De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters Inc nl-slipcover

    Zo om en nabij vandaag zou de nieuwe versie van monsters inf in de winkel moeten liggen. Zelf heb ik de eerste versie, waar destijds geen slipcover bij zat. Ik zou graag de slipcover erbij willen hebben. Mocht je er geen belang bij hebben en wel de film kopen, laat het dan even weten. Ik zou vragen de slipcover willen

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Zo om en nabij vandaag zou de nieuwe versie van monsters inf in de winkel moeten liggen. Zelf heb ik de eerste versie, waar destijds geen slipcover bij zat. Ik zou graag de slipcover erbij willen hebben. Mocht je er geen belang bij hebben en wel de film kopen, laat het dan even weten. Ik zou vragen de slipcover willen
    Volgens mij zal deze slipcover voor een dikke keepcase zijn en volgens mij was de eerste versie van monster en co een slimcase.

  3. #3

    Standaard

    Ik neem aan dat, net zoals Ralph en nemo, de 3D versie een dikke hoes heeft. Er zou echter ook een nieuwe single-disc uitgave van de 2d versie zijn. Ik neem toch aan dat een slimcase heeft? De vorige versie geeft een bonus disc die er in deze versie niet meer bij zit. Vandaar

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik neem aan dat, net zoals Ralph en nemo, de 3D versie een dikke hoes heeft. Er zou echter ook een nieuwe single-disc uitgave van de 2d versie zijn. Ik neem toch aan dat een slimcase heeft? De vorige versie geeft een bonus disc die er in deze versie niet meer bij zit. Vandaar
    Monsters en Co zal alleen opnieuw in 3D uitgebracht worden. Verschil met Ralph en Nemo is dat die twee titels nog niet eerder waren uitgebracht op Blu-ray; de huidige 2D versie vereist dus geen re-release.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Dat klopt, die vereist hij niet, maar is er toch gekomen

  6. #6

    Standaard

    Zag 'm vandaag bij de Blokker liggen; je had helemaal gelijk
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •