Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ga het nu eens proberen, benieuwd of het lukt

  2. #27

    Standaard

    Eitje een maand niks kopen Net een huis gekocht dus geld gaat komende half jaar wel ergens anders aan op

  3. #28

    Standaard

    Juni zou wel eens zo´n maand kunnen worden, volgens mij komt er voor mij niet iets interessants uit. Juli wordt daarentegen weer een hele dure maand!
    I Love My Sci-Fi

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Dit lukt me dus nooit.
    Normaal is zaterdag aankoopdag en vandaag ben ik eens niet naar een MM geweest.
    Dus geen aanwinsten deze week en dat geeft eigenlijk een raar gevoel.
    Is dit nu echt wat ze afkickverschijnselen noemen.
    Volgende week toch maar weer de schade inhalen.

  6. #31

    Standaard

    Lukt me vrij makkelijk tegenwoordig.

  7. #32

    Standaard

    Nog 4 dagen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Lukt me vrij makkelijk tegenwoordig.
    +1 idem.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit lukt me dus nooit.
    Normaal is zaterdag aankoopdag en vandaag ben ik eens niet naar een MM geweest.
    Dus geen aanwinsten deze week en dat geeft eigenlijk een raar gevoel.
    Is dit nu echt wat ze afkickverschijnselen noemen.
    Volgende week toch maar weer de schade inhalen.
    Dus jij koopt alleen maar in (fysieke) winkels? Bij ons zijn haast geen winkels meer te vinden waar je Blu-rays en DVD's kunt kopen. Daarom koop ik steeds vaker via het internet, hoe ongezellig dat ook is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus jij koopt alleen maar in (fysieke) winkels? Bij ons zijn haast geen winkels meer te vinden waar je Blu-rays en DVD's kunt kopen. Daarom koop ik steeds vaker via het internet, hoe ongezellig dat ook is.
    Ik koop ook online hoor zowel bij de Amazons als bij Bol.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb het tussen half september en half oktober een maand vol gehouden (week of vijf, zes denk ik). Toen kwamen X-men en Edge of tomorrow. Maar dat is niet erg, ben momenteel wel veel kritischer dan voorheen. Ook mijn collectie is al behoorlijk fors en ook ik heb titels waarvan ik achteraf spijt heb.

    Ik koop een film als ik 'm echt graag wil hebben, niet omdat ie aardig is en maar vijf euro kost. Die ga ik toch nooit bekijken
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  12. #37

    Standaard

    Momenteel al sinds 2 juli niets meer gekocht. Dit vooral omdat mijn kijkachterstand teveel was opgelopen ik die eerst wou laten zakken eer ik weer wat nieuws koop.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •