De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Lightbulb Voorkeur voor fysieke dvd's of digitale bestanden?

    Hallo allemaal!

    Nu het einde van mijn studie International Media & Entertainment Management in zicht is, ben ik druk bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik probeer te onderzoeken waarom en wanneer consumenten kiezen voor de aanschaf of huur van een dvd of een digitaal bestand (of illegaal/gratis downloaden).

    Ik zoek nog een aantal mensen die mijn vragenlijst in willen vullen. Jullie zouden me enorm helpen als jullie 10 a 15 minuten vrij kunnen en willen maken voor deze enquête.

    http://researchmethods.nl/survey/index.php?sid=63984&lang=nl

    Alvast heel erg bedankt!!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hem ingevuld maar bepaalde vragen kloppen niet helemaal. Zo worden er bijvoorbeeld bepaalde vragen gesteld over downloads waar in de vraag gesproken wordt over DVD's.

  3. #3

    Standaard

    Hoi Richard, bedankt voor het invullen! Ik heb het even nagekeken en je hebt helemaal gelijk. De vragen kunnen helaas niet meer veranderd worden, maar ik zal er tijdens de analyse rekening mee houden.

  4. #4

    Standaard

    ja heb ze ook ingevuld ma als filmliefhebber en koper kun je er niet echt je mening in kwijt,vind het huren en downloade allemaal beetje onnodig en daar gaan de vragen het meeste over.

  5. #5

    Standaard

    Heb het ingevuld

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de lijst ook ingevuld.

    Heel veel succes verder met het onderzoek.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Zo worden er bijvoorbeeld bepaalde vragen gesteld over downloads waar in de vraag gesproken wordt over DVD's.

  9. #9

    Standaard

    Je hebt gelijk. Ik neem dit mee in mijn analyse, maar ik denk niet dat de vragen hierdoor onduidelijk geworden zijn. Toch had het er niet moeten staan!

  10. #10

    Standaard

    Interessant onderzoek, maar gezien dat het alleen om dvd's gaat en niet om BD's twijfel ik vooralsnog om em in te vullen.

  11. #11

    Standaard

    Hoi Rogier, ik snap je aarzeling. Mijn onderzoek gaat alleen niet zozeer om het verschil tussen DVD en Blu-ray disks, maar om voorkeuren voor fysieke of digitale dragers. Ik heb daarom gekozen om alleen de DVD te noemen, maar de Blu-ray valt daar in dit geval ook onder!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IB88 Bekijk bericht
    Hoi Rogier, ik snap je aarzeling. Mijn onderzoek gaat alleen niet zozeer om het verschil tussen DVD en Blu-ray disks, maar om voorkeuren voor fysieke of digitale dragers. Ik heb daarom gekozen om alleen de DVD te noemen, maar de Blu-ray valt daar in dit geval ook onder!
    Ik snap dat je dat bedoelt, maar gezien het feit dat ik beiden koop heb ik bij beiden wel verschillende aankoopmotieven en gedachten mbt prijsstellingen (bijv bij je vraag wat ik een nette prijs zouden van een recente 2-dvd). Dus wat dat betreft zie ik beide dragers wel los van elkaar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •