Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 115 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Rogier, als je Duits goed genoeg is, lees hier eens blz. 31 van:
    http://img.bluray-disc.de/sites/all/...F-Ausgabe4.gif
    Je link is een plaatje (een gif, zie de naam van de link ) Werner, en mn Duits is helemaal niet goed. Kun je me de samenvatting geven?

  2. #77

    Standaard

    Sorry, hier is de juiste link
    http://www.bluray-disc.de/magazin.ph..._id=21&print=1

    Het gaat ook over het feit dat er in Duitsland Blu-rayverzamelaars zijn die het beu zijn dat er versies zonder extra's worden uitgebracht, die dan ook hun eigen custom versie maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #78

    Standaard

    Wat betreft deze:
    Kingdom Of Heaven DC: de Australische dvd 4-disc collector's edition bevat twee schijven boordevol extra's; ook de NL dvd 2-disc bevat meer en andere extra's, maar alleen de TC en niet de DC (bron: Werner)

    Ik heb vandaag hier gelezen dat de Italiaanse blu-ray wél alle extra's bevat van de Australische dvd 4-disc.
    Dan mis je nog wel de TC, maar eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat mensen die de DC gezien hebben, nog ooit de TC willen zien.

  4. #79

    Standaard

    De US Kingdom of Heaven 4 disc DC heeft ook zoveel extra`s, mooie uitgave
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #80

    Standaard

    EDIT: klopt maar de combinatie Blu-ray DC + alle extra's + alle audiocommentaren schijnt niet te bestaan...
    Laatst aangepast door Werner : 27-07-2014 om 21:08
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #81

    Standaard

    Wat zijn de verschillen dan tussen de 4-disc DVD en de Italiaanse blu-ray Werner?

    Op de Italiaanse blu-ray staat de DC, alle extra's van de 4-disc DVD én 3 audiocommentaren, zie ook het plaatje van de achterkant, welke de 4 disc DVD volgens mij ook heeft.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat zijn de verschillen dan tussen de 4-disc DVD en de Italiaanse blu-ray Werner?

    Op de Italiaanse blu-ray staat de DC, alle extra's van de 4-disc DVD én 3 audiocommentaren, zie ook het plaatje van de achterkant, welke de 4 disc DVD volgens mij ook heeft.
    Ah toch... maar de Italiaanse versie ziet er me niet dadelijk English friendly uit. Zou 'ie Engelse ondertitels hebben? Volgens de specs op amazon.it blijkbaar niet. Maar ik zal het vermelden.
    Laatst aangepast door Werner : 28-07-2014 om 19:21
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ah toch... maar de Italiaanse versie ziet er me niet dadelijk English friendly uit. Zou 'ie Engelse ondertitels hebben? Volgens de specs op amazon.it blijkbaar niet. Maar ik zal het vermelden.
    Ik heb wel iets meer info voor je, met dank aan het forum op blu-ray.com:

    * Forced Italian subtitles in the Ridley intro
    * Burned in intertitles. Forced English subtitles over the burned in Italian intertitles.
    * The rest of the movie does not have forced subtitles. The documentary is the same as from the director's cut DVD and do not have forced subtitles.
    * The disc menu is all English
    * The text of locations is in Italian but there is an English translation on screen at the same time.

    En blijkbaar zou de beeldkwaliteit iets beter moeten zijn dan de UK en US versie.

    Volgens DVDprofiler zijn er Engelse ondertitels.

  9. #84

    Standaard

    Van Kingdom of Heaven komt een nieuwe versie, met daarbij ook een nieuwe versie van de film (http://www.blu-ray.com/news/?id=14975) maar er staat niet bij of deze alle audiocommentaren heeft. Even afwachten nog dus.

    Iets anders interessant vond ik over Heat. Volgens dvdcompare.net is de Bluray versie van Heat iets aangepast op initiatief van de regisseur zelf (zoals hij bij bijna al zijn films doet):

    General note:
    The movie offered on the US Blu-ray, and also presumably on the UK, is an "altered" versions of the theatrical cut, with alterations performed by director Michael Mann.
    The differences between the original and altered Theatrical versions are the following:
    - At 61:09, in the theatrical version, the shot keeps showing Justine, while the altered version cuts to Vincent who looks pretty bored while his wife is having a monolouge. Here, the first part of her line "You sift through the detritus..." has been left out, the shot of Vincent in the BD version is therefore a little shorter than the successive scene with Justine in the TC.
    - At 75:28, in the altered version, the small line "Ferocious, aren't I?" has been removed from the soundtrack.
    A detailed comparison is avaialable on Movie Censorship.
    Ik kan bevestigen dat dit bij de NL Bluray-versie ook zo is. Indien je de Premium Collection-uitgave van Warner hebt gekocht (met fotoboekje en DVD) dan heb je direct beide versies in huis aangezien de DVD de eerste TC bevat. De DVD bevat trouwens ook 3 trailers van de film terwijl de Blu-ray er slechts eentje bevat.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 23-09-2014 om 12:00

  10. #85

    Standaard

    De dvd van Mission: Impossible 2 bevat een extra, Mission Impropable (MTV parodie), die niet op de BD staat.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-09-2014 om 09:38

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Van Kingdom of Heaven komt een nieuwe versie, met daarbij ook een nieuwe versie van de film (http://www.blu-ray.com/news/?id=14975) maar er staat niet bij of deze alle audiocommentaren heeft. Even afwachten nog dus.
    Charles de Lauzirika, producent van de Blu-ray, heeft op Blu-ray.com bevestigd dat alle audiocommentaren op de disc staan.

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=789

  12. #87

    Standaard

    Update
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Pete's Dragon

    De DVD bevat meer extra's. De blu-ray mist ten opzichte van de DVD
    -Original Demo Recordings
    -Promotional Record
    -"Where's Elliott?" The Disappearing Dragon Game
    -Art Galleries
    -About Pete's Dragon (Bio over de film)
    -Disney Family Album (featurette)
    -The Plausible Impossible (featurette)
    -Disney Short: Lighthouse Keeping

  14. #89

    Standaard

    Rescuers Down Under

    De DVD bevat meer extra's. De blu-ray heeft alleen een making of en mist ten opzichte van de DVD
    -Disney Short: Mickey Down Under
    -Disney Short: Daddy Duck
    -Sing Along
    -Art Galleries
    -Spel
    Laatst aangepast door Gamemaster : 15-03-2015 om 10:50

  15. #90

    Standaard

    Hercules (Disney, 1997)

    De DVD bevat meer extra's. De blu-ray heeft alleen een making of en mist ten opzichte van de DVD
    -Hercules Video Art Gallery
    -DisneyPedia: Greek Mythology
    -Sing Along

    Op de blu-ray staat nog wel een videoclip, welke niet op de DVD staat.

  16. #91

    Standaard

    Mulan

    De 2-Disc Speciale Uitvoering bevat meer extra's. De blu-ray mist ten opzichte van de DVD
    -DisneyPedia: Mulan's World
    -Sing Alongs
    -"Reflection" performed in Mandarin by CoCo Lee
    -"True To Your Heart" performed in Spanish by Christian
    -Still Art Galleries
    Laatst aangepast door Gamemaster : 16-03-2015 om 14:30

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Hercules (Disney, 1997)

    De 2-Disc Speciale Uitvoering bevat meer extra's. De blu-ray mist ten opzichte van de DVD
    -DisneyPedia: Mulan's World
    -Sing Alongs
    -"Reflection" performed in Mandarin by CoCo Lee
    -"True To Your Heart" performed in Spanish by Christian
    -Still Art Galleries


    Zeker dat dit Hercules is? Volgens mij is het Mulan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Excuses je hebt gelijk. Veel is hetzelfde dus had even de vorige gekopieerd en vergeten de titel aan te passen. Inmiddels gewijzigd.

  19. #94

    Standaard

    The Fast and the Furious:
    Deze titel heeft nogal wat DVD-uitgaven gekregen met verschillende extra's. De bluray-uitgaven bevat heel veel extra's, maar helaas niet allemaal.
    R1 CE en R2 DVD bevatten de volgende extra's die de Blu-ray niet bevat:
    'Racer X: The Article That Inspired The Movie' Notes
    Music Highlights (19 Tracks/Film Clips)
    Production Notes (14pages)
    11 Cast & Filmmakers Biographies
    2 Easter eggs
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-06-2015 om 17:33

  20. #95

    Standaard

    The Fox and the Houd 2

    De Blu-ray bevat geen extra's, zelfs geen bonus trailers.
    De DVD is met bonus trailers, een making off, een spelletje, een muziekvideo en een korte bonusfilm voorzien van meer extra's.

  21. #96

    Standaard

    Das Boot: De NL BD bevat alleen de DC en extra's (als je de 2-disc versie treft, recent zie je vaak alleen de 1-disc met alleen de film). De US BD bevat zowel de DC als ook de TC tezamen met extra's. Van Das Boot is ook een 5 uur durende mini-serie gemaakt die ook in NL op een 2-disc DVD uitgave is uitgebracht. Deze mini-serie is in Duitsland ook op BD uitgebracht en gelukkig met Engelse subs!

  22. #97

    Standaard

    Overigens een aanpassing voor Kingdom of Heaven: de nieuwe US uitgave (met 3 versies van de film) heeft nog steeds niet alles extra's van de eerste uitgaven. De extra's die op de 2-disc dvd staan, staan niet op de nieuwe BD.
    Ook staat Mission: Impossible 3 twee genoteerd in de lijst. De eerste vermelding (met de parodie) Moet M:I-2 zijn.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Overigens een aanpassing voor Kingdom of Heaven: de nieuwe US uitgave (met 3 versies van de film) heeft nog steeds niet alles extra's van de eerste uitgaven. De extra's die op de 2-disc dvd staan, staan niet op de nieuwe BD.
    Vooraleer ik het aanpas: ben je zeker? Ik heb de UK-versie hiervan en deze bevat wél alle extra's van de 2-disc dvd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Overigens een aanpassing voor Kingdom of Heaven: de nieuwe US uitgave (met 3 versies van de film) heeft nog steeds niet alles extra's van de eerste uitgaven. De extra's die op de 2-disc dvd staan, staan niet op de nieuwe BD.
    Die staan er wel op: The Pilgrim's Guide staat op disc 1 en de rest van de extra's staan op disc 2 onder het kopje Archives.

  25. #100

    Standaard

    Terminator 3: Rise of the Machines: de 2-disc DVD uitgave in o.a. NL bevat een onderdeel "T3 Visual Effects Lab" wat niet op de Bluray staat.

    Vwb Kingdom of Heaven heb je idd gelijk Werner. Zou je de overige zaken willen toevoegen/aanpassen? Zag ook dat de dikgedrukte tekst bij Bourne Identity ook niet helemaal goed staat. Thanks!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 13-10-2015 om 10:17

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •