Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 97 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl is vernieuwd!

    DVD.nl is vernieuwd!

    Lees dit artikel
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Zoo, da's even wennen. Gefeliciteerd met de nieuwe look.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Mooi mannen! Even rondkijken!

  5. #5

    Standaard

    Ziet er heel mooi uit, pluim!

  6. #6

    Exclamation Opmerkingen en bugmeldingen betreft de nieuwe site van DVD.nl

    Even een opmerking: de sorteerfunctie van de traderslist doet het niet (naam, beoordeling, aantal beoordelingen).

    Ik heb net nog een plus gegeven voor een deal, maar ik zie nog geen mogelijkheid dat ik een plus kan claimen als de ander niet reageert, klopt dat?


    Edit: nog even complimenten voor het recensiegedeelte, ziet er erg strak en gelikt uit, zeer mooi!
    Laatst aangepast door rogue : 10-05-2013 om 20:04

  7. #7

    Standaard

    Zal inderdaad even wennen worden, maar ziet er netjes uit, proficiat met de nieuwe site!

  8. #8

    Standaard

    Ben je even een paar uur van de site, heeft alles een nieuwe look . Ik dacht eerst even dat ik de URL verkeerd had ingetypt . Ik ben nu uit nieuwsgierigheid wat aan het rondkijken op de site en ontdek dingen die ik niet kende of was vergeten maar die er waarschijnlijk altijd al in zaten, zoals het artikelen archief.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #9

    Standaard

    Ziet er mooi uit en het lijkt me dat alles wat gemakkelijker en overzichtelijker is. Maar uiteraard is het eerst even wennen, maar puik werk!!!

  10. #10

    Standaard

    BTW Onder Internet Explorer 10 werkt bij mij de enter toets niet bij het intikken van een forumbericht ,... onder Google Chrome wel
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    wowi! Dit is wel een heel strak pakkie voor de nieuwe versie. Idd even wennen, maar het ziet er veel fijner uit om mee te werken. De Enter toets werkt idd niet meer bij IE10 (heb er ook last van). Ook even een kleine opmerking over de inhoudsbalk juist boven Reageer op discussie. Wanneer deze te lang is loopt de tekst doorheen de balk met Welkom,... Je profiel, etc.... Misschien wel handig om de balk met Subforum een lijn lager te zetten dan de Welkom,... balk.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 10-05-2013 om 20:39

  13. #13

    Standaard

    Erg mooi geworden, de oude look was wel gedateerd :P.

  14. #14

    Standaard

    Even wennen idd. Ziet er erg mooi uit. Enige dat ik irritant vind is dat de laatste activiteit bij forums, nieuws etc. maar een stuk of 6 regels zijn. Ik maak daar best veel gebruik van nl. Moet nu steeds weer zoeken naar een discussie.

  15. #15

    Standaard

    Je kunt bovenin ook 'nieuwe berichten' aanklikken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16

    Standaard

    heel nice hoor, ineens wel een hele omschakeling maar het forum was aan vernieuwing toe
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #17

    Standaard

    ziet er heel mooi uit , , heel netjes

  18. #18

    Standaard

    Ziet er erg goed uit

  19. #19

    Standaard

    Wow. Ik dacht even op de verkeerde site te zitten.

  20. #20

    Standaard

    Lekker site-tje hoor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Wow, eindelijk! Ik heb de vorige layout altijd spuug lelijk gevonden. Mijn complimenten dit ziet er echt fantastisch uit!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ziet er goed uit hoor. Hopelijk krijgen jullie door de nieuwe website ook meer titels ter beschikking, en niet alleen van eOne, DutchFilmWorks etc. Maar hopelijk ook van FOX, Paramount & Universal Pictures.

    Suggesties

    -Komt de traderstatus met de sterretjes ook weer terug onder onze namen?
    -Plaatjes verbergen in spoilers zou leuk zijn
    -Script dat grote plaatjes automatisch verkleind worden
    Laatst aangepast door Pieter V : 10-05-2013 om 23:03

  23. #23

    Standaard

    Ja, de traderwaardering in je profiel komt weer terug, maar helaas wordt dat volledig vanaf de nieuwe status opgebouwd
    Dat kon niet worden overgenomen uit het oude systeem. Die waardering kun je wel zien in het Traderoverzicht, maar dus niet in je profiel.

    We zijn hard bezig om weer meer toptitels binnen te krijgen. Dat gaat al weer iets beter (al is het nu even erg rustig). De laatste tijd hebben we meer titels van Universal online gezet dan van eOne, bijvoorbeeld. Maar het lukt helaas niet bij iedereen. Verwacht voorlopig geen FOX titels meer op DVD.nl, want zij stellen voorwaarden aan recensie-exemplaren waar wij niet aan kunnen en willen voldoen.

    We werken nog aan een aantal puntjes die met het forum te maken hebben en het resizen is daar één van. Hoe we plaatjes (en links) kunnen verbergen in spoilers is nog even onduidelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    Top, er is ook een versie voor mobieltjes!!

  25. #25

    Standaard

    Een hele verbetering dit!

    Btw, ik zie nergens meer hoeveel berichten ik heb achtergelaten hier. Komt dat nog?

    En is het niet mogelijk om de minnetjes rood te maken in de traderlijst? Het is nu ietwat onoverzichtelijk.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 11-05-2013 om 01:24

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •