Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet eigenlijk niet beter dan dat dit bij de bioscoopervaring hoort. Oké, dat men tegenwoordig geen pauze meer hanteert om je dat extra ijsje te kunnen verkopen ben ik wel erg blij mee, maar die trailers horen wat mij betreft erbij. Stukje nostalgie. Moet er wel bij zeggen dat ik niet heel veel naar de bioscoop ga, dus dan heb je er ook niet veel 'last' van. Reclames mogen van mij wel weg, maar goed, het is ook weer niet dat ze daar de film voor onderbreken en volgens mij levert dat nog het meeste geld op, dus dat gaat nooit gebeuren. Ik denk dat meer mensen de film uitlopen, omdat ze het niks vinden, dan dat ze bij de kassière gaan klagen dat de reclame zo lang duurt. Kan me natuurlijk wel voorstellen dat als je heel vaak gaat het op een gegeven moment irriteert, omdat het in herhaling valt.

    En tja, een bioscoop is natuurlijk een publieke ruimte met mensen waar 90% niet echt geïnteresseerd is in het wel en wee van een ander. Niks menselijkers als dat. Wil je ongestoord een film kijken dan is de bank thuis daar het beste voor. Persoonlijk vind ik het een non-issue... Maar hé, daarom is het persoonlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Zoals ik het zie kunnen de bioscopen misschien meer aandacht besteden aan het tonen van trailers op tv.
    je wilt meer bioscoopbezoekers maar de trailers op tv zijn af en toe zo super kort, dat de gemiddelde kijker absoluut geen indruk of impressie krijgt van een nieuwe film. Een ander voorbeeld zijn de making of van nieuwe films, waarom programmeren ze deze altijd op tijdstippen rond 23:30 uur of 00.00 uur? Dan kijkt geen hond.
    Bij een gemiddelde films & sterren op RLT4 zie ik alleen maar beelden van die mode nicht met z'n lange haar die ligt te zeiken over de jurken v/d filmsterren , ik wil geen jurken zien, ik wil trailers, en echt film nieuws zien.
    En Rene Mioch himself die geilt al bij het woord nederlandse film, die allemaal van het niveau Costa /goeden tijden slechten tijden zijn,

    en dan vragen de bioscoop eigenaren zich af waarom mensen niet naar de bios komen.

    Een goeie trailer kan inderdaad wel eens te lang zijn, maar ik kijk er altijd naar uit voordat een film begint

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •