Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Die enorme reclame op de frontpage..

    kan die niet weg?

  2. #2

    Standaard

    Welke enorme reclame?

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik ook niet, dus vandaar mijn reactie.

  6. #6

    Standaard

    Komt slechts één keer per dag.
    En als jij de inkomsten betaalt die deze banner oplevert, halen we 'm weg, goed?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Komt slechts één keer per dag.
    En als jij de inkomsten betaalt die deze banner oplevert, halen we 'm weg, goed?
    Geldwolf.

  8. #8

    Standaard

    Geldwofl? Hoe denk je dat deze website in de lucht gehouden wordt? Juist, door reclame. Hoe dan ook, ik heb deze banner nog nooit gezien op de hoofdpagina.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Geldwolf.
    LOL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Geldwofl? Hoe denk je dat deze website in de lucht gehouden wordt? Juist, door reclame. Hoe dan ook, ik heb deze banner nog nooit gezien op de hoofdpagina.
    Ik krijg hem altijd als ik doorklik naar een review en hij is zeker irritant, maar dan denk ik daar wordt het forum lekker van betaald en zo vaak zie ik hem ook weer niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    dat is waarom ik niet meer op de frontpage kom en alleen op dit forum

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    dat is waarom ik niet meer op de frontpage kom en alleen op dit forum
    Daar ga je binnenkort spijt van krijgen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat roep je al meer dan een jaar Ludo. Wij moeten wel serieus geduld hebben om spijt te krijgen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Launch datum 1 april?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Geldwolf.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar ga je binnenkort spijt van krijgen
    Voorlopig de 1,5-2 jaar geen spijt van

    Dus wat is er zo bijzonder aan binnenkort

  16. #16

    Standaard

    Lange tijd heb ik geen banner in beeld gekregen, maar nu krijg ik 'm iedere keer als ik de hoofdpagina bezoek en dat is diverse malen per dag, want DVD.nl is mijn startpagina.

  17. #17

    Standaard

    Zwaar irritant idd, vooral op de ipad.

  18. #18

    Standaard

    ooo wat irritant allemaal dat 1x klikken en de advertentie is weg....

    Zoals hierboven al wordt aangegeven door de redactie is dit een bron van inkomsten.

  19. #19

    Standaard

    Het motief voor deze reclamebanner is duidelijk vanuit onze kant. Ik snap dat sommigen het irritant vinden, maar zoals al gezegd, het is een (grote) bron van inkomsten. Wij willen de site gratis houden, dus dan is het een noodzakelijk 'kwaad' om het zo maar te zeggen. Misschien moeten we anders gaan werken met een donatiesysteem, maar ik denk dat dat eerder mensen afschrikt dan hier houdt...

    Ik denk dat het verder geen zin heeft hier eindeloos te vermelden dat je het irritant vindt, want voorlopig verandert er niets...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20

    Standaard

    ik snap dat het nodig is maar kan ie niet wat kleiner dan?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet er het fijne niet precies van, maar kleiner is denk ik goedkoper en minder aantrekkelijk voor de adverteerder. Zelf kom ik eigenlijk weinig op de homepage, dus merk er ook niet veel van. Maar goed, kan me voorstellen dat het iriteert. Helaas is het onvermijdelijk kwaad gebleken.

    Leden laten betalen is in het verleden onhaalbaar gebleken en de donatieknop op de site heeft in al die jaren een som van 0 euro opgeleverd. Dat is niet veel en helaas zijn die reklames noodzakelijk kwaad geworden om de site online te houden. Ook iets wat in het prille verleden ook niet altijd een gegeven is gebleken. Sterker nog, het had niet veel gescheeld enige jaren terug.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Wat ik jammer vind is dat er in de homepage weinig leven zit,dan is een reclame als deze niet fijn.

    Kunnen jullie geen reviews plaatsen in de week dat films uitkomen,of mogen jullie niet uit eigen collectie reviewen.

    Jullie reviews zijn over het algemeen prima,maar waar is Wreck-it Ralph,Hobbit en
    zo zijn er in het drukke najaar van 2012 wel meer reviews niet aanwezig

    Heb geen probleem met reclame als er na dan ook iets leuks te lezen valt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat ik jammer vind is dat er in de homepage weinig leven zit,dan is een reclame als deze niet fijn.

    Kunnen jullie geen reviews plaatsen in de week dat films uitkomen,of mogen jullie niet uit eigen collectie reviewen.

    Jullie reviews zijn over het algemeen prima,maar waar is Wreck-it Ralph,Hobbit en
    zo zijn er in het drukke najaar van 2012 wel meer reviews niet aanwezig

    Heb geen probleem met reclame als er na dan ook iets leuks te lezen valt.
    Er staat een overzicht van alle recensies die gemaakt zijn. Als er geen recensie is gemaakt staat die natuurlijk ook niet in het overzicht, zoals met The Hobbit en Wreck-it Ralph het geval is.
    Allereerst zijn we natuurlijk afhankelijk van de recensie exemplaren die we toegestuurd krijgen, met daarnaast recensies die we uit eigen collectie kunnen maken.
    Daarnaast kan je zelf natuurlijk ook een actieve rol spelen om het aantal recensies te verhogen, zeker gezien je commentaar dat je recensies in het verleden hebt gemist. Dus ik zou zeggen: meld je aan bij de redactie!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Er staat een overzicht van alle recensies die gemaakt zijn. Als er geen recensie is gemaakt staat die natuurlijk ook niet in het overzicht, zoals met The Hobbit en Wreck-it Ralph het geval is.
    Allereerst zijn we natuurlijk afhankelijk van de recensie exemplaren die we toegestuurd krijgen, met daarnaast recensies die we uit eigen collectie kunnen maken.
    Daarnaast kan je zelf natuurlijk ook een actieve rol spelen om het aantal recensies te verhogen, zeker gezien je commentaar dat je recensies in het verleden hebt gemist. Dus ik zou zeggen: meld je aan bij de redactie!
    Daar is mij schrijf grammatica te slecht voor,dat doe ik jullie en mezelf niet aan.Misschien in de verre toekomst.

    Verder gewoon top site.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb tot nu toe die advertentie op de homapage nooit gezien.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •