Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 345 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een jaar Netflix, het gaat goed met het bedrijf: http://www.nrcq.nl/2014/10/03/iedere...m_source=email
    Was te verwachten. Netflix word nog veel groter in de toekomst.

  2. #202

    Standaard

    “De consument wil niet langer wachten totdat een speelfilm beschikbaar is buiten de bioscoop. We hebben afgesproken met Imax dat ‘Crouching Tiger’ tegelijkertijd uitkomt bij Netflix en in de bios"


    Hier zat ik dus al op te wachten. Ik hoop dat er nog meer van dit soort deals komen. Zou toch te gek zijn als je Interstellar al op 6 november thuis rustig kunt gaan kijken

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    “De consument wil niet langer wachten totdat een speelfilm beschikbaar is buiten de bioscoop. We hebben afgesproken met Imax dat ‘Crouching Tiger’ tegelijkertijd uitkomt bij Netflix en in de bios"


    Hier zat ik dus al op te wachten. Ik hoop dat er nog meer van dit soort deals komen. Zou toch te gek zijn als je Interstellar al op 6 november thuis rustig kunt gaan kijken
    Nou zo snel hoeft het nu ook niet meer maar een maand of 2 max. Zou wel leuk zijn.

  4. #204

    Standaard

    Volgens Netflixbaas Reed Hastings heeft Netflix geen plannen om nederlandstalig drama te gaan produceren.

    Bron: http://nieuwsuur.nl/onderwerp/705347...n-netflix.html

  5. #205

    Standaard

    Alle nederlandse producties zijn sowieso al een drama dus dat is niet erg vind ik

  6. #206

    Standaard

    Interstellar zal niet gaan gebeuren, maar ze hebben wel een deal met Adam Sandler voor vier films. Dus vrijwel een evenhoog niveau
    Maar serieus, een goede ontwikkeling die ongetwijfeld zal volgen tot meer exclusieve films en series. Netflix bevalt me met de dag meer en meer. Mijn afnemende drang tot kopen in combinatie met hoge prijzen leiden er toe dat ik veel series zal gaan kijken via deze aanbieder en niet eens meer zal kopen. Breaking Bad moest en zou er in komen, maar denk dat ik die niet eens ga kopen. Heb de serie al gezien en mocht ik hem ooit nog eens kijken, kan dat makkelijk via deze manier.

  7. #207
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Alle nederlandse producties zijn sowieso al een drama dus dat is niet erg vind ik
    Hier moest ik ff kostelijk om lachen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    “De consument wil niet langer wachten totdat een speelfilm beschikbaar is buiten de bioscoop. We hebben afgesproken met Imax dat &#821tegelijkertijdng Tiger’ tegelijkertijd uitkomt bij Netflix en in de bios"


    Hier zat ik dus al op te wachten. Ik hoop dat er nog meer van dit soort deals komen. Zou toch te gek zijn als je Interstellar al op 6 november thuis rustig kunt gaan kijken
    Interstellar vind ik nou net een slecht voorbeeld; dat is nou toch echt typisch een film die je de eerste keer in de bios wilt zien. Sowieso hoeft het van mij niet tegelijkertijd in de bios en netflix; dan gaan films nog sneller de bios uit en krijg je minder kans om een film daar te zien. Daar mag best een half jaar tussenzitten hoor.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Interstellar vind ik nou net een slecht voorbeeld; dat is nou toch echt typisch een film die je de eerste keer in de bios wilt zien.
    Ik ga nooit naar de bioscoop dus van mij mag Interstellar wel gelijk op Netflix verschijnen

  10. #210

    Standaard

    We moeten ons niet gek laten maken, dit is weer een mooie marketing stunt van Netflix.

    Crouching Tiger 2 word gewoon een "Straight To Video" productie die voor de schone schijn ook even in de bioscoop zal gaan draaien.
    Het zal echt niet te vergelijken zijn met echte bioscoop producties als Interstellar of komende Marvel films waar honderden miljoenen dollars in worden geïnvesteerd.

    Ik zal ook binnenkort wel Netflix nemen, o.a. voor Breaking Bad en Fargo maar door dit soort marketing onzin kijk ik dwars heen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #211

    Standaard

    Ik heb Interstellar gewoon puur als voorbeeld gebruikt.................had ook iedere andere bioscoop film kunnen zijn. Gewoon het feit op zich dat een film heel snel na de bioscoop release al op netflix te zien zal zijn vind ik zeer interessant. We zien wel of dit gaat gebeuren in de toekomst of niet

  12. #212

    Standaard

    Nou, vanmiddag even een Cromecast gekocht bij Mediamarkt Tilburg en inmiddels aangemeld bij Netflix.
    De eerste ervaringen zijn zeker niet slecht, het beeld en vooral het geluid is niet van het niveau Blu-ray maar al bij al gewoon goed te doen.
    Ik denk dat dit zeker wel invloed zal hebben op mijn Blu-ray aankopen.
    Fargo en Breaking Bad had ik in de planning staan om op Blu-ray te kopen maar daar is Netflix nu een goed alternatief voor.
    Veel films zal ik voorlopig nog wel blijven kopen op Blu-ray, zo staat bijvoorbeeld ook Frozen op Netflix maar daarvoor wacht ik wel tot de Blu-ray voor een schappelijke prijs verkrijgbaar is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #213

    Standaard

    De kwaliteit haalt het idd bij lange na niet bij de kwaliteit van een blu-ray, maar wat jij zegt... voor series is het gewoon ideaal. Series op schijf zijn naar mijn mening altijd (geen enkele uitzondering) veel te duur. Ik kan daar het geld niet aan uitgeven, echt niet. Op een enkele miniserie na die ik in mijn collectie heb dan... Het is gewoon fijn dat je nu ontzettend veel toffe series kunt kijken voor nog geen tientje per maand. Daarnaast staat Netflix vol met filmpjes voor kinderen en dat is voor mij persoonlijk ook erg prettig met een dochter van 4 jaar. Die redt zichzelf prima met de Netflix app op de tablet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #214

    Standaard

    Netflix verhoogt prijs voor nieuwe abonnee's die 4K willen zien: http://www.totaaltv.nl/nieuws/17668/...t-netflix.html

  15. #215

    Standaard

    Na een maand is mijn enthousiasme toch flink bekoeld, zelfs zo erg dat ik me inmiddels weer heb afgemeld bij Netflix en wel om de volgende redenen:

    Voor de liefhebber van TV series is het aanbod groot en dat was ook mijn doel,..meer TV series kijken.
    na het sublieme Fargo en Braking Bad kan mij echter andere series niet bekoren, ondanks adviezen van vrienden. Ik ben duidelijk een filmfan en het aanbod film is op Netflix simpelweg niet intressant

    De kwaliteit is toch beduidend slechter dan Blu-ray dan ik in eerste instantie ondervond, na verloop van tijd ga je toch de kwaaltjes opvallen die je in eerste instantie niet echt opviel.

    Ik had vanwege omstandigheden een maand lang alle tijd waardoor ik in recordtempo Braking Bad en Fargo heb kunnen zien maar eigenlijk besteed de uurtjes die ik nu achter de TV doorbreng liever voor echte kwaliteit van Blu-ray.

    Mijn kijkachterstand van Blu-ray's was de laatste jaren flink opgelopen en dat was ook één van de redenen waarom ik tot een maand geleden geen Netflix nam.
    Die Kijkachterstand zal ik nu eerst maar eens echt gaan aanpakken, en daarnaast heb ik inmiddels een dermate grote collectie BD's dat ik daar meer dan genoeg aan heb om mijn uurtjes mee te vullen.

    €8,99 per maand lijkt niet veel maar op jaarbasis is dat toch bijna €108 waar ik dan liever toch een stuk of 13 Blu-ray's voor koop, na een maand Netflix licht mijn hart weer meer bij Blu-ray dan ik zelf had verwacht.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #216

    Standaard

    Netflix probeert VPN-diensten tegen te houden: http://tweakers.net/nieuws/100553/ne...voorkomen.html

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    1) inmiddels weer heb afgemeld bij Netflix..
    2) het aanbod film is op Netflix simpelweg niet intressant...
    3) De kwaliteit is toch beduidend slechter dan Blu-ray..
    Thx voor de informatie. Als film - en (soms) serieliefhebber spreken deze overwegingen me inderdaad aan wellicht toch maar niet voor Netflix te kiezen.
    Is HBO dan een beter alternatief? De kwaliteit lijkt me daar wel beter en de series ook.
    Netflix vs HBO, wat is toch beter voor wie?

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Thx voor de informatie. Als film - en (soms) serieliefhebber spreken deze overwegingen me inderdaad aan wellicht toch maar niet voor Netflix te kiezen.
    Is HBO dan een beter alternatief? De kwaliteit lijkt me daar wel beter en de series ook.
    Netflix vs HBO, wat is toch beter voor wie?
    Ik heb een tijdje HBO gehad. De tv zenders is de beeldkwaliteit ok van, maar helaas wordt alles hier in NL naar 25fps omgezet. Dus je krijgt de tegenwoordig totaal onnodig PAL speedup problemen met hoger gepitcht geluid. Erg irritant. Daarnaast was de kwaliteit van HBO GO niet om over naar huis te schrijven. Veel grote series kregen bijvoorbeeld slechts een 2.0 hoge compresse audiotrack en het beeld vond ik slechter dan dat van Netflix. Het is al wel een tijd geleden dat ik een HBO abonnement had, maar voor mij hoeft het niet meer.

    Ik vermaak me vooralsnog heel goed met Netflix. Het aanbod wordt steeds beter. Ja, het aanbod kan altijd beter, maar voor slechts 8 euro per maand hoor je mij niet klagen. Daarnaast koop ik af en toe nog een blu-ray. Verder kijk ik vooral veel films in de bios, dus voor mij is Netflix gewoon prima. Daarnaast kun je ook je account met een ander delen en de kosten delen. Dan kost het al helemaal weinig.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Daarnaast kun je ook je account met een ander delen en de kosten delen. Dan kost het al helemaal weinig.
    Dat kan, maar dan kun je net zo goed illegaal downloaden. Dat mag namelijk ook niet en is nog goedkoper...

  20. #220

    Standaard

    Wij hebben een netflix abbonement voor 4 personen, 12 euro per maand ofte 3 euro per persoon.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Wij hebben een netflix abbonement voor 4 personen, 12 euro per maand ofte 3 euro per persoon.
    Feitelijk is dat een abonnement voor 4 streams van 1 accounthouder...

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat kan, maar dan kun je net zo goed illegaal downloaden. Dat mag namelijk ook niet en is nog goedkoper...
    Kan het nergens terugvinden of het wel of niet mag. Je maakt namelijk zelf uit op welke apparaten je je streams bekijkt en met wie je je account deelt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kan het nergens terugvinden of het wel of niet mag. Je maakt namelijk zelf uit op welke apparaten je je streams bekijkt en met wie je je account deelt...
    Gaat tegen de voorwaarden in volgens Netflix: http://www.ed.nl/algemeen/economie/b...-toe-1.4351735 Als je de voorwaarden leest staat daarin dat je je wachtwoord niet met anderen mag delen en je mag ook geen geld vragen voor gebruik van je account. Beiden doe je dan in feite.
    Ik zie geen verschil met illegaal downloaden, is ook geen prioriteit voor Brein als het om individuen gaat maar het gaat om het principe. Daarbij is netflix al zo goedkoop dat het weer echt Nederlands is om dan €12 met de hele straat te gaan delen. Ik heb er als Netflixgebruiker ook last van, want door dit soort praktijken moet Netflix de prijzen uiteraard verhogen.

  24. #224
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat laatste gaat natuurlijk niet op, want er wordt sowieso voor 4 streams betaald. Linksom of rechtsom, ik of mijn buurman. Als de buurman het echt wil, neemt hij het toch wel na een gratis proefmaand. Maar helemaal koosjer is het natuurlijk niet, dus je hebt zeker een punt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #225

    Standaard

    Netflix gaat HDR-techniek inzetten om beeldkwaliteit te verbeteren: http://www.totaaltv.nl/nieuws/18701/...kwaliteit.html

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •