Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 345 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik kijk via Apple tv. Tot voor kort kwam ik aan het einde van de aflevering in het startschem van de aflevering en moest ik met de knop menu terug naar het serieoverzicht om met de volgende aflevering te kunnen starten. Nu dus niet meer.
    Ik ken ook niet anders dat de volgende aflevering automatisch opstart (via de PS3 of mijn TV); het zal dan wellicht alleen bij Apple tv zijn Pieter.

  2. #177

    Standaard

    Inmiddels is de ot niet meer geel van kleur, maar weer ouderwets wit. Blijkbaar is met de update van de Apple TV software ook de app vernieuwd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Netflix komt in september 2014 naar België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg
    Ah, geweldig. Hoop dat ik die ook via unblock-us kan bekijken dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Inmiddels is de ot niet meer geel van kleur, maar weer ouderwets wit. Blijkbaar is met de update van de Apple TV software ook de app vernieuwd.
    Bij de NL Netflix waren de ondertitels bij mij altijd al wit (zowel via blurayspeler als mediaspeler), op de Amerikaanse Netflix zijn de ondertitels (voor doven en slechthorenden) wel geel en (wat veel irritanter is) in HOOFDLETTERS. Maar ik kan meestal zonder, tenzij er echt heel veel rednecks geknauwd wordt

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ah, geweldig. Hoop dat ik die ook via unblock-us kan bekijken dan


    Bij de NL Netflix waren de ondertitels bij mij altijd al wit (zowel via blurayspeler als mediaspeler), op de Amerikaanse Netflix zijn de ondertitels (voor doven en slechthorenden) wel geel en (wat veel irritanter is) in HOOFDLETTERS. Maar ik kan meestal zonder, tenzij er echt heel veel rednecks geknauwd wordt
    Op je apple tv kan je toch zelf de vorm, kleur, grootte en achtergrond kleur aanpassen ? Heb dit vorige week gedaan toen ik m'n Apple tv heb aangeschaft… Handig dingetje Had ik al eerder moeten aanschaffen.

  5. #180

    Standaard

    Het zal al wel behandeld zijn hier, maar wat is nou de beste manier om de Amerikaanse Netflix te bekijken? Kan via de site unblock nog wat of zoiets, maar dat kost geld. Ik ben zuunig en heb wel eens gehoord dat mensen het DNS adres veranderde in het menu van hun PS3 en meer niet. Dat kost niks, maar werkt dat wel en wat betekent het voor online gamen. Ik wou via de PS3 de Amerikaanse gaan bekijken en via de TV de Nederlandse. Kijken via de webbrowser vind ik niks dus dat valt af.

  6. #181

    Standaard

    Dat is wel érg zuinig, voor die $4.99 per maand......niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he .
    Ik heb wel unblock us, en heb inderdaad de US netflix standaard op de PS3 (wissel ik in principe alleen met die van de UK) en de Nederlandse op de tv. Werkt prima, en dat allemaal voor €3,80 per maand.

  7. #182

    Standaard

    Hahaha, ben niet echt zuinig maar bedoel alleen dat ik had gezien dat het gratis kon. Dus waarom dan betalen snap je. Ben echt wel bereid te betalen, anders zou ik niet eens Netflix nemen maar gaan downloaden. Ik zal eens kijken op de site van unblock us

  8. #183

    Standaard

    Ik snap het: waarom betalen als het gratis kan?
    Maar het is inderdaad een kwestie van de DNS aanpassen, alleen kan ik je helaas niet helpen met de gratis oplossing. Die van unblockus werkt in ieder geval goed, gewoon hun pagina als homepage instellen op je PS3 en het switchen kost nog minder tijd .

  9. #184

    Standaard

    Ik zie dat dvd.nl zelf ook een nieuw tabje heeft: http://dvd.nl/kijktips/.

    Ik kom bijna nooit op de homepage (ga rechtstreeks naar het forum), dus mij was het nog niet opgevallen....

  10. #185
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De bedoeling is om dat straks wat algemener te maken omtrent alles video ondemand. Voorheen stonden hier al een tijdje de kijktips op tv van die week.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #186

    Standaard

    Benieuwd wat het aanbod zal zijn in belgië wanneer deze start volgende week… zal wel nog niet te fameus zijn denk ik. Toch niet zoals in de US.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Benieuwd wat het aanbod zal zijn in belgië wanneer deze start volgende week… zal wel nog niet te fameus zijn denk ik. Toch niet zoals in de US.
    Nee, dat kan natuurlijk ook niet. Ze zullen het wel opbouwen, net als in Nederland.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Benieuwd wat het aanbod zal zijn in belgië wanneer deze start volgende week… zal wel nog niet te fameus zijn denk ik. Toch niet zoals in de US.
    Misschien wel hetzelfde aanbod als in Nederland. Het Zweedse, Deense, Noorse en Finse is ook hetzelfde qua aanbod, net als de Zuid-Amerikaanse landen. Met misschien toevoeging van Frans als optie voor taal en ondertiteling. Ik zelf hoop op een ander aanbod, aangezien me dit nog meer keus geeft via unblock us.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  14. #189

    Standaard

    Ik zag een aantal weken terug al de Netflix tabblad op de hoofdpagina. Was vorige week verbaasd daar "Sharknado" te zien staan. Maar zoek ik in mijn Netflix-app naar de film, dan is deze dus nog niet beschikbaar, al is de datum al wel verstreken...

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik zag een aantal weken terug al de Netflix tabblad op de hoofdpagina. Was vorige week verbaasd daar "Sharknado" te zien staan. Maar zoek ik in mijn Netflix-app naar de film, dan is deze dus nog niet beschikbaar, al is de datum al wel verstreken...
    Ik zie ook idd deze film ontbreken in Netflix. Ik kan niet elke film afzonderlijk checken. Ik zal deze in elk geval weer even weghalen uit de lijst, want hij staat er duidelijk niet tussne.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #191

    Standaard

    Ik heb nu een flinke lijst toegevoegd van 13 sept. In een ander, beknopter format met een directe link naar Netflix. Dit omdat de releaselijst van 13-9 zo ontzettend lang is...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik zag een aantal weken terug al de Netflix tabblad op de hoofdpagina. Was vorige week verbaasd daar "Sharknado" te zien staan. Maar zoek ik in mijn Netflix-app naar de film, dan is deze dus nog niet beschikbaar, al is de datum al wel verstreken...
    Nu staat Sharknado wel echt op Netflix. Dus mocht je deze cult topper willen zien, hij is nu hier te vinden
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb nu een flinke lijst toegevoegd van 13 sept. In een ander, beknopter format met een directe link naar Netflix. Dit omdat de releaselijst van 13-9 zo ontzettend lang is...
    Even een dummie-vraag, maar waar staat de lijst?

  19. #194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Check onze homepage.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #195

    Standaard

    Vind het opvallend dat de HBO serie Deadwood nu ook te zien is op Netflix.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Vind het opvallend dat de HBO serie Deadwood nu ook te zien is op Netflix.
    Vond ik ook! Maar wel zeer welkom. Want die staat nog altijd op mijn to watch lijstje. Ik hoop dat dit betekent dat we meer van HBO op Netflix gaan terugvinden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #197

  23. #198

    Standaard

    Het aanbod is de laatste maand ook weer interessanter geworden met enkele toppers!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #199

    Standaard

    Waar kun je het nederlandse aanbod het best bekijken ? Is daar een mooie website voor ?

  25. #200

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •