Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 345 van 345 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Nou, alleen hier posten leek al wat geholpen te hebben

    Even uitgezocht hoe Netflix helpdesk te bereiken en ingelogd op mijn TV zodat ik klaar zit om alle vragen te beantwoorden, Man from U.N.C.L.E. weer opgestart en wat blijkt... dit probleem bij deze titel is weg!


    Dacht dat daarmee alles opgelost is, dus blij, alleen blijkt nu alles nu max 1080, ook de Ultra 4K titels. Toch maar even Netflix bellen dan.
    Laatst aangepast door Oakey : 21-12-2020 om 15:34

  2. #327

    Standaard

    Nou Netflix gebeld. Na enig uitzoeken kwam het antwoord, er is blijkbaar sinds enige dagen een probleem in combinatie met Philips Smart tv's; 'het team' is ervan op de hoogte en is er mee bezig. Een concrete toezegging wanneer het opgelost is kwam er niet, maar ik ga het maar even aankijken.

    Ben wel benieuwd of andere Philips-tv-bezitters (ik heb de 65OLED803) ditzelfde probleem hebben. Max resolutie is nu dus 1080 met een bitrate van 5.53 Mbps, ook bij 4K-titels.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nou Netflix gebeld. Na enig uitzoeken kwam het antwoord, er is blijkbaar sinds enige dagen een probleem in combinatie met Philips Smart tv's; 'het team' is ervan op de hoogte en is er mee bezig. Een concrete toezegging wanneer het opgelost is kwam er niet, maar ik ga het maar even aankijken.

    Ben wel benieuwd of andere Philips-tv-bezitters (ik heb de 65OLED803) ditzelfde probleem hebben. Max resolutie is nu dus 1080 met een bitrate van 5.53 Mbps, ook bij 4K-titels.
    Klopt: https://tweakers.net/nieuws/174354/t...ilips-tvs.html

    Update: https://tweakers.net/nieuws/174422/p...-firmware.html


    Laatst aangepast door martwout : 11-11-2020 om 09:16 Reden: Update link

  4. #329

    Standaard

    Waarschuwing: kijk niet Force of Nature, we werden meegelokt omdat Mel Gibson erin speelde, maar het is vermoedelijk de slechtste film die ik dit jaar heb gezien.

  5. #330

    Standaard

    Nou mooi is dat. Dan kan ik voor een aantal maanden mijn abonnement wel downgraden. Net nu The Crown weer begint ...

  6. #331

    Standaard

    Blijkbaar is een oplossing in zicht als ik het tweakersforum moet geloven... Volgende week zou TPVision met een update moeten komen voor de Philips-tv's
    Laatst aangepast door Oakey : 06-12-2020 om 16:28

  7. #332

    Standaard

    Er is inderdaad een update van TPVision voor de Philips-tv’s, geinstalleerd en het 4K probleem is opgelost

  8. #333

    Standaard

    Ik ben benieuwd of Netfllix weer gaat verlagen aangezien vannacht bijna alles op slot gaat.

  9. #334

    Standaard

    Orphan Black

    Voor wie deze geweldige serie nog niet heeft gezien, hij staat nog op Netflix.

    https://www.netflix.com/nl/title/70276033


  10. #335

    Standaard

    Netflix test waarschuwen van gebruikers die account van een ander gebruiken

    Netflix meldt sommige gebruikers dat ze hun eigen account moeten gebruiken. Het gaat om een test die bedoeld is om te voorkomen dat gebruikers accounts delen. Gebruikers die de melding krijgen moeten hun account verifiëren.

    Een onbekend aantal gebruikers kreeg een melding op hun scherm te zien dat ze een eigen account moeten hebben om verder te kunnen kijken, als ze niet samenwonen met de eigenaar van het account. Daarbij kregen ze de optie om hun account te verifiëren via e-mail of een sms-code. Ook was er de optie om later te verifiëren.

    Netflix bevestigt tegen de BBC de test te houden. Deze is volgens de woordvoering 'ontwikkeld om er zeker van te zijn dat mensen die Netflix-accounts gebruiker geautoriseerd zijn om dit te doen'. Of de videodienst de verificatie breed gaat gebruiken zou nog besloten moeten worden. Niet bekend is bij hoeveel gebruikers Netflix de test uitvoert. Volgens Gammawire lijkt het om een bescheiden groep te gaan, afgaande op meldingen op sociale media.

    In 2017 meldde onderzoeksbureau Multiscope dat 40 procent van de Nederlanders met een Netflix-abonnement dat account ook buiten het eigen huishouden deelt. Niet bekend is op welk percentage dat nu zou liggen. In 2016 zei de Netflix-topman Reed Hastings nog dat het delen van wachtwoorden iets is waar je mee moet leven 'omdat het delen van wachtwoorden zo vaak legitiem is'.

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/179134/n...gebruiken.html

  11. #336

    Standaard

    Er zijn gister wat leuke titels toegevoegd, o.a.:

    - Tenebre
    - Light the Fuse, Sartana is Coming
    - A Man Called Magnum
    - I'll Sell My Skin Dearly

    Mooie ontwikkeling wel dit, hopelijk volgt er nog meer!

  12. #337

    Standaard

    Netflix verhoogt prijzen: twee van de drie abonnementen worden duurder

    Netflix verhoogt zijn prijzen in Nederland voor het eerst in vier jaar. Het abonnement Standaard wordt 3 euro per maand duurder en Premium gaat maandelijks 2 euro meer kosten. De prijs van Basic blijft hetzelfde.

    De hogere prijzen gelden per direct voor nieuwe Netflix-abonnees. Bestaande abonnees gaan vanaf hun volgende factuur ook de nieuwe prijs betalen, wat afhankelijk van de factuurdatum tot twee maanden kan duren. Het Standaard-abonnement met HD-beeldkwaliteit stijgt van 10,99 euro per maand naar 13,99 euro per maand, het Premium-abonnement met 4K-beeldkwaliteit stijgt van 13,99 euro naar 15,99 euro per maand.

    Basic-abonnement niet duurder


    Het Basic-abonnement, zonder HD-beeldkwaliteit en met een limiet van maar één kijker tegelijk, blijft met 7,99 euro per maand evenveel kosten "zodat iedereen van onze dienst kan blijven genieten", aldus Netflix.

    'Prijsverhoging vanwege investeringen'

    De vorige prijsverhoging was bijna precies vier jaar geleden, op 5 oktober 2017. "De prijsveranderingen die we van tijd tot tijd doen weerspiegelen de investeringen in nieuwe series en films en de verbeteringen aan ons product", stelt Netflix. In de afgelopen jaren heeft Netflix er tal van concurrenten bij gekregen, met bijvoorbeeld het snelgroeiende Disney+, Apple TV+ en Amazon Prime Video. Volgend jaar komt daar in Nederland ook het gerenommeerde HBO bij, met de streamingdienst HBO Max. Ook zal het Zweedse Viaplay in Nederland als streamingdienst toetreden met live sportwedstrijden. Viaplay gaat onder meer de Formule 1 en de Premier League aanbieden.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...rder-streaming

  13. #338

    Standaard

    Ik kijk eigenlijk alleen naar Netflix vanwege het grote aanbod Aziatische series. Het filmaanbod is nog steeds om te huilen.

  14. #339

    Standaard

    Eigenlijk is het gek, want in de economische leer is het zo dat als het aanbod stijgt (nu al bijvoorbeeld Netflix, Prime, D+, Apple TV+ en vanaf 2022 HBO max, SkyShowtime) dat dan de prijs zou moeten dalen.

  15. #340

    Standaard

    Maar prijzen stijgen dan wel weer door inflatie en de content wordt ook steeds duurder. Er zijn veel meer bioscoopzalen dan in de jaren 90 met de komst van grote cinema’s buiten de stad, maar de prijs van een bioscoopkaartje ligt bijna 10 keer zo hoog. Ging als student in de 90s vaak voor fl. 5,- naar de film (€2,20), nu is €20 geen uitzondering.

    En het aanbod neemt toe maar de vraag ook.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eigenlijk is het gek, want in de economische leer is het zo dat als het aanbod stijgt (nu al bijvoorbeeld Netflix, Prime, D+, Apple TV+ en vanaf 2022 HBO max, SkyShowtime) dat dan de prijs zou moeten dalen.
    IK dacht precies hetzelfde. In de filosofie van Netflix is het heel logisch dat als er meer concurrentie komt om de prijzen tot wel 27 % te verhogen. Heel erg logisch. Maar het kan nog gekker. Disney Plus heeft de prijzen enige tijdje geleden met ongeveer 28 % verhoogd om het contract met de Kardashians te kunnen betalen. Het laatste contract van deze familie met .. schijnt ongeveer 250 miljoen dollar te zijn geweest. Men vergeet dat meer en groter niet altijd beter is.

  17. #342

    Standaard

    Dat komt waarschijnlijk niet alleen door het woordje exclusief, maar ook door onderhoud aan het netwerk en de inflatie.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #343

    Standaard

    Er is nog nooit zoveel aanbod aan horeca geweest, toch wordt de prijs van een biertje in het café steeds weer verhoogd. Gek toch.

    Netflix content maken is bepaald niet gratis maar als men het te duur vindt, zouden ze massaal klanten verliezen. Dat gebeurt echter niet dus zijn mensen bereid het te betalen. Het is geen Nutsbedrijf natuurlijk maar een commercieel bedrijf die zoals bekend gericht zijn op winstmaximalisatie.

  19. #344

    Standaard

    Echt Netflix weer om Cowboy Bebop al na 1 seizoen te cancelen. Nog niet eens een maand geleden uitgekomen...

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Echt Netflix weer om Cowboy Bebop al na 1 seizoen te cancelen. Nog niet eens een maand geleden uitgekomen...
    Ik heb nog niet gekeken, maar ben grote fan van de anime. Altijd zeer riskant om zo’n legendarisch werk te gaan verfilmen. Recensies waren ook erg magertjes.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •