De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Man of Steel 2

  1. #1

    Standaard Man of Steel 2

    Warner Bros wil snel beginnen aan Man of Steel sequel

    Alhoewel Man of Steel nog niet eens in de bioscopen te zien is, komen er berichten naar buiten dat Warner Bros. al begonnen is met het voorbereiden van een sequel. Zack Snyder zal terugkeren als regisseur en David Goyer zal opnieuw het script schrijven, maar producent Christopher Nolan heeft nog niet toegezegd.
    Vanaf 20 juni in de bioscoop, volgt de nieuwe Superman film de op de planeet Krypton geboren Kal-El die op jonge leeftijd door zijn biologische ouders naar de aarde wordt gestuurd. Op de aarde wordt Kal-El geadopteerd door Jonathan en Martha Kent en neemt daarbij een nieuwe naam aan, Clark Kent. Naarmate Clark ouder wordt, komt hij tot de ontdekking dat hij superkrachten heeft. Wanneer de aarde vervolgens bedreigd wordt door een buitenaards ras, wat later zijn eigen ras blijkt te zijn, besluit Clark om zijn superkrachten te gebruiken om de aarde te beschermen. Om zichzelf en zijn omgeving te beschermen doet hij dit onder een nieuwe identiteit genaamd Superman
    Hoofdrollen zijn er voor: Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Kevin Costner, Diane Lane, Laurence Fishburne, Antje Traue, Ayelet Zurer, Christopher Meloni, Russell Crowe, Michael Kelly, Harry Lennix en Richard Schiff.
    Krijgen wij nu ook een Man of Steel trilogy...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Prima, maar dan moet het eerste deel natuurlijk wel de moeite waard zijn. Eerst afwachten.........

  3. #3

    Standaard

    SciFiNow Magazine says "Zack Snyder’s Superman reboot Man of Steel is everything you hoped it would be" and gives it 4 out of 5 stars.
    Movies.com, Jeffrey Taylor, gives Man of Steel a 10 out of 10
    Ik denk dat je daarover geen zorgen hoeft te maken

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Niet alle reviews zijn zo positief dus ik blijf sceptisch. Zeker na de teleurstelling van The Dark Knight Rises..........

  5. #5

    Standaard

    Er verschijnen inderdaad ook veel reviews waarin teleurstelling de plak zwaait. Anderzijds ... de énige die een indicatie kan geven over hoe je je al dan niet zal voelen tegenover een bepaalde film is ... you.

  6. #6

    Standaard

    TDKR was helemaal geen slechte film. Alleen moeten mensen zich niet zo laten hypen. Natuurlijk is het logisch dat je wat verwacht na TDK. Maar eigenlijk kon je al op je vingers na tellen dat die film niet zo gemakkelijk overtroffen kon worden. Je moet een film nooit al van te voren beoordelen, tenzij je zelf al dingen gezien hebt die je absoluut niet bevallen. Reviews zijn wat dat betreft dus niets waard. Je kunt zelf wel bepalen wat je van een film vindt. Bovendien: wie schrijft die dingen en vanuit welke achtergrond. Misschien is het wel de zoveelste fanboy die er niet tegen kan dat Marlon Brandon 's rol nu van Russell Crowe is of die begint te zeuren dat het supermandeuntje er niet in zit oid.

    Ik ben zelf helemaal niet zo'n superman fan (vind het maar een saaie superheld). Maar het lijkt er in de trailer op dat Superman eens serieus wordt uitgedaagd in een film. En dat ontbrak in elke supermanfilm tot nu toe. Hoop danook niet dat zn tegenstanders ineens weer zomaar uit het niets over een stuk kryptoniet struikelen en dat gebruiken om hem te bestrijden. Dat verhaal kennen we nu wel.

    Wat ik wel wil zeggen is dit:
    Je hebt Nolan als producer. Dan moet het dus qua verhaal enz. wel goed zitten, al is het moeilijk een spannend verhaal voor superman neer te zetten aangezien hij vaak gewoonweg te machtig is en mensen er vanuit gaan dat hem niets gebeuren kan.
    En je hebt Snyder aan het roer als regisseur. En das natuurlijk een meester in de visuele effecten. Dus ook dat moet goed komen.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 12-06-2013 om 10:39

  7. #7

    Standaard

    Wel grappig dat al deze comments worden geplaatst in het topic over het vervolg en niet van deel 1...

  8. #8

    Standaard

    Niet alle reviews zijn zo positief dus ik blijf sceptisch. Zeker na de teleurstelling van The Dark Knight Rises..........
    Die zullen er vast ook wel zijn, ik ben ze zelf nog niet tegen gekomen...

    Superherohype geeft de film een 8.

    Man of Steel is great. It takes stories that we all thought we knew and looks at them through a different prism, creating a solid superhero story that stands apart from all of the others. Though the acting is solid all around, many of the characters don't naturally fit in, but when the film offers amazing fights and comic book levels of destruction, most fans won't mind that at all.

    Rating: 8 / 10

    Er verschijnen inderdaad ook veel reviews waarin teleurstelling de plak zwaait. Anderzijds ... de énige die een indicatie kan geven over hoe je je al dan niet zal voelen tegenover een bepaalde film is ... you
    Klopt helemaal..ook mijn verwachtingen kunnen tegenvallen...alhoewel ik dat betwijfel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Eerst maar wat zien van deze film, voor ik kritiek geef
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #10

    Standaard

    Volgens jaar al een nieuw deel?
    Though Man of Steel has only been in theaters for a few days, that hasn't stopped people from discussing the future of the DC Universe on film. Writer David Goyer has spoken multipletimes already about what the future could hold for the characters.

    Now, in speaking with The Wall Street Journal, Warner's president of domestic distribution Dan Fellman had this to say about the future: "It's more than just a franchise for us, it really opens up the door to do combinations of the DC Comics characters. We can build them up like Marvel did and benefit from the history of DC."

    Though it was reported last week that a Man of Steel sequel is in the works, this latest report claims the sequel is being fast-tracked to accommodate a 2014 release date. Furthermore, "knowledgeable people close to the studio" also told the WSJ that a "Justice League"film could come out "as soon as 2015." This is all of course speculation until confirmed by the studio and it all seems a little too fastgiven the pace for Man of Steel's production.

    What do you think about all of this? Is 2014 too soon for a Man of Steel sequel? Sound off below!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Volgens jaar al een nieuw deel?
    Ik ken de bron van dit artikel niet, maar wat denk je zelf? Lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk, of niet? Dergelijke films hebben lange tijd nodig voor pre-productie, opnames en post-productie. Tel maar op minstens twee jaar -en dat zou al snel zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Ik ken de bron van dit artikel niet, maar wat denk je zelf? Lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk, of niet?
    Bron is Comingsoon, deel 2 heeft al groenlicht en als Goyer al aan het schrijven is, kan het best wel eind volgend jaar uitkomen. Ze willen Justice League in 2015 uitbrengen, dus dan zou MOS 2 hoogstwaarschijnlijk een ingangspunt hiervoor zijn.. Aan de ene kant ook logisch als the Avengers 2 in 2015 uitkomt..dus zo onwaarschijnlijk zou het niet eens kunnen zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bron is Comingsoon, deel 2 heeft al groenlicht en als Goyer al aan het schrijven is, kan het best wel eind volgend jaar uitkomen. Ze willen Justice League in 2015 uitbrengen, dus dan zou MOS 2 hoogstwaarschijnlijk een ingangspunt hiervoor zijn.. Aan de ene kant ook logisch als the Avengers 2 in 2015 uitkomt..dus zo onwaarschijnlijk zou het niet eens kunnen zijn.
    Maar het artikel noemt nou net geen bron voor die opmerking dat de film volgend jaar zou moeten uitkomen. Het wordt als gerucht genoemd, maar verder niet onderbouwd. Bovendien staat op comingsoon een artikel van een paar dagen geleden een artikel waarin gezegd wordt dat Goyer zal terugkeren als schrijver. Wat impliceert dat het script nog geschreven moet worden. Wat een release volgend jaar nog onwaarschijnlijker maakt. En de deelname van Nolan was vorige week volgens hetzelfde artikel op comingsoon ook nog onzeker.
    In aanvulling daarop -en op wat in m'n vorige post staat- lijkt me dit een typische zomerfilm. Een release later in het jaar ligt niet voor de hand.

    Onmogelijk is het strikt genomen niet, maar waarschijnlijk is het zeker ook niet.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •