Pagina 17 van 38 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 932 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    8 doelpunten maken is natuurlijk genoeg maar de verdediging van Hongarije was zo lek als een zeef.

    Nederland speelde wel leuk voetbal, feller dan wat ik van ze gewend ben.

  2. #402

    Standaard

    Kijk ik eens een keer niet omdat het toch altijd gezapige wedstrijden zijn, scoren ze acht keer. Zucht. Nog twee doelpunten gezien omdat we de laatste 5 minuten nog even meepikten. :')
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #403

    Standaard

    De verdediging valt niet goed te beoordelen, maar het zag er inderdaad beter uit. Naar ik begrepen heb speelt Virgil Van Dijk erg goed bij Celtic, misschien moet Van Gaal hem ook maar eens proberen. En dan heb je nog Nuytink bij Anderlecht. Allemaal talentvolle verdedigers, net als Martins Indi, Rekik en De Vrij, maar ook allemaal jong. Misschien is daarom Vlaar wel een logische keuze; hij mist snelheid, maar dat kan de man naast hem opvangen. Janmaat en Blind lijken inderdaad vaste keuzes te worden.

    Hongarije was inderdaad zwak, maar zoals opgemerkt is 8 doelpunten toch wel een prestatie.
    België ook geplaatst (eveneens met 25 punten op 27), het wordt een mooie zomer.

  4. #404

    Standaard

    Terechte 2-2 daar in Deventer. Feyenoord heeft het aan zichzelf te danken dat het zo puntverlies oploopt. De 1-2 van Immers leek tevens op hands van Pelle, dus misschien is men zelfs goed weg gekomen.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Terechte 2-2 daar in Deventer. Feyenoord heeft het aan zichzelf te danken dat het zo puntverlies oploopt. De 1-2 van Immers leek tevens op hands van Pelle, dus misschien is men zelfs goed weg gekomen.
    Hoeveel onzin kun je in 1 post neerzetten, Feyenoord was zeker de eerste helft heer en meester en had 5, 6 zeer grote doelkansen en ook nog eens 2 keer tegen de paal geschoten in de wedstrijd! Go Ahead Eagles had misschien over heel de wedstrijd 4 kansen maar daar gaan er dan 2 van in, knap van GAE maar ook tekenend voor dit Feyenoord, er moet echt doorgeselecteerd worden op karakter en van een aantal spelers gewoon afscheid genomen worden.

    Verder was het geen hands bij de 1-2, bal kwam op de knie van Pelle. Dat heel GAE dan gaat protesteren was heel triest om te zien!

    Met 4 punten uit de uitwedstrijden tegen Vitesse en GAE had ik vooraf getekend, wel in een andere volgorde, gelijk bij Vitesse en winnen van GAE, dan was er een ander beeld ontstaan over Feyenoord. We doen nog gewoon volop mee, daar is deze competitie te onvoorspelbaar voor om na een paar wedstrijden al een team af te schrijven!

  6. #406

    Standaard

    In de tweede helft was Feyenoord geen schim van de 1e helft en was GAE gewoon feller en slimmer. Dat GAE met 4 kansen 2 doelpunten maakt is simpelweg effectief voetballen. Dat Feyenoord zo slordig is met het afmaken van kansen zorgt er dan namelijk voor dat je GAE terug in de wedstrijd brengt en ze terecht een punt kunnen pakken.

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In de tweede helft was Feyenoord geen schim van de 1e helft en was GAE gewoon feller en slimmer. Dat GAE met 4 kansen 2 doelpunten maakt is simpelweg effectief voetballen. Dat Feyenoord zo slordig is met het afmaken van kansen zorgt er dan namelijk voor dat je GAE terug in de wedstrijd brengt en ze terecht een punt kunnen pakken.
    Dus omdat GAE in de tweede helft waarin Feyenoord ook nog zat kansen krijgt en op de paal schiet leuk meevoetbalt is het terecht dat ze nog een puntje pakken?!

    Het is Feyenoord zwaar te verwijten dat ze op felheid afgetroefd worden maar je moet nou niet doen aLsof GAE een wereldpot heeft gespeeld! Ze hebben hun kansen benut maar hadden die nooit mogen krijgen.

  8. #408

    Standaard

    De eredivisie? Een en al grote (Marnix) Kolder

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dus omdat GAE in de tweede helft waarin Feyenoord ook nog zat kansen krijgt en op de paal schiet leuk meevoetbalt is het terecht dat ze nog een puntje pakken?!

    Het is Feyenoord zwaar te verwijten dat ze op felheid afgetroefd worden maar je moet nou niet doen aLsof GAE een wereldpot heeft gespeeld! Ze hebben hun kansen benut maar hadden die nooit mogen krijgen.
    Geen wereldpot, maar inderdaad, omdat Feyenoord verzuimd de wedstrijd in het slot te gooien verdiend GAE op basis van de tweede helft een punt. Het aantal kansen is niet altijd veelzeggend over de verhoudingen in het veld. GAE ging er voor in de tweede helft en heeft loon naar werken gekregen (ook een beetje door Feyenoord's onkunde bij de 1-1).

  10. #410

    Standaard

    Feyenoord was stukken sterker, maar als je zoveel kansen laat liggen verdien je een beetje het deksel op de neus.

    Of het hands was of niet van Pelle viel op TV niet uit te maken. Ik had de indruk van niet, maar het is raar dat diverse spelers tegelijkertijd reclameren, meestal betekent dat toch dat de bal tegen de hand is geweest. het zou echter ook onopzettelijk hands kunnen zijn geweest.

    GAE ging er inderdaad volledig voor; Ze zijn goed begonnen in de eredivisie, met fris en leuk voetbal, maar moeten het nu voornamelijk hebben van hard werken. Ik weet niet of ze dit volhouden;

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Terechte 2-2 daar in Deventer. Feyenoord heeft het aan zichzelf te danken dat het zo puntverlies oploopt. De 1-2 van Immers leek tevens op hands van Pelle, dus misschien is men zelfs goed weg gekomen.
    Uiteraard is het weer terecht volgens jou als het Feyenoord betreft, vraag me af of je ook had gereageerd als Feyenoord met rust op een 0-4 of 0-5 had gestaan en zelfs dat hands was in de herhaling niet waarneembaar van Pelle met je goed weg gekomen?
    Dat Feyenoord het aan zich zelf te wijten heeft ben ik met je eens, maar dat komt doordat lakse verdedigen elke keer weer.

    En dan de zogenaamde topper Twente - Ajax die niet om aan te gluren was en dat is dan de top van Nederland wordt er gezegd en uiteraard had Ajax weer een fout nodig van de tegenstander (de zoveelste inmiddels) om op gelijke hoogte te komen, want op eigen kracht kunnen ze het niet meer, maar ja zo zal de competitie wel tot eind van het seizoen spannend blijven, want geen één ploeg steekt er bovenuit tot nu toe.

  12. #412
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iedereen mag natuurlijk gewoon vinden wat wil, lijkt me niet zo ingewikkeld. Neem het voor kennis aan. We vinden nu eenmaal wat we vinden. Discussie is prima, maar wordt niet te persoonlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Uiteraard is het weer terecht volgens jou als het Feyenoord betreft, vraag me af of je ook had gereageerd als Feyenoord met rust op een 0-4 of 0-5 had gestaan en zelfs dat hands was in de herhaling niet waarneembaar van Pelle met je goed weg gekomen?
    Dat Feyenoord het aan zich zelf te wijten heeft ben ik met je eens, maar dat komt doordat lakse verdedigen elke keer weer.
    Ja, dan had ik ook gereageerd. Ik reageer simpelweg als voetballiefhebber en constateer zo mijn waarnemingen. Apart altijd dat de Feyenoorders zo snel getergd zijn als er iets over hun club wordt gezegd bij een gelijkspel of verlies.

    Ajax kwam gisteren goed weg, maar ook daar was het punt verdiend vind ik. De tweede helft zakte Twente veels te veel in waardoor Ajax kon komen. De goal van Sigthorsson was gelukkig, maar wel terecht gezien het spelbeeld.

    Vanmiddag Groningen - PSV, ben benieuwd..

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Iedereen mag natuurlijk gewoon vinden wat wil, lijkt me niet zo ingewikkeld. Neem het voor kennis aan. We vinden nu eenmaal wat we vinden. Discussie is prima, maar wordt niet te persoonlijk.
    Of er moeten berichten zijn verdwenen, maar dit is naar mijn mening niet echt persoonlijk en er worden juist (terechte) discussiepunten ingebracht. Een forum is juist voor discussie, indien je alleen braaf je eigen mening mag opsommen dan kun je een voetbal topic denk ik beter sluiten. Bij voetbal hoort emotie. Natuurlijk moet je netjes met elkaar omgaan en iemand niet persoonlijk aanvallen.

  15. #415
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt enigszins, maar ik vind het wel vervelend dat men zegt "hoeveel onzin kan je in 1 post noemen" en "uiteraard is het volgens jou weer terecht". Dat vind ik wel enigszins persoonlijk. Laten we wel wezen, er zijn leden gebanned die het weliswaar veel bonter maken, maar de regel is dat het voetbal topic wat strikter is. Het gaat dus niet om de (terechte) discussie, maar om die details. Voetbal is emotie is geen vrijbrief.

    Neemt niet weg dat ik je insteek begrijp, maar dit even netjes aangeven kan geen kwaad dacht ik zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #416

    Standaard

    Tjonge wat laat PSV zich weer aftroeven in Groningen. Totaal geen beleving in die ploeg en dan ook nog een keeper die de ene goocheltruc na de andere uithaalt. Competitie blijft merkwaardig verlopen zo.

  17. #417

    Standaard

    Pec Zwolle kruipt weer omhoog door met 6-1 van ADO te winnen............

    Inderdaad een merkwaardige competitie maar wel vermakelijk

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat klopt enigszins, maar ik vind het wel vervelend dat men zegt "hoeveel onzin kan je in 1 post noemen" en "uiteraard is het volgens jou weer terecht". Dat vind ik wel enigszins persoonlijk. Laten we wel wezen, er zijn leden gebanned die het weliswaar veel bonter maken, maar de regel is dat het voetbal topic wat strikter is. Het gaat dus niet om de (terechte) discussie, maar om die details. Voetbal is emotie is geen vrijbrief.

    Neemt niet weg dat ik je insteek begrijp, maar dit even netjes aangeven kan geen kwaad dacht ik zo.
    Als volgens jou is het weer terecht al tegen het persoonlijke aanzit dan is het is eind zoek denk ik, hoe moet ik het dan zeggen er beweerd iemand dat of er zegt iemand dat.....??
    Als ik nu iemand de huid vol scheld (wat ik overigens nooit zal doen, maar dit terzijde) kan ik me iets voorstellen dat je er een opmerking over maakt, maar het volgens jou is het weer terecht???

    Maar inderdaad een "kolderieke" competitie met het verlies van PSV tegen de FC Groningen zo blijft het wel spannend tot het einde van het seizoen

  19. #419
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met alle respect: ik denk dat je gewoon heel goed begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast vraag ik gewoon algemeen op een vriendelijke manier en nergens dwingend. Meer niet!

    Uiteraard is het weer terecht volgens jou als het Feyenoord betreft, vraag me af of je ook had gereageerd als Feyenoord met rust op een 0-4 of 0-5 had gestaan en zelfs dat hands was in de herhaling niet waarneembaar van Pelle met je goed weg gekomen?
    Tja ik proef daar gewoon een denigrerende toon en maak daar even melding van. Om dan te stellen dat je niks meer mag zeggen of geen discussie mag voeren, vind ik wat te makkelijk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #420

    Standaard

    Hoe win ik een uitwedstrijd? Dat is dit seizoen ws de sleutel naar de titel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hoe win ik een uitwedstrijd? Dat is dit seizoen ws de sleutel naar de titel.
    Spelers van Chelsea huren: Piazon en Van Aanholt bijvoorbeeld
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Met alle respect: ik denk dat je gewoon heel goed begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast vraag ik gewoon algemeen op een vriendelijke manier en nergens dwingend. Meer niet!



    Tja ik proef daar gewoon een denigrerende toon en maak daar even melding van. Om dan te stellen dat je niks meer mag zeggen of geen discussie mag voeren, vind ik wat te makkelijk!
    Ik wil er verder niet al te veel woorden meer aan vuil maken, maar blijft het een tikkie overdreven vinden allemaal, hoop wel dat je de rest van het seizoen ook zo consequent blijft mochten anderen is over de schreef gaan?
    Maar verder no hard feelings hoor, je bent een beste vent!

  23. #423
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wellicht was het ook wat overdreven Edwin, zeker wat jou betreft. Jij bent vrijwel altijd genuanceerd, dus vat het niet te persoonlijk op, want het was meer in het algemeen en idd je mag me daar straks best op wijzen als ik inconsequent ben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wellicht was het ook wat overdreven Edwin, zeker wat jou betreft. Jij bent vrijwel altijd genuanceerd, dus vat het niet te persoonlijk op, want het was meer in het algemeen en idd je mag me daar straks best op wijzen als ik inconsequent ben.
    Heel netjes, Claudio! (Als beloning mag je op 5 december voor Zwarte Piet spelen)

  25. #425

    Standaard

    Het beste van het spel voor Ajax en dan toch tegen een onnodige domper aanlopen. Penalty was uiteraard dom instappen van Denswil en de 2-0, tja.. it happens. Ajax speelde dominant spel en verzorgd ook. Vond met name Blind, Cilessen en de Jong erg goed spelen. Blijft een feit dat men geen echte afmaker in de punt heeft.

Pagina 17 van 38 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •