De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Queen Greatest Hits 1 op DVD

    Queen Greatest Hits 1 op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit wordt dus mijn eerste Queen DVD, zit al lang te wachten op een goede release van ze maar deze ziet er goed uit.
    Binnenkort even halen dus
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Hij was zaterdag al te koop bij Rodisc voor 29 Euro.
    De Gratis Platen Zaak had hem nog niet en de Media Markt (Rotterdam) ook nog niet. BIj de MM wordt hij E25, maar ze gaan er waarschijnlijk mee stunten aldus de verkoper. Ze krijgen hem ergens komende week binnen (voor 20 oktober waarschijnlijk).

  4. #4

    Standaard

    Queen Greatest Hits 1 op DVD

    Hoeveel delen gaan hierna dan nog komen?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  5. #5

    Standaard

    Op R2 Project staat nog iets meer info en wat screenshots. Lijkt me dezelfde versie.

  6. #6

    Standaard

    Afgelopen vrijdag (11-10) zag ik deze DVD bij Van Leest in de bak... Na een minuutje twijfelen toch (nog...) maar niet gekocht...

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem nog niet gezien maar ik ga hem wel kopen

  8. #8

    Standaard

    Vandaag, 13 okt. gezien bij MM Den Haag voor (prijs: zie Pricewatch) euro

  9. #9

    Standaard

    Jammer alleen dat ze van de originele 4x3 beelden 16x9 hebben gemaakt door stukken boven en onder van het beeld af te snijden. Je mist dus een deel van het origineel!!! Waarom die moeite doen en dit niet gewoon als 4x3 uitbrengen? Of als het dan per se 16x9 moet zijn gewoon wat extra zwart toevoegen aan de zijkanten of desnoods een tweezijdige dvd met aan de ene kant 4x3 en aan de andere kant het knip en plakwerk van 16x9? Nu heb je nog steeds niet waar iedereen al jaren op wacht: de originele Queen video's op dvd-kwaliteit. Mopper mopper zeur zeur.... $#@^@*&#%!!!!!!!!

  10. #10

    Standaard

    Het ziet er inderdaad naar uit dat men bij Queen Productions e.e.a. net als het 'Freddie Mercury Tribute Concert' heeft 'geoptimaliseerd' voor de breedbeeldbezitters. Hierdoor is bijvoorbeeld Bohemian Rhapsody enigszins verknipt.
    Zie ook deze pagina.
    Ik heb het zelf nog niet kunnen constateren overigens. Dus ik wacht nog even met een oordeel vellen. Desalniettemin zal ik ongetwijfeld erg tevreden zijn met de clips op DVD met alle overige voordelen vandien.

    Note: Prijzen i.p.v. hier te posten graag in de Pricewatch thread van Queen - Greatest Hits 1.

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Ik heb hem gisteren gehaalt, het beeld mag dan wel verknipt zijn maar het geluid is echt heel goed, heel mooi surround gemixt.
    Helaas voor de mensen die geen dts hebben want is geen dolby 5.1. Maar gelukkig klinkt het pcm geluid ook heel goed.
    zeker een aanrader.

    en nu wachten op deel twee.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  12. #12

    Standaard DTS

    Dus alleen de keuze tussen PCM en DTS geluid ???

  13. #13

    Standaard Re: DTS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paul knieriem
    Dus alleen de keuze tussen PCM en DTS geluid ???
    Klopt!

    Maar DTS is dan ook bijzonder goed gemixt. Ik vind hem echt geweldig!! 1 van de betere DTS mixes die ik ooit gehoord heb!!
    In ieder geval veel beter dan We will rock you.

    Kopen dus!!!
    Robert.

  14. #14

    Standaard

    Deze MOET ik gewoon hebben!!!!!!!!!!
    Komt trouwens greatest flix 2 ook nog op DVD????
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •