Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 345 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Netflix gaat HDR-techniek inzetten om beeldkwaliteit te verbeteren: http://www.totaaltv.nl/nieuws/18701/...kwaliteit.html
    HDR is leuk, maar ik denk dat hardwarematige ondersteuning van een grotere helderheid en betere local dimming meer effect heeft, zoals we nu op de de CES hebben gezien. Maar we zullen zien hoe het eruit gaat zien.

    Persoonlijk zie ik liever een hogere bitrate van de 1080p streams in zowel beeld als geluid en zie ik ook graag recente films verschijnen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #227

    Standaard

    De organisatie achter de Emmy’s, de belangrijkste Amerikaanse televisieprijzen, heeft een petitie afgewezen van Netflix. Hierin vroeg de betaalzender de serie Orange is the New Black als komedie te categoriseren.

    Dit verzoek is niet gehonoreerd, zo meldt Variety zaterdag.
    Door een wijziging in de statuten van de TV-Academy kunnen vanaf dit jaar series waarvan de afleveringen langer dan een half uur duren alleen bij uitzondering worden geaccepteerd als komedies.
    Makers van de series als Glee, Shameless en Jane the Virgin hebben dat al gedaan en zijn door een negenkoppige commissie toegelaten tot de categorie 'beste komedie’.
    Gevangenis

    Dit geldt echter niet voor Netflix-hit Orange is the New Black, over het leven van een groep vrouwen in een gevangenis. Door dit besluit moet de serie, die vorige jaar een met twaalf nominaties en drie prijzen één van de grote favorieten was, het nu opnemen tegen zwaargewichten in het dramagenre zoals House of Cards, Game of Thrones en Mad Men.
    In de categorie komedie mogen nu in principe alleen nog maar komedies mee doen waarvan de aflevering minder dan een half uur duren, zoals The Big Bang Theory of Modern Family.
    Geen beroep

    Van series met langere episodes moet door een commissie worden bepaald of zij vooral komedie of vooral drama zijn. Bij Orange is the New Black besloot de jury dus dat er te weinig gelachen kon worden.
    De TV-Academy wil verder geen toelichting geven over het besluit. Er is geen mogelijkheid voor makers om in beroep te gaan tegen een beslissing.

  3. #228

  4. #229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Reclame bij een betaalde dienst is echt not done en uiteindelijk de doodsteek. Dan jaag je mensen weer het illegale circuit in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Reclame bij een betaalde dienst is echt not done en uiteindelijk de doodsteek. Dan jaag je mensen weer het illegale circuit in.
    Het gaat alleen om trailers van series die voor Netflix zelf zijn geproduceerd, geen externe derde partijen. De kop van het artikel is dus erg misleidend, maar ja, de Telegraaf....

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Reclame bij een betaalde dienst is echt not done en uiteindelijk de doodsteek. Dan jaag je mensen weer het illegale circuit in.
    Bij Foxsports zit anders ook genoeg reclame
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #232

    Standaard

    Dit gaat over België, maar dit zal voor Nederland niet anders zijn:
    http://netflixinbelgie.be/netflix-ge...-advertenties/

    Het enige waar het over gaat is over een trailertje links en rechts. Daar zeg ik op voorhand niet nee tegen, op voorwaarde dat ze skipbaar zijn (ik wil bijvoorbeeld niet gedwongen geconfronteerd worden met de lelijke smoel van Seth Rogen :P )
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #233
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, trailers zou ik minder erg vinden, maar dan het liefst alleen bij het instapabonnement. Maak dan een promotiekanaal. En inderdaad Fox sportschool heeft het ook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #234

    Standaard

    Ik was vandaag aan het kijken naar een cadeau voor iemand anders en zag bij AH dat je tegenwoordig ook cadeaubonnen hebt voor Netflix. Als ik http://www.netflix-nederland.nl/netf...art-cadeautip/ goed begrijp, hoef je geen abonnement aansluitend te nemen. Ik had het nog niet eerder gezien. Het cadeau is trouwens een boekenbon geworden maar ik wist dat hij ook interesse heeft in Netflix. Dus ik was even aan het twijfelen wat het werd.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Reclame bij een betaalde dienst is echt not done en uiteindelijk de doodsteek. Dan jaag je mensen weer het illegale circuit in.
    Mensen worden nergens heen gejaagd. Je kiest er altijd ZELF voor. Jij vind iets te duur en kiest er voor om het toch maar te gaan stelen omdat je het hebben wilt. Je wordt nergens toe gedwongen.
    Neemt niet weg dat ik het ook niet vind kunnen als je al betaalt voor een videodienst, je nog reclame krijgt.

  11. #236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Mensen worden nergens heen gejaagd. Je kiest er altijd ZELF voor. Jij vind iets te duur en kiest er voor om het toch maar te gaan stelen omdat je het hebben wilt. Je wordt nergens toe gedwongen.
    Neemt niet weg dat ik het ook niet vind kunnen als je al betaalt voor een videodienst, je nog reclame krijgt.
    Het was wat zwart-wit uiteraard, maar je snapt wat ik bedoel.
    Ik download nooit, maar sta daar wel vaak (lees: bijna altijd) alleen in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het was wat zwart-wit uiteraard, maar je snapt wat ik bedoel.
    Ik download nooit, maar sta daar wel vaak (lees: bijna altijd) alleen in.
    Is ook niet persoonlijk bedoeld Maar om 1 of andere reden gaan bij mij met zulke opmerkingen (van 'je wordt gedwongen' oid) gewoon de tenen krom staan...

    Ik heb vroeger vaak zat gedownload. Maar op een gegeven moment kreeg ik iets van 'welke excuses ik ook gebruik: dit is gewoon stelen en wie steelt is een dief. Dat wil ik dus niet". Dus dan wacht ik liever een half jaartje en koop ik het gewoon op dvd/BR. En kan dat niet: dan komt het wel een andere keer. Je moet ook je waardigheid hebben.

    Overigens: ik heb net weer een Netflix abonnementje. Maar puur omdat ik het combineer met een unblock-site zodat ik ALLE content heb. Dan is het NET interessant genoeg voor een paar maandjes. De meeste troep hoef ik nl ook niet te zien. Ik zou graag zien dat alle shit (en dat is nogal wat bij Netflix) eruit gegooid wordt en dan misschien wat meer up-to-date films in de catalogus. en ook graag de nieuwe afleveringen van series de dag na uitzenden erop.

  13. #238

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/245...Netflix__.html.

    On demand is in Nederland duidelijk doorgebroken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #239

    Standaard

    61% van proefkijkers gaat niet verder na gratis maand: http://www.telecompaper.com/nieuws/6...maand--1108079

  15. #240

    Standaard

    Ik las toevallig tot mijn verbazing in dit bericht op deze site dat er ook regelmatig films en series verwijderd worden uit de catalogus van Netflix. En daar zitten niet de minste films tussen (The Curious Case of Benjamin Button, The Jungle Book, Gran Torino, om een paar te noemen). Wat is dat voor een idioterie? Je zou verwachten dat de catalogus van Netflix alleen maar zou groeien, niet dat zij op eigen houtje beslissen welke films ze niet meer aanbieden. Ik zie ook geen plausibele reden waarom ze dat zouden doen. Dit is dan misschien ook wel een reden dat ik geen Netflix kijk en lekker bij mijn eigen Blu-ray verzameling blijf. Daar kan ik iedere film kijken wanneer ik dat wil en zo vaak als ik wens.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik las toevallig tot mijn verbazing in dit bericht op deze site dat er ook regelmatig films en series verwijderd worden uit de catalogus van Netflix. En daar zitten niet de minste films tussen (The Curious Case of Benjamin Button, The Jungle Book, Gran Torino, om een paar te noemen). Wat is dat voor een idioterie? Je zou verwachten dat de catalogus van Netflix alleen maar zou groeien, niet dat zij op eigen houtje beslissen welke films ze niet meer aanbieden. Ik zie ook geen plausibele reden waarom ze dat zouden doen. Dit is dan misschien ook wel een reden dat ik geen Netflix kijk en lekker bij mijn eigen Blu-ray verzameling blijf. Daar kan ik iedere film kijken wanneer ik dat wil en zo vaak als ik wens.
    Netflix koopt filmrechten steeds voor een jaar. Dat is de reden dat de catalogus elke keer wisselt. Als er veel protest is dan kopen ze ook zeker weer de rechten voor een film of serie aan. Zo was onlangs Gossip Girl en Frozen verwijderd. Je kunt je voorstellen dat dit voor veel klachten heeft gezorgd aan het adres van Netflix. Ze hebben dan ook wederom de rechten van deze film en serie aangekocht en beiden zijn weer te bewonderen.

    Ik moet ook zeggen dat ik voor de grote filmtitels en series ook geen Netflix heb. Ik heb Netflix met name voor hun exclusieve series en voor de enorme shitload aan animatiefilms en series voor ons dochtertje. Als je een filmliefhebber bent en/of niet veel of zelfs geen series kijkt, dan is Netflix wellicht niet voor jou. Puur voor film is het namelijk in Nederland niet de beste aanbieder...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #242

    Standaard

    De nieuwe serie Scream (Netflix exclusive) is erg vermakelijk.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Netflix koopt filmrechten steeds voor een jaar. Dat is de reden dat de catalogus elke keer wisselt. Als er veel protest is dan kopen ze ook zeker weer de rechten voor een film of serie aan. Zo was onlangs Gossip Girl en Frozen verwijderd. Je kunt je voorstellen dat dit voor veel klachten heeft gezorgd aan het adres van Netflix. Ze hebben dan ook wederom de rechten van deze film en serie aangekocht en beiden zijn weer te bewonderen.

    Ik moet ook zeggen dat ik voor de grote filmtitels en series ook geen Netflix heb. Ik heb Netflix met name voor hun exclusieve series en voor de enorme shitload aan animatiefilms en series voor ons dochtertje. Als je een filmliefhebber bent en/of niet veel of zelfs geen series kijkt, dan is Netflix wellicht niet voor jou. Puur voor film is het namelijk in Nederland niet de beste aanbieder...
    Bovendien zal netflix ook kijken naar hoeveel gebruikers naar een film en/of serie kijken. Als een film weinig kijkers heeft is verdient Netflix te weinig aan die film om hem nog langer in de catelogus te handhaven. Ik vind wel dat Netflix actiever moet communiceren hoe lang een serie of film beschikbaar is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #244

  20. #245

    Standaard

    Naast http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...02#post2017302 komen er nog meer series aan: http://www.makeuseof.com/tag/new-net...watching-2016/

    Marseille, The Crown, Fuller House spreken me wel aan.

  21. #246

    Standaard

    Netflix gaat actief VPN en andere mogelijkheden blokkeren: http://nos.nl/artikel/2080490-netfli...re-landen.html

  22. #247

    Standaard

    Ugh, dat is wel echt jammer. De Amerikaanse gebruik ik voor films, de Nederlandse voor de (meeste) series.

  23. #248

    Standaard

    Ik snap iets niet.. Je zegt dat alle content in de wereld gelijk gaat worden, maar tegelijkertijd ga je er tijd en energie in steken om VPN etc te blokken. Als de content gelijk is gaan mensen toch niet meer via VPN werken enz.?

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik snap iets niet.. Je zegt dat alle content in de wereld gelijk gaat worden, maar tegelijkertijd ga je er tijd en energie in steken om VPN etc te blokken. Als de content gelijk is gaan mensen toch niet meer via VPN werken enz.?
    Dat ze alle content wereldwijd gelijk willen maken is en plan die wel enkele jaren in beslag zal nemen waarbij nog maar de vraag is in welke maten men dit zal bereiken, men is namelijk wel afhankelijk of de content aanbieders hiermee akoort gaan.


    Intussen blokkeren echter bij Netfix al wel VPN.

    Na het zoet (waarvan dus maar moet blijken in hoevere het daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden), komt nu het zuur.

    Binnenkort opnieuw een prijsverhoging ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #250

    Standaard

    Nouja, eerst nog maar afwachten of ze het daadwerkelijk gaan blokkeren. Dit soort berichten zijn er eerder geweest, maar ze zijn nooit definitief doorgevoerd. Anderzijds staan ze natuurlijk ook gewoon in hun recht: je betaalt voor het Nederlandse aanbod, dus moet je het daar maar mee doen. Ben je daar niet tevreden mee, dan betaal je toch niet en maak je er geen gebruik van? Ik snap dat zoete en zure dan niet zo goed.

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •