De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard logitech z2300 samsung tv

    hoi heb mijn luidspreker setje logitech z2300 aan gesloten op mijn samsung 6800 tv,ik heb deze set gekocht toen voor mijn pc geweldig geluid komt er uit,nu kan ik hem op de tv alleen aansluiten via koptelefoon uitgang klinkt aardig maar is het net niet,mijn vraag hoe kan ik hem anders aansluiten zodat ik ook de equalizer van mijn tv weer werkt zodat ik het geluid kan instellen,deze werkt nu niet omdat het via de koptelefoon uitgang loopt,ben al een tijdje opzoek voor een goeie oplossing wie weet raad..

    mvg m

  2. #2

    Standaard

    Je kan proberen of je via de scartaansluiting met een scartbreakout een audiolijnuitgang te maken en hierop je Logitech aan te sluiten. Er zit dan wel geen scartaansluiting op je TV, maar als het goed is heeft Samsung er een aparte kabel bijgedaan waar wel een scartaansluiting aan vastzit.

    Geef geen garantie dat dat een beter geluid zal opleveren, maar veel zal het niet kosten, een scartbreakout heb je al voor een paar euro:

    http://www.elektronicawereld.nl/cate...nektor/details

    7529.jpg

    Zeer waarschijnlijk zal ook je equalizer niet werken met deze lijnuitgang, maar voor echt beter geluid zijn dan ook andere oplossingen in de handel...
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    hoi wil de equalizer van de tv weer terug hebben, en zou dit niet gaan werken Audio verloopkabel, Jack 3.5mm (female) - 2x RCA (male)

    een andere oplossing wat je aan geeft zou een hele nieuwe set moeten worden of versterker..

  4. #4

    Standaard

    Aansluitingen

    • Componentingang (Y / Pb / Pr): 1
    • Composietingang (AV): 1 (standaard gebruikt voor component-audio-ingang)
    • Digitale audio-uitgang (optisch): 1
    • DVI-audio-ingang (mini-jack): 1 (standaard gebruikt voor pc-audio-ingang)
    • Ethernet (LAN): 1
    • Hoofdtelefoonuitgang: 1
    • HDMI 4
    • Pc-audio-ingang (mini-jack)
    • Pc-ingang (D-sub): 1
    • RF-ingang 2
    • USB 2
    • CI-sleuf: 1
    • SCART

  5. #5

    Standaard

    Begrijp dat je dat wilt, al kan ik me overigens niet voorstellen dat de EQ van de TV veel doet voor het geluid van je TV, de meeste platte TV hebben een wat mager geluid, maar goed, voor die 2 euro kan je altijd even kijken of het geluid met de audio out via de scartbreakout een eventuele verbetering geeft, kost je maar 2 euro, dacht ergens gelezen te hebben dat ze bij de Action ook van die dingen hebben.....

    Anders inderdaad gaan investeren in het echte spul of de top set van Logitech.... die ook niet onaardig klinkt.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    hoi de scartbreakoutdie heb ik hier nog wel liggen,bedankt voor de tip..

    grt m

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •