De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oude speakers nieuwe kabels Burn In Nodig?

    IVM een verhuizing heb ik mijn oude B&W speakers opnieuw bekabeld. Is het nu noodzakelijk om een Burn In disc te gebruiken?

  2. #2

    Standaard

    Noodzakelijk zeker niet... Een must? Ook niet denk ik. Ik denk dat je gewoon normaal kunt gaan spelen. Ik heb het inspelen van kabels altijd overrated gevonden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ter aanvulling:
    er is ook een nieuwe receiver in gebruik genomen.

  4. #4

    Standaard

    Inspelen is mijns inziens alleen echt van nut bij speakers omdat die soepel en los moeten worden, en omdat de kast op temperatuur moet komen en moet gaan werken. Bij een receiver of kabels zie ik daar persoonlijk totaal het nut niet van in...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Inspelen is mijns inziens alleen echt van nut bij speakers omdat die soepel en los moeten worden, en omdat de kast op temperatuur moet komen en moet gaan werken. Bij een receiver of kabels zie ik daar persoonlijk totaal het nut niet van in...
    Tenzij je dropveters gebruikt. Die worden nl. warm als je er een beetje vermogen doorheen laat sturen.

    Als je receiver of versterker krachtig genoeg is, de kabels dik genoeg zijn en je ze niet in te krappe legt, hoef je nergens bang voor te zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •