hebben ook van Gaal gehad, dus ze zijn wel wat gewend. De volgende trainer gaat het echt niet beter doen. Er zal nog wel wat anders gebeurt zijn. Die details zullen we morgenavond wel horen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Zoet en Vermeer lijken me dezelfde tekortkoming te hebben, ik vind Zoet namelijk net als Vermeer niet erg sterk op hoge ballen.
    Veel Nederlandse keepers hebben dat, ik denk dat er weinig op wordt getraind.

    Ik heb een tijdje in Engeland gezeten voor mijn werk en bezocht toen weleens wedstrijden + trainingen omdat een zoon van een collega keeper was bij de plaatselijke vereniging. Het viel me toen op hoe intensief er op hoge ballen werd getraind: keepers moesten zich maar zien te redden te midden van verdedigers en aanvallers. Bijna iedere training kwamen die oefeningen terug. In Nederland gaan keepers er gemakshalve maar vanuit dat alles wordt afgefloten. Zoet maakt vaak een beetje een bange indruk als iemand voor zijn neus opduikt. Hij gaat wel goed naar de grond: gisteren zag je dat bijvoorbeeld bij dat diagonale schot van Bojan, vlak voor rust. dat was niet zo verschrikkelijk moeilijk, maar hij pakte het heel gemakkelijk. Bij dat soort zaken voelt hij zich blijkbaar zeker.
    Je vergelijkt nu wel 2 keepers die niet te vergelijken zijn. Vermeer is al 27 en heeft al een aantal jaren eredivisie-ervaring, incl CL en Oranje, meestal met een aardige verdediging voor zich met ervaring. Zoet is nu 22 en speelt zn eerste eredivisieseizoen voor een club die MOET winnen met een onervaren verdediging voor zich (alhoewel getalenteerd). Ik denk dat dat ook met vertrouwen te maken heeft. Bij Zoet heb ik nog het idee dat er zoveel meer in zit. Bij Vemeer denk ik toch dat hij aan zn plafond zit qua kunnen.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou weet ik niet. Hij zit daar alweer een tijdje en ze hebben net zijn contract verlengt. Ze wisten hoe hij werkt. Ze hebben ook van Gaal gehad, dus ze zijn wel wat gewend. De volgende trainer gaat het echt niet beter doen. Er zal nog wel wat anders gebeurt zijn. Die details zullen we morgenavond wel horen.
    Zondagavond schuift Verbeek aan in NOS Studio Voetbal om verdere uitleg te geven over zijn ontslag bij AZ.

  14. #364

    Standaard

    Ik geloof dat Verbeek een goede trainer is, maar zijn persoonlijkheid zorgt voor problemen, dat is al langer bekend.
    Hij lijkt ook niet aan zijn tekortkomingen te willen werken. Het is heel herkenbaar allemaal: lastig in de omgang, schoffeert mensen, pleegt overleg maar doet vervolgens toch zijn zin.

    Ik weet niet hoe men er bij andere ploegen tegenaan kijkt. Als iemand niet bereid is om een millimeter van zijn eigen grote gelijk af te wijken, wordt het lastig.

  15. #365

    Standaard

    Feyenoord - ADO Den Haag 4-2 (2-0)

    Goede overwinning door een hattrick van Pelle en een mooie uithaal van Bruno Martins Indi. Genoeg kansen om uit te lopen naar 5-0 en 6-0 maar dan vallen uit het niets 2 tegendoelpunten. Den Haag verdiende die goals ook niet, die lieten helemaal niets zien en krijgen het nog moeilijk zat om zich te handhaven in de eredivisie!

  16. #366

    Standaard

    Supporters van Feyenoord hoeven na hun dood geen afscheid te nemen van hun favoriete club. De Rotterdammers bieden fanatieke fans de mogelijkheid na hun overlijden in Feyenoord-stijl te worden begraven. Dinsdag werd daarvoor een overeenkomst gesloten met uitvaartverzorger Monuta.

    Feyenoord meldt met de overeenkomst tegemoet te komen aan een terugkerende wens. "We weten dat onze club vaak een grote rol speelt in het leven van supporters", meldt directielid Mark Koevermans. "De ervaring leert dat velen van hen dat ook graag tot uiting brengen bij hun afscheid van het leven."

    De mogelijkheden voor een Feyenoord-uitvaart zijn divers. "Met bijvoorbeeld alleen een rood-wit bloemstuk met een Feyenoord-logo of een foto van de selectie in de rouwkamer kan men kiezen voor een eenvoudig karakter", legt Koevermans uit. "Daarnaast behoren bijzondere extra's tot de mogelijkheden, zoals een kist in Feyenoord-design, een afscheidsmonument in de Kuip of de spelersbus als volgauto voor de nabestaanden."

    Opbrengsten van de licentieovereenkomst met Monuta komen ten goede aan de Feyenoord Foundation. Daarmee steunt de club tal van maatschappelijke projecten.
    FOK.nl

    Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, maar ik neig er naar dit toch wel een klein beetje over-the-top te vinden.

  17. #367
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, het is voor ieder wat wils. Ik denk dat er nog wel raardere laatste wensen zijn uitgevoerd. Dit soort dingen zijn heel persoonlijk en als iemand dat wil, waarom niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #368

    Standaard

    Volgens mij is dit nu ook niet direct iets nieuws. Bij Roda JC deden ze dit een aantal jaar terug toch ook al? Al kan ik me niet voorstellen dat iemand een Roda begrafenis wil. Mja, waarom niet. Als je het wil, prima toch?

    Ajax bijna gewonnen. Jammer, maar wel voorspelbaar: was wel duidelijk dat als Milan maar een klein beetje druk zette het gevaarlijk werd. Verder droop de onmacht er bij Ajax weer vanaf. Aja.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #369

    Standaard

    Over het geheel gezien wel een terechte uitslag, maar wel erg zuur dat je door een lichte, onnodige maar vooral domme overtreding de 3 punten weggeeft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #370
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd., maar hou er toch een positief gevoel aan over. Wel eeuwig zonde, maar heel voorspelbaar. Laatste secondes, italiaanse ploeg!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #371

    Standaard

    Ik vond het persoonlijk geen penalty, eerder een vrije trap voor Ajax door de manier waarop vd Hoorn neer werd gesmeten. Maar goed, Ajax speelde gedecideerd in de eerste helft en kreeg het moeilijk in de tweede, een gelijkspel is dus misschien wel terecht.

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vond het persoonlijk geen penalty, eerder een vrije trap voor Ajax door de manier waarop vd Hoorn neer werd gesmeten.
    Vd Hoorn maakte de eerste overtreding, en die telt. Je kunt je wel afvragen of die zwaar genoeg was voor een strafschop, ik ad daar ook mijn twijfels over.

  23. #373
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals ze al zeiden: had hij dat shirt niet vastgegrepen, was er niks aan de hand! Het was gewoon niet slim van hem! Het was nog maar anderhalve minuut... Leer momentje...

    Terecht, onterecht is dan niet eens relevant!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #374

    Standaard

    Gewassen verbouwen doen ze toch in het Westland en niet in Den Haag zelf
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gewassen verbouwen doen ze toch in het Westland en niet in Den Haag zelf
    Geklaag over een veld altijd, daar hebben beide teams toch last van? Ja, het is niet professioneel bla bla.. alle spelers zijn daar in hun jeugd mee opgegroeid. Een goed knollenveld zorgt af en toe voor een leuke pot voetbal.

Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •