Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 932 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Loting CL:

    Real Madrid - Bayern Munchen
    Atletico Madrid - Chelsea

    Loting EL:

    Sevilla - Valencia
    Benfica - Juventus

  2. #802

    Standaard

    Mooie overwinning van Feyenoord in Eindhoven (0-2)
    Alleen de score had natuurlijk hoger uit moeten vallen, maar 2e plaats lijkt zo goed als zeker..........

  3. #803

    Standaard

    PSV - Feyenoord 0-2 (0-1)

    Fantastische overwinning! Vooral de 0-2 was prachtig, Mathijssen maakte ook een zeer belangrijk doelpunt. Clasie, Janmaat en Pelle waren de uitblinkers, de rest scoorden een ruime voldoende.

    Over twee weken van Cambuur winnen en dan is de tweede plek binnen. Ajax kreeg het nog lastig tegen ADO maar geeft dit natuurlijk niet meer uit handen.

  4. #804

    Standaard

    Aan alle Feyenoorders hier : Van harte gefeliciteerd met de overwinning vandaag.

    Ik vond ons spel werkelijk schandalig, en hoop dat we geen europees voetbal halen, want wij verdienen het absoluut niet.

    Er moet echt wat veranderen, een heleboel beter gezegd, en die Brands kan beter oprotten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-04-2014 om 19:40

  5. #805

    Standaard

    Feyenoord heeft gewoon goed gespeeld, PSV was een schim van wat het ooit was. Ajax was goed maar liet zich bijna een loer draaien door Ado. Over 2 weken is de schaal wel binnen voor Ajax, maar het blijft spannend.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    PSV - Feyenoord 0-2 (0-1)

    Fantastische overwinning! Vooral de 0-2 was prachtig, Mathijssen maakte ook een zeer belangrijk doelpunt. Clasie, Janmaat en Pelle waren de uitblinkers, de rest scoorden een ruime voldoende.
    De meegereisde 'supporters' scoorden een dikke onvoldoende.....'k@nkerboeren etc etc' scanderen, lachen en hun mond niet kunnen houden tijdens de minuut stilte voor de overleden Harry van Kemenade.....

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De meegereisde 'supporters' scoorden een dikke onvoldoende.....'k@nkerboeren etc etc' scanderen, lachen en hun mond niet kunnen houden tijdens de minuut stilte voor de overleden Harry van Kemenade.....
    Uitvak steunde Feyenoord tenminste nog, de PSV-supporters bleven ook na de minuut stilte de hele wedstrijd muisstil!

    Zoek de oorzaak van de nederlaag van jouw club eens bij je eigen coach en team, dat doet DVD Watcher tenminste nog wel als ik zijn reactie zo lees!

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Uitvak steunde Feyenoord tenminste nog, de PSV-supporters bleven ook na de minuut stilte de hele wedstrijd muisstil!

    Zoek de oorzaak van de nederlaag van jouw club eens bij je eigen coach en team, dat doet DVD Watcher tenminste nog wel als ik zijn reactie zo lees!
    Tokkie.

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tokkie.
    Heb je geen normale reactie, erg kinderachtig! Alsof er bij PSV nooit gescholden wordt naar de tegenstander!

    Misschien eens nadenken over de vraag waarom PSV voor de derde keer achter elkaar heeft verloren, spelers als Depay, Maher (8 miljoen gekost), Ruiz (Gehuurd voor 1 miljoen) en Wijnaldum niks goeds doen met de bal en waarom je met een hogere begroting 10 punten op plek 2 achter staat. Zoek daar eens goede verklaringen voor!

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De meegereisde 'supporters' scoorden een dikke onvoldoende.....'k@nkerboeren etc etc' scanderen, lachen en hun mond niet kunnen houden tijdens de minuut stilte voor de overleden Harry van Kemenade.....
    Als dit zo is zoals je zegt, dan is het werkelijk schandalig om termen als kankerboeren te gebruiken, om het over het gebrek aan respect voor een minuut stilte maar niet te hebben.

    Maar ik ben niet in het stadion geweest, maar heb het op TV gezien, en daar kwam het stil over.

    Maar de wedstrijd was gewoon schandalig vanuit PSV kant, want dit team en deze spelers verdienen geen europees voetbal.

    Er moet echt een harde hand komen, een grote persoonlijkheid, die van deze jongetjes misschien wat kan maken.

    Een Louis van Gaal is geen PSV man, maar hij heeft wel bewezen dat ie met jeugd om kan gaan en kan wel degelijk iets neerzetten.

    Kunnen ze wel gaan roepen dat ie er niet past, maar wat er de afgelopen jaren heeft gezeten was en is ook niks.

    En van/over het beleid kan je een goede soap over maken.

    Een type Van Gaal & Adriaanse kan deze jongetjes misschien nog redden, en er moeten goede versterkingen komen in elke linie, en niet van C niveau, alhoewel echte toppers ook weer niet komen.

    Ze hadden nooit een onervaren man alleen moeten laten coachen, er had gewoon een sterke man bij moeten zitten.

    En Brands moet gewoon zijn boeltje pakken

    Wat eens een mooi bolwerk was, is nu al jarenlang een lachwekkend gebeuren.

    Er moeten er genoeg weg, dat is duidelijk, maar of het gebeurd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tokkie.
    Is dit nu nodig?

    Ook al ben je boos op de club, op de instelling van spelers, of op een mede forumgebruiker die fan is van een andere club, dan kan je nog wel anders reageren lijkt me.

    Want zo ga je dingen uitlokken waardoor de sfeer weer verpest wordt.

    Dit was niet nodig geweest.

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Heb je geen normale reactie, erg kinderachtig! Alsof er bij PSV nooit gescholden wordt naar de tegenstander!

    Misschien eens nadenken over de vraag waarom PSV voor de derde keer achter elkaar heeft verloren, spelers als Depay, Maher (8 miljoen gekost), Ruiz (Gehuurd voor 1 miljoen) en Wijnaldum niks goeds doen met de bal en waarom je met een hogere begroting 10 punten op plek 2 achter staat. Zoek daar eens goede verklaringen voor!
    Je snapt het niet he. Echt niet. Maar ik leg het even uit: Ik heb het NERGENS nu over het sportieve resultaat van vandaag. Nederlaag was terecht.

    Rivaliteit etc onderling: niks mis mee.
    Maar wat mij dan stoort is dat op het moment dat iemand herdacht wordt omdat hij pas overleden is daar op zo'n respectloze manier door de tegenstander mee wordt omgegaan.
    En dan ook nog eens nota bene door supporters die onlangs op hun achterste poten stonden toen ergens een spandoek hier dat spotte het een overleden feyenoord supporter.

    Even ter herinnering: 4 december 2011. feyenoord-PSV. feyenoord had een sfeeractie oid voor Stan, een jongetje dat zwaar ziek was. PSV supporters deden gewoon mee.
    Nee, ik wil PSVers nu niet de hemel in prijzen, maar vraag me wel af waarom er nu zo werd gereageerd.

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tokkie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ... op zo'n respectloze manier door de tegenstander mee wordt omgegaan.
    Beetje de pot die de ketel verwijt. Als je kritiek wilt hebben op respectloos gedrag van een ander moet je jezelf ook niet verlagen tot respectloze scheldwoorden hier op een forum, ver nadien en buiten al het voetgedruis.

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je snapt het niet he. Echt niet. Maar ik leg het even uit: Ik heb het NERGENS nu over het sportieve resultaat van vandaag. Nederlaag was terecht.

    Rivaliteit etc onderling: niks mis mee.
    Maar wat mij dan stoort is dat op het moment dat iemand herdacht wordt omdat hij pas overleden is daar op zo'n respectloze manier door de tegenstander mee wordt omgegaan.
    En dan ook nog eens nota bene door supporters die onlangs op hun achterste poten stonden toen ergens een spandoek hier dat spotte het een overleden feyenoord supporter.

    Even ter herinnering: 4 december 2011. feyenoord-PSV. feyenoord had een sfeeractie oid voor Stan, een jongetje dat zwaar ziek was. PSV supporters deden gewoon mee.
    Nee, ik wil PSVers nu niet de hemel in prijzen, maar vraag me wel af waarom er nu zo werd gereageerd.
    Dit vind ik een betere reactie van je. Mbt die minuut stilte: Ik heb in De Kuip ook genoeg van dit soort momenten meegemaakt en dan was het niet anders, eerst wat geroezemoes bij aanvang maar daarna de rest van de minuut een stil stadion. Via de tv heb ik dit ook meegekregen vanmiddag, als je in het stadion zit kan dit natuurlijk anders zijn.

    Schelden met die ziekte keur ik natuurlijk af, probeer dit zelf ook niet te doen (lukt niet altijd). Als dit gebeurd is vanmiddag is dat fout maar om een heel uitvak daar op af te rekenen gaat mij echt te ver! Verder hebben ze de ploeg fantastisch gesteund, dat is ook wat waard!

    Misschien ook wel goed voor PSV om een jaar geen europees voetbal te spelen. Echt gaan bouwen aan een team en geen noodaankopen meer doen (Park, Ruiz, Schaars). Een voordeel is dan ook dat je een week naar de tegenstander toe kan werken en meer jeugd in kan passen. Cocu zou ik nog wel de kans geven maar dan wel een ervaren trainer aan de staf toevoegen als klankbord.

  14. #814

    Standaard

    Misschien Bert, Co of Gert Jan ff bellen .

    De 1e zal de beste keuze voor PSV zijn lijkt me.

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit vind ik een betere reactie van je. Mbt die minuut stilte: Ik heb in De Kuip ook genoeg van dit soort momenten meegemaakt en dan was het niet anders, eerst wat geroezemoes bij aanvang maar daarna de rest van de minuut een stil stadion. Via de tv heb ik dit ook meegekregen vanmiddag, als je in het stadion zit kan dit natuurlijk anders zijn.

    Schelden met die ziekte keur ik natuurlijk af, probeer dit zelf ook niet te doen (lukt niet altijd). Als dit gebeurd is vanmiddag is dat fout maar om een heel uitvak daar op af te rekenen gaat mij echt te ver! Verder hebben ze de ploeg fantastisch gesteund, dat is ook wat waard!
    Reactie 'tokkie' was omdat ik nav je 1e reactie ervanuitging dat je het normaal vond. Vandaar....

    In 1e instantie was het ook rustig. 20 sec. Vervolgens gelach en k@nkerboeren en wat andere termen. Heel het stadion heeft dit meegekregen. (Het gaat me overigens niet eens om wat die lui roepen, puur het feit dat ze niet even respect kunnen opbrengen vind ik al triest.....en ja: ook als het PSV publiek was geweest had ik dit gevonden)

  16. #816

  17. #817

    Standaard

    Wahahaha, geweldig. "Dan bellen we over 25 jaar weer terug". Hilarisch....

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Kijk. Dus is nu gewoon leuke humor. Niet kwetsend, geen mensen onderuit halen. Het is jammer dat Feyenoord niet in de positie is om iets terug te doen (supporters dan). Ik vind dat wel leuk, dat over en weer jennen. Zonder dat daar gas, bommen of wat voor bewoordingen ook aan te pas komen.

  19. #819

    Standaard

    Speler (20) West Ham United overleden



    Voetballer Dylan Tombides van West Ham United is 20-jarige leeftijd overleden. Bij de Australiër werd in de zomer van 2011 teelbalkanker geconstateerd. Ondanks zijn ziekte maakte de jongeling in 2012 zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Londen. Hij deed dat in het League Cup-duel met Wigan Athletic.

    Uiteindelijk kon de jonge voetballer de strijd tegen de ziekte niet winnen. „ Dylan werd door iedereen gerespecteerd om zijn tactisch inzicht. Hij zal door iedereen die de eer had hem te kennen worden gemist”, schrijft West Ham United op de eigen website.

    Fans van West Ham United zullen zaterdag voorafgaand aan de competitiewedstrijd met Crystal Palace een minuut applaudisseren om Tombides te herdenken. Ook dragen de spelers van 'The Hammers' rouwbanden.

    Bron : Telegraaf.nl

    Statement van de club :

    West Ham United statement

    West Ham United forward Dylan Tombides has passed away at the age of 20



    West Ham United announce the sad news that forward Dylan Tombides has passed away at the age of 20 following his brave battle with cancer.
    Dylan passed away on Friday morning with his family by his side having courageously fought the disease for three years after initially being diagnosed with testicular cancer in summer 2011.

    He remained a regular visitor to Chadwell Heath throughout his treatment and his positive attitude and professional approach to his football and training always impressed and boosted his team-mates and coaches alike.

    Dylan's amazing resilience and positivity saw him through months of surgery and chemotherapy, while his outstanding talent saw him make his first-team debut in a League Cup tie with Wigan Athletic at the Boleyn Ground in September 2012.

    Away from the pitch, Dylan did a huge amount of work to raise awareness of male cancer, supporting the One for the Boys campaign at a number of high-profile events alongside the likes of Hollywood star Samuel L. Jackson, snooker star Jimmy White and fellow Australian Peter Andre.

    Dylan was respected by everyone who knew him for his intelligent views on the game and his larger than life character. He was a loving son, amazing brother and well-respected member of the West Ham squad. He will be hugely missed by everyone who had the honour of knowing him.

    His passing will be marked by a minute's applause ahead of Saturday's Barclays Premier League fixture with Crystal Palace at the Boleyn Ground. The Hammers' players will also wear black armbands in his memory.

    The thoughts of everyone associated with the Club are with his parents Tracylee and Jim, brother Taylor, his family and friends at this sad time. The Club request that their privacy is now respected and they are allowed to grieve their much loved son and brother in peace.


  20. #820

    Standaard

    Hulde!: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/almelo-de-tyfus-2/

    Blijkbaar kan dit gewoon in Nederland, de ene supporter jaag je met nazi-praktijken de stad uit, de ander ontvang je met open armen! Ook die Nico-Jan Hoogma maakt zich compleet belachelijk, nu kan hij opeens geen maatregelen nemen, twee weken geleden werd de halve stad nog afgezet en werd iedereen die niet uit de omgeving van Almelo kwam teruggestuurd!
    Laatst aangepast door wimv : 18-04-2014 om 19:10

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Speler (20) West Ham United overleden
    Je hebt echt iets met overlijdens DVDWatcher....zoveel is duidelijk.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt echt iets met overlijdens DVDWatcher....zoveel is duidelijk.
    Dat mag jij vinden.

    Ik lever mijn bijdrages aan bepaalde topics, hou me keurig aan de regels, en dat het o.a met het Rip topic is, of met andere topics is waar sommige niks mee hebben, so be it.

    Ik plaats dit in het voetbal topic omdat het best wel een erg naar gebeuren is, wat maar aangeeft dat je niet oud hoeft te zijn als sporter, als iets je overkomt.

    Jij blijft vinden wat jij vind van iets, en ik blijf plaatsen wat ik wil

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Hulde!: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/almelo-de-tyfus-2/

    Blijkbaar kan dit gewoon in Nederland, de ene supporter jaag je met nazi-praktijken de stad uit, de ander ontvang je met open armen! Ook die Nico-Jan Hoogma maakt zich compleet belachelijk, nu kan hij opeens geen maatregelen nemen, twee weken geleden werd de halve stad nog afgezet en werd iedereen die niet uit de omgeving van Almelo kwam teruggestuurd!
    Niet iedereen moet over 1 kam worden geschoren, uiteraard. Maar ik snap dit wel. Er zijn al jaren lang problemen met Feyenoord supporters die bewust niet in het uit-vak willen plaatsnemen en rotzooi gaan schoppen. Dat is bij ons (Roda) al jaren het geval, net als bij Utrecht en Groningen eerder dit jaar. Terecht en logisch dat daar wat aan gedaan wordt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niet iedereen moet over 1 kam worden geschoren, uiteraard. Maar ik snap dit wel. Er zijn al jaren lang problemen met Feyenoord supporters die bewust niet in het uit-vak willen plaatsnemen en rotzooi gaan schoppen. Dat is bij ons (Roda) al jaren het geval, net als bij Utrecht en Groningen eerder dit jaar. Terecht en logisch dat daar wat aan gedaan wordt.
    Ajax supporters doen precies hetzelfde, kijk maar naar de laatste Vitesse -Ajax

    Ik ben het overigens niet geheel eens met het artikel waar wimv naar verwijst, maar hoe Heracles zich nu opstelt is echt 180° de andere kant op, dat is toch wel raar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niet iedereen moet over 1 kam worden geschoren, uiteraard. Maar ik snap dit wel. Er zijn al jaren lang problemen met Feyenoord supporters die bewust niet in het uit-vak willen plaatsnemen en rotzooi gaan schoppen. Dat is bij ons (Roda) al jaren het geval, net als bij Utrecht en Groningen eerder dit jaar. Terecht en logisch dat daar wat aan gedaan wordt.
    Niet elke supporter die op losse kaarten uitwedstrijden bezoekt doet dat om rotzooi te trappen, een groot deel weet zich gewoon te gedragen. Als clubs als Roda, Groningen en Utrecht gewoon meer kaarten beschikbaar stellen en zich wat gastvrijer opstellen is het probleem minder groot.

    Dat Heracles nu niet op wil treden zegt genoeg over dat clubje. Waarschijnlijk is de mediaaandacht te groot voor deze wedstrijd en willen ze geen spelbreker zijn. Misschien word het voor hun weer tijd om op vrijdagavond te gaan spelen in de Jupiler League, niemand zal ze missen!

Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •