Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad

  1. #1

    Standaard Breaking Bad

    Volgens amazon.co.uk komen alle seizoenen van Breaking Bad uit op blu ray op 3 juni. Benieuwd naar de subs en of ze ook in België/Nederland uitgebracht worden. Liefst nog in een mooie box!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tomkey Bekijk bericht
    Benieuwd naar de subs
    Om teleurstellingen te vermijden: ik hoop dat je niet te hard hunkert naar Nederlandse ondertiteling.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tomkey Bekijk bericht
    Volgens amazon.co.uk komen alle seizoenen van Breaking Bad uit op blu ray op 3 juni. Benieuwd naar de subs en of ze ook in België/Nederland uitgebracht worden. Liefst nog in een mooie box!
    UK versie sowieso geen NL subs!

  4. #4

    Standaard

    De nl subs hoeven niet voor mij maar heb graag de keuze.

    S3 volgens bol.com op 8 mei met nl subs.

  5. #5

    Standaard

    De laatste afleveringen van deze geniale serie worden binnenkort uitgezonden. Vermoedelijk komt er dan wel een Complete Collection boxset, waarschijnlijk begin volgend jaar.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    In Duitsland zijn seizoenen 1 tot en met 4 al lang uit op blu ray. Seizoenen 1 en 2 hebben zelfs nederlandse ondertiteling. Ik heb ze ooit voor 15 euro per stuk op amazon.de besteld. Toch weer bijna 1/3 van de prijs bij Bol.com.

  7. #7

    Standaard

    Releasedates voor Benelux:

    Season 3 - 08/05/2013
    Season 4 - 22/05/2013

  8. #8

    Standaard

    Iemand Seizoen 4 op blu-ray al zien liggen in shops?

  9. #9

    Standaard

    Ik heb seizoen 4 dinsdag bij media markt oostakker gekocht.

  10. #10

    Standaard

    Grmbl, had em pre-ordered by FRS.be maar geen enkele webshop buiten Bol heeft 'm al binnen.

  11. #11

    Standaard

    pas op, lijkt erop dat seizoen 5 op BR niet het volledige seizoen is, alleen afleveringen 1-8, later zal dan wel een deel 2 worden uitgebracht; is nu rond 20 euro bij Amazon.de maar is dus best wel prijzig voor slechts 8 afleveringen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #12

    Standaard

    Seizoen 5 is verdeeld in 2 blokken. Seizoen 5.2 gaat vanaf 11 augustus 2013 verder, dus degene die de serie in 1 keer willen kopen zullen nog even geduld moeten hebben.

  13. #13

    Standaard

    Seizoen 5 in US heeft NL subs dus hopelijk komt ie snel hier uit ook dan

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Seizoen 5 in US heeft NL subs dus hopelijk komt ie snel hier uit ook dan
    Seizoen 5 wordt hier pas uitgebracht als de VPRO het heeft uitgezonden, overigens is de US uitgave ook nog regiovrij
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  15. #15

    Standaard

    Dacht dat het was als het seizoen EN in Nederland EN in België afgelopen is doordat release voor Benelux gelijk is. In België loopt deze nog tot einde juli op Prime iig. US uitgave ga ik niet importeren want ben op dat vlak perfectionist, heb nu 4 seizoenen met Nederlandse rugtekst & de Engelse gaat daar niet bij passen...

    EDIT: Seizoen 5 zou (onder voorbehoud) op 7 augustus uitkomen in Benelux. (Bron: SPHE zelf)
    Laatst aangepast door Kev : 07-06-2013 om 18:20

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Dacht dat het was als het seizoen EN in Nederland EN in België afgelopen is doordat release voor Benelux gelijk is. In België loopt deze nog tot einde juli op Prime iig. US uitgave ga ik niet importeren want ben op dat vlak perfectionist, heb nu 4 seizoenen met Nederlandse rugtekst & de Engelse gaat daar niet bij passen...

    EDIT: Seizoen 5 zou (onder voorbehoud) op 7 augustus uitkomen in Benelux. (Bron: SPHE zelf)
    Heb je het hier over part 1 van seizoen 5 of over part 1 en 2 in één uitgave ?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 5 is verdeeld in 2 blokken. Seizoen 5.2 gaat vanaf 11 augustus 2013 verder, dus degene die de serie in 1 keer willen kopen zullen nog even geduld moeten hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev
    EDIT: Seizoen 5 zou (onder voorbehoud) op 7 augustus uitkomen in Benelux. (Bron: SPHE zelf)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb je het hier over part 1 van seizoen 5 of over part 1 en 2 in één uitgave ?
    Er is maar 1 mogelijkheid .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb je het hier over part 1 van seizoen 5 of over part 1 en 2 in één uitgave ?
    Part 1 dus want in het najaar komt Part 2 op TV in de US en dus bijgevolg waarschijnlijk pas 2014 in Benelux... Dus ook pas BD in 2014 van Part 2 (aka The Final Episodes). Boxset hoop ik ook wel op.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Part 1 dus want in het najaar komt Part 2 op TV in de US en dus bijgevolg waarschijnlijk pas 2014 in Benelux... Dus ook pas BD in 2014 van Part 2 (aka The Final Episodes). Boxset hoop ik ook wel op.
    Ahn ik dacht dat seizoen 5 part 2 al in augustus op het scherm kwam in US

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ahn ik dacht dat seizoen 5 part 2 al in augustus op het scherm kwam in US
    Ja klopt maar dat is al najaar voor mij . Sowieso zal de BD voor de US maar 2014 zijn.

  21. #21

    Standaard

    Boxset die uitkomt in november bevat blijkbaar enkel deel 1 van seizoen 5 wat toch echt wel vreemd is...

    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000020077517/

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Boxset die uitkomt in november bevat blijkbaar enkel deel 1 van seizoen 5 wat toch echt wel vreemd is...

    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000020077517/
    Inderdaad zelfs belachelijk... En hoe moet dat er dan gaan uitzien ? Wss anders de volledige set uit de US enzo... Volgens mij krijgen we in de benelux part 2 nog niet dit najaar... Op bol.com is dat een import versie die je ziet staan. Balen maar goed.

  23. #23

    Standaard

    in Frankrijk een dergelijke box
    http://www.amazon.fr/Breaking-Bad-In...s=breaking+bad
    stukkie goedkoper en met NLO (80,00 + vk.)

    Series die bij het publiek flink in de lift zitten worden uit commercieel oogmerk wel meer per seizoen in 2-en geknipt. We hebben het eerder gezien bij o.a. Lost, de Sopranos, en Downton Abbey.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    in Frankrijk een dergelijke box
    http://www.amazon.fr/Breaking-Bad-In...s=breaking+bad
    stukkie goedkoper en met NLO (80,00 + vk.)

    Series die bij het publiek flink in de lift zitten worden uit commercieel oogmerk wel meer per seizoen in 2-en geknipt. We hebben het eerder gezien bij o.a. Lost, de Sopranos, en Downton Abbey.
    Wie wil nou zo'n box kopen als je weet dat je nog The Final Season moet kopen... Slaat nergens op dit. Ze zouden beter dan maar de volledige serie uitbrengen. Is toch al uitgezonden.

  25. #25

    Standaard

    Precies, ik wacht wel een klein jaartje, dan is de complete series voor een mooie prijs te krijgen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •