De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Frankenweenie [Blu-ray Disc]

    Frankenweenie

    Wat zou er gebeuren als je je huisdier weer tot leven kon wekken?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Frankenweenie is door Disney uitgebracht op DVD en Blu-ray Disc.
    Wordt deze niet pas op 20 juni uitgebracht ?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Wordt deze niet pas op 20 juni uitgebracht ?
    Lijkt me niet, want ik heb gisteren de 3D bluray ook al bij de FRS zien liggen.

  4. #4

    Standaard

    Niets voor mij dit...........alleen die titel al. Tim Burton is al een tijdje de weg helemaal kwijt volgens mij.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Wordt deze niet pas op 20 juni uitgebracht ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Lijkt me niet, want ik heb gisteren de 3D bluray ook al bij de FRS zien liggen.
    FRS exclusive

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Niets voor mij dit...........alleen die titel al. Tim Burton is al een tijdje de weg helemaal kwijt volgens mij.
    Is al een heel oud project van hem
    Ik heb hetzelfde. Ik was ooit een groot Burton fan, maar tegenwoordig is die chemie er niet meer, ook niet meer voor zijn oudere werk eigenlijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Tim Burton blijft toch wel een kleine held voor me, kan zijn films altijd wel waarderen. Beetle Juice, Mars Attacks en Ed Wood blijven mijn favorieten van hem. Vond Dark Shadows ook weer de goede richting op gaan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Vond Dark Shadows ook weer de goede richting op gaan.
    Ow ja, al weer vergeten, maar kan door de lage verwachtingen zijn geweest dat ik hem de goede kant vond op gaan.
    Wat ik eigenlijk heb is dat het vaak zo veel van hetzelfde is wat hij doet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Hij is wel stijlvast iig, hij gaat niet graag buiten zijn comfort zone lijkt het . Aan de andere kant valt dat ook wel te prijzen, je hebt tegenwoordig (in Hollywood) al zo weinig regisseurs met een eigen stempel. Het is allemaal grauwe middelmaat dat elkaar nadoet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Tim Burton blijft toch wel een kleine held voor me, kan zijn films altijd wel waarderen. Beetle Juice, Mars Attacks en Ed Wood blijven mijn favorieten van hem. Vond Dark Shadows ook weer de goede richting op gaan.
    Ed Wood vind ik nog steeds geweldig maar Dark Shadows vond ik echt helemaal niets. Daar kon Chloe Moretz ook niets meer aan veranderen

  10. #10

    Standaard

    Ik vond het een goede film . Deed me weer een beetje denken aan zijn Beetlejuice periode.

  11. #11

    Standaard

    Geweldige film. Dikke 9! Burton is eindelijk weer eens in topvorm met die geweldige leuke verhaal. De kinderen zijn geweldig evenals de vele verwijzingen naar (klassieke) horrorfilms.

    Echt onbegrijpelijk dat de animatie Oscar dit jaar naar een andere film is gegaan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Geweldige film. Dikke 9! Burton is eindelijk weer eens in topvorm met die geweldige leuke verhaal. De kinderen zijn geweldig evenals de vele verwijzingen naar (klassieke) horrorfilms.

    Echt onbegrijpelijk dat de animatie Oscar dit jaar naar een andere film is gegaan.

    Ehmm, Brave is voor een veel groter publiek toegankelijk en die heeft dan ook gewonnen. Deze zal slechts een klein deel kunnen waarderen.

  13. #13

    Standaard

    De releases van Tim Burton beginnen meer en meer op bandwerk te lijken voor mij. Hoogtijd dat hij een keer iets anders gaat proberen. De formule is stilaan uitgemolken.

  14. #14

    Standaard

    Eens. Maar 'Frankenweenie' is wel het betere bandwerk van Burton.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •