Pagina 22 van 38 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 932 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op voorhand is alles meer dan de Europa league meegenomen. Overwinteren in de Champions League zou Utopie zijn. Nu blijkt opeens dat dit nog zomaar mogelijk is, alhoewel Milan nooit zomaar onderschat mag worden, hoe slecht ze momenteel ook spelen. Ik ben hoe dan ook al euforisch, want dit was een unieke avond. Niemand onthoudt dat Barca minder bedeeld was die avond, alleen dat Ajax, Barca heeft verslagen en met 10 man de pot over de streep heeft getrokken. Dat is weinig andere ploegen gegeven. Barca was te kloppen gisteren, maar dan moet je het nog wel doen...
    Je hebt het erover dat barca minder bedeeld was. Ja mess was er niet bij. Maar verder stonden gewoon Neymar, Puyol, Mascherano, Xavi, Iniesta, Fabregas, enz. in het veld. Dus wel iets minder bedeeld dan normaal maar menig topclub in Europa zou hiervoor tekenen.

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op voorhand is alles meer dan de Europa league meegenomen. Overwinteren in de Champions League zou Utopie zijn. Nu blijkt opeens dat dit nog zomaar mogelijk is, alhoewel Milan nooit zomaar onderschat mag worden, hoe slecht ze momenteel ook spelen. Ik ben hoe dan ook al euforisch, want dit was een unieke avond. Niemand onthoudt dat Barca minder bedeeld was die avond, alleen dat Ajax, Barca heeft verslagen en met 10 man de pot over de streep heeft getrokken. Dat is weinig andere ploegen gegeven. Barca was te kloppen gisteren, maar dan moet je het nog wel doen...
    Helemaal mee eens. Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om te zeggen dat Barcelona niet in haar goede doen was en dat Ajax daarom gewonnen heeft maar ik zie dat anders. Gelijk vanaf de eerste minuut ging Ajax al flink tekeer en zetten ze Barcelona flink onder druk....Barcelona was gewoon overrompeld en daarom kwamen ze niet aan voetballen toe.
    De tweede helft had Barcelona de zaken stukken beter voor elkaar maar dan moet je nog wel winnen natuurlijk.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op voorhand is alles meer dan de Europa league meegenomen. Overwinteren in de Champions League zou Utopie zijn. Nu blijkt opeens dat dit nog zomaar mogelijk is, alhoewel Milan nooit zomaar onderschat mag worden, hoe slecht ze momenteel ook spelen. Ik ben hoe dan ook al euforisch, want dit was een unieke avond. Niemand onthoudt dat Barca minder bedeeld was die avond, alleen dat Ajax, Barca heeft verslagen en met 10 man de pot over de streep heeft getrokken. Dat is weinig andere ploegen gegeven. Barca was te kloppen gisteren, maar dan moet je het nog wel doen...
    En vergeet niet dat Ajax ook een aantal spelers miste. Barca kwam niet om te winnen naar de Arena denk ik, maar ook zeker niet om te verliezen en op de manier hoe ze voor rust gedwongen werden te spelen. Getuige de gele frustratie kaarten die een aantal pakten bevestigd dat alleen maar.

    Maar goed, na Celtic uit zou de derde plaats al heel moeilijk worden, nu heb je die sowieso en een kans op de tweede dus wie weet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Je hebt het erover dat barca minder bedeeld was. Ja mess was er niet bij. Maar verder stonden gewoon Neymar, Puyol, Mascherano, Xavi, Iniesta, Fabregas, enz. in het veld. Dus wel iets minder bedeeld dan normaal maar menig topclub in Europa zou hiervoor tekenen.
    Die Puyol kan er geen reet van natuurlijk, die zou niet misstaan bij mijn eigen Feyenoord

    Maar die wissels van Barcelona in de 2e helft zegt toch genoeg hoe ze deze wedstrijd benaderde, maar al met al blijft het natuurlijk zeer knap hoe Ajax dat Barcelona in de 1e helft min of meer de wil oplegde

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax had trouwens gisteren minder balbezit dan Barcelona, daar hoor je Frank de Boer dan niet over, die brengt het alleen naar voren als ze gelijkspelen of verliezen!
    Eerste helft hadden ze wel meer balbezit (56 om 44 volgens mij)

    Als feyenoord supporter ook genoten van Ajax dinsdag, een beetje jaloersmakend zelfs, als ik eerlijk ben.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #531

    Standaard

    Oh oh PSV... Ik heb te doen met Cocu.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Oh oh PSV... Ik heb te doen met Cocu.
    Ik niet, die man is niet geschikt als hoofdcoach.

    Misschien als assistent van een ervaren hoofdcoach, maar op eigen benen een team leiden is niet voor hem weggelegd.

    Van mij mag ie weg.

    Een type Mark van Bommel lijkt me er beter passen, die lijkt me beter in / voor de groep te kunnen staan, dan Cocu.

    Ook al is Mark dan weer geen ervaren man kwa coaching.

    Maar de meest geschikte coach voor de club blijft toch Guus Hiddink mijn inziens.

    En wat Toivonen nog doet bij PSV?, on-be-grij-pe-lijk.

    Cocu zegt veel, maar resoluut? ho maar.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-11-2013 om 05:54

  8. #533

    Standaard

    Wie zegt dat Cocu daadwerkelijk met de scepter zwaait? Ik heb het gevoel dat er bij PSV behoorlijke machtsspelletjes worden gespeeld en dat Cocu daar de dupe van is.

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    En wat Toivonen nog doet bij PSV?, on-be-grij-pe-lijk.

    Cocu zegt veel, maar resoluut? ho maar.
    Ik heb goed nieuws voor je Toivonen gaat een jaar bijtekenen

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik heb goed nieuws voor je Toivonen gaat een jaar bijtekenen
    Of hij gaat in de winterstop weg.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie zegt dat Cocu daadwerkelijk met de scepter zwaait? Ik heb het gevoel dat er bij PSV behoorlijke machtsspelletjes worden gespeeld en dat Cocu daar de dupe van is.
    Hij had voet bij stuk moeten houden, het lijkt me niet iemand die zich laat piepelen.

    In ieder geval is het een beleid van lek me vestje, en gaat ons clubje de Titanic van het voetbal worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik heb goed nieuws voor je Toivonen gaat een jaar bijtekenen
    Ze zijn echt gestoord daar in de leiding.

    Beste voor de club is je verlies nemen, en hem transfervrij laten vertrekken.

    Dat is voor iedereen het beste.

    De club wordt door passanten kapot gemaakt al jaren.

    Er heerst geen goede mentaliteit bij de spelers, want sommige denken echt dat ze Messi 2.0 zijn ofzo.

    Denken dat ze god zijn, maar presteren zoals het moet ho maar

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie zegt dat Cocu daadwerkelijk met de scepter zwaait? Ik heb het gevoel dat er bij PSV behoorlijke machtsspelletjes worden gespeeld en dat Cocu daar de dupe van is.
    Zit je mogelijk niet eens ver naast.....via meerdere kanalen(supporters, sommigen goed ingelicht) heb ik gehoord dat van hogerhand is opgelegd dat men perse 4-3-3 moet spelen (terwijl duidelijk is dat 4-4-2 (het systeem dat PSV jaren gespeeld heeft en daarmee succes heeft geboekt) veel beter is.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 29-11-2013 om 18:09

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik heb goed nieuws voor je Toivonen gaat een jaar bijtekenen


  14. #539
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    This is not the player your looking for!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #540

    Standaard

    Ik heb ook steeds geluiden gekregen (van personen die doorgaans goed zijn ingelicht) dat Cocu niet kan doen wat hij wil. Te gek voor woorden, natuurlijk.
    Gesteld dat deze berichten juist zijn, dan doet hij er goed aan om op te stappen uit dit gekkenhuis. Dit kan zijn trainerscarrière ernstig schaden.

    Het lijkt me trouwens dat er het een en ander gaat gebeuren als PSV van Feyenoord verliest, en daar ga ik wel van uit. Ik zie echt niet hoe Cocu die sputterende motor voor zondag op gang kan trekken.

  16. #541
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat Cocu zich laat gebruiken. Ze moeten bij PSV gewoon de rust bewaren en duidelijkheid bieden. Het is gewoon een goede selectie en als dat straks met een beetje vertrouwen gaat draaien is alles opeens anders. Je kan vinden van De Boer wat je wil, maar hij was gelijk duidelijk en consequent (Mournir) en het is ook nog eens een persoonlijkheid en media-rustpunt. Dat mis ik wel een beetje bij Cocu, echter impulsief reageren bij een crisis is nooit de oplossing.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #542

    Standaard

    De situatie van De Boer was volgens mij anders. Er zijn overeenkomsten met Cocu nu, maar ook verschillen.

    Toen De Boer werd aangesteld was er onrust binnen de club, er was een machtsstrijd gaande, èn de club snakte naar succes, beide dingen die nu ook gelden voor PSV.
    Maar de Boer paste binnen de filosofie van de club en hij werd niet persoonlijk in de machtsstrijd betrokken, de strijdende partijen zagen hem zitten en vielen hem niet lastig met hun conflictjes, hij kon in relatieve rust zijn werk doen; Plus: er werd niet onmiddellijk wat van hem verwacht; feitelijk boekte hij gewoon eerder succes dan iemand had verwacht, mede dankzij het falen van de concurrentie (PSV, Twente), maar toch ... succes is succes.

    Als de geruchten kloppen, staat Cocu er anders voor: hij wordt gedwongen om een bepaald systeem te spelen, een speler in de etalage te zetten ... ik weet het, dat laatste heeft hij tegenover journalisten ontkend, maar zolang hij trainer is kan hij natuurlijk ook niet het achterste van zijn tong laten zien. Men heeft al onrust genoeg, naar buiten toe wil men de schijn hoog houden.

    Verder ben ik het wel met Claudio eens: PSV heeft (naar Nederlandse maatstaven) een goede selectie, maar dat maakt de huidige situatie alleen maar beschamender.

  18. #543

    Standaard

    Voetbaltuig hardleers

    Meerdere verdachten die de afgelopen twee weken in hoger beroep terechtstonden in het grensrechterproces naar aanleiding van de dood van Richard Nieuwenhuizen, hebben zich opnieuw respectloos gedragen.



    Originele artikel + Filmpje : http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...rdleers__.html

    Verdachten zwijgzaam in hoger beroep grensrechterzaak

    Verschillende minderjarige jongens verstoorden gisteren de laatste zittingsdag door in plaats van te luisteren naar hetgeen gezegd werd naar elkaar lacherig te doen, te knipogen en seinen. Ook had één van hen de brutaliteit om tijdens de pleidooien contact te zoeken met een journaliste, die hij trachtte te versieren.

    Het kwam ze op een reprimande te staan van het gerechtshof, maar de jongens gaven niet de indruk daarvan onder de indruk te zijn. Ook vorige week moest het hof de minderjarige verdachten al tot de orde roepen.

    Tijdens het hoger beroep stelden veel advocaten van verdachten dat hun cliënt onschuldig zou zijn aan de fatale mishandeling.

    Maandag is het exact een jaar geleden dat Nieuwenhuizen op het veld van Buitenboys het ziekenhuis in werd geschopt, waar hij een dag later overleed. Weduwe Xandra en zoons Jamie, Alain en Mykel volgden het gehele strafproces over de dood van hun man en vader.

    Bron : Telegraaf.nl

    Te schandalig voor woorden deze gasten, dat soort uitschot moeten ze echt opsluiten voor altijd!

    En dat ze nog niet vastzitten na zo'n tijd, dat is al helemaal een bloody schande.

    Maar ja, maar het recht hier in Nederland deugt voor geen meter, dus je kon het verwachten natuurlijk.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-11-2013 om 10:31

  19. #544

    Standaard

    Het is wel een heel, heel subjectief artikel natuurlijk. Maar ja, de Telegraaf....

    Maar uitspraken als 'dat soort uitschot moeten ze echt opsluiten voor altijd' gaan niet helemaal samen met je uitspraak 'het recht hier in Nederland deugt voor geen meter'; bij de eerste zou de tweede juist kloppen. Het blijft een hele lastige zaak, wie er uiteindelijk verantwoordelijk is. Ik ben het trouwens wel met je eens dat het erg lang duurt, zeker voor de nabestaanden.

    Maar goed, sowieso gaat dit topic over voetbal en niet over zo'n maatschappelijk probleem (die toevallig tijdens het voetbal gebeurd is).

  20. #545
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lekkere wedstrijd van Ajax, vooral het laatste deel van de tweede helft was continu één keer raken. Nu dus lekker achteroverleunend op de bank naar Feyenoord-PSV kijken. Hoop op een spannende topper! Een gelijkspel heeft niemand wat aan, dus dat moet haast wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #546

    Standaard

    Ola Toivonen doet niet mee bij PSV, dus dat is al een heel groot pluspunt .

    Nu maar hopen dat we uiteindelijk maar eens 3 puntjes meenemen.

  22. #547

    Standaard

    Ben benieuwd wat Brands nu weer voor verhaal heeft na deze wedstrijd.

    Er moet echt een hoop gaan gebeuren, want PSV gaat echt naar de klote zo.

    Cocu kan beter stoppen, want ook nu weer blijkt dat ie gewoon totaal niet geschikt is als hoofdcoach.

    PSV, eens zo mooi, nu het lachertje van de voetbalwereld

  23. #548

    Standaard

    Ligt niet alleen aan Cocu lijkt me, maar hij -al dan niet met druk van bovenaf- heeft wel de fout gemaakt om Toivonen terug in een toendertijd lekker draaiend elftal te zetten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Lekkere wedstrijd van Ajax, vooral het laatste deel van de tweede helft was continu één keer raken.
    Begint er op te lijken dat er eindelijk een goede serie kan worden neergezet, normaal gesproken waren dit soort zondag 12.30 wedstrijden na een CL midweek standaard puntverlies.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #549

    Standaard

    Feyenoord -PSV 3-1 (1-1)

    Prima overwinning op een zeer zwak PSV! Eerste helft was Feyenoord al beter en kwam het onterecht op een achterstand, tweede helft waren we heer en meester en maakten we het goed af met twee treffers binnen 20 minuten. Daarna niet meer in de problemen en een aantal spelers kunnen wisselen met wat pijntjes.

    Volgende week naar Heerenveen. Als we dit niveau halen kunnen we ook daar de 3 punten pakken!

  25. #550

    Standaard

    Wat vond je van de pingels die Feyenoord kreeg Wim? Ik had eigenlijk bij beide mijn twijfels. Ik ben zelf eigenlijk groot voorstander van een indirecte vrije schop in de 16, deze had in principe goed toegepast kunnen worden bij de 1e domme overtreding op Boetius. De tweede pingel was er eigenlijk niet veel aan de hand volgens mij. Desondanks een terechte driepunter voor Feyenoord inderdaad, PSV straalt echt machteloosheid uit.

Pagina 22 van 38 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •