De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Chappie (Neill Blomkamp, 201?)

    Neill Blomkamp blijft zich bezighouden met Science Fiction. Na z'n debuut District 9 en het aanstaande Elysium wordt zijn volgende film een Science Fiction-komedie: Chappie.
    Een ander vast element uit zijn werk keert ook terug: Sharlto Copley is weer prominent in de cast aanwezig; Hij gaat de hoofdrol spelen.

    Verder is op het moment weinig bekend over verhaal, maar het lijkt erop dat de pre-productie op gang komt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Dev Patel is in bespreking voor een van de hoofdrollen. Het artikel waarin dit wordt gemeld bevat ook wat summiere aanwijzingen over het plot; Net als bij District 9 grijpt Blomkamp terug op het verhaal van een korte film die hij ooit heeft gemaakt. In dit geval gaat het om Tetra Vaal. Dat filmpje staat op de pagina waar de bovenstaande link naar verwijst. Het gaat om een nep-reclamespotje voor een robot-politie-eenheid die vooral actief is in sloppenwijken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Na de trailer gezien te hebben viel ik bijna in slaap... Te zoetsappig en de verhaalopbouw die de trailer laat zien boeit me totaal niet. Een pass voor mij op dit moment.

  4. #4

    Standaard

    Chappie trailer.
    https://www.youtube.com/watch?v=OXwichuGW28

    Chappie is de nieuwe film van Neill Blomkamp [Elysium,District 9]

    Ik kijk er naar uit.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Na de trailer gezien te hebben viel ik bijna in slaap... Te zoetsappig en de verhaalopbouw die de trailer laat zien boeit me totaal niet. Een pass voor mij op dit moment.
    Was Wall-E ook niet echt jou ding ?

  6. #6

    Standaard

    Net de trailer bekeken........deze ga ik dus echt niet zien. Vreselijk gewoon.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was Wall-E ook niet echt jou ding ?
    Zeker wel, maar das animatie en de trailer was al veel beter en vernuftiger opgebouw IMO. Daar zat al een premisse in, met deze trailer kan ik echt niks mee.

  8. #8

    Standaard

    Nieuwe trailer, en dit ziet al stukken beter uit dan vorige trailer. De hele 'look & feel doet me denken aan District 9

    http://youtu.be/lyy7y0QOK-0

  9. #9

    Standaard

    Ziet er zeker een stuk beter uit, maar niet echt vernieuwend tov D9.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nieuwe trailer, en dit ziet al stukken beter uit dan vorige trailer. De hele 'look & feel doet me denken aan District 9

    http://youtu.be/lyy7y0QOK-0
    Dacht je nou echt dat heel de film zou gaan zoals in de eerste trailer ? Ze laten zo verschillende elementen van de film zien en dat doen ze wat mij betreft perfect met 2 totaal verschillende trailers.

    Waarom ik de eerste trailer van bv Terminator Genesis al afschrijf is omdat het productie desing al meteen de plank mis slaat om over de rest in de trailer nog maar te zwijgen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-01-2015 om 10:06

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er zeker een stuk beter uit, maar niet echt vernieuwend tov D9.
    Met D9 heeft Blomkamp een stijltje neergezet die je nu in zijn films sterk terug ziet.De manier hoe hij Robots neerzet maar zeker ook het filmen zelf met zijn vaste Camera maat Trent Opaloch.[Heeft ook de laatste Captain America gedaan]

    Wel een heel vet stijltje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-01-2015 om 13:27

  12. #12

    Standaard

    2 nieuwe TV-spots:




  13. #13

    Standaard

    Tv spot nummer 2 is erg gaaf!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Voor de liefhebbers nog 5 nieuwe tv-spots:




  15. #15

  16. #16

    Standaard

    En de laatste:



    Hoe meer ik hier van zie hoe meer ik hier naar uit kijk.

  17. #17

    Standaard

    De trailer ziet er best okee uit. Lijkt ietwat lichtere kost te zijn dan de zware District 9 en Elysium films.

  18. #18

    Standaard

    Net de film gezien in de bios. Had twijfels, op basis van trailer. Dacht, dat wordt een 'kinderfilm', niet dus! Maar wat heeft de film mij - positief - verrast. Prachtig verhaal met toch ook grote emotionele lading, en ja toch het nodige harde geweld. Je raakt echt gehecht aan Chappie. Film krijgt van mij 10 punten!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    LOL Bij bol.com kon je de 3D blu-ray van CHAPPiE bestellen, toch maar even doorgegeven dat CHAPPiE geen 3D film is en dat het de steelbook is en dat hebben ze nu aangepast.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    LOL Bij bol.com kon je de 3D blu-ray van CHAPPiE bestellen, toch maar even doorgegeven dat CHAPPiE geen 3D film is en dat het de steelbook is en dat hebben ze nu aangepast.
    Hij gaat er zeker komen op Blu-ray en wat is die soundtrack gruwelijk man.
    Bedankt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-04-2015 om 07:45

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hij gaat er zeker komen op Blu-ray en wat is die soundtrack gruwelijk man.
    Bedankt.
    Graag gedaan!

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Ik was nou niet helemaal onder de indruk van de film. Wel van Chappie zelf trouwens, zeer knap gemaakt. Het is af en toe wel grappig met alle slang e.d. die door Chappie opgepakt wordt, maar zoals ik her de der gelezen heb kreeg ik geen gevoel bij Chappie.
    Uit mijn hoofd zeker de minste rol van Jackman die een bordkartonnen personage neerzet en Patel kan zo'n rol met zijn ogen dicht spelen.

    Blomkamp moet uitkijken dat hij de dalende lijn niet verder inzet; District 9 was geweldig, Elysium heel aardig en Chappie komt net aan een voldoende.

  24. #24

    Standaard

    Toevallig gisteren gezien, en hij viel me ook wat tegen. Wat betreft de special effects is het uitmuntend, dat blijft NB goed doen. De setting en productie van film doen sterk denken aan D9, en ook dat zit goed. Enige minpunt aan de film vind ik het verhaal en uitwerking, en soms te langdradig. Dit had makkelijk 30 minuten korter kunnen zijn. Ook het gebruik van Weaver en Jackman is erg summier en ondermaats, dat verdienen acteurs met deze status niet.

    Ik ver vertrouwen in hem als regisseur van de nieuwe Alien reeks, zeker met de juiste productie, en goed verhaal plus dito uitwerking.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •