De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Exodus: Gods and Kings (Ridley Scott)

    Een nieuw project van Ridley Scott met Christian Bale:
    Exodus

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=101625
    Laatst aangepast door baltar : 16-03-2013 om 08:15

  2. #2

    Standaard

    Variety meldt een aantal nieuwe namen in de cast: John Turturro en Sigourney Weaver gaan pa en ma Ramses spelen. Farao Ramses zelf wordt gespeeld door Joel Edgerton. Daarnaast zou Aaron Paul in bespreking zijn voor de rol van Joshua.

    Scotts nieuwe film, The Counselor staat gepland voor première in oktober (november bij ons). Daarnaast staat nog een pilot voor een nieuwe tv-serie in de steigers (waarvoor Scott als in de post-productiefase zit). Daarna staat Exodus op het schema als z'n volgende speelfilm, met een geplande startdatum van september. De imdb-pagina voor Exodus vermeldt vooralsnog een releasedatum van december volgend jaar.
    Laatst aangepast door mark t : 28-08-2013 om 18:27
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Nieuwe trailer:



    PS: Kan iemand de titel van het topic aanpassen met de volledige filmtitel?

  4. #4

    Standaard

    Done

    Ziet er bombastisch, over the top special effects uit.. ik pas de laatste tijd echt voor dit soort films.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Done

    Ziet er bombastisch, over the top special effects uit.. ik pas de laatste tijd echt voor dit soort films.
    Bedankt Jordy!

    Over de film zelf: ik heb wel nog eens zin in een goede epische spektakelfilm. Ben benieuwd wat voor resultaat deze film gaat opleveren.
    Laatst aangepast door bart22 : 03-10-2014 om 12:38

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Ik mis in de trailer een shot van een hand door een korenveld....

    Ik verwacht een exclusive extended director's cut.....op Blu Ray

  8. #8

    Standaard

    Ik hou tegenwoordig ook niet meer van dit soort films, aangezien ze én in 3D te zien zijn in de bioscoop, én omdat ze allemaal een pot nat zijn.
    Maar dit is Ridley Scott én de film is (deels) opgenomen op het Canarische Eiland Fuerteventura, in de buurt van mijn huwelijksreis ruim 4 jaar geleden.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind de trailer juist heel gaaf, het ziet er allemaal mooi uit. Eindelijk weer een episch film met een historisch tintje.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind de trailer juist heel gaaf, het ziet er allemaal mooi uit. Eindelijk weer een episch film met een historisch tintje.
    Historisch tintje? Gewoon fictie hoor

  11. #11

    Standaard

    Ik hou wel van dit soort epische Ridley Scott films. Gladiator, Kingdom of Heaven (wel de director's cut), 1492... allemaal fijne films. Kom maar op met Exodus!

  12. #12

    Standaard

    Dat wel maar Ridley Scott neemt je wel mee in zijn story telling over Farao Ramses 2..stukje geschiedenis zit er dus wel achter.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik mis in de trailer een shot van een hand door een korenveld....

    Ik verwacht een exclusive extended director's cut.....op Blu Ray
    Die gaat er zeker komen! De film die ridley in zijn hoofd heeft is denk ik nog nooit in de bioscoop geweest als je kijkt naar: Gladiator, Kingdom of Heaven, Robin Hood etc etc.

  14. #14

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    De trailer zit nu bij de nieuwe X-Men Bluray en die blies mij toch wel weg.

  16. #16

    Standaard

    Gisteren de trailer gezien in de IMAX zaal. Wat ziet dit er weer fantastisch uit zeg. Scott heeft altijd zoveel oog voor detail! Joel Edgerton als kale Rhamses ziet er echter wel erg raar uit. Ik had gekozen voor iemand met een meer Oosters uiterlijk. Hoe dan ook kijk ik hier heel erg naar uit.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Op IMDb staat nu een speelduur van 142 minuten... Scott vindt het altijd leuk extended cuts uit te brengen, dus als die een uur langer duurt... we zullen het gaan zien!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #18

    Standaard

    [QUOTE=Michael Hamers;1988763Joel Edgerton als kale Rhamses ziet er echter wel erg raar uit. Ik had gekozen voor iemand met een meer Oosters uiterlijk.[/QUOTE]

    Over Sigourney Weaver maar al helemaal niet te spreken....Maar ook ik kijk hier erg naar uit. Mag graag dit soort epische films zien.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    En nog 2 TV-spots:





    Ik kijk hier toch wel naar uit. Heb nog wel eens zin in een epische spektakelfilm.

  21. #21

    Standaard

    Nieuwe (wat langere) TV-spot:


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Nieuwe (wat langere) TV-spot:

    Beste trailer tot heden! Nog 3 weekjes wachten +-

  23. #23

    Standaard

    Jammer. Oogt nu wel een beetje erg goedkoop tov het bronmateriaal. Ik zie hier niet de Mozes die door God wordt 'geroepen' om het volk te leiden in Zijn naam. Ook niet de twijfel die hij had etc. Das enkel maar gebaseerd op een gevoel. Maar ik hoop dat Scott zich niet heeft laten verleiden tot alleen maar het spectakel. Er zit nl zoveel meer in. Ik hoop dat hij niet allergisch is gebleken voor de christelijke verhaal wat er bij hoort. Niet alleen omdat ik zelf gelovig ben en het sonde vindt als dan zoiets er maar uitgelaten wordt, maar gewoon omdat het mi het verhaal rijker maakt. Vergelijk Ben Hur: ik hoop op zoiets.

  24. #24

    Standaard

    Exodus review: CGI perfect maar voldoet niet aan de verwachtingen.

    http://www.hindustantimes.com/audio-...2-1293581.aspx

    Op IMDB staan ook al wat reviews:
    http://www.imdb.com/title/tt1528100/...?ref_=tt_ov_rt

    Ridley heeft trouwens flink lopen knippen want hij zegt hier dat de final cut 4 uur was (nu dus 150min)
    http://www.accesshollywood.com/chris..._video_2500637
    Laatst aangepast door vista-vision : 06-12-2014 om 18:45

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •