Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oz, The Great and Powerful (Blu-ray)

    De nederlandse covers zijn er. Zo te zien weer een slipcover. Jammer genoeg met Franse teksten. Hopelijk houdt Disney nu eventjes hun vaste vormgeving aan want vorig jaar waren ze het precies een beetje kwijt. Vanaf 17-07 op bllu-ray. Vindt de 2D cover mooier eigenlijk al is dat blauw nu niet bepaald smaalvol.



    Mochten de plaatsje nog niet zichtbaar zijn > link : http://www.disneyinfo.nl/blu-raydetail.php?film=872
    http://www.disneyinfo.nl/blu-raydetail.php?film=871
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-05-2013 om 18:55

  2. #2

    Standaard

    De Nederlandse covers zijn.... nog niet bekend? Volgens mij bent u nog wat vergeten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De Nederlandse covers zijn.... nog niet bekend? Volgens mij bent u nog wat vergeten.
    Ben "er" vergeten nu aangepast.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben "er" vergeten nu aangepast.
    Ik bedoelde eigenlijk: waar zijn de plaatjes (van de covers)?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk: waar zijn de plaatjes (van de covers)?
    Vreemd toen ik ze had toegevoegd stonden ze er nog ... Heb het nog eens opnieuw gedaan en er een link bijgeplaatst. Zie je ze nu ?

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee, maar wel als ik er rechts-op-klik met de muis en kies voor toon afbeelding in nieuw venster.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nee, maar wel als ik er rechts-op-klik met de muis en kies voor toon afbeelding in nieuw venster.
    Strange... ik zie nu wel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Strange... ik zie nu wel.

    Ik zie niets, enkel 2 grote kaders met in een hoekje een zwart vakje met een X je erin.
    Je kan beter de afbeeldingen verwijderen en gewoon de 2 links behouden, zo gaat het gemakkelijker.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De nederlandse covers zijn er. Zo te zien weer een slipcover. Jammer genoeg met Franse teksten. Hopelijk houdt Disney nu eventjes hun vaste vormgeving aan want vorig jaar waren ze het precies een beetje kwijt. Vanaf 17-07 op bllu-ray. Vindt de 2D cover mooier eigenlijk al is dat blauw nu niet bepaald smaalvol.
    Hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind juist die rode kleur die ze tegenwoordig steeds vaker gebruiken, niet echt passen bij Blu-ray. Associeer ik toch nog steeds met HD-DVD.

  10. #10

    Standaard

    Ben ik de enige die de 3D cover wat leeg en simpel vind? De 2D cover zit idd beter in elkaar.
    Toch zal het voor mij de 3D versie worden die erin komt.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ben ik de enige die de 3D cover wat leeg en simpel vind? De 2D cover zit idd beter in elkaar.
    Toch zal het voor mij de 3D versie worden die erin komt.
    +1

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Test




    En ik zie wel een afbeelding.
    Laatst aangepast door StefaanD : 27-05-2013 om 09:16 Reden: beeld zichtbaar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Test




    En ik zie wel een afbeelding.
    nu ik niet... Haha maar als ik met een citaat wil antwoorden zie ik de afbeelding wel staan.
    Volgens mij is the wicked witch met deze pagina aan het rommelen xd

  14. #14

    Standaard

    Hier niet.

    In ieder geval : Ik wil de 3D-versie met de 2D-cover.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hmm nee dan liever de NL versie.

    Ze hadden beter deze poster gebruikt voor de 3D cover.

  17. #17

    Standaard

    In de States is er behoorlijk wat commotie rond deze uitgave omdat de 3D-versie een bare-bones editie is waar je wel de volle pot dient voor te betalen (normaal krijg je dan 3D-disc + 2D blu en digital copy voor die prijs). En helaas lijkt voor ons hetzelfde lot beschoren: slechts één schijfje en dus volledig zonder enige extra. Wil je supplementen dan dien je de 2D-versie apart bij te kopen. In Frankrijk, Duitsland en UK heb je voor dezelfde prijs wel de twee schijfjes in het doosje maar geen idee of hier ook NLO te vinden is...

  18. #18

    Standaard

    Op de cover van de 3D-versie staat "Blu-ray 3D + 2D Blu-ray". Het lijkt me daarom dat de uitgave uit 2 schijfjes bestaat.

  19. #19

    Standaard

    Volgens onze leverancier krijgen we hier idd een versie met de 2D en 3D samen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens onze leverancier krijgen we hier idd een versie met de 2D en 3D samen.
    Beetje verwarrend, samen suggereert 2d en 3d op éé'n schijf. Maar ik hoop dat je bedoelt 2d en 3d elk op een aparte schijf,
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Beetje verwarrend, samen suggereert 2d en 3d op éé'n schijf. Maar ik hoop dat je bedoelt 2d en 3d elk op een aparte schijf,
    Is niet wat ik suggereer, maar hoe jij het leest Ik bedoel igg een 2D schijf en een 3D schijf.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Deze vind ik erg mooi:

    oz.jpg

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    Deze vind ik erg mooi:

    oz.jpg
    Zou misschien handig zijn als je erbij vermeld waar deze van afkomstig is, en waar bv te bestellen is

  24. #24

    Standaard

    Is toch wel vaker dat ze zeggen 3D + 2D.. neem als voorbeeld: Silent Hill: Revelation.

    Staat op de verpakking 3D + 2D maar is het wel op 1 schijf gezet i.p.v. losse schijfjes.
    Ik vind het niet fijn, maar vaak geen andere keus.

  25. #25

    Standaard

    De verpakking van Oz, The Great and the Powerful 3D is dezelfde verpakking als van Finding Nemo 3D, dus bestaat deze film ook uit 2 blu ray schijven zowel de gewone versie als de 3D versie.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •