De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: geen geluid

  1. #1

    Standaard geen geluid

    heb het juiste antwoord nergens gevonden drm ene nieuw discussie aangemaakt

    ik heb ene jvc LT-26DC9BH tv en een Panasonic SC-BT330 home cinema systeem en een msi gt780 r laptop

    met mijn laptop keke ik voor heen films op me tv en dan geluid via mijn ouder versterker met de home cinema set krijg ik dat niet voor elkaar heb het op dit moment aangesloten met ene optische kabel beel heb ik maar krijg het geluid niet door een hdmi kabel heb al meerder keren gelezen dat je 2.0 hdmi porten hebt en 4.1 zou het kunnen zijn dat mijn tv 2.0 heeft en dat mijn home cinemaslet dat niet ondersteunt ofzow

    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lordofgame Bekijk bericht
    ... en dat mijn home cinemaslet dat niet ondersteunt ofzow

    alvast bedankt

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    zit je me nou gwn uit te lachen? als je niks te melden hebt ga dat wat nuttigs doen en plaats dan iets dat me zou kunnen helpen malloot

  4. #4

    Standaard

    Welkom op dit forum lordofgame.

    Wanneer TylerDurden jou uitlacht, denk dat het door de spelling en jouw gebruik van hoofdletters en leestekens komt.

    Tip:
    Je kunt de inhoud van de door jou geplaatste berichten aanpassen door eerst in te loggen en daarna op "Wijzig" te klikken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Het gaat duidelijk om het woordje cinemaSLET. Typefoutje maar kan humoristisch worden opgevat. Geen reden om meteen agressief te worden. Je moet niet meteen ergens iets achter zoeken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het gaat duidelijk om het woordje cinemaSLET. Typefoutje maar kan humoristisch worden opgevat. Geen reden om meteen agressief te worden. Je moet niet meteen ergens iets achter zoeken.
    Bij veel van dat soort sets is dat vaak wel verstandig.

    Wanneer lordofgame of iemand anders tevreden was met zijn/haar oude set en die vervolgens gaat vervangen door een goedkope alles-in-één opl... probleem, kan ik me best voorstellen dat hij/zij er wat achter zoekt.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 08-04-2013 om 11:43
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lordofgame Bekijk bericht
    heb het juiste antwoord nergens gevonden drm ene nieuw discussie aangemaakt

    ik heb ene jvc LT-26DC9BH tv en een Panasonic SC-BT330 home cinema systeem en een msi gt780 r laptop

    met mijn laptop keke ik voor heen films op me tv en dan geluid via mijn ouder versterker met de home cinema set krijg ik dat niet voor elkaar heb het op dit moment aangesloten met ene optische kabel beel heb ik maar krijg het geluid niet door een hdmi kabel heb al meerder keren gelezen dat je 2.0 hdmi porten hebt en 4.1 zou het kunnen zijn dat mijn tv 2.0 heeft en dat mijn home cinemaslet dat niet ondersteunt ofzow

    alvast bedankt
    Je bent hier al hartelijk ontvangen, maar dat krijg je al snel als je hier in snotneuzen stijl je verhaaltje neerkwakt zonder fatsoenlijk gebruik te maken van hoofdletters en leestekens.

    Dan is de inhoud ook nog eens heel warrig en onbegrijpelijk, dat maakt het er al niet aantrekkelijker op om iemand te gaan helpen....

    Je sletje kan schijfjes afspelen, maakt dan wel duidelijk dat je downloads vanaf je laptop op je TV kijkt en dan wil je weten hoe je het geluid van die films op je sletje krijgt. Mmmm, waarschijnlijk op dezelfde manier zoals bij je oude versterker, maar je geeft helaas geen info hoe je dat vroeger had aangesloten, want zoals het toen werkte zo zal het nu ook weer gaan werken......

    Als je graag het geluid over het sletje wilt, dan gaarne info hoe je het in de oude situatie wel voor elkaar kreeg...., dan kan ik je vertellen hoe je het met sletje ook gaat lukken
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •