De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Into Darkness

    Zonder releasedatum maar wel met een prijs te pre-orderen bij amazon .

    Ik gok dat ze met de prijs aan de veilige kant zijn gaan zitten i,v,m, de pre-order price guarantee.....

  2. #2

    Standaard

    En de limited editie in de US:



    Daarnaast komt er ook nog:
    - een 3D +2D versie
    - een 2D versie

  3. #3

    Standaard

    De film is hier nog een eens uit en je kunt hem nu al pre-orderen. Krijg nu al gelijk minder zin in de film.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    De film is hier nog een eens uit en je kunt hem nu al pre-orderen. Krijg nu al gelijk minder zin in de film.
    Hoezo??

  5. #5

    Standaard

    Ik gok dat hij een bioscoopbezoek bedoelt, anders is het niet te verklaren ...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik gok dat hij een bioscoopbezoek bedoelt, anders is het niet te verklaren ...

    Yep. Net zoals dlc bij een game aangekondigd voordat er maar een trailer was.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Eindelijk een goede versie van STID!

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=244047
    Tja, maar toch niet de ultieme versie, want de 3D Blu-ray van Star Trek: Into Darkness ontbreekt vreemd genoeg, evenals Nederlandse ondertitels op alle schijven. Alle digitale kopiëen kunnen me verder gestolen worden. Zo'n film kijk je niet op een smartphone of tablet / laptop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    En als het goed is, wordt vandaag mijn exemplaar verzonden van deze beauty. Wel een doubledip voor beide films (waarbij de eerste film zelfs exact dezelfde inhoud heeft als degene die ik al heb), maar die IMAX scenes van Star Trek: Into Darkness zijn voor mij reden genoeg....
    Daarnaast staat de 3D er niet op, dus reden genoeg om die ook gewoon te houden.



    Zie hier de review.

    Ik heb 'm trouwens bij amazon.ca gekocht, dan kwam ik toen (een maand geleden besteld) net onder de douanegrens...hopen dat de douane dat ook ziet.

  10. #10

    Standaard

    Ik hoop eigenlijk dat er een losse versie komt met die IMAX scenes; extra's vind ik niet belangrijk en inderdaad de eerste film is identiek aan de eerdere uitgave. wacht het wel even af, heb toch een enorme kijkachterstand

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En als het goed is, wordt vandaag mijn exemplaar verzonden van deze beauty. Wel een doubledip voor beide films (waarbij de eerste film zelfs exact dezelfde inhoud heeft als degene die ik al heb), maar die IMAX scenes van Star Trek: Into Darkness zijn voor mij reden genoeg....
    Daarnaast staat de 3D er niet op, dus reden genoeg om die ook gewoon te houden.



    Zie hier de review.

    Ik heb 'm trouwens bij amazon.ca gekocht, dan kwam ik toen (een maand geleden besteld) net onder de douanegrens...hopen dat de douane dat ook ziet.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ik hoop eigenlijk dat er een losse versie komt met die IMAX scenes; extra's vind ik niet belangrijk en inderdaad de eerste film is identiek aan de eerdere uitgave. wacht het wel even af, heb toch een enorme kijkachterstand
    Als er 1 serie/film is waar ik wél om de extra's geef, dan is het Star Trek. Ik had (met veel moeite en wat kosten) bijna alle extra's opgesnord die op de retailer-exclusive versies stonden, maar dan nog koop ik deze .
    Inmiddels verstuurd, ik ben zeer benieuwd.

  12. #12

    Standaard

    Gisteren al binnen (anderhalf dag na verzenden!) en natuurlijk gisteravond meteen gekeken.
    Wat een verschil zeg.....er zijn echt veel IMAX scenes en ze hebben de momenten heel goed gekozen. Ik vond de verandering in beeldformaat nooit storend.

    De opening op Nibiru is echt bizar mooi ; de kleuren spatten er al vanaf en dan een 16:9 plaatje op mijn 65 inch......erg indrukwekkend.



    En dat is er nog maar eentje, er zijn er zoveel, bijvoorbeeld als de Enterprise even de spacedock verlaat....prachtig!

    Hij is trouwens regiovrij.

    Hier heb je nog een review, al zou ik persoonlijk niet al vooraf willen weten welke IMAX scenes er zijn, dan kun je je laten verrassen.

  13. #13

    Standaard

    Star Trek The Compendium is nu maar $11,99 (exclusief verzenden) bij amazon!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Star Trek The Compendium is nu maar $11,99 (exclusief verzenden) bij amazon!
    Heb deze nog even overwogen, maar die paar nieuwe extra's en enkele ingevoegde IMAX-scenes konden mij niet overtuigen om deze film nogmaals aan te schaffen, ondanks de lage prijs en het ontbreken van Nederlandse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Het zijn wel wat meer dan "enkele" IMAX scenes hoor Marcel, en ikzelf vind het echt een groot verschil t.o.v. de reguliere uitgave. En in die 'paar extra's' zit bijvoorbeeld de prachtige Enhanced Commentary, welk een must is.
    Maar goed, de prijs is alweer gewoon $20, dus het zou toch te laat zijn .

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de Compendium-uitgave wel aangaschaft voor $ 11,99 en hij is inmiddels onderweg. Naast de gewone commentary, enhanced commentary en de IMAX-scènes ook nog eens ruim anderhalf uur aan extra's die niet op de Nederlandse uitgave staan. Hopelijk hebben ze 'm wel in een kartonnen verpakking verzonden i.p.v. een bubbeltjesenvelop.

  17. #17

    Standaard

    Deze release voor dat geld is zeker de moeite waard.

    Het hoesje is uniek in zijn soort en de enhanced commentary van bijna 3 uur plus al die amdere extra extras en de IMAX scenes zijn meer dan genoeg om de eerste film er nog eens bij te kopen.

    ik heb deze al geruime tijd liggen terwijl ik de eerste film al had in mijn bezit. Geen moment spijt van gehad.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •