Pagina 9 van 38 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 932 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vind Ajax sowieso niet sterk genoeg om ver te komen in het toernooi. Oké met een wat gunstigere loting hadden ze wellicht, heel misschien, de winter overleefd, maar dan was het daarna toch snel klaar geweest! Nu krijgen ze fantastische wedstrijden om te spelen, en voor mij om naar toe te gaan. Ze mogen sowieso 6 top wedstrijden spelen en met een beetje mazzel derde worden (wat ook al niet makkelijk zal zijn) en de kas wordt toch al flink gespekt, zoveel is duidelijk na de spijtige uitschakeling van PSV gisteren. Ze hoeven nu niks, de verwachtingen worden bijgesteld en al het andere is meegenomen. Frappant is wel dat de wedstrijden tegen AC Milan nu onvermijdelijk worden vergeleken met die van PSV!


    Kortom: Feest voor de voetballiefhebbers...
    Mee eens, dit zijn gewoon 6 prachtige wedstrijden!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Mee eens, dit zijn gewoon 6 prachtige wedstrijden!
    5 keer verlies. 1 keer gelijkspel. 15 goals tegen en 3 voor. Resultaat: 4e in de poule.

  3. #203

    Standaard

    Zou goed kunnen, maar liever spelen en verliezen tegen deze clubs dan tegen de nummer 6 van Rusland.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    5 keer verlies. 1 keer gelijkspel. 15 goals tegen en 3 voor. Resultaat: 4e in de poule.
    even dacht ik dat je het over feyenoord had, maar dat is 1x winst, 5x verlies. Resultaat: 15e in de competitie en voor het 5e jaar op rij geen Europees voetbal (voorrondes buiten beschouwing gelaten)

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Zou goed kunnen, maar liever spelen en verliezen tegen deze clubs dan tegen de nummer 6 van Rusland.
    Tegen Celtic ben je allesbehalve kansloos. Moet echt minimaal 4 punten opleveren. Barcelona lijkt me onmogelijk en tegen Milan heeft PSV laten zien dat je niet perse 2x hoeft te verliezen.
    3e plek lijkt me voor Ajax een 'verplichting'.

  6. #206

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    even dacht ik dat je het over feyenoord had, maar dat is 1x winst, 5x verlies. Resultaat: 15e in de competitie en voor het 5e jaar op rij geen Europees voetbal (voorrondes buiten beschouwing gelaten)
    Ja dat zijn de keiharde feiten die je opnoemt, buiten de fantastische sfeer in het stadion gisteravond schoot Feyenoord uit de startblokken, met in de 4e minuut een penalty (gemist door Pelle) was het even later toch raak door uiteraard Pelle en ja dan krijg Immers nog 2 dotten van kansen, maar door zijn onkunde mist hij die natuurlijk weer en via een messcherpe counter maakt Kuban de 1-1 waarbij Janmaat kinderlijk eenvoudig er uit wordt gelopen, nu was het toch al haast een mission impossible voor Feyenoord omdat nog geen 1 keer de 0 was gehouden dit seizoen en na de 1-2 was er helemaal geen geloof meer, ik heb het al vaker gezegd dit Feyenoord mist kwaliteit, creativiteit en scorend vermogen en dat is heel wat, maar ja het wanbeleid van Martin van Geel begint eindelijk zijn vruchten af te werpen met al die middelmatige spelers die zijn aangetrokken, liever zijn eigen zakken vullen en van de spelers met hun salarisverhogingen dan investeren in betere spelers!

    Ook geen Lucky Loser ticket, Feyenoord is al Loser genoeg vind ik.

    Clasie er ook nog is uit met een hamstring blessure zit je weer met die mislukkeling van Ruudje Vormer (als me haar maar goed zit) opgescheept tegen Roda zondag.

    @Lex zo slecht is die nummer 6 van Rusland niet hoor, speelt zich moeiteloos bij de eerste 5 hier.
    Laatst aangepast door edwin01 : 30-08-2013 om 09:08

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    even dacht ik dat je het over feyenoord had, maar dat is 1x winst, 5x verlies. Resultaat: 15e in de competitie en voor het 5e jaar op rij geen Europees voetbal (voorrondes buiten beschouwing gelaten)
    Voor de zoveelste keer: Feyenoord schrijf je met een hoofdletter! Verder triest dat je andere clubs belachelijk moet maken maar als je eigen club het minder doet ben je nergens te bekennen hier!

    Over gisteren: Fantastische sfeer goed opgepakt door het team met de snelle 1-0. Dan krijg je die klotegoal tegen maar heb je nog 75 minuten om twee keer te scoren. Genoeg kansen maar buiten Pelle geen afmakers, dan houd het op.

    Nu gewoon richten op zondag tegen Roda, dan blijven de drie punten in Rotterdam!

  9. #209
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En APOEL is de lucky loser.
    Dan toch nog, nadat ze er in de allerlaatste minuut uit werden gekegeld door Zulte-Waregem ( wat een lelijke naam voor een voetbalclub ).
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #210

    Standaard

    Sterk begin gister van Feyenoord maar daarna werd het snel minder, al had Feyenoord zeker recht op een gelijkspel en misschien wel overwinning gister. Hoop dat er snel afscheid wordt genomen van Schaken en Immers. Echt niet leuk meer wat voor een kansen Immers om zeep helpt, gister minimaal drie maal een 100% kans.. En (als Feyenoord fan) snap ook echt niet waarom Schaken wordt opgeroepen voor het Nederlands Elftal.. drama.. Indi viel me gister ook behoorlijk tegen, veel foute ballen recht in de voet van de tegenstander. Nadat de 1-2 viel (wel lekker effectief 2 goals uit 1,5 kans) was het ook echt over. Nadat Janmaat dat al bij de 1e goal had gedaan verviel de hoop toen ook bij de rest van de spelers.

    Weet iemand trouwens waarom deze ronde niet op RTL7 te zien was en de heenwedstrijden a vorige week wel? Heb nu verdorie ook nog 12 euro moeten betalen aan die boeven van Fox.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Sterk begin gister van Feyenoord maar daarna werd het snel minder, al had Feyenoord zeker recht op een gelijkspel en misschien wel overwinning gister. Hoop dat er snel afscheid wordt genomen van Schaken en Immers. Echt niet leuk meer wat voor een kansen Immers om zeep helpt, gister minimaal drie maal een 100% kans.. En (als Feyenoord fan) snap ook echt niet waarom Schaken wordt opgeroepen voor het Nederlands Elftal.. drama.. Indi viel me gister ook behoorlijk tegen, veel foute ballen recht in de voet van de tegenstander. Nadat de 1-2 viel (wel lekker effectief 2 goals uit 1,5 kans) was het ook echt over. Nadat Janmaat dat al bij de 1e goal had gedaan verviel de hoop toen ook bij de rest van de spelers.

    Weet iemand trouwens waarom deze ronde niet op RTL7 te zien was en de heenwedstrijden a vorige week wel? Heb nu verdorie ook nog 12 euro moeten betalen aan die boeven van Fox.
    Feyenoord heeft imo gewoon 2 jaar boven de stand geleeft gezien de portemonnee. Knap gedaan, maar op een gegeven moment is de rek er toch uit lijkt me. Ik denk dat als Feyenoord wel wat geld had gehad, dat er dit jaar doorgeselecteerd had geworden. Had iig wel nodig geweest:vers bloed.

    Maar goed: waarom niet op RTL 7? Ik denk dat Fox gewoon de rechten heeft op de thuiswedstrijden. Maar goed: als je er tegen bent om daarvoor 12 euro te betalen, dan kijk je toch gewoon niet. Doe ik in de supermarkt ook: als ik iets wil hebben en ze hebben de prijs weer eens ineens verhoogd koop ik het ook niet. Ik ga ze niet in de kaart spelen als klant... En als maar genoeg mensen Fox belonen door toch die 12 euro neer te leggen dan leren ze het nooit. Ik zou zeggen: boycotten die handel ondanks dat je misschien fan bent van een club en je die wedstrijd wilt zien.

  12. #212

    Standaard

    Hoor Thijs Slegers net zeggen dat Labyad terug zou willen naar PSV. De trein gaat deze keer richting Nederland?

  13. #213

    Standaard

    Probleem is alleen dat je in de supermarkt alternatieve producten hebt, of dat je naar een andere supermarkt kunt gaan. Als ik met een groepje vrienden voetbal wil kijken heb je nu eigenlijk geen keus. En van 6 naar 12 euro is dan een aardige stap... Gaat ook meer om het principe hoor, met een viertal vrienden kan ik best 12 euro opbrengen.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Probleem is alleen dat je in de supermarkt alternatieve producten hebt, of dat je naar een andere supermarkt kunt gaan. Als ik met een groepje vrienden voetbal wil kijken heb je nu eigenlijk geen keus. En van 6 naar 12 euro is dan een aardige stap... Gaat ook meer om het principe hoor, met een viertal vrienden kan ik best 12 euro opbrengen.
    Je kunt te ook gewoon streamen via een of andere obscure site. Kwaliteit is minder wellicht, maar wel gratis.
    12 euro is zowat een maand FOX.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Probleem is alleen dat je in de supermarkt alternatieve producten hebt, of dat je naar een andere supermarkt kunt gaan. Als ik met een groepje vrienden voetbal wil kijken heb je nu eigenlijk geen keus. En van 6 naar 12 euro is dan een aardige stap... Gaat ook meer om het principe hoor, met een viertal vrienden kan ik best 12 euro opbrengen.
    Tuurlijk heb je wel een keus. Hangt er vanaf hoe belangrijk principes voor je zijn. Snap best dat je niet in je hemd wilt staan bij je vrienden. Maar eigenlijk zou je gewoon dat hele Fox links "moeten" laten liggen. Ga je toch kijken/betalen, dan zijn die principes kennelijk toch niet zo belangrijk. Dat is nu net waar Fox op rekent, dat mensen het wel duur vinden maar toch niet zo sterk in de schoenen staan dat ze niet dat geld neerleggen. OF dat men zegt: kan ik net zo goed een abonnement nemen.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tuurlijk heb je wel een keus. Hangt er vanaf hoe belangrijk principes voor je zijn. Snap best dat je niet in je hemd wilt staan bij je vrienden. Maar eigenlijk zou je gewoon dat hele Fox links "moeten" laten liggen. Ga je toch kijken/betalen, dan zijn die principes kennelijk toch niet zo belangrijk. Dat is nu net waar Fox op rekent, dat mensen het wel duur vinden maar toch niet zo sterk in de schoenen staan dat ze niet dat geld neerleggen. OF dat men zegt: kan ik net zo goed een abonnement nemen.
    Tja... dan kun je de komende jaren dus geen voetbal meer kijken eigenlijk. Een boycot van commerciële voetbalzenders (Talpa/ Sport7) had destijds nog wel zin omdat dit (kleinere) Nederlandse bedrijven waren. Mr. Murdoch van het stinkend rijke Fox zal er geen nacht minder om slapen als de inkomsten in Nederland tegenvallen, Fox kan dat heel wat langer volhouden. Natuurlijk heb je dus een keus om geen voetbal meer te kijken, maar dat is niet een echt alternatief.

  17. #217
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is natuurlijk wel een luxe, Live wedstrijden kijken. Vroeger (ja vroeguh), had je niks anders dan samenvattingen en moest je echt naar het stadion toe voor een hele wedstrijd. In het begin van de live uitzendingen moest je er zelf speciaal een Tele2 abonnement voor afsluiten. Dat het duurder en duurder zou worden is natuurlijk een open deur intrappen en idd voor 20 euro per maand heb je het hele nationale en internationale pakket plus de Fox sport Go app. Verleden jaar was het al zo dat alle beker wedstrijden achter de 'decoder' zaten en alleen de finale op het open net zat. Dat zal alleen maar erger worden. We hebben nog geluk dat men verplicht wordt de samenvattingen op het open net te vertonen anders was dat ook weg geweest!

    Nu wil ik zeker geen propaganda voeren voor Fox $port, maar het is gewoon van deze tijd. Fox zal wellicht ook moeten wennen aan de Nederlandse markt waarin men niet helemaal gek van voetbal is, zoals in Engeland, Italie en Spanje enz. Hier zijn we toch wat nuchterder... maar dat het elk jaar duurder en duurder wordt sta ik echt niet van te kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Voor de zoveelste keer: Feyenoord schrijf je met een hoofdletter! Verder triest dat je andere clubs belachelijk moet maken maar als je eigen club het minder doet ben je nergens te bekennen hier!

    Over gisteren: Fantastische sfeer goed opgepakt door het team met de snelle 1-0. Dan krijg je die klotegoal tegen maar heb je nog 75 minuten om twee keer te scoren. Genoeg kansen maar buiten Pelle geen afmakers, dan houd het op.

    Nu gewoon richten op zondag tegen Roda, dan blijven de drie punten in Rotterdam!
    Joh, die gozer is gewoon aan het trollen. In het echt durft ie z'n bek niet open te trekken als ie buiten dat boerendorp van hem komt. Laat lekker lullen joh. Je ziet in iedere post dat ie baalt dat Feyenoord met zulke beperkte middelen de afgelopen 2 het gewoon beter heeft gedaan dan zijn eigen koopclubje. Dat is zuur voor de mensen uit Eindhoven, maar met een begroting die 2 keer zo groot is zou je ruim boven Feyenoord moeten en kunnen eindigen. Is niet gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Dat er dan ranglijsten bij worden gehaald na 4 speelrondes zegt ook genoeg: doodsangst omdat hij weet dat er maar 3 ploegen om het kampioenschap spelen dit jaar in de Eredivisie. Misschien moet hij zich maar druk gaan maken om de verkapte staatssteun die zijn zielloze meeloopclub heeft ontvangen de afgelopen jaren. Sommige supporters hier zijn meer anti-Feyenoord, dan pro-eigen club, donderstraal toch allemaal een eind op.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Joh, die gozer is gewoon aan het trollen. In het echt durft ie z'n bek niet open te trekken als ie buiten dat boerendorp van hem komt. Laat lekker lullen joh. Je ziet in iedere post dat ie baalt dat Feyenoord met zulke beperkte middelen de afgelopen 2 het gewoon beter heeft gedaan dan zijn eigen koopclubje. Dat is zuur voor de mensen uit Eindhoven, maar met een begroting die 2 keer zo groot is zou je ruim boven Feyenoord moeten en kunnen eindigen. Is niet gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Dat er dan ranglijsten bij worden gehaald na 4 speelrondes zegt ook genoeg: doodsangst omdat hij weet dat er maar 3 ploegen om het kampioenschap spelen dit jaar in de Eredivisie. Misschien moet hij zich maar druk gaan maken om de verkapte staatssteun die zijn zielloze meeloopclub heeft ontvangen de afgelopen jaren. Sommige supporters hier zijn meer anti-Feyenoord, dan pro-eigen club, donderstraal toch allemaal een eind op.
    Tegen beter weten in:
    1-valt wel mee
    Verder ga je met wat feitjes de mist in:
    2-begroting 2x zo groot? http://plazilla.com/begrotingen-club...aa-rkc-laagste
    3-afgelopen jaar heeft feyenoord het niet beter gedaan

    Welke 3 ploegen dan? Ik denk zelf dat Ajax (mits men compleet blijft) de allerbeste papieren heeft. Als PSV goed blijft draaien en er bij Ajax wat vertrekt (en er geen goede vervanging komt) PSV weleens kan gaan stunten.
    Buiten die 2 zie ik het niemand worden, met alle respect voor de rest.

    Verkapte staatssteun: is al tig keer uitgelegd. Ga ik niet het niet meer over hebben. Betrof overigens een bedrag van -ik meen- 48 miljoen.
    Dan vraag ik me af hoe jij tegen de 165 (meer dan het driedubbele) dat feyenoord wilde voor een nieuw stadion http://www.nu.nl/politiek/3521395/ni...n-draadje.html
    En ik zie nu dat er nog tientallen miljoenen bijkwamen......bedrag werd dus nog hoger mits het doorgegaan zou zijn.
    Gevalletje pot en ketel lijkt me.
    (of je moet ook mbt deze deal fel tegenstander zijn geweest)

  20. #220

    Standaard

    PSV viert het honderdjarig bestaan zaterdag met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur. Het is geen toeval dat uitgerekend de promovendus tijdens de feestavond op bezoek komt.
    De Eindhovenaren hebben de KNVB namelijk gevraagd om geen ploeg uit de top-zes naar het Philips Stadion te sturen, meldt het Eindhovens Dagblad. In dat geval zou de openbare orde en sportieve aandacht voor het duel de aandacht afleiden van het jubileum.

    De Nederlandse voetbalbond besloot het verzoek van PSV te honoreren en koos voor Cambuur. De Friese club is echter niet voornemens om als feestmaal opgediend te worden, zo liet men vanuit Leeuwarden al weten. Cambuur veroverde in de eerste vier duels vijf punten.

    Tsja............

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    PSV viert het honderdjarig bestaan zaterdag met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur. Het is geen toeval dat uitgerekend de promovendus tijdens de feestavond op bezoek komt.
    De Eindhovenaren hebben de KNVB namelijk gevraagd om geen ploeg uit de top-zes naar het Philips Stadion te sturen, meldt het Eindhovens Dagblad. In dat geval zou de openbare orde en sportieve aandacht voor het duel de aandacht afleiden van het jubileum.

    De Nederlandse voetbalbond besloot het verzoek van PSV te honoreren en koos voor Cambuur. De Friese club is echter niet voornemens om als feestmaal opgediend te worden, zo liet men vanuit Leeuwarden al weten. Cambuur veroverde in de eerste vier duels vijf punten.

    Tsja............
    Kan ik me wel voorstellen. Het gaat immers niet om makkelijker kunnen winnen ofzo. Maar gewoon om de supporters die die clubs meenemen. Je wilt geen risicowedstrijd op je jubileum. Dat moet een voetbalfeest worden. Dat Cambuur dan meteen denkt ze als kanonnenvoer moeten fungeren ofzo voor PSV om de feestvreugde niet te bederven toont alleen maar aan dat het echt een kleine club is qua denken. Men kan het ook als een compliment zien: de KNVB weet dat supporters van Cambuur geen rotzooi gaan schoppen. Op het moment dat Cambuur een dergelijk feest heeft wil je toch ook niet dat Heerenveen of wie uit de buurt ook langskomt: dan weet je zeker dat het mis gaat.

  22. #222

    Standaard

    Een redelijke loting voor PSV, voor AZ lijkt het een stukje lastiger te worden allemaal. Laten we hopen op goede resultaten zodat we niet verder zakken op de coëfficiëntenlijst.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    PSV viert het honderdjarig bestaan zaterdag met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur. Het is geen toeval dat uitgerekend de promovendus tijdens de feestavond op bezoek komt.
    De Eindhovenaren hebben de KNVB namelijk gevraagd om geen ploeg uit de top-zes naar het Philips Stadion te sturen, meldt het Eindhovens Dagblad. In dat geval zou de openbare orde en sportieve aandacht voor het duel de aandacht afleiden van het jubileum.

    De Nederlandse voetbalbond besloot het verzoek van PSV te honoreren en koos voor Cambuur. De Friese club is echter niet voornemens om als feestmaal opgediend te worden, zo liet men vanuit Leeuwarden al weten. Cambuur veroverde in de eerste vier duels vijf punten.

    Tsja............
    Op zich opmerkelijk dat men hiermee akkoord gaat... Je zou zelf toch geen verzoekjes mogen indienen. Als het anders toevallig wel een top vijf ploeg was geweest ipv Cambuur zo net na de midweekse wedstrijd tegen Milan dan was dat toch een stukje moeilijker...

  24. #224

    Standaard

    Ik denk dat het misschien beter is dat we nu uitgeschakeld zijn voor de CL door AC Milan.

    We hebben een erg jong team, wat mijn inziens veel meer spelritme moet krijgen, en dat de jongens langzaam aan moeten wennen aan Europese wedstrijden.

    Dan kunnen ze beter dit jaar rustig wennen aan europees voetbal in de Europa League, en goed gaan spelen in de competitie.

    En (als we geluk hebben) volgend jaar eventueel een stap hoger in de CL.

    Want er zitten nog een aantal slordigheden in het team, waar aan gewerkt moet worden, en dat kunnen ze dan het beste doen in de EL, en dan als ze dan gewend zijn eventueel volgend jaar een stap hoger.

    Natuurlijk had ik ze graag door zien komen, maar dat het niet gebeurd is is niet zo erg.

    Iedereen heeft kunnen zien dat er kwaliteit in de ploeg zit, maar dat het team nog moet rijpen.

    Dan maar nu een stap terug doen, om er volgend jaar wat vooruit te zetten.

    En als PSV-er wens ik Ajax, Feyenoord en AZ ontzettend veel succes toe in de diverse League's, en dat meen ik oprecht.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-08-2013 om 16:58

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tegen Celtic ben je allesbehalve kansloos. Moet echt minimaal 4 punten opleveren. Barcelona lijkt me onmogelijk en tegen Milan heeft PSV laten zien dat je niet perse 2x hoeft te verliezen.
    3e plek lijkt me voor Ajax een 'verplichting'.
    Mhm, normaal gesproken wel, maar weet niet of ze vertrek van Eriksen kunnen opvangen en of de Jong op tijd herstelt. Dat is toch de hart van het elftal van de laatste jaren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 9 van 38 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •