Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Angel / Buffy DVD Box

    Ik heb net eens op de site gekeken van FRS bij bovenstaande titels

    Link Angel DVD Box is hier



    Link Buffy DVD Box is hier



    Voor beide season 1 genomen.
    Nou vroeg ik me af of bovenstaande boxen de moeite waard zijn. Dan bedoel ik qua geluid / beeld / extra's e.d.
    Misschien zitten er hier mensen die één van de bovenstaande boxen en hier meer over kunnen vertellen.

    Bvd
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #2

    Standaard

    tja,voor mij bestaat er eigenlijk maar 1 serie die de moeite waard is om te hebben op dvd,nl friends!!

    maar ga maar es op bv amazon kijken,daar kun je zo zien wat de extraatjes zijn,en bv het beeldformaat.

    groeten,niels

  3. #3

    Standaard

    Das een goede tip idd, dat zal ik eens doen

    Weet ook niet of er mensen één van de bovenstaande boxen hebben, maar kan het altijd proberen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #4

    Standaard

    Ik heb enkel de boxen van Buffy op dvd.
    De extra's vind ik eigenlijk wel een beetje tegenvallen; kijkje achter de schermen, interviews, foto's en bij sommige afleveringen heb je commentaar van de regisseur.
    Het is dat Buffy een van mijn favoriete serie is, want anders had ik ze dus echt nooit gekocht.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zummie
    Ik heb enkel de boxen van Buffy op dvd.
    De extra's vind ik eigenlijk wel een beetje tegenvallen; kijkje achter de schermen, interviews, foto's en bij sommige afleveringen heb je commentaar van de regisseur.
    Het is dat Buffy een van mijn favoriete serie is, want anders had ik ze dus echt nooit gekocht.
    En het geluid / beeld, hoe zit het daarmee, afgezien van de tegenvallende specials (geluid / beeld kwaliteit bedoel ik dan)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #6

    Standaard Buffy/Angel addict

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Weet ook niet of er mensen één van de bovenstaande boxen hebben, maar kan het altijd proberen
    Ik heb alle boxen die te krijgen zijn van Buffy/Angel (R2 versies). Zijn ze de moeite waard? Zeker weten, gezien deze 2 series veel beter zijn dan Friends (maar das appels met peren vergelijken en nee Friends is niet mijn serie).

    Een zeer korte omschrijving, echter niet objectief

    Beeld van Buffy. Is in 1.33:1 (orginele formaat), maar een beetje korrelig in de donkere scenes. Buffy speelt veel in het donker af (er zijn niet zoveel vampieren overdag). Enfin de schuld ligt aan de bronmateriaal, want Seizoen 1 en 2 waren op 16 mm opgenomen. Geluid is in DD 2.0, geen DD 5.1 remix. Voldoet aardig. Extra's zijn er ook, hetzij te weinig voor Buffy fans maar voldoet als toetje. Het gaat om de serie. Echter audiocommentaar van Joss Whedon is een must om te luisteren. Die vent is echt grappig

    Oh ja de 1e seizoen wordt geleverd in een "kruisverpakking" (denk aan The Omen).

    Van Angel kan ik het volgende zeggen. Misschien dat je het nog niet wist, maar de spin-off serie Angel begint eigenlijk tijdens Buffy seizoen 4 (gelijke tijdlijn, vergelijkbaar met ST: TNG en DS9). Het beeld van Angel is goed, maar jammer genboeg in 1.33:1, terwijl het orginele beeldformaat 1.78:1 moet zijn. Maar het schijnt dat er geen widescreen DLT master versies te zijn dus ik betwijfel of zelfs de R1 versie een widescreen wordt. Maar goed. Geluid is in DD 2.0 voldoet ook aardig. Ook de extra's, meer was beter geweest.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Kijk, dat is een uitleg waar ik wat mee kan, hartstikke bedankt Marco
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Kijk, dat is een uitleg waar ik wat mee kan, hartstikke bedankt Marco
    Geen probleem hoor.

    Oh ja nog even dit. Angel is een UK import. Dat is geen ramp (behalve de prijs, aangezien het import is). Het 1e seizoen is Nederlands ondertitled. Tevens is Angel uncut, dus er is NIKS in geknipt.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #9

    Standaard

    Gaaf dat ze UNCUT zijn, nogmaals dank voor de info
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #10

    Standaard

    Uncut.. betekend dat dat je meer ziet dan op tv of hetzelfde?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin_G
    Uncut.. betekend dat dat je meer ziet dan op tv of hetzelfde?
    Uncut houdt in dat er in de film/serie geen scenes/beelden uitgehaald zijn.

  12. #12

    Standaard

    ik wil alle Buffy boxen (heb alleen S1) en de Angel box... helaas vind ik ze nogal duur

  13. #13

    Standaard

    Ik heb zelf alleen de S4 box van Buffy Wil de anderen ook nog kopen, Angel boxen ook.

    Weet iemand wanneer S5 van Buffy uitkomt? Die vond ik best goed

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  14. #14

    Standaard

    S5 van Buffy komt in de UK uit op 28-10 (nu dus...). zie bv. www.play.com

    In Nederland zou S5 op 28-11 uit moeten komen.....
    "Time for power draw near."

  15. #15

    Standaard

    seizoen 4 van Buffy is in de uk uitgekomen in de widescreen versie, dit dus in tegenstelling tot de Nederlands/Franse versie die in fullscreen is. Dit is o.a. de reden dat ik de uk versie heb gekocht. Plus dat hij daar minimaal 15 euro goedkoper is natuurlijk. (Blijf nederlander natuurlijk)

    Ik heb alle 4 seizoenen op DVD en ben nu aan het sparen voor seizoen 5 en 6, die begin volgend jaar uitkomt.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  16. #16

    Standaard

    Seizoen 1 is wel de moeite waard. Dit seizoen moet je gewoon de nederlandse versie kopen want in de uk versie is geknipt.
    Voor de rest zijn deze versies hetzelfde volgens mij.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  17. #17

    Standaard

    Wil je meer weten over Buffy en Angel, kan ik je de volgende site aanbevelen http://www.bbc.co.uk/cult/buffy/ Dit is een zeer informatieve site waar je onder andere informatie kunt vinden over toekomstige DVD releases.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    seizoen 4 van Buffy is in de uk uitgekomen in de widescreen versie, dit dus in tegenstelling tot de Nederlands/Franse versie die in fullscreen is. Dit is o.a. de reden dat ik de uk versie heb gekocht. Plus dat hij daar minimaal 15 euro goedkoper is natuurlijk. (Blijf nederlander natuurlijk)

    Ik heb alle 4 seizoenen op DVD en ben nu aan het sparen voor seizoen 5 en 6, die begin volgend jaar uitkomt.
    Staat op de NL/franse doos ja maar hij is toch echt widescreen
    StarTrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    Seizoen 1 is wel de moeite waard. Dit seizoen moet je gewoon de nederlandse versie kopen want in de uk versie is geknipt.
    Voor de rest zijn deze versies hetzelfde volgens mij.
    Ik weet echt niet waar je die info vandaan haalt. Maar hier klopt geen ene bal van wat je schrijft. Dat je het nog steeds niet door hebt dat de 4e seizoen van de NL versie ook 1.78:1 anamorphic widescreen is, kan ik me nog voorstellen Maar wat je nu schrijft is echt onzin.

    Seizoen 1 uit de UK is 100% gelijk aan de NL versie. Sterker nog de UK versie is ook NL ondertiteld. Diegene die je wel moet vermijden is Seizoen 3 uit de U.K. De aflevering Dead Man's Party (op de 1e disc) is in de U.K. versie geknipt. Weliswaar maar voor 8 seconden, maar de BBFC hoort met zijn/haar vingers ervanaf te blijven.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Edit

    Seizoen 1 uit de UK is 100% gelijk aan de NL versie. Sterker nog de UK versie is ook NL ondertiteld. Diegene die je wel moet vermijden is Seizoen 3 uit de U.K. De aflevering Dead Man's Party (op de 1e disc) is in de U.K. versie geknipt. Weliswaar maar voor 8 seconden, maar de BBFC hoort met zijn/haar vingers ervanaf te blijven.
    Zijn de andere seizoenen van Buffy van de UK versies (2,3 en 4), ook NL ondertiteld
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    *zat met verbazing te lezen..wat een onzin wordt hier uitgrkraamd*
    Marco is zoon beetje de enige die weet waar die het overheeft..
    Je kunt Buffy season 5 trouwens al preorderen bij van leest voor 99.99euro..
    Greatz
    you can't have old sushi laying around..ugh

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BuffyLover
    *zat met verbazing te lezen..wat een onzin wordt hier uitgrkraamd*
    Marco is zoon beetje de enige die weet waar die het overheeft..
    Je kunt Buffy season 5 trouwens al preorderen bij van leest voor 99.99euro..
    Greatz
    Sorry, zat idd fout met de gecensureerde versie, was idd seizoen 3. Zal in het vervolg zorgvuldiger met informatie omspringen.
    Dat seizoen 4 in widescreen is, is voor mij idd nieuwe informatie.
    Had waarschijnlijk toch de uk versie gekocht omdat die op dat moment gewoon het goedkoopste was.
    Seizoen 5 is al te koop in de uk. seizoen 6 uk komt 14-04-2003 uit.

    De uk versie seizoen 4 is niet nl. ondertiteld. Waarschijnlijk seizoen 5 ook niet maar heb dat nog niet gevonden.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  23. #23

    Standaard

    Dat van dat seizoen 4 niet widscreeen was in de benelux was een coverfout, gelukkig was het niet zo erg als bij de seizoen 3 box(daar klopte bijna niks van)
    Ik wacht wel tot de box in NL uitkomt, ik weet eigenlijk niet waarom..() en uk dvd's hebben alyijd dat iri leefstijdstekentje pontivikaal op het doosje/box staan en daar erger ik me kapot aan...
    De extra's van seizoen 5 lijken mij erg belovend..
    you can't have old sushi laying around..ugh

  24. #24

    Standaard

    Heb sinds gisteren eindelijk ook een Buffy Season en wel Season 1 NL uitvoering, De box zelf vind ik echt zeer mooi gemaakt ook de menu's en extra's zien er goed uit, de beeldskwaliteit kon verschillen zoals ik hierboven al las en daar kwam ik zelf ook achter, heb nog maar 1 aflevering gekeken, de eerste maar die verschilde inderdaad ook van slecht naar beter naar bijna goed.
    Al met al ben ik toch blij dat ik eindelijk mijn eerste box heb, zo kan ik Buffy blijven herhalen op mijn eigen tijdstippen en zonder reclame
    StarTrader

  25. #25

    Standaard

    Als ik het allemaal zo lees lijkt het mij de aanschaf waard
    Nog ff doorsparen en de eerste box komt in het bezig.

    Mensen: Hartelijk dank voor alle reacties, super
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •