De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opschalen door speler of door receiver

    Hallo,

    Ik heb een algemene vraag. Op dit moment laat ik het schalen van een dvd of bluray over aan mijn blurayspeler (Panasonic BDT500). Zijn er redenen om het schalen over laten aan mijn receiver?

    Met vriendelijke groet,

    Peter
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 08-04-2013 om 12:55

  2. #2

    Standaard

    Correctie op het onderwerp: ik bedoel natuurlijk opschalen, niet opschakel. De spellingscontrole op mijn IPad is hyperactief. Ik kan het onderwerp helaas niet corrigeren.

    Groet Peter

    mod edit: heb de titel even aangepast voor je
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 08-04-2013 om 12:55

  3. #3

    Standaard

    Welkom op dit forum Peter.

    Het opschalen van het beeld, kun je het beste laten doen door het toestel wat dat het beste kan en welke het makkelijkst te gebruiken is.

    Sommige opschalers zouden er bvb voor kunnen zorgen dat 4:3 alleen als beeldvullend weergegeven kan worden en dus niet 'pillarbox'. De meeste mensen laten het door de speler of de T.V. doen, zodat een receiver makkelijker de processen uit kan voeren die nodig zijn voor de synchronisatie en een goede weergave van het geluid.

    P.S.
    Fouten in berichten of titels kun je wijzigen door in te loggen en op "Wijzig" te klikken. In het geval van het onderwerp, moet je het dus doen door de inhoud van het start-topic te wijzigen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 08-04-2013 om 11:41
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •