Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 932 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Feyenoord - AZ 2-2 (0-1)

    Feyenoord kreeg te weinig met 1 punt. AZ liet heel weinig zien in de eerste helft op 1 mooie aanval na waar de 0-1 uit viel. Feyenoord zette na rust in 5 minuten de achterstand om in een 2-1 voorsprong maar kreeg een paar minuten later helaas een onterechte penalty tegen waardoor het 2-2 werd. Spel werd daarna minder maar AZ creeerde ook niks meer. Uiteindelijk valt met een punt dan nog te leven al is de manier waarop wel erg zuur!

    Edit: Net voor het eerst de beelden van de penalty gezien: Overtreding van Janmaat werd BUITEN de zestien meter ingezet! Een overtreding op Boetius werd in de eerste helft ook op het randje ingezet, daar wordt die niet gegeven. Waarom worden twee dezelfde situaties in dezelfde wedstrijd door dezelfde scheidsrechter totaal anders beoordeeld?!
    Laatst aangepast door wimv : 10-11-2013 om 19:28

  2. #502

    Standaard

    Die pingel was gewoon terecht Wim, als je zo aan een speler trekt/hangt vraag je om een penalty. Koeman gaf bij Studio Voetval ook terecht toe dat het verdedigend onkunde van Janmaat was.

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Feyenoord - AZ 2-2 (0-1)

    Feyenoord kreeg te weinig met 1 punt. AZ liet heel weinig zien in de eerste helft op 1 mooie aanval na waar de 0-1 uit viel. Feyenoord zette na rust in 5 minuten de achterstand om in een 2-1 voorsprong maar kreeg een paar minuten later helaas een onterechte penalty tegen waardoor het 2-2 werd. Spel werd daarna minder maar AZ creeerde ook niks meer. Uiteindelijk valt met een punt dan nog te leven al is de manier waarop wel erg zuur!

    Edit: Net voor het eerst de beelden van de penalty gezien: Overtreding van Janmaat werd BUITEN de zestien meter ingezet! Een overtreding op Boetius werd in de eerste helft ook op het randje ingezet, daar wordt die niet gegeven. Waarom worden twee dezelfde situaties in dezelfde wedstrijd door dezelfde scheidsrechter totaal anders beoordeeld?!
    De penalty was niet onterecht helaas in het stadion was dit niet heel goed zichtbaar waar ik zat, maar bij het terugzien op tv moet je toch concluderen dat het een pingel was mede door de domme en onnodige actie van Janmaat en dat is trouwens niet bepaald de 1e keer dat Janmaat Feyenoord punten kost.

    Feyenoord speelde uitstekend en dan is het weer zo jammer dat ze zichzelf niet belonen met 3 punten mede door wederom het gebrek aan scorend vermogen en ook dit is helaas niet de 1e keer dat Feyenoord zichzelf tekort doet, maar als Feyenoord zo blijft spelen moet Feyenoord toch rond de winterstop bij de eerste 3 staan al weet je het in deze gekke competitie maar nooit natuurlijk, maar de wedstrijd Feyenoord - AZ was wel de wedstrijd die er uitsprong dit weekend vond AZ gisteravond wel een beetje acteren als een luizenploeg in de Kuip en maakten ze hun hoge notering niet echt waar.....

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die pingel was gewoon terecht Wim, als je zo aan een speler trekt/hangt vraag je om een penalty. Koeman gaf bij Studio Voetval ook terecht toe dat het verdedigend onkunde van Janmaat was.
    Dat kan wel zo zijn maar dan moet Nijhuis voor de overtreding op Boetius ook een strafschop geven, was ook op het randje. Toch raar dat scheidsrechters niet consequent kunnen fluiten! Dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke gele kaart van Clasie, die mag als aanvoerder protesteren. Blijkbaar heeft Nijhuis dat nodig om te laten zien dat hij de baas is, erg zielig!

  5. #505

    Standaard

    Wim, Janmaat moet gewoon z'n poten thuis houden om het is plat te zeggen dan is er gewoon niets aan de hand en wint Feyenoord die wedstrijd.

  6. #506

    Standaard

    Voor mijn eigen club was het een topweekeinde. Zelf winnen en de concurrentie laat punten liggen. Het is de komende twee weken genieten van de positie. Ik denk niet dat we eeuwig eerste blijven staan. Ik ben wel benieuwd hoe ze GAE en Cambuur doorstaan. In het verleden lieten we tegen de lagere clubs punten liggen.

  7. #507

    Standaard

    Gaat lekker dat Jong Ajax!: http://nos.nl/teletekst/#830_02

    Zegt verder weinig, het gaat erom dat die spelers zich ontwikkelen al doen er regelmatig spelers van het eerste elftal mee. Ze leren in ieder geval meer dan Jong Feyenoord wat nog steeds in de beloftencompetitie tegen Jong RKC en Jong Almere City staat te ballen. Hopelijk doet Jong Feyenoord wel mee over twee jaar in de Jupiler League al zal het mij niks verbazen als tegen die tijd deze pilot is gestopt door de KNVB.

  8. #508

    Standaard

    PSV weer niet gewonnen, maar gelijk gespeeld met geluk tegen Heerenveen 1 - 1.

    Wat een schandalig team zeg, we zijn een echte subtopper geworden.

    Weet niet wat er precies aan de hand is, maar er moet heel wat veranderen.

    En of Cocu mag blijven?? Ik weet het niet, maar denk niet dat dit de juiste trainer is.

    En de instelling van de spelers? verwende miljonairs zijn het bah bah, ze denken dat ze heel wat zijn, maar ze lopen goed naast hun schoenen en echte inzet met passie hebben ze niet.

    Ik ben voor PSV, maar met de week worden we slechter en slechter.

    Tijd voor goede maatregelen, anders gaan we naar de klote.

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    PSV weer niet gewonnen, maar gelijk gespeeld met geluk tegen Heerenveen 1 - 1.

    Wat een schandalig team zeg, we zijn een echte subtopper geworden.

    Weet niet wat er precies aan de hand is, maar er moet heel wat veranderen.

    En of Cocu mag blijven?? Ik weet het niet, maar denk niet dat dit de juiste trainer is.

    En de instelling van de spelers? verwende miljonairs zijn het bah bah.

    Ik ben voor PSV, maar met de week worden we slechter en slechter.

    Tijd voor goede maatregelen, anders gaan we naar de klote.
    In het stadion werd de 1-1 door enkelen zeer luid gevierd.

    (Niet door mij overigens)
    Iedereen ziet dat 4-3-3 totaal niet werkt (niet dat dit de enige reden is van de slechte resultaten overigens) behalve Cocu.
    Ik reikte naar mn witte zakdoek, maar deze lag thuis.

  10. #510

    Standaard

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar kan me het verloop wel zo'n beetje voorstellen: geen creativiteit, geen felheid, niets.

    Een andere trainer? Je zou zeggen dat met dit materiaal meer bereikt moet kunnen worden, maar voorlopig zou ik toch wel eens willen weten hoe het er binnen de club toegaat: hoe is de sfeer onder de spelers (is er wel of geen tweespalt?) en kan Cocu doen wat hij wil? Volgens mij wantrouwt op dit ogenblik iedereen binnen de club iedereen. Niettemin, ik herhaal: met dit spelersmateriaal moet fatsoenlijk voetbal op de mat gelegd kunnen worden. Zo nu en dan toch. Wat er nu gebeurt is haast onvoorstelbaar.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 23-11-2013 om 21:50

  11. #511

    Standaard

    Dan lopen die PSV-ers hier te klagen over hun ploeg, nee dan het fenomenale Feyenoord dat verliest van een RKC dat 17e staat, wat een afgang toch weer en ze stralen ook helemaal niets uit en dat wil kampioen worden,
    nou vergeet het maar weer voor de zoveelste keer, de laatste 4 wedstrijden tot de winterstop zijn tegen PSV-Heerenveen-Groningen en Zwolle en Pierre hoeveel punten zullen dat worden??
    Ben bang niet veel

    Volgende week zondag de zogenaamde topper tussen de lamme en de blinde Feyenoord - PSV

  12. #512

    Standaard

    Inderdaad edwin01, dat vind ik bij dit alles nog wel het vreemdste: dat ploegen die zogenaamd kampioen willen worden (en dat willen PSV en Feyenoord toch) helemaal geen vechtlust tentoon spreiden. Het maakt voortdurend een ronduit lamlendige indruk.

  13. #513

    Standaard

    Trots op Ajax! Wat hebben ze gevochten in die tweede helft en wat waren ze goed in de eerste. Laten we hopen dat ze dit kunnen herhalen in Milaan.

  14. #514

    Standaard

    Dat was inderdaad weer eens ouderwets genieten, en daarna inmiddels ook ouderwets domme acties met als gevolg billenknijpen Na de 2-1 dacht ik toch wel dat het over zou zijn, maar goed stand gehouden tegen een wel matig Barca dient gezegd te worden, maar zal me verder ook worst wezen.

    Blind lijkt met de wedstrijd beter te worden, heb me echt vergist in die jongen dacht dat het nooit iets zou worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #515
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een wedstrijd!!! Alles zat erin. En ik sluit me helemaal bij Lex aan, Dit gaat toch wel Europa door. Wederom de jonkies van Ajax. Zonde van Veltman, want wat speelde hij weer goed, die gozer heeft nu al een heleboel in huis wat je normaliter niet kan leren. Of Barcelona nou verzwakt was of niet, het record van Pep wouden ze vast breken. 20 wedstrijden niet verloren en da ga je naar de Mickey Mouse League en uiteindelijk zelfs tegen 10 man... Wat ze bij Barcelona niet wisten is dat in Nederland de knotsgekke competitie heerst en blijkbaar is dat besmettelijk.

    Maar met recht 'de jonkies', Wat was die Klaasen lekker bezig, hoe niet onder de indruk was Veltman, wat speelde Hoessen lekker en dan Blind... Boilesen die zo een hele defensie doorkruist? Zelfs diverse tegenslagen en het opstellen van Ricardo van Rhijn boden uiteindelijk geen soelaas voor Barcelona. Nou, een mooiere opsteker kan Ajax niet gebruiken en nu al zeker van Europese overwintering. Maar goed, nu nog even langs ADO zondagmiddag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #516

    Standaard

    Ajax-fan zwaargewond na val van F-side



    Een supporter van Ajax is dinsdagavond tijdens het Champions League-duel met Barcelona zwaargewond geraakt toen hij vijf meter naar beneden viel vanaf de F-side. Volgens de politie heeft de man ernstig hoofdletsel opgelopen.

    Op Twitter gaan geruchten dat de man zou zijn overleden. De politie ontkent die geruchten en laat weten dat er nog geen nieuws is over de toestand van het slachtoffer.

    De man kwam op zijn buik terecht in de 'gracht' om het voetbalveld. Twee ambulances kwamen ter plaatse om hulp te verlenen. De reddingsactie ging niet zonder slag of stoot. De ambulances botsten op elkaar bij het vertrek uit de ArenA.

    Man valt bij Ajax - Barcelona naar beneden.jpg (Klik op plaatje voor grotere versie)

    Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis. Hij werd "onder applaus” in de ambulance getild.

    De man zou vlak voor de tweede goal van Ajax naar beneden zijn gevallen.



    Bron : Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/telesport/vo..._F-side__.html)

  17. #517

    Standaard

    Gefeliciteerd mannen met dit mooie resultaat! Heb zelf alleen de tweede helft kunnen zien, maar ook die was naar de omstandigheden erg goed.

  18. #518

    Standaard

    Alle Ajax aanhangers hier gefeliciteerd ! Ajax speelde erg, erg goed

  19. #519

    Standaard

    Applaus is op z'n plaats voor dit jonge Ajax-team:



  20. #520

    Standaard

    Natuurlijk een knappe overwinning van Ajax op het Barcelona zonder Messi, maar laten we wel wezen zelfs een Dordrecht had gisteravond van dit Barcelona gewonnen.

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Natuurlijk een knappe overwinning van Ajax op het Barcelona zonder Messi, maar laten we wel wezen zelfs een Dordrecht had gisteravond van dit Barcelona gewonnen.
    Nederlaag tegen Celtic kan nog wel eens fataal blijken voor Ajax, Milan heeft aan 1 punt genoeg en kan gaan counteren. Die Italianen hebben er echt maling aan dat ze thuisspelen, die graven zich gewoon in.

    Ajax had trouwens gisteren minder balbezit dan Barcelona, daar hoor je Frank de Boer dan niet over, die brengt het alleen naar voren als ze gelijkspelen of verliezen!

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nederlaag tegen Celtic kan nog wel eens fataal blijken voor Ajax, Milan heeft aan 1 punt genoeg en kan gaan counteren. Die Italianen hebben er echt maling aan dat ze thuisspelen, die graven zich gewoon in.

    Ajax had trouwens gisteren minder balbezit dan Barcelona, daar hoor je Frank de Boer dan niet over, die brengt het alleen naar voren als ze gelijkspelen of verliezen!
    Goh verrassend als je een gehele tweede helft met 10 man staat

  23. #523

    Standaard

    Extra knap ; minder balbezit maar dan toch nog met 2-1 winnen.............

  24. #524
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op voorhand is alles meer dan de Europa league meegenomen. Overwinteren in de Champions League zou Utopie zijn. Nu blijkt opeens dat dit nog zomaar mogelijk is, alhoewel Milan nooit zomaar onderschat mag worden, hoe slecht ze momenteel ook spelen. Ik ben hoe dan ook al euforisch, want dit was een unieke avond. Niemand onthoudt dat Barca minder bedeeld was die avond, alleen dat Ajax, Barca heeft verslagen en met 10 man de pot over de streep heeft getrokken. Dat is weinig andere ploegen gegeven. Barca was te kloppen gisteren, maar dan moet je het nog wel doen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nederlaag tegen Celtic kan nog wel eens fataal blijken voor Ajax, Milan heeft aan 1 punt genoeg en kan gaan counteren. Die Italianen hebben er echt maling aan dat ze thuisspelen, die graven zich gewoon in.

    Ajax had trouwens gisteren minder balbezit dan Barcelona, daar hoor je Frank de Boer dan niet over, die brengt het alleen naar voren als ze gelijkspelen of verliezen!
    Ik zie Ajax daar niet zo snel winnen. Je kunt stellen dat ze wat ze tegen Barca brachten dan misschien ook tegen Milan kunnen. Maar dan reken je buiten het feit dat Milan een heel ander type voetbal speelt. Ik las dat men vond dat Ajax Barca op a la Barca heeft bestreden qua positiespel. En laat zelfs Barca in goeden doen nu de grootste moeite hebben de afgelopen jaren met Milan...Maar wie weet: de bal is rond en Ajax mag en Milan moet gezien haar status.

Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •