Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 345 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Daarnaast lijkt €8 p/m wel niet veel maar eigenlijk koop ik daar liever een BD voor.
    Als ik de lijst zie, zijn recente films voorlopig niet bij Netflix. Het zijn voornamelijk films van 2010 en eerder. Om nu € 8 per maand daarvoor te betalen als je al kabel hebt en die films nu en dan al uitgezonden worden dan vind ik € 8 teveel. Maar zo'n keuze moet iedereen persoonlijk maken.

    Nog even reagerend op een andere posting:

    Knight Rider en Quantum Leap zijn beiden in "hun" SuperHD beschikbaar en dat zie je en hoor je. Seizoen 4 van Knight Rider is bijvoorbeeld in Stereo. Op DVD is dit enkel uitgebracht in mono. Daarnaast hebben ze ook nog enkele films in 3D.
    Dan moet je wel een stevige internetverbinding hebben. Maar ik vraag me af of dat wel de kwaliteit is van het origineel of dat ze het hebben opgewaardeerd.

    Een serie als MacGyver ziet er precies zo uit als dat je hem koopt op DVD.
    Bij een dvd of BR heb je nog extra's (mits erop gezet). Voorlopig blijf ik bij de dvd's en BR's.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Rogue,

    de verbinding is goed ? Ik bedoel...........als ik netflix neem wil ik wel dat het streamen goed gaat...........geen haperingen constant. Ik neem aan dat dit wel goed geregeld is anno 2013.
    Ben er nog niet helemaal uit maar het klinkt allemaal zeer interessant. Als ik dan echt wat moois zie kan ik alsnog de DVD of bluray kopen.

    En wat is nu 8 euro per maand ? Weinig geld vind ik.
    Jeroen, ik heb netflix op mijn ps3 staan.
    Ik dacht dat ik zeker een kabel nodig zou hebben (ps3 is draadloos verbonden), maar zoals je in dit topic kan lezen wil ik eerst iets proberen voordat ik het afschrijf . Dus ik heb het eerst draadloos geprobeerd en ik was erg verbaasd om te zien dat het gewoon erg snel werkt, boven verwachting dus. Daarna wel eventjes met kabel geprobeerd om te vergelijken, maar geen verschil te zien!

    En met www.unblock-us.com krijg je ook simpel het aanbod van de andere landen met netflix.

    Wel even (bijvoorbeeld via je pc) even je instellingen wijzigen naar de beste kwaliteit. En nog de opmerking dat als je iets gekozen heb, het kan voorkomen dat het een seconde of 5-10 duurt tot je de HD kwaliteit heb (met de ps3 kan je makkelijk zien dat de beeldkwaliteit omhoog gaat, van 480 naar 1080).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli
    Kanttekening: SuperHD is alleen beschikbaar voor Ziggo en KPN klanten.
    Wel vreemd, bij mijn ps3 geeft hij bij mij (als UPC klant) wel SuperHD aan, maar misschien zegt dat niets.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als ik de lijst zie, zijn recente films voorlopig niet bij Netflix. Het zijn voornamelijk films van 2010 en eerder. Om nu € 8 per maand daarvoor te betalen als je al kabel hebt en die films nu en dan al uitgezonden worden dan vind ik € 8 teveel. Maar zo'n keuze moet iedereen persoonlijk maken.
    Dat is ook één van de grote misverstanden van Netfix, vele denken dat ze de nieuwste films en seizoenen zouden kunnen ontvangen met Netfix, ik hoor genoeg reacties als "dan kan ik net zo goed gewoon blijven downloaden !".
    De producenten van de films en series zijn natuurlijk niet gek, eerste komt de film in de bioscoop en een maand of vier later op DVD, BD, of via betaalkanalen als Film1 en pas veel later geven ze deze vrij voor Netflix,..eigenlijk is het voor hen gewoon nog het laatste restje melk uit de uier halen.
    Dit is ook gewoon het doel van Netfix. Alles heeft natuurlijk zijn prijs en voor €8 p/m kun je geen wonderen verwachten

    Daarnaast geeft ook niet elke producent zijn series of films vrij aan Netflix met als grootste voorbeeld HBO.
    In verband met HBO verwacht ik ook niet dat dit snel gaat gebeuren omdat de relatie tussen Netfix en HBO op zijn zachts gezegd niet echt gunstig is.
    Gezien RTL hier in NL ook een gelijkaardige formule als Netflix gaat beginnen verwacht ik bijvoorbeeld ook dat veel series die hier door RTL worden uitgezonden, zoals CSI, niet bij Netflix in het aanbod zit of zal komen maar dat je hiervoor weer afhankelijk bent vaan een abbo bij RTL.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #129

    Standaard

    Zodra het in Belgie beschikbaar is ga ik het ook wel eens uitproberen.

    Bij Telenet bereiden ze zich ook voor:
    http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...-Netflix.dhtml
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ik heb netflix op mijn ps3 staan.

    En met www.unblock-us.com krijg je ook simpel het aanbod van de andere landen met netflix.
    Wel even (bijvoorbeeld via je pc) even je instellingen wijzigen naar de beste kwaliteit.
    Ik wil het ook wel eens met de PS3 proberen, maar kan je dan wel of niet bij andere landen netflix meekijken?

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Ik wil het ook wel eens met de PS3 proberen, maar kan je dan wel of niet bij andere landen netflix meekijken?
    Ja, zie de link die ik heb geplaatst voor meer info hoe.

  7. #132

    Standaard

    Ik heb een collectie van een kleine 2000 titels (DVD en Blu-ray), waarvan vooral films en een aantal favoriete series. Ook ben ik lid van Film1 omdat ik van mening ben dat tegenwoordig 9 van de 10 films het niet waard zijn gekocht te worden, maar wel "vermakelijk" zijn als tijdverdrijf. Netflix is daarom voor mij ook een ideale aanvulling, moderne series zal ik persoonlijk ook niet zo snel aanschaffen, maar zijn wel het kijken waard voor 1 keertje, series als Homeland, Orange is the new Black en House of Cards. De films die ik "echt" goed vind en vaker wil kijken blijf ik wel gewoon aanschaffen, want Netflix blijft natuurlijk wel een wispelturig iets, een serie kan ook zomaar verdwijnen, maar dat weet je wanneer je er aan begint. Daarbij stelt de prijs niks voor, nog niet eens de helft van een nieuwe blu-ray en is de kwaliteit gewoon goed te noemen. Ik zie het vooral als een grote filter tot het overgaan to koop. Films waarvan ik van te voren al zo goed als zeker weet dat ik ze goed ga vinden blijf ik wel gewoon aanschaffen. Maar 1 ding weet ik zeker, Netflix gaat geld besparen.
    Laatst aangepast door JT H. : 21-09-2013 om 13:53

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    mdat ik van mening ben dat tegenwoordig 9 van de 10 films het niet waard zijn gekocht te worden, maar wel "vermakelijk" zijn als tijdverdrijf.
    Helemaal met je eens. Daarom denk ik ook dat netflix een goede kans van slagen heeft.
    Er komen zo weinig films uit waarvan je denkt "oh.........deze ga ik binnenkort nog een keer kijken".

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Helemaal met je eens. Daarom denk ik ook dat netflix een goede kans van slagen heeft.
    Er komen zo weinig films uit waarvan je denkt "oh.........deze ga ik binnenkort nog een keer kijken".
    Weinig ?
    -The Hobbit
    -Star Trek Into darkness
    -Oblivion
    -Iron Man 3
    Deze films zijn een genot om een paar keer te kijken.

  10. #135

    Standaard

    Tsja dat is natuurlijk subjectief... Persoonlijk zal ik geen van die titels aanschaffen.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weinig ?
    -The Hobbit
    -Star Trek Into darkness
    -Oblivion
    -Iron Man 3
    Deze films zijn een genot om een paar keer te kijken.
    Mooi dat jij dat nog wel hebt dan.....................
    Deze titels komen er bij mij ook niet in.

  12. #137

    Standaard

    Er speelt nog iets anders. Had gisteren de monteur op visite voor een onderhoudsbeurt van de cv ketel. Kijk huurde af en toe een film bij de videotheek, maar zei dat hier in Hoogeveen geen filmverhuurder meer is. Hij had dus maar een ziggo-abonement genomen om daar via on demand films te kunnen kijken. Denk dat voor deze doelgroep netflix ook goed is. Voor het overige sluit ik hierbij aan:
    Ik zie het vooral als een grote filter tot het overgaan to koop
    (JT H). En voor tv series die je hier alleen op dvd kunt kijken, is dit ook een goed HD alternatief.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #138

    Standaard

    Inmiddels heb ik het nu meer dan een maand, en ik kan zeggen dat de liefhebbers van Aziatische cinema en series bij de US netflix hun hart kunnen ophalen......
    In mijn geval nog in het bijzonder de Zuid-Koreaanse cinema. Iedereen die weleens een blu-ray uit Zuid-Korea heeft gekocht, weet hoe de prijzen zijn (duurder dan Criterions.....). Dan is dit een hele mooie oplossing. Kwaliteit is wisselend; in super HD ziet het er gewoon goed uit, SD natuurlijk wat minder.

  14. #139

    Standaard

    Ik twijfel nog, maar denk wel dat ik het abonnement ga houden. Zoals al aangegeven is het eigenlijk maar de prijs van een blu-ray per maand en voor dat geld valt er dan meer dan genoeg te bekijken. Ben nu zelf zowel House of Cards als Orange is the new Black aan het kijken en die staan er echt in super kwaliteit op. Maar heb ook een aantal andere dingen afgezet (bijvoorbeeld Nederlands cabaret) omdat de kwaliteit daar echt dramatisch van was.. in mijn optiek zouden ze dat dan ook gewoon niet aan moeten bieden. Probeer het in elk geval nog wel even en zal ook eens kijken hoe dat werkt om het Amerikaanse aanbod te kunnen krijgen.

    Mis hier trouwens nog een voordeel; je kunt Netflix ook op de Ipad aanzetten voor je vriendin (met film/ serie die je toch niet wilt zien) en dan zelf lekker een potje voetbal kijken!

  15. #140

    Standaard

    Netflix rolt eerste Ultra HD-video's uit

    LOS GATOS - Netflix kondigde eerder dit jaar aan te komen met Ultra HD-video’s en de eerste daarvan zijn nu uitgerold. Dat schrijft Mashable.
    Deze week werden de eerste zes testvideo’s op Netflix vrijgegeven. Ze heten El Fuente. Het gaat om zes identieke filmpjes over een reis naar Mexico. Elk filmpje heeft een andere instelling voor het aantal beelden dat per seconde wordt getoond. Zo wil het bedrijf testen welke instelling het beste werkt.
    De Ultra HD-streaming beelden worden 4K genoemd, wat verwijst naar een resolutie van minimaal 4000 pixels horizontaal. Alleen beeldschermen die zelf een resolutie hebben van 1080 pixels kunnen de beelden optimaal tonen. MacBook Pro’s met retinadisplay zijn er bijvoorbeeld erg geschikt voor.
    In maart zei een topman van Netflix nog dat het bedrijf binnen maximaal twee jaar content wil aanbieden in 4K-kwaliteit. Het bedrijf is sinds 11 september actief in Nederland met films en series die mensen via de internetverbinding bekijken.
    Het handjevol testvideo’s is overigens alleen geplaatst in de Amerikaanse catalogus van Netflix. Of ook Nederlandse gebruikers met ingang van volgend jaar series en films in Ultra HD kunnen bekijken via de streamingdienst is onbekend.
    Laatst aangepast door vista-vision : 03-11-2013 om 19:23

  16. #141

    Standaard

    Kan iemand misschien uitleggen hoe ik netflix op mijn tv met internetverbinding zo instel dat ik het amerikaanse aanbod kan ontvangen? Het nld aanbod is nl nou niet echt super.

  17. #142

    Standaard

    Kijk eens bij un-block.us, daar staat alles wat je nodig hebt, met de instellingen per apparaat.
    Je kunt een maand gratis kijken.

    Mocht je met Chrome op je PC kijken; daar had roninpacino eerder een oplossing gegeven.
    Laatst aangepast door rogue : 13-11-2013 om 12:41

  18. #143

    Standaard

    Eigenlijk bedoel ik de instellingen op de tv zelf. Op de 1 of andere manier heb ik op mn pc het amerikaanse aanbod en niet op mn tv. En ik wil niet mn pc aan moeten hebben als ik tv wil kijken. Ik heb gekeken naar tunlr (alternatief voor unblockus) maar als ik de DNS daarvan invoer op mn tv krijg ik de melding dat het geen IPv4 adres is oid.

  19. #144

    Standaard

    Ik weet niet welke tv je hebt Pieter, bij How to setup staan er een aantal. Maar daar heb je vast al gekeken.

    Ikzelf heb via mijn TV de Nederlandse netflix, en via mijn PS3 de US versie. Ik heb op mijn PS3 eenmalig via de internetbrowser unblockus op USA gezet, en de DNS settings (eenmalig) aangepast. Ik hoef geen PC oid aan te zetten.
    Misschien via de internetbrowser op je tv de settings op USA zetten?

  20. #145

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Breaking Bad seizoen 1 naar Netflix: http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal...-Netflix.dhtml
    Breaking Bad heb ik zelf al helemaal gezien, maar dit zijn wel goede ontwikkelingen. Wie weet hoeven we helemaal niet zo lang te wachten voordat we hier een aanbod hebben dat erg in de buurt komt van het aanbod in de VS. Valt me wel op dat de kwaliteit van veel films/ series in korte tijd al behoorlijk is toegenomen, ook het aanbod maakt al aardige sprongen.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet niet welke tv je hebt Pieter, bij How to setup staan er een aantal. Maar daar heb je vast al gekeken.

    Ikzelf heb via mijn TV de Nederlandse netflix, en via mijn PS3 de US versie. Ik heb op mijn PS3 eenmalig via de internetbrowser unblockus op USA gezet, en de DNS settings (eenmalig) aangepast. Ik hoef geen PC oid aan te zetten.
    Misschien via de internetbrowser op je tv de settings op USA zetten?
    Bij de setup staat ie niet helaas. Het is een Philips uit de 4200 serie. Er staan er wel een paar maar ik moet de code 4XX8 kunnen invoeren ergens en die is niet ter beschikking (wel 4XX7). Maar ik ga eens kijken wat ik met die link kan doen dit weekend. Bedankt iig!

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Bij de setup staat ie niet helaas. Het is een Philips uit de 4200 serie. Er staan er wel een paar maar ik moet de code 4XX8 kunnen invoeren ergens en die is niet ter beschikking (wel 4XX7). Maar ik ga eens kijken wat ik met die link kan doen dit weekend. Bedankt iig!
    Nou, gekeken en ik kom er gewoon niet uit.
    Ben in de browser naar unblockus gegaan. Geklikt op setup en hij ziet dan dat ik Linux draai op mn tv. Verder gaat het niet.
    Iemand ie weet hoe ik mijn Philips 42pfl4208 tv aanpas qua dns etc?
    Staat nu op DCHP. Moet ie op statische ip oid? En moet ik een ipadres invoeren? Ik zie nl helemaal niets daar.

    Terzijde (maar heel misschien heeft het ermee te maken): mn tv-gids doet het ook niet. Die moet via internet omdat telfort geen CI+ modules heeft.
    Is er misschien iemand met een soortgelijk toestel die me er doorheen kan praten?

  24. #149

    Standaard

    Netflix USA krijgt nu toch wel redelijk recente films hoor....voorbeelden zijn Only God Forgives and Europa Report.

  25. #150

    Standaard

    Netflix verwerft rechten Breaking Bad spin off "Better call Saul" ook voor Nederland.

    © ap. 'Saul Goodman'
    Nederlandse abonnees van streamingdienst Netflix kunnen volgend jaar al enkele dagen na de Amerikaanse uitzending de afleveringen van de nieuwe serie Better Call Saul bekijken. Netflix sloot daarvoor een deal met de Amerikaanse tv-zender AMC, die de spin-off van hitserie Breaking Bad gaat uitzenden.
    In de Verenigde Staten en Canada moeten Netflix-abonnees enkele maanden wachten. Daar wordt de reeks pas toegevoegd als het complete eerste seizoen op televisie is geweest. De uitzendingen van AMC zijn niet in Europa en Latijns-Amerika te ontvangen, waardoor Netflix voor die continenten een exclusieve deal kon sluiten.

    Superadvocaat
    Better Call Saul gaat over de in een winkelcentrum gevestigde superadvocaat - lees: maffiamaatje - Saul Goodman (een rol van Bob Odenkirk) in de jaren voordat hij Walter Whites advocaat werd. White is het belangrijkste karakter van de dit jaar geëindigde tv-serie Breaking Bad, door critici één van de beste series ooit genoemd. De spin-off speelt zich dus af in de jaren voordat White kon uitgroeien van een simpele scheikundeleraar tot een meedogenloze drugsbaron.

    Een exacte premièredatum is er nog niet, maar vermoedelijk wordt de eerste aflevering ergens in het voorjaar uitgezonden. AMC sloot eerder al een deal over Breaking Bad. Dit legde de zender geen windeieren. Doordat de serie zo goed werd bekeken op Netflix - wereldwijd 40 miljoen abonnees - trok het laatste seizoen dit jaar in Amerika veel meer kijkers dan de seizoenen ervoor.

    Bekijk Saul Goodmans beste momenten in Breaking Bad: (spoilers!!!)
    http://www.youtube.com/watch?v=RH09R...layer_embedded

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •