De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies aanschaf Samsung surroundset

    Wie heeft er een samsung surround set die prima bevalt.

    Ik heb momenteel de Samsung TV UE-46ES6140

    Budget max. 450,- euro
    kijkafstand TV 4 meter
    Ruimte kamer 7 meter x 5 meter x 2,5 meter (hoog)

    Bij voorkeur wil ik samsung, maar als jullie van mening zijn dat samsung geen goede surround set hebben en ik daarvoor beter een ander merk kan kopen, dan ook graag jullie advies.

    Voor mij is ook belangrijk dat ik gewoon blue-ray + 3D kijk kijken, en de radio en TV kan luisteren zonder dat de TV aan hoeft.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Vin1.

    De tijd dat Samsung sets had die wel een goede surround kunnen bieden zijn verdwenen. Ze brengen tegenwoordig alleen nog maar sets waarbij je meer betaald voor de vormgeving dan voor de weergave-kwaliteit en de degelijkheid. Als je een set zoekt met veel mogelijkheden en die een goede weergave kunnen beiden, dan kun er het beste één kopen waarvan je makkelijk de samenstelling kan veranderen of deze zelf samenstellen. Het vervangen van onderdelen en 'upgraden' zal daarmee veel makkelijker en goedkoper zijn, waardoor je er dus ook langer plezier van kunt hebben.

    Om jou goed te kunnen helpen bij het samenstellen, hebben we wat meer informatie nodig zoals over de ruimte, wat jouw wensen zijn en niet te vergeten hoe je de set wilt gebruiken en welk soort geluid je wilt hebben.

    Het enige advies dat ik je op dit moment kan geven is dus om zelf te gaan kijken en luisteren zodat je zelf een idee kan krijgen van wat er allemaal in jouw geval mogelijk is en wat jij belangrijk vindt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Ook zo'n Samsung all in one set gehad....(5500 geloof ik) Ziet er mooi uit, lekker klein en veel mogelijkheden...
    Dan waar het omgaat......Het beeld en geluid! Beeld van de dvd/blueray was redelijk ok.
    Geluid: Films was nog enigzins te doen al was het niet best maar audio (radio/cd) was janken met de pet op!!!!! Set na 8 weken en diverse dingen proberen weer verkocht en nu losse Yamaha componenten waar ik super tevreden over ben!

    Conclusie: Koop nooit een all in one set!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adkart Bekijk bericht
    Ook zo'n Samsung all in one set gehad....(5500 geloof ik) Ziet er mooi uit, lekker klein en veel mogelijkheden...
    Dan waar het omgaat......Het beeld en geluid! Beeld van de dvd/blueray was redelijk ok.
    Geluid: Films was nog enigzins te doen al was het niet best maar audio (radio/cd) was janken met de pet op!!!!! Set na 8 weken en diverse dingen proberen weer verkocht en nu losse Yamaha componenten waar ik super tevreden over ben!

    Conclusie: Koop nooit een all in one set!
    Helemaal mee eens, waarschuw er altijd voor om dat vooral niet te doen, heb ook absoluut geen gram medelijden met de sukkeltjes die het wel doen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, waarschuw er altijd voor om dat vooral niet te doen, heb ook absoluut geen gram medelijden met de sukkeltjes die het wel doen
    Zoals gebruikelijk...

    Ik ben het helemaal eens!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •