Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 932 worden weergegeven.
  1. #376
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zorgt er iig wel voor dat Ajax wat is gestegen op de ranglijst. Volgens mij stonden ze geen 4de? Beter doelsaldo dan Vitesse.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geklaag over een veld altijd, daar hebben beide teams toch last van? Ja, het is niet professioneel bla bla.. alle spelers zijn daar in hun jeugd mee opgegroeid. Een goed knollenveld zorgt af en toe voor een leuke pot voetbal.
    Dat veld was echt niet normaal en het was dus geen leuke pot voetbal, maar alleen maar lange ballen. Ik wist echt niet wat ik zag toen ik de TV tijdens de 12e minuut aanzette, maar ze hebben er idd wel beide last van.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #378

    Standaard

    Vitesse - Feyenoord 1-2 (0-2)

    Verdiende overwinning na een zeer sterke eerste helft en twee mooie goals van De Vrij en Pelle! Tweede helft viel het weer weg maar over 90 minuten zijn de drie punten gewoon terecht. Vormer speelde een verdienstelijke pot nadat hij plotseling Immers moest vervangen, Clasie en Nelom waren ook goed.

    Vink floot een redelijke wedstrijd, gele kaarten op het einde voor Mulder en Pelle waren wat overdreven. Ook moet hij voor een overtreding van Havenaar fluiten op het einde, die trapt met zijn noppen vooruit Mulder op zijn schouder in het 5-metergebied, gewoon een vrije trap voor Feyenoord. Hoekschop was het ook niet voor Vitesse, Havenaar raakte de bal zelf als laatste!

  4. #379

    Standaard

    Knotsgekke slotfase zeg, als Feyenoord pech heeft wordt het gewoon nog 2-2. Knappe punten voor de Rotterdammers, niet verwacht.

  5. #380

    Standaard

    Ik vind het bijzonder dat je de 3 punten terecht vindt Wim met zo weinig balbezit, al heeft Feyenoord het tactisch wel heel goed gedaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #381

    Standaard

    Een keeper die ala Bep Bakhuis scoort, had wel heel bijzonder geweest! Wat stond ie vrij.

    Ajax begon zeer pover maar door onkunde van Utrecht toch redelijk makkelijk gewonnen. En dat werd ook wel weer eens tijd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het bijzonder dat je de 3 punten terecht vindt Wim met zo weinig balbezit, al heeft Feyenoord het tactisch wel heel goed gedaan.
    Dat is de Frank de Boer-ziekte die jij aanhoud, alles relateren aan balbezit. Het interesseert me niet hoeveel balbezit we vanmiddag hadden, we hebben gewonnen van Chelsea 2 en hebben gewoon 3 punten erbij! Volgens opperneus Adriaanse was de rek eruit bij Feyenoord, we staan gewoon 4e met 16 punten uit de laatste 6 wedstrijden, benieuwd hoe hij zich er vanavond uitlult!

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat is de Frank de Boer-ziekte die jij aanhoud, alles relateren aan balbezit. Het interesseert me niet hoeveel balbezit we vanmiddag hadden, we hebben gewonnen van Chelsea 2 en hebben gewoon 3 punten erbij! Volgens opperneus Adriaanse was de rek eruit bij Feyenoord, we staan gewoon 4e met 16 punten uit de laatste 6 wedstrijden, benieuwd hoe hij zich er vanavond uitlult!
    Wat een bull zeg de Frank de Boer ziekte, jij kunt echt niet relativeren. Vitesse verdiende gewoon een gelijkspel en op basis v/d 2e helft nog wel meer, maar de 1e helft waas idd wel voor Feyenoord. Begin je nu weer met opperneus, je kunt het echt niet laten hè en ik heb nooit of nergens gezegd dat Feyenoord niet bij kon komen, dus waarom je dat er bij haalt in reactie op mijn post is me volkomen onduidelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #384

    Standaard

    Wim, houd je even de openingspost met daarin de afgesproken regels in de gaten, totaal onnodig taalgebruik weer. Ga gewoon met elkaar in discussie als volwassenen!

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat een bull zeg de Frank de Boer ziekte, jij kunt echt niet relativeren. Vitesse verdiende gewoon een gelijkspel en op basis v/d 2e helft nog wel meer, maar de 1e helft waas idd wel voor Feyenoord. Begin je nu weer met opperneus, je kunt het echt niet laten hè en ik heb nooit of nergens gezegd dat Feyenoord niet bij kon komen, dus waarom je dat er bij haalt in reactie op mijn post is me volkomen onduidelijk.
    Jouw trainer heeft het altijd over balbezit, daar win je echter geen wedstrijden mee. Wel met doelpunten en daar hebben we er 1 meer van gemaakt vandaag.

    Verder noemde ik Adriaanse een opperneus, een heel irritante wijsneus die net doet of hij het voetbal heeft uitgevonden. Dat jij je dan aangesproken voelt moet je zelf weten, ik had het helemaal niet over jou.

    Gewoon een verdiende overwinning, de meesten hier kijken echter naar de laatste 5 minuten, ik kijk liever naar de 90 minuten daarvoor!

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Jouw trainer heeft het altijd over balbezit, daar win je echter geen wedstrijden mee. Wel met doelpunten en daar hebben we er 1 meer van gemaakt vandaag.
    Dat klopt vandaag idd, maar dan hoeft het niet verdiend te zijn...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Verder noemde ik Adriaanse een opperneus, een heel irritante wijsneus die net doet of hij het voetbal heeft uitgevonden. Dat jij je dan aangesproken voelt moet je zelf weten, ik had het helemaal niet over jou.
    Nu maak je jezelf echt belachelijk want je bedoelt gewoon opperjood.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #387

    Standaard

    Gelukkig is het maar een spelletje..........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat klopt vandaag idd, maar dan hoeft het niet verdiend te zijn...
    Nu maak je jezelf echt belachelijk want je bedoelt gewoon opperjood.
    Dan is het toch lekker niet verdiend, gewoon 3 punten vandaag en gestegen naar plek 4, dat is het enige dat telt!

    Dat toontje waar Adriaanse mee praat bij Studio Voetbal (daar doelde ik op) is gewoon om te kosten, heel mooi om te zien dat zo'n figuur er compleet naast zit met zijn overbodige commentaar!

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    de meesten hier kijken echter naar de laatste 5 minuten, ik kijk liever naar de 90 minuten daarvoor!
    Dus als er geen blessuretijd is neem je de 5 minuten voorafgaand (waarin de spelers het veld opkomen, de toss wordt gedaan en de handen worden geschud) ook mee.

    PSV won vandaag 'op zn (Sander) Duits'

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    PSV won vandaag 'op zn (Sander) Duits'
    Daar mag je blij mee zijn met zo'n spel zeg tssss.

    Ik ben voor PSV, maar dit is toch gewoon erg slecht gespeeld, dat je zo armoedig en met een gelukje wint van, met alle respect RKC.

    Een club als PSV moet gewoon goed spelen op eigen kracht, en de wedstrijd niet winnen met de hakken over de sloot.

    Natuurlijk is winnen winnen, maar zo armoedig kantje boord winnen is voor deze club een grote schande mijn inziens.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Daar mag je blij mee zijn met zo'n spel zeg tssss.

    Ik ben voor PSV, maar dit is toch gewoon erg slecht gespeeld, dat je zo armoedig en met een gelukje wint van, met alle respect RKC.

    Een club als PSV moet gewoon goed spelen op eigen kracht, en de wedstrijd niet winnen met de hakken over de sloot.

    Natuurlijk is winnen winnen, maar zo armoedig kantje boord winnen is voor deze club een grote schande mijn inziens.
    Hele wedstrijd gezien?
    RKC is 3x voor het doel van Tyton geweest (oa nog de kans op 1-2).
    PSV heeft legio kansen gehad (Willems lat, Matavz vrij voor de keeper blind raggen, Depay nét voorlangs en verder had die kiep vandaag vrijwel alles)

    Dat het niet best was klopt, maar met een iets betere afronding was men niet in de problemen gekomen.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hele wedstrijd gezien?
    RKC is 3x voor het doel van Tyton geweest (oa nog de kans op 1-2).
    PSV heeft legio kansen gehad (Willems lat, Matavz vrij voor de keeper blind raggen, Depay nét voorlangs en verder had die kiep vandaag vrijwel alles)

    Dat het niet best was klopt, maar met een iets betere afronding was men niet in de problemen gekomen.
    Heb de hele wedstrijd gezien ja, maar het komt gewoon te vaak voor dat ze maar net met de hakken over de sloot winnen.

    En dat vind ik gewoon erg slecht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat het niet best was klopt, maar met een iets betere afronding was men niet in de problemen gekomen.
    Maar het kwaliteitsverschil tussen PSV en RKC is normaal gesproken best groot kwa spelerskwaliteiten.

    Dan moet je met een duidelijke overwinning afsluiten, en niet zo slap spelen.

    Als je legio kansen hebt, moet je ze gewoon afmaken, punt uit.

    En als er zoveel kansen gemist worden, zegt dat ook heel wat over PSV
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-10-2013 om 04:42

  18. #393

    Standaard

    Er was gewoon te veel enthousiasme over dit jonge PSV na de wedstrijden tegen Zulte Waregem. De verwachtingen werden daardoor te hoog opgeschroefd.
    Ik was ook over-enthousiast, dus beken in dat opzicht ook schuld.

    De twee grote problemen zijn wisselvalligheid en het missen van te veel kansen. Gezien de jeugdige leeftijd van de groep zal die wisselvalligheid voorlopig wel blijven, voetballers worden niet van de ene op de andere dag volwassen, het is een proces dat tijd vraagt. Het gebrek aan stootkracht moet Cocu & Co meer zorgen baren. PSV heeft geen Pelle, die alleen al daarom van goudwaarde is voor Feyenoord omdat hij zijn kansen wèl benut en op vrijwel alle manieren kan scoren. Matavz en Locadia (voorlopig?) lijken gewoon niet het gewenste niveau te halen, PSV is qua scorend vermogen te veel afhankelijk van Depay en Toivonen. om die reden zou ik zeggen: zet Toivonen in de spits tot aan de winterstop, probeer 'm dan te slijten, en koop een nieuwe spits.

  19. #394
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Neemt niet weg dat er veel potentie zit in 'het nieuwe' PSV! Dat ze wisselvallig zouden zijn was een open deur intrappen en vooraf te voorspellen, wat ik dus ook deed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Neemt niet weg dat er veel potentie zit in 'het nieuwe' PSV! Dat ze wisselvallig zouden zijn was een open deur intrappen en vooraf te voorspellen, wat ik dus ook deed.
    Klopt Claudio, er zit veel potentie in de ploeg, maar er zijn ook een paar tekortkomingen, en het (gebrek aan) scorend vermogen is er één van. Ik heb mijn twijfels over Matavz. Geen slechte speler, maar laat gewoon te veel liggen, soms op wat onhandige manier. Tegen Zulte Waregem miste hij geloof ik in zijn eentje vier of vijf open kansen. Dat is gewoon te veel.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Matavz en Locadia (voorlopig?) lijken gewoon niet het gewenste niveau te halen,
    Los van zijn tekortkomingen heb je in het huidige systeem niets aan Matavz. Er was deze zomer belangstelling voor hem vanuit Italië en Benfica en men kon een hoog bedrag vangen. Ik had het geaccepteerd.....


    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    PSV is qua scorend vermogen te veel afhankelijk van Depay en Toivonen. om die reden zou ik zeggen: zet Toivonen in de spits tot aan de winterstop, probeer 'm dan te slijten, en koop een nieuwe spits.
    zou ook mijn keus zijn....ware het niet dat Toivonen niet in de spits wil; hij ziet zichzelf nl niet als spits maar als aanvallende middenvelder....

  22. #397
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar weet je wat het gekke van voetbal is, soms gaat het niet over kwaliteit, techniek, tactiek of die of die speler. Soms vallen dingen gewoon op zijn plek en dan draait alles en functioneert iedereen. Degene die dat het beste en het langst heeft wint de prijzen.

    Er wordt overal geroepen dat een coach geen echte invloed kan hebben, maar toch als een coach al het voorgaande kan bewerkstellen is hij een heel eind op weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #398

    Standaard

    Geen enkel bericht over Nederland - Hongarije???

    Ik heb genoten gister!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #399

    Standaard

    Ze speelden goed gister...........maar geef toe, er was totaal geen weerstand van Hongarije.

  25. #400

    Standaard

    Dan nog is het lastig 8 doelpunten te maken tegen een dergelijk team. Nederland speelde erg goed en ik ben eindelijk blij dat van Gaal de defensie nu eens anders aanpakt. Deze opstelling met Blind, Vlaar, Bruma en Janmaat achterin mag van mij blijven staan. Verder is gebleken dat Strootman erg gegroeid is bij AS Roma, een aanwinst op het middenveld. Voorin heb je met Robben en van Persie twee wereldklasse spelers.

Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •