Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 126 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ook hier geldt: die ABC studios on demand heb ik echt niets aan ......ik wil de blu-ray van seizoen 3!

    Seizoen 1 (en 2 dacht ik) stonden eerst op netflix; daar zijn ze nu dus weg. Waarom zet ABC on demand niet meteen seizoen 3 erbij?

    Seizoen 4 begint al over twee weken trouwens...

  2. #77

    Standaard

    Ondertussen zijn we al twee delen van seizoen 4 verder en het is een aardig begin. De nieuwe Ghostrider, ik geef toe, is wel even wennen. Geen motor maar een auto? Ok. Veel screentime voor Daisy zoals verwacht. De nieuwe director is wel een aanwinst tot nu toe, wordt met veel charisma gespeeld. .

  3. #78

    Standaard

    Seizoen 3 komt toch uit op blu-ray!

    Prijs gaat nog wel omlaag, meteen in de pre-order gezet .

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 3 komt toch uit op blu-ray!

    Prijs gaat nog wel omlaag, meteen in de pre-order gezet .
    Gelukkig! Zat ook wel in de verwachting met alle andere MCU series die de laatste tijd aangekondigd werden. Post jij op blu-ray.com onder roguejp?

    Ik zou trouwens in de beschrijving "captivating bonus features", dus weer extra's!
    Laatst aangepast door tmvde : 25-10-2016 om 21:35

  5. #80
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yeeeh...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig! Zat ook wel in de verwachting met alle andere MCU series die de laatste tijd aangekondigd werden. Post jij op blu-ray.com onder roguejp?

    Ik zou trouwens in de beschrijving "captivating bonus features", dus weer extra's!
    Die extra's zullen wel weer een blooperfilmpje van een paar minuten zijn . Maar dat geeft niet, voor mij is het Declassified book al een hele goede extra hoor.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 3 komt toch uit op blu-ray!

    Prijs gaat nog wel omlaag, meteen in de pre-order gezet .
    Prijs op Amazon UK is nu gedaald van £ 34,99 naar £ 29,99.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Prijs op Amazon UK is nu gedaald van £ 34,99 naar £ 29,99.
    Pre-order prijs zal wel automatisch aangepast worden door amazon, dus ik zie het wel .

  9. #84

    Standaard

    Seizoen 4 kan wat mij betreft niet snel genoeg op blu-ray verschijnen. Gisteren was de laatste aflevering en wat ik er van lees is het seizoen zeer positief ontvangen.

    http://collider.com/agents-of-shield...ap-worlds-end/

    Seizoen 5 komt in de VS overigens na de 8 afleveringen van Inhumans en verhuist naar de vrijdag.

  10. #85

    Standaard

    Ik was na een paar delen gestopt. Zeker niet omdat het slecht was, maar het wekelijks 1 deel kijken bevalt mij echt niet meer. Straks bij GoT zal ik wel moeten om spoilers te vermijden, of bij series met losse verhaallijnen is het niet erg, maar anders stel ik het wel uit tot een seizoen compleet is.
    Even nog een paar andere series afkijken, wellicht kijk ik deze toch nog voordat de blu-ray uitkomt .

  11. #86

    Standaard

    Nou, ik heb seizoen 4 nu geheel bekeken en ik denk dat dit het beste seizoen tot nu toe is, zeker qua verhaal.

    De verschillende verhaallijnen lopen allemaal lekker vlot, zijn ook alle even boeiend en vallen mooi in elkaar. Nieuwe karakters worden op een goede manier geïntroduceerd en zijn (op een enkeling na) geslaagd. Zeker Ghostrider en Aida zijn sterk, en worden ook voldoende uitgediept en ontwikkeld.
    In het geheel heeft het seizoen een goede mix tussen actie, humor en drama.

    Van de bekende cast is er eigenlijk niemand die teleurstelt (met May als beste), al zal ik nooit echt een fan van Mack worden. Ook hier zie je dat de karakters zich steeds meer ontwikkelen.

    Er zijn ook nog een paar enorme verrassingen, die ik niet zal noemen, ook niet tussen spoilertags. Die zie je vanzelf, maar ik kan wel zeggen dat ze erg goed werkten. Eéntje was zelfs wellicht het beste tot nu toe in alle seizoenen .
    En dat einde....ik heb al wat ideeën gelezen, en eentje leek mij wel kunnen: S.W.O.R.D.. Dat zou ook mooi samenkomen met de komende Infinty War films .

    Gelukkig is het vijfde seizoen al aangekondigd.

    En kom maar weer op met die blu-ray! Al heb ik die van seizoen 3 ook nog niet bekeken ....zoveel te kijken, zo weinig tijd.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, ik heb seizoen 4 nu geheel bekeken en ik denk dat dit het beste seizoen tot nu toe is, zeker qua verhaal.

    En kom maar weer op met die blu-ray! Al heb ik die van seizoen 3 ook nog niet bekeken ....zoveel te kijken, zo weinig tijd.
    Ik kijk het via blu-ray, dus kan niet wachten op seizoen 4, benieuwd wanneer die verschijnt!

  13. #88

    Standaard

    Zo, seizoen 5 is ondertussen al een aantal weken geleden begonnen en heeft een vliegende start gemaakt.

    Ik heb de eerste 4 delen gezien en het is gelukt om er weer een geheel nieuw tintje aan te geven. Toch wel knap, dat ze het weer zo hebben kunnen vernieuwen en het voelt allemaal nog steeds fris aan. De kwaliteit van seizoen 4 is ook gewoon doorgezet lijkt het, prima. Zelfs Mack maakt nu af en toe een rake opmerking. Cliffhangers van de delen zijn ook erg goed.

    Nu nog hopen dat seizoen 4 ooit nog op blu-ray uitkomt, en dat Disney niet besluit het achter te houden voor hun eigen streaming kanaal.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, seizoen 5 is ondertussen al een aantal weken geleden begonnen en heeft een vliegende start gemaakt.

    Ik heb de eerste 4 delen gezien en het is gelukt om er weer een geheel nieuw tintje aan te geven. Toch wel knap, dat ze het weer zo hebben kunnen vernieuwen en het voelt allemaal nog steeds fris aan. De kwaliteit van seizoen 4 is ook gewoon doorgezet lijkt het, prima. Zelfs Mack maakt nu af en toe een rake opmerking. Cliffhangers van de delen zijn ook erg goed.

    Nu nog hopen dat seizoen 4 ooit nog op blu-ray uitkomt, en dat Disney niet besluit het achter te houden voor hun eigen streaming kanaal.
    Mr Redman op blu-ray.com kan ook niet wachten

    Hoop ook op een release. Denk niet dat het van het streamingskanaal afhangt, wat eerst alleen voor US is en daar is seizoen 3 ook niet verschenen. Release was in het verleden vaak rond het begin van het nieuwe seizoen en dat is in UK nog niet begonnen.
    Laatst aangepast door tmvde : 16-01-2018 om 17:49

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mr Redman op blu-ray.com kan ook niet wachten

    Hoop ook op een release. Denk niet dat het van het streamingskanaal afhangt, wat eerst alleen voor US is en daar is seizoen 3 ook niet verschenen. Release was in het verleden vaak rond het begin van het nieuwe seizoen en dat is in UK nog niet begonnen.
    Haha, die ken ik inderdaad ook.....weinig geduld, die man .
    Je hebt wel een punt dat de release samenhing met het nieuwe seizoen in de UK. De verwachting daarvan is maart, van wat ik heb kunnen vinden, dus dan is het weer even afwachten.

  16. #91

    Standaard

    Duurt wel lang voordat seizoen 4 komt zeg...
    Overigens is dit wel een mooi moment om seizoen 1-3 te kopen. Bij zavvi zijn ze 12,65 euro per stuk en 2 seizoenen voor slechts 18 euro!!
    https://www.zavvi.nl/elysium.search?...ents+of+shield

  17. #92

    Standaard

    En na een maandje rust is seizoen 5 weer begonnen...erg benieuwd naar het verdere verloop.
    Een maandje later is nog geen nieuws van seizoen 4 op blu-ray trouwens. Seizoen 5 is gisteren begonnen in de UK, dus ik hoop dat er nu snel nieuws is.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En na een maandje rust is seizoen 5 weer begonnen...erg benieuwd naar het verdere verloop.
    Een maandje later is nog geen nieuws van seizoen 4 op blu-ray trouwens. Seizoen 5 is gisteren begonnen in de UK, dus ik hoop dat er nu snel nieuws is.
    Seizoen 4 aangekondigd voor Japan (4 juli). https://www.amazon.co.jp/Agents-of-S...g=bluraycom-22

    Volgens iemand op blu-ray.com volgt de UK aankondiging snel, instant pre-order.

    http://forum.blu-ray.com/showthread....2#post14992792

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Kijk momenteel naar de serie op videoland. Tot eind juli 2018 zijn daar de seizoenen 1 - 4 beschikbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #96

    Standaard

    Abonnees van ziggo kunnen seizoen 1-4 ook (gratis) on-demand kijken. Maar ik ben blij dat de blu-ray er toch nog aan komt. Die heeft toch mijn voorkeur.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Abonnees van ziggo kunnen seizoen 1-4 ook (gratis) on-demand kijken. Maar ik ben blij dat de blu-ray er toch nog aan komt. Die heeft toch mijn voorkeur.
    Moet je wel beschikken (net even getest) over het extra pakket Movies & Series, kosten € 6,95 per maand.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Kijk momenteel naar de serie op videoland. Tot eind juli 2018 zijn daar de seizoenen 1 - 4 beschikbaar.
    Erg goed nieuws, meteen in de pre-order gezet. Ziet er weer prachtig uit, die box. Eerlijk gezegd had ik niet meer gedacht dat hij zou komen.

  24. #99

    Standaard

    Hmm... Ik wist niet dat ik iets speciaals had bij ziggo, maar ze hebben dus drie alles-in-1 pakketten waarvan de middelste (die ik heb) ook movies & series bevat en dus ook op het moment agents of shield (al wisselt het aanbod regelmatig).

    Mede door dit soort constructies blijf ik toch de voorkeur voor blu-rays houden; je weet tenminste precies wat je krijgt.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Erg goed nieuws, meteen in de pre-order gezet. Ziet er weer prachtig uit, die box. Eerlijk gezegd had ik niet meer gedacht dat hij zou komen.
    Ik ook bijna, tot ik de Japanse release voorbij zag komen op blu-ray.com.
    Box ziet er goed uit inderdaad, past mooi bij de rest.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •