Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Kan me nog herinneren STARCRASH 1978 met Marjoe Gortner dat was zon afknapper na Star Wars.
    Enigste film in mijn leven waar ik halverwege de zaal verliet
    De acteur vond/vind ik wel goed maar de film zal wel te low budget zijn geweest.
    http://www.imdb.com/title/tt0079946/
    speelde ook bij rolletjein in Earthquake als soldaat
    en in When You Comin Back Red Ryder? (utube)
    http://www.imdb.com/title/tt0080129/

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat is tegenwoordig lastig voor dergelijke "grote" acteurs, die kunnen bijna niet meer voor een wat kleiner project kiezen zonder dat de halve zaal leeg loopt. Deze film inderdaad, maar bijvoorbeeld ook The Tree of Life. Of Clooney in The American. Zijn volgens mij genoeg mensen die puur naar een film gaan op basis van het feit dat er een grote naam in zit zonder dat ze zich echt verdiepen in het verhaal. Ik ben zelf aan de ene kant blij dat je deze films om een groot scherm kan zien, aan de andere kant is het wel fijn om ze in een rustige zaal te zien en dat is dan vaak wel weer een probleem.
    Het heeft echt niets te maken met "grote" acteurs. Ik heb heel veel films die geen "grote" acteurs hebben, die voor mij wel goed zijn. Maar de 2 genoemde titels zijn voor mij persoonlijk niet goed. Een film is in de eerste plaats entertainment en op dat gebied falen beide films voor mij persoonlijk. En ik heb ook films waar "grote" acteurs in meespelen, maar die een veel kleiner budget hebben, wat jij noemt, kleinere projecten die ik echt heel goed vind. Maar het is en blijft natuurlijk allemaal heel persoonlijk. Voor de één is het goed en voor de ander niet, daarom dat we ook zoveel keuze hebben hé.

  3. #28

    Standaard

    De meest overrated film blijf ik Pulp Fiction vinden. Het is niet dat het de aller slechste film is die ik ooit gezien heb, maar wat mensen in die film zien heb ik nooit begrepen.
    Verder vind ik de volgende films echt heel slecht : Tropical Thunder, Red Riding Hood, Donkey Punsh.... en nog veel meer.

  4. #29

    Standaard

    poe.moeilijke keus.er zijn echt veeeeeel slechte films.

  5. #30

    Standaard

    Ruim 40 jaar geleden VD uit 1972 met Kees Brusse en Sonja Barend.

  6. #31
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Home Alone 3!
    So true! En Spider-Man 3...

  7. #32

    Standaard

    Slechtste film, dat is een lastige keuze. Slechtse filmjaar kan ik zo wel vertellen, dat is 2012 voor mij.
    Maar ik denk dat dit Alles is Familie moet zijn. Toen de film werd onderbroken voor pauze had ik het gevoel dat ik al 2 uur lang in de zaal zat.
    Echt waar, die film kon me totaal niet raken. Ik vond dit echt de allerslechtse film ooit die ik in de bioscoop heb gezien.
    En dat wil wat zeggen, want Prometheus heb ik ook gezien. The Dark Knight Rises vond ik waardeloos, om maar te zwijgen over Skyfall.
    Alleen bij Alles is Familie zou ik graag het geld voor m'n bioscoopkaartje terug willen hebben (als die mogelijkheid er was).
    Die drie andere genoemde films hadden op z'n minst nog een leuke scène hier en daar.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  8. #33

    Standaard

    Je bedoelt dan het slechtste filmjaar qua blockbusters of iets dergelijks?
    We hebben hier weleens een discussie gehad, waarbij jij aan het begin van dit jaar 15 films uit 2012 had gezien. Daar zullen best wel wat bijgekomen zijn, maar niet zoveel gok ik.
    Dan is het wel een smalle basis voor zo'n uitspraak. En ja, ik heb gezien dat je 'voor mij' uit gepost .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt dan het slechtste filmjaar qua blockbusters of iets dergelijks?
    We hebben hier weleens een discussie gehad, waarbij jij aan het begin van dit jaar 15 films uit 2012 had gezien. Daar zullen best wel wat bijgekomen zijn, maar niet zoveel gok ik.
    Dan is het wel een smalle basis voor zo'n uitspraak. En ja, ik heb gezien dat je 'voor mij' uit gepost .
    Ik bedoel hier puur de films die ik in de bioscoop heb gezien. En ik heb echt veel meer films gezien dan die 15 stuks, hoor.
    Maar wat bedoel je eigenlijk met: ik heb gezien dat je 'voor mij' uit gepost
    Laatst aangepast door HBx2000 : 03-06-2013 om 20:53
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #35

    Standaard

    ja ik weet het.

    Skyfall is de slechtste film die ik in de bios heb gezien.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Ik bedoel hier puur de films die ik in de bioscoop heb gezien. En ik heb echt veel meer films gezien dan die 15 stuks, hoor.
    Maar wat bedoel je eigenlijk met: ik heb gezien dat je 'voor mij' uit gepost
    Het moest zijn 'voor mij' hebt gepost, waarmee ik bedoelde dat het natuurlijk jouw mening is en blijft.
    Aangezien het ander topic niet slechts bioscoopfilms betreft, ging ik er vanuit dat het een totaal lijst was. Dan ben ik toch benieuwd hoeveel je er hebt gezien. Misschien kun je het andere topic aanvullen?

    Ik ben zelf van mening dat een slecht filmjaar niet echt bestaat; dan heb je simpelweg niet de goede films gezien .
    Maar goed, ik dwaal zo redelijk af.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Ik bedoel hier puur de films die ik in de bioscoop heb gezien. En ik heb echt veel meer films gezien dan die 15 stuks, hoor.
    Maar wat bedoel je eigenlijk met: ik heb gezien dat je 'voor mij' uit gepost
    Het moest zijn 'voor mij' hebt gepost, waarmee ik bedoelde dat het natuurlijk jouw mening is en blijft.
    Aangezien het ander topic niet slechts bioscoopfilms betreft, ging ik er vanuit dat het een totaal lijst was. Dan ben ik toch benieuwd hoeveel je er hebt gezien. Misschien kun je het andere topic aanvullen?

    Ik ben zelf van mening dat een slecht filmjaar niet echt bestaat; dan heb je simpelweg niet de goede films gezien .
    Maar goed, ik dwaal zo redelijk af.

  13. #38

    Standaard

    Dirty Dancing: Havana Nights (sneak preview).

  14. #39

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •