Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 345 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    1e bevestiging blokkade bekend: http://www.rtlnieuws.nl/economie/hom...e-klanten-2015

    Het staat onderaan het artikel.

  2. #252

    Standaard

    Nog anderen bekend met deze melding?: You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again.”

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Nog anderen bekend met deze melding?: You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again.”
    Heb deze melding ook gekregen op mijn iPhone en op mijn nieuwe Apple TV 4. Bij deze apparaten heb ik de DNS terug moeten zetten. Heel vreemd op mijn oude Apple TV kan ik nog wel gewoon gebruik maken van mijn unblocker. Misschien dat het ligt aan dat op mijn iPhone en Apple TV 4 netflix als app geïnstalleerd is. Op de Apple TV 3 staat deze standaard geïnstalleerd.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  4. #254

    Standaard

    Tsja, zoals eerder gemeld zijn ze netflix in andere landen aan het blokkeren, niet zo vreemd dus. Hier wat netflix zelf meldt.
    Je zal je DNS weer terug moeten zetten.

  5. #255

    Standaard

    Er schijnt ook nog Smartflix te bestaan om het complete aanbod (US)te kunnen zien van Netflix.
    Maar dan zul je opgegeven moment nog een keer 7.99 p.m. moeten betalen. En waarschijnlijk is het beetje een stiekem dingetje die smartflix app.

    http://www.bgr.in/reviews/smartflix-...ntent-catalog/

    Heb zelf weer een maand de gewone Ned netflix (windows pc) genomen moet zeggen het werkt als een trein
    Geen hickupps of vertragingen en het onthoud ook waar je gestopt bent met kijken in een serie aflevering prima.

  6. #256

  7. #257

    Standaard

    Sinds een maand nu lid van Netflix, zeer tevreden over de service. Het werkt gewoon goed, de kwaliteit is goed en de kosten zijn laag in vergelijking met wat je er voor terug krijgt.
    Dit had ik eerder moeten doen en het is voor mij zeker een (toekomstige) vervanger van de fysieke schijf aanschaffen.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Sinds een maand nu lid van Netflix, zeer tevreden over de service. Het werkt gewoon goed, de kwaliteit is goed en de kosten zijn laag in vergelijking met wat je er voor terug krijgt.
    Dit had ik eerder moeten doen en het is voor mij zeker een (toekomstige) vervanger van de fysieke schijf aanschaffen.
    Bedoel je dan geheel vervangen? Kom op Jordy, het hoeft geen vervanger te zijn, maar kan ook een aanvulling zijn. Als zelfs de DVD.nl crew van de fysieke schijf afstapt.....

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedoel je dan geheel vervangen? Kom op Jordy, het hoeft geen vervanger te zijn, maar kan ook een aanvulling zijn. Als zelfs de DVD.nl crew van de fysieke schijf afstapt.....
    Zeker geen complete vervanger, maar het zal mij nog selectiever maken in wat ik nog fysiek aanschaf (en dat is echt zeer weinig al).
    Verder is het natuurlijk aan mijzelf om die keuze te maken, onderdeel van de crew of niet. DVD.nl is meer dan enkel de fysieke schijf aanschaffen, we komen hier samen om onze passie voor film en series te bespreken, via welk medium dan ook

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zeker geen complete vervanger, maar het zal mij nog selectiever maken in wat ik nog fysiek aanschaf (en dat is echt zeer weinig al).
    Verder is het natuurlijk aan mijzelf om die keuze te maken, onderdeel van de crew of niet. DVD.nl is meer dan enkel de fysieke schijf aanschaffen, we komen hier samen om onze passie voor film en series te bespreken, via welk medium dan ook
    Ik haal echt wel mijn neus op voor downloaders hoor en ik moet zeggen dat ik iemand die eigenlijk alleen nog maar via Netflix kijkt ook minder serieus neem, maar voortschrijdend inzicht kan dat nog wel gaan veranderen, dat dan weer wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Sinds een maand nu lid van Netflix, zeer tevreden over de service. Het werkt gewoon goed, de kwaliteit is goed en de kosten zijn laag in vergelijking met wat je er voor terug krijgt.
    Dit had ik eerder moeten doen en het is voor mij zeker een (toekomstige) vervanger van de fysieke schijf aanschaffen.
    Ik respecteer je mening maar ik gebruik het zelf absoluut ernaast. En als ik iets zie wat ik enorm goed vind dan koop ik alsnog de dvd of BR. Zo doe ik het ook met Film1/HBO.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zeker geen complete vervanger, maar het zal mij nog selectiever maken in wat ik nog fysiek aanschaf (en dat is echt zeer weinig al).
    Verder is het natuurlijk aan mijzelf om die keuze te maken, onderdeel van de crew of niet. DVD.nl is meer dan enkel de fysieke schijf aanschaffen, we komen hier samen om onze passie voor film en series te bespreken, via welk medium dan ook
    Natuurlijk moet je het zelf weten. Maar ik denk dat je er misschien snel achterkomt dat het qua films nog wel wat behelpen is. zeker als je wat oudere films / classics wilt kijken. Ikzelf kijk eigenlijk alleen nog af en toe een serie. Voor de kinderen is het wel ideaal trouwens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik respecteer je mening maar ik gebruik het zelf absoluut ernaast. En als ik iets zie wat ik enorm goed vind dan koop ik alsnog de dvd of BR. Zo doe ik het ook met Film1/HBO.
    Dan moeten ze die wel uitbrengen....ik wacht nog steeds op de blu-ray uitgave van Daredevil en Jessica Jones, maar ik heb het gevoel dat ik nog wel lang kan wachten.

  13. #263

    Standaard

    Sind kort ook Netflix (ja, nu pas) en eerlijk gezegd vind ik het aanbod tegenvallen. Maar goed, heb verder ook geen unblocker geinstalleerd..

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drommels Bekijk bericht
    Sind kort ook Netflix (ja, nu pas) en eerlijk gezegd vind ik het aanbod tegenvallen. Maar goed, heb verder ook geen unblocker geinstalleerd..
    Hoef je ook niet aan te beginnen, want Netflix blokkeert unblockers sindskort. Het aanbod wisselt overigens sterk. Je kunt in deze sectie op deze site bijhouden wat er bij komt of af gaat...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #265

    Standaard

    http://www.netflix-nederland.nl/ verstuurt met regelmaat een nieuwsbrief met wat erbij is en wat eraf gaat.

    Ik vind het aanbod zelf niet slecht. Het blijft persoonlijk. Mijn 'af te kijken'-lijst is voorlopig nog lang. Momenteel volg ik een animatieserie 'Larva'. Die is met regelmaat wel grappig. Knap hoe ze zoveel verschillende dingen kunnen bedenken waarmee deze larven in het riool mee bezig zijn. Het is geen House of Cards of zo maar ik vind hem wel vermakelijk.

    Ik weet niet of hij nog online is, maar de documentaire over de poppenspeler van Elmo was ook interessant. Narcos en zo moet ik nog verder c.q. helemaal bekijken maar ik kijk niet dagelijks. Als er niets is op tv, volgt Netflix.

  16. #266

    Standaard

    Cool, thanks voor de lijstjes! Die docu over Elmo's poppenspeler wil ik ook nog wel zien!

  17. #267

  18. #268

    Standaard

    Inmiddels is Star Trek: Deep Space Nine op netflix beschikbaar. Beeldkwaliteit valt tegen. Dvd via oppo geeft beter beeld. Blijf hopen dat ook deze serie upgrade naar Blu-ray krijgt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #269

  20. #270

    Standaard

    In Amerika verhoogd Netflix de prijzen per direct met 1 á 2 dollar (afhankelijk van het abonnement) voor nieuwe abonnees. Bestaande abonnees gaan binnen 3 maanden meer betalen.

    Neem aan dat men in Nederland dan ook de prijzen zal verhogen.

  21. #271

    Standaard

    Netflix heeft de algehele audiokwaliteit voor films en series verhoogd. Het geluid klinkt mooier als er een betere verbinding beschikbaar is.

    De streamingdienst spreekt in een blogbericht over "audio van studiokwaliteit". De audio wordt nog steeds gecomprimeerd om de bestandsgrootte te verkleinen, maar volgens Netflix is het resultaat niet te onderscheiden van ongecomprimeerd geluid.

    Netflix bood tot voorheen altijd een constante audiokwaliteit aan, die niet veranderde als de internetsnelheid verlaagde. Videokwaliteit werd wel minder bij lagere snelheden.

    Het geluid van films en series wordt met een bitrate van maximaal 678 Kbit per seconde gestreamd. Dat is voor programma's die gebruikmaken van Dolby Atmos-audio. Bij Dolby Digital wordt maximaal 640 Kbit per seconde gehanteerd.

    Volgens Netflix werkt de verbeterde audiokwaliteit op de meeste apparaten waar de streamingdienst voor beschikbaar is. De vernieuwing zou inmiddels al aan abonnees worden aangeboden.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/internet/5871777/n...en-series.html

  22. #272

    Standaard

    ben eindelijk om, heb sinds gisteren ook Netflix account aangemaakt; ik zit alleen met een probleem wat betreft de aansluitingen; ik heb een LG oled 4K TV en een Caiway glasvezelkabel abonnement met een amino aria TV ontvanger; aansluiting is etherkabel van modem naar amino en hdmi van amino naar TV; netflix app op TV was al aanwezig maar geen connectie bij aanklikken; moest dus de etherkabel uit de amino halen en direct in de TV doen, dit werkt dus prima maar is niet ideaal ; via google search al gevonden dat caiway kastje inderdaad geen netflix doorgeeft dus dat is pech hebben.

    Na wat zoeken kom ik uit op een zgn switch om het signaal te splitsen, dus kabel van modem naar switch in en van de switch uit een kabel direct naar de tv voor netflix en een kabel naar de amino voor interactieve TV; is dit de oplossing of zit ik helemaal verkeerd ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ben eindelijk om, heb sinds gisteren ook Netflix account aangemaakt; ik zit alleen met een probleem wat betreft de aansluitingen; ik heb een LG oled 4K TV en een Caiway glasvezelkabel abonnement met een amino aria TV ontvanger; aansluiting is etherkabel van modem naar amino en hdmi van amino naar TV; netflix app op TV was al aanwezig maar geen connectie bij aanklikken; moest dus de etherkabel uit de amino halen en direct in de TV doen, dit werkt dus prima maar is niet ideaal ; via google search al gevonden dat caiway kastje inderdaad geen netflix doorgeeft dus dat is pech hebben.

    Na wat zoeken kom ik uit op een zgn switch om het signaal te splitsen, dus kabel van modem naar switch in en van de switch uit een kabel direct naar de tv voor netflix en een kabel naar de amino voor interactieve TV; is dit de oplossing of zit ik helemaal verkeerd ?
    Ja heb je did een switch voor nodig als je niet nog een kabel van modem naar Tv wilt leggen/trekken.

    Prima switch is deze: https://www.google.com/shopping/prod...Q2SsIFw#online ook bij amazon.de vaak in de aanbieding en normaal goedkoper dan in NL. Dus als je ernog een BD bij wilt bestellen: https://www.amazon.de/TP-Link-TL-SG1...8444736&sr=8-3
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #274

    Standaard

    Heb je geen wifi op je TV dat je Netflix app zo verbinding kan maken?

  25. #275

    Standaard

    Peter heb je geen router? en dan daar al je andere apparaten op aan sluiten ook je tv en via de Netflix app in je tv, Netflix kijken...
    Werkt bij mij perfect.
    Ik kan wel even komen kijken als je wil?

    Groetjes

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •