De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toen was geluk heel gewoon opnieuw op DVD

    De complete serie Toen was geluk heel gewoon, met Gerard Cox, Joke Bruys, Sjoerd Pleijsier en Mouna Goeman Borgesius is opnieuw op DVD uitgebracht door Source1Media. De complete serie is al eens op DVD door Disky Entertainment. Alle seizoenen zijn inmiddels opnieuw verschenen. Weet iemand waarom ze dit hebben gedaan? In mijn ogen is dit geld weggooien, want de DVD's van Disky zijn ook nog gewoon verkrijgbaar?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ook geen idee. Source1Media heeft nu gewoon de rechten en besloten de serie opnieuw op dvd uit te brengen.

    Bestaat Disky eigenlijk nog wel trouwens?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    ...Bestaat Disky eigenlijk nog wel trouwens?
    De site is nog online, dus denk het wel.

  4. #4

    Standaard

    Het gekke is dat op de site van Source1Media de nieuwe DVD's van Toen was geluk groots aangeboden staan als ''Opnieuw verkrijgbaar!'', terwijl de oude serie nog gewoon verkrijgbaar is op Bol.com. Erg bijzonder naar mijn mening.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Het gekke is dat op de site van Source1Media de nieuwe DVD's van Toen was geluk groots aangeboden staan als ''Opnieuw verkrijgbaar!'', terwijl de oude serie nog gewoon verkrijgbaar is op Bol.com. Erg bijzonder naar mijn mening.
    Hier bij de V&D staan ook nog een aantal Disky-exemplaren van de serie. Erg bijzonder inderdaad.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De site is nog online, dus denk het wel.
    Hm, volgens mij brengen ze tegenwoordig niets meer uit. Maar goed, dat zegt niets natuurlijk.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Het gekke is dat op de site van Source1Media de nieuwe DVD's van Toen was geluk groots aangeboden staan als ''Opnieuw verkrijgbaar!'', terwijl de oude serie nog gewoon verkrijgbaar is op Bol.com. Erg bijzonder naar mijn mening.
    Ja en tegen een hogere prijs op serie 1 na.

    En verder identieke uitgave neem ik aan, geen extra's

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    De complete serie Toen was geluk heel gewoon, met Gerard Cox, Joke Bruys, Sjoerd Pleijsier en Mouna Goeman Borgesius is opnieuw op DVD uitgebracht door Source1Media. De complete serie is al eens op DVD door Disky Entertainment. Alle seizoenen zijn inmiddels opnieuw verschenen. Weet iemand waarom ze dit hebben gedaan? In mijn ogen is dit geld weggooien, want de DVD's van Disky zijn ook nog gewoon verkrijgbaar?
    De boxen van Kees en Co en Het Zonnetje waren ook nog gewoon verkrijgbaar, maar toen niet meer. De rechten zijn door Source 1 Media overgenomen en heeft dus, logischerwijs, een nieuwe uitgave gemaakt. Ook mooi omdat ze nu de voorvoorloper (Die met averecht, staat in de topiclijst ) en voorloper Vreemde Praktijken op DVD uitbrengen. Voor mensen die nu de serie nog steeds niet hebben (Zoals ondergetekende, hallo) is dat dus heel handig en geinig.

    De boxen van Disky raken overigens wel allemaal OOP, Vrienden voor het leven is bijvoorbeeld niet meer verkrijgbaar.

  9. #9

    Standaard

    Bij de Mediamarkt in Eindhoven heb ik ze zien liggen voor 9.99 per box!!

    Super koopje dus!!

    Mooie verzorgde box, stevig.

    Heb destijds de complete box van Disky gekocht, anders had ik ze meteen meegenomen voor die prijs.

  10. #10

    Standaard

    Bij FRS ook 9.99 per stuk.
    Nu actie, 3 halen, 2 betalen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •