De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard GIVEAWAY: 2 GRATIS blu-rays: WINNAARS BEKEND

    Tekst edit om verdere reacties te voorkomen.

    Ik wil 2 blu-ray's verloten .

    Ter verduidelijking: er zijn dus 2 winnaars.

    Het gaat om:

    1) Zorba The Greek (FR versie, digibook, Nederlandse ondertiteling)




    2) Twelve 'O Clock High (FR versie, Nederlandse ondertiteling)




    Het enige wat je hoeft te doen, is aangeven waarom je op dit forum komt.

    Je kunt iets posten tot en met 28-6-2013, de tijd is flexibel, afhankelijk van hoe laat ik zal inloggen.
    Ik zal verder niet meer reageren op posts .
    Laatst aangepast door rogue : 28-06-2013 om 23:04

  2. #2

    Standaard

    Hoi JP,

    Ik vind het jammer dat je zoiets beslist en ik zou het jammer vinden als deze forum dood gaat zoals de andere forum.
    Ik lees graag recencies hier en vind het interessant om verschillende meningen over films te lezen. Ik koop en ruil een
    beetje nog steeds van mensen ik vertrouw hier maar het is niet zo druk als vroeger.Er zijn een aantal handelaaren hier
    en hun topics zijn bijna altijd boven aan maar echt goedkoop zijn ze niet.
    Ik weet niet waarom maar ik vond het leuker toen het alleen DVD`s waren met alle mooie giftsets en spullen uit Korea en Japan.
    Maar ik vind het toch een leuke forum hier dus blijf niet te lang weg..

    gr,Vince.

  3. #3

    Standaard

    Ik snap wel waar rogue zit, heb ik ook even gehad, maar dat is vanzelf weer over gegaan. Ik denk dat hij wel weer terugkomt en anders vind ik dit wel een hele mooie afsluiting. Twee hele mooie films die prima op de schijfjes staan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Ik kom vaak meerdere keren per dag op dit forum. Vooral het verkoop deel voor bluray's. Ik heb er via dit forum al veel gekocht en dat voor (en soms veel) lagere prijzen dan in de winkel. Ik hoop dat je na een adem pauze weer terugkomt op dit forum. Wel een mooie afsluiter van deze periode voor jouw.

  5. #5

    Standaard

    Ik kom op dit forum voornamelijk om berichtjes van jou te lezen.

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Afsluiter? Iemand die al net zo lang lid is als ik, laten we natuurlijk niet zonder slag of stoot gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Ik bedoelde met afsluiter een periode van nare gevoelens afsluiten en een nieuwe start maken op dit forum.

  8. #8

    Standaard

    Mooie titels zeg, cool! Leuke en sympathieke actie.

    Jammer dat je vertrekt...maar het houd denk ik voor iedereen een keer op. Tja, waarom bezoek ik dit forum eigenlijk nog? Ik denk eerlijk gezegd dat het een soort gewoonte is geworden. Dit is niet het forum om inhoudelijk meer over films te weten te komen, daar zijn andere sites en blogs voor. Dit is meer het forum waarbij men zijn of haar aankopen laat zien. Er zijn leden die posten nooit wat over een film zelf maar wel enthousiast waar ze wat hebben gekocht. Maar wat kan het mij eigenlijk schelen welke films Jantje of Pietje heeft gekocht? Het meeste haal ik dan nog uit koopjes die men kenbaar maakt. Ook zijn er soms leuke 2e hands aankopen te doen maar ik zie ook prijzen die de nieuwwaarde (ruim) ontstijgen waar ik me groen en geel aan erger. Dit forum is erg laagdrempelig en dat is zowel de kracht als zijn zwakte.

  9. #9

    Standaard

    De belangrijkste reden waarom ik op dit forum en ook op het andere forum kom is dat ik het nog steeds mooi vind een ORIGINELE film in mijn handen te hebben. Het downloaden van films is dan ook niet aan mij besteed. Zo hou ik toch met mijn bijdrage hoe klein dan ook de handel een beetje in stand. Daarnaast kom ik hier uitgaves tegen waar ik het bestaan niet eens van afwist.

  10. #10

    Standaard

    Jammer te zien dat je (voor nog onbepaalde tijd ) non actief wordt op het forum.
    Heb het 'hele gedoe' meegekregen.
    Ik heb zelf ook een hele tijd geen aandacht aan het forum besteed. Maar het kriebelde toch weer om de verzameling uit te breiden.
    Ik wil mijn collectie net als de vorige poster geheel origineel.
    Ook al is het zichtbaar dat de activiteit minder word in het verkopers gedeelte, ik vind er toch veel waarnaar ik op zoek ben.
    Zelf ben ik niet erg actief, meer een lezer en koper.
    Recensies lees ik regelmatig van uitgaves, films en collecties te zien van andere leden en meningen over dingen is leuk om te lezen.
    Je geeft er wel een positieve draai aan met deze actie, dat siert je!

  11. #11

    Standaard

    Ik kom op dit forum voor de laatste nieuwtjes, discussies over films en advies over home cinema.
    tevens houdt ik graag de verkoop in de gaten van merchandise en blu-ray.
    zelf ook al mensen blij kunnen maken bij de gevraagde films.

  12. #12

    Standaard

    Zou het ook uiteraard jammer vinden als jij ook van het toneel zou verdwijnen. Members als Joost v.d. Ham, Nerazzurri, Burkie, RKrijger, Dennis Oosterhuis en noem ze maar op, zijn ook al in geen velden of wegen te zien en het is dan ook jammer wanneer jij het ook voor bekeken houdt. Hoop dat het niet vanwege een bepaalde beruchte pannekoek is, wat dat is 'ie niet waard.Heb iig jouw bijdrage aan het forum altijd wel weten te waarderen.

    Tja om jouw vraag dan nog te beantwoorden;
    Ik ben hier nog omdat film toch een passie van me is. Ben zelf opgegroeid met films en series en praat (en schrijf) er graag over met vrienden/familie en op dit forum natuurlijk. Helaas is het film discussie subforum (en de voetbalthread) niet meer zoals weleer, met veel bedrijvigheid en reacties van meerdere members, maar blijf toch stug doorgaan. Dan maar roeien met de riemen die je hebt en het zo leuk mogelijk te maken.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #13

    Standaard

    Waarom ik nog op dit forum kom? Heel simpel: als ik dat een dag niet doe, krijg ik zware afkickverschijnselen: versnelde ademhaling, zweten, rusteloosheid, prikkelbaarheid, soms een black-out...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Ik kom op dit forum elke dag, omdat films een deel van mijn leven is geworden..het verzamelen en kijken..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Hallo J.P. ........ Je gaat ons verlaten???

    Heb het zelf niet ergens gelezen dat je ontevreden bent met het forum, maar zou het wel jammer vinden als je helemaal wegblijft, hoop dat je na een bezinningsperiode weer terug komt, hoe meer zielen hoe meer vreugd en jouw bijdragen waren toch wel zeer gewaardeerd, je bent tevens een nette verkoper en ook al koop ik niet dagelijks op het forum, een nette handelaar zal ik toch wel missen, niet te lang wegblijven dus

    Waarom kom ik op het forum...... in het begin heel veel op het plekje Mijn thuisbioscoop, vond het prachtig zoals de mensen daar lieten zien hoe zij, in de meeste gevallen net als ik in de gewone woonkamer, een HT setup in de woonkamer insmolten. Vooral veel kijken deed ik in het begin en was geen lid, vond het daarna wel zo gepast om dan ook maar te delen met mijn eigen ervaringen. Zo vind ik het leuk om mensen op weg te helpen en te behoeden voor de aanschaf van bijvoorbeeld een alles in 1x weggooiset, probeer ze te betrekken op het forum en ze wat meer liefde te geven voor goed geluid. Natuurlijk lees ik ook wel eens de filmreviews, al laat ik mijn aankoop niet afhangen van wat een ander wel of niet mooi vind. Ook mag ik graag gebruik maken van de mogelijkheid om schijfjes te kopen op het forum, jij bent een uitstekende verkoper en de meesten doen het hier op het forum echt wel goed en bij problemen ondersteunen onze modjes ons ook nog eens goed, rotte appels hebben hier geen lang leven.

    Ook kom ik graag op het forum om gebruikers ervaringen uit te wisselen, wat te vragen aan gebruikers van apparatuur waar ik zelf ook belangstelling in heb en bij problemen even bij elkaar uit te kunnen huilen, immers gedeelde smart is halve smart

    Ook op het forum een aantal gelijkgestemde zielen aangetroffen en dit heeft geleid tot een aantal leerzame en gezellige bezoeken, zelfs in heel tegenstrijdige ideeën over hoe iets nu zou "moeten" , want dat bestaat natuurlijk niet. Heerlijk divers forum met evenzoveel diverse zielen meningen en ideeën, echt leuk om te zijn en afhankelijk van je eigen gemoed kun je je wel eens ergens aan storen, maar na een nachtje slapen is het bij mij altijd wel over Eigenlijk nooit saai en door de diversiteit is het juist weer leerzaam, van arm tot rijk en gelukkig zitten hier niet echt de puristen, denk ook niet dat dit het forum voor hen is, men is hier over het algemeen zeer prijsbewust en zoekt waar voor geld, maar het mag wel rollen voor de liefde van de HT.

    Denk dat het toch wel 1 van de meest vrije en verdraagzame forums is, ook al is er wel eens onenigheid, toch dacht ik wel dat het altijd wel in goede banen geleid wordt, Claudio is een zeer bewogen Moderator met een ruime vriendelijke kijk op de zaken en de rest doet toch ook zijn best om het hier voor iedereen zoveel mogelijk naar het zin te maken, heb zelf natuurlijk ook wel eens wat te zeuren, maar zou geen Hollander zijn als dat niet zo was

    Eigenlijk is er op dit forum voor ieder wel wat wils, zelfs als je helemaal niet van films en HT houd zijn er nog onderwerpen waar je je ei in kwijt kunt.......

    J.P. hoop dat je na een periode toch weer hier zult komen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Heb zelf al van kleins af aan een voorliefde voor films gehad. Ik zit vooral op dit forum omdat de blu-ray's een stuk goedkoper aangeboden worden dan in de winkel.

  17. #17

    Standaard

    Weer via http://www.random.org/ 2 nummers getrokken, en de winnaars zijn:


    Laura Obuch voor Zorba the Greek en vince curtin voor Twelve O Clock High!

    Ik stuur jullie een pm! Graag een reactie binnen een paar dagen.

    Nog bedankt voor alle vriendelijke reacties hier en via pm!
    Ik wens jullie nog wel veel plezier op het forum.

  18. #18

    Standaard

    Leuke, spontane actie Rogue!

    En nu gewoon weer lekker verder gaan met actief forummen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •